vaag word steeds gekkerquote:Op maandag 5 november 2007 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op de FP postte iemand dat er ook al vogels ziek zijn en ook al een aantal het loodje hebben gelegd...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Botulismequote:Op maandag 5 november 2007 22:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik denk nog steeds botulisme..
maar ookquote:Bij inademing van dit gif (een hypothetische toedieningsweg bij terroristische aanslagen) duurt het tot ongeveer 15 minuten voordat de verschijnselen beginnen.
Is volgens mij niet aan de orde.quote:In het begin gaat het vooral gepaard met spierverlamming.
Bij botulisme verlammen je spieren toch? Dat schijnt nu (nog) niet het geval te zijn.quote:Op maandag 5 november 2007 22:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik denk nog steeds botulisme..
Met alle respect voor m'n mede-fokkers, maar in zo'n geval geloof ik bijvoorbeeld Jan de Hoop toch echt eerder dan iemand op fok die out-of-the-blue roept dat er 5 doden zijn gevallen... Zit IMHO toch echt een verschil tussen...quote:Op maandag 5 november 2007 22:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Journalisten maken veelvuldig gebruik van bronnen waarvan zij de identiteit niet prijs willen geven. Kijk maar eens naar een politiek bulltin in het journaal.
ALS je weet wat het is...quote:Op maandag 5 november 2007 22:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Als de quarantainemaatregel nog steeds geld dan geloof ik eigenlijk niet dat het om "iets chemisch" gaat. Dan zou ff flink douchen en als een idioot naar een willekeurig ziekenhuis wel voldoende zijn.
Dan wordt zeker het UMC/CMH niet ingeschakeld.
Nou ja, ik denk dat ze gewoon geen risico's willen nemen. Je kunt de boel wel vrijgeven, maar straks is men er onzorgvuldig te werk gegaan. Better save than sorry.quote:Op maandag 5 november 2007 22:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Als de quarantainemaatregel nog steeds geld dan geloof ik eigenlijk niet dat het om "iets chemisch" gaat. Dan zou ff flink douchen en als een idioot naar een willekeurig ziekenhuis wel voldoende zijn.
Dan wordt zeker het UMC/CMH niet ingeschakeld.
Naja dat hoeft niks te betekend aderaline kan he als je daar zit denk je volgens mij wel wtf gebeurt hierquote:Op maandag 5 november 2007 22:17 schreef MissHobje het volgende:
vooral dat je hart nogal snel slaat is een meest merkbaar verschijnsel aldus de mensen die daar zitten.
Da's vrij logisch als ze gespannen zijn vanwege de situatie.quote:Op maandag 5 november 2007 22:17 schreef MissHobje het volgende:
vooral dat je hart nogal snel slaat is een meest merkbaar verschijnsel aldus de mensen die daar zitten.
Altijd weer die Duitsersquote:Op maandag 5 november 2007 22:16 schreef Krambo het volgende:
''kwaliteitskrant'' de Telegraaf weet blijkbaar meer, ze hebben het over een ''Duister Virus''
Ik zou ook een verhoogde hartslag hebben als er mensen uit de groep waar ook jij toe behoort in quarantaine worden gezet, gedoucht worden en door mannen in witte pakken naar het UMCG wordt gereden.quote:Op maandag 5 november 2007 22:17 schreef MissHobje het volgende:
Er zijn varianten die een incubatietijd van 15 min hebben. Merendeel van de botulisme varianten zijn niet schadelijk voor de mens. Maar je weet nooit.quote:Op maandag 5 november 2007 22:11 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Bij een typische vergiftiging (via eten) kan het enige dagen duren voor het volledige beeld ontstaat. De eerste klachten ontstaan meestal 10-20 uur na een besmette maaltijd op. Het kan dan gaan om een droge mond, hevige diarree en een toenemende slappe verlamming. Als de verlamming ernstig is treedt de dood in door verlamming van de ademhalingsspieren.
Zou kunnen van de dode kaaimannen maar zouden die hulpverleners dan zo snel ziek worden?
Die zijn natuurlijk naar een geheim militair hospitaal gereden.quote:Op maandag 5 november 2007 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
De patienten zijn zoek!
Ambulances zijn vertrokken, maar nooit aangekomen!
Loop je ons nu voor de gek te houden of is dit serieus?quote:Op maandag 5 november 2007 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
De patienten zijn zoek!
Ambulances zijn vertrokken, maar nooit aangekomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |