Ah mooi! Weet je toevallig ook wanneer het nieuwe spoorboekje te koop is? Dat halen we natuurlijk ieder jaar de eerste dag op.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:26 schreef Zug-Chef het volgende:
Via http://9292ov.nl is de nieuwe dienstregeling na te kijken
haha vet.. als stoptrein naar zwolle neem ik aan?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:01 schreef Socios het volgende:
Mijn spot van de dag.
[ afbeelding ]
Plan V 952 en 953 gereedstaand voor vertrek als IC 10740 vanochtend te Leeuwarden.
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:06 schreef Dichterbijer het volgende:
JAIKES!! Een Plan V als IC richting het westen... :/
Oh, was jij die zombie die ik laatst kotsend de trein uit zag strompelen?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:10 schreef ghizzer het volgende:
want langer hou ik het ook niet vol.
2 keer per jaar ofzo jaquote:Op donderdag 8 november 2007 20:40 schreef ghizzer het volgende:dat op het traject Deventer-Enschede ook V-IRM's rijden...
haha nee, de laatste x dat ik gekost heb, was ongeveer 12 jaar terug door schapenshoarma, maar waar en wanneer was het?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, was jij die zombie die ik laatst kotsend de trein uit zag strompelen?
Weet ik het, ik toon alleen maar even aan dat dat geneuzel over "langer hou ik het niet vol" onzin isquote:Op donderdag 8 november 2007 21:16 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha nee, de laatste x dat ik gekost heb, was ongeveer 12 jaar terug door schapenshoarma, maar waar en wanneer was het?
Oude tijden hequote:Op donderdag 8 november 2007 21:01 schreef Socios het volgende:
Mijn spot van de dag.
[ afbeelding ]
Plan V 952 en 953 gereedstaand voor vertrek als IC 10740 vanochtend te Leeuwarden.
En jij zit 7 dagen per week van 5 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts naar buiten treinen te kijken en bij te houden wat er allemaal langs komt, ja?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
2 keer per jaar ofzo ja
ik heb als ik op school zit bijna de hele tijd zicht op station enschede
het is alleen maar als nadruk om aan te geven wat voor een hekel ik aan die trein heb.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik het, ik toon alleen maar even aan dat dat geneuzel over "langer hou ik het niet vol" onzin is
Dat kanquote:Op donderdag 8 november 2007 21:20 schreef ghizzer het volgende:
[..]
het is alleen maar als nadruk om aan te geven wat voor een hekel ik aan die trein heb.
Moeilijk om echt een favoriet traject aan te wijzen. Zoveel trajecten die ieder weer iets moois hebben... Om maar even een paar te noemen:quote:Op donderdag 8 november 2007 09:55 schreef ghizzer het volgende:
oh ja.. wat is bij jullie, treinvrinden, het favoriete traject om te reizen en waarom?
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan
Maar er zijn nog wel treinen te bedenken waar je bijvoorbeeld duizenden kilometers in zit, die je doen SMACHTEN naar dat boemeltje hoor
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:33 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat de meeste dingen in het leven - zo niet alles - relatief zijn, hoef je mij niet uit te komen leggen. Echter, dat maakt die trein in absolute zin niet minder kut.
Blijf dan even zitten tot Assen of zo, 78 km non-stopquote:Op donderdag 8 november 2007 21:32 schreef Socios het volgende:Amersfoort - Zwolle. 66 kilometer doorstoten, alleen even inhouden in de scherpe bocht te Harderwijk. Heerlijk een half uur non-stop in een Koploper. Ook leuk in het donker.
Ja, herinner ik mij... Dan zullen ze het record uit het Guinness Book wel niet gebroken hebben... Anders was het toch wel in de publiciteit gekomen...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Herinnert iemand zich nog iets van die lui die 25.000 km in een week gingen rijden? En die nooit wilden zeggen hoe ver ze gekomen waren?
Slaaptrein München-Rome-Napels bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 november 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar er zijn nog wel treinen te bedenken waar je bijvoorbeeld duizenden kilometers in zit, die je doen SMACHTEN naar dat boemeltje hoor
is wel een x de moeite meegemaakt te hebben. de power om te voelen dat daar de ICE3 de 300 km/h zo nu en dan aantikt is wel fantastisch. ben blij dat ik de tijd niet heb meegemaakt dat die trein nog langs de Rhein heen kronkelde. Ideaal zo.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf dan even zitten tot Assen of zo, 78 km non-stop
Frankfurt Flughafen - Köln trouwens, ook vet
200 km binnen het uur. Wel VEEEEL tunnels...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |