Afgelopen maandag wel een grappig reisje gemaakt

. S'ochtends om 6 uur naar het Amstelstation per tram. Daar per metro naar het CS vervolgens met de IC naar Den Haag HS. Daar de tram gepakt naar Den Haag CS en even rondgelopen. Een ritje met Rampstadrail

naar Zoetermeer Centrum gemaakt. Even rondgelopen (was niet zo'n prachtig weer) en weer terug. Het viel me op dat det trams vrij dicht op elkaar rijden zodat ze nogal eens voor een rood sein lopen. Ik moet zeggen dat ik die regio Citadis vrij mooie karretjes zijn. Ziet er netjes uit, kan echt niet ander zeggen. Vervolgens heb je dan nog het traject waarbij de Citadis samen rijdt met de Rotterdamse tak (Erasmuslijn ofzo) maar dat spul ziet er dan wel heel treurig uit.
Vervolgens dus terug naar Den Haag CS waar ik helemaal voorin stapte en er nog even een locwissel werdt uitgevoerd

.
Zat dus in het voorste coupeetje in de IC naar Venlo. Gaan er een man en vrouw in het coupeetje achter me zitten. De man was volgens de vrouw agressief en het gesprek ging allemaal op het niveau van

"je weet tog, ik zeg je"
En nee het waren geen Nedelanders

. Me Ipod bood soelaas.
Vervolgens stapte er in Rotterdam een Chinees of Vietnamees in die ging tijdens de rit het landschap filmen

. Zij ging ook helmaal mee naar Venlo. Toen ik bij Blerick alvast naar achteren ging lopen ging ze me helemaal gedag zeggen in een taal die mij onbekend is.
In Venlo even rond gelopen. Geen Veolia spurt te zien. Ook kwam ik er achter dat daar geen mogelijkheid meer zit voor een versnapering uit het frituur.
Toen maar de zeecontainer op wielen genomen

. Wat is het altijd warm in die dingen, ik wordt er altijd zo suf van.
Afijn in Sittard maar weer VIRm naar Heerlen genomen. Daar overgestapt op de plan V van Veolia ri Kerkrade Centrum. Zowaar ook nog gecontroleerd.
In Kerkrade kan je gelijk een bus nemen ri de grens. Je stapt echt op 100 meter van de grens naast een Lidl uit. Na het inslaan van wat braadworst

en het schieten van wat foto's maar weer snel terug gegaan en in een ruk Heerlen Amsterdam Amstel gedaan.
Wel jammer dat het zo vroeg donker is want ik vind het niet echt leuk om dan te rijden er is immers niks te zien.
Afijn, leuk dagje gehad.
Leve de OV