ALS je weet wat het is...quote:Op maandag 5 november 2007 22:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Als de quarantainemaatregel nog steeds geld dan geloof ik eigenlijk niet dat het om "iets chemisch" gaat. Dan zou ff flink douchen en als een idioot naar een willekeurig ziekenhuis wel voldoende zijn.
Dan wordt zeker het UMC/CMH niet ingeschakeld.
Nou ja, ik denk dat ze gewoon geen risico's willen nemen. Je kunt de boel wel vrijgeven, maar straks is men er onzorgvuldig te werk gegaan. Better save than sorry.quote:Op maandag 5 november 2007 22:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Als de quarantainemaatregel nog steeds geld dan geloof ik eigenlijk niet dat het om "iets chemisch" gaat. Dan zou ff flink douchen en als een idioot naar een willekeurig ziekenhuis wel voldoende zijn.
Dan wordt zeker het UMC/CMH niet ingeschakeld.
Naja dat hoeft niks te betekend aderaline kan he als je daar zit denk je volgens mij wel wtf gebeurt hierquote:Op maandag 5 november 2007 22:17 schreef MissHobje het volgende:
vooral dat je hart nogal snel slaat is een meest merkbaar verschijnsel aldus de mensen die daar zitten.
Da's vrij logisch als ze gespannen zijn vanwege de situatie.quote:Op maandag 5 november 2007 22:17 schreef MissHobje het volgende:
vooral dat je hart nogal snel slaat is een meest merkbaar verschijnsel aldus de mensen die daar zitten.
Altijd weer die Duitsersquote:Op maandag 5 november 2007 22:16 schreef Krambo het volgende:
''kwaliteitskrant'' de Telegraaf weet blijkbaar meer, ze hebben het over een ''Duister Virus''
Ik zou ook een verhoogde hartslag hebben als er mensen uit de groep waar ook jij toe behoort in quarantaine worden gezet, gedoucht worden en door mannen in witte pakken naar het UMCG wordt gereden.quote:Op maandag 5 november 2007 22:17 schreef MissHobje het volgende:
Er zijn varianten die een incubatietijd van 15 min hebben. Merendeel van de botulisme varianten zijn niet schadelijk voor de mens. Maar je weet nooit.quote:Op maandag 5 november 2007 22:11 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Bij een typische vergiftiging (via eten) kan het enige dagen duren voor het volledige beeld ontstaat. De eerste klachten ontstaan meestal 10-20 uur na een besmette maaltijd op. Het kan dan gaan om een droge mond, hevige diarree en een toenemende slappe verlamming. Als de verlamming ernstig is treedt de dood in door verlamming van de ademhalingsspieren.
Zou kunnen van de dode kaaimannen maar zouden die hulpverleners dan zo snel ziek worden?
Die zijn natuurlijk naar een geheim militair hospitaal gereden.quote:Op maandag 5 november 2007 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
De patienten zijn zoek!
Ambulances zijn vertrokken, maar nooit aangekomen!
Loop je ons nu voor de gek te houden of is dit serieus?quote:Op maandag 5 november 2007 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
De patienten zijn zoek!
Misschien tast het ook je waarnemingsvermogen aan.quote:Op maandag 5 november 2007 22:21 schreef roelofjan het volgende:
Speelt dit de hele dag al?
Woon er vlak bij, hele dag niks gemerkt..
O nee, ze schijnen toch in het UMCG te zijn, al heeft niemand ze zien aankomen. Weirdquote:Op maandag 5 november 2007 22:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk naar een geheim militair hospitaal gereden.![]()
Nee mijn beste, ik weet niet wat het is, maar een quarantainemaatregel is niet echt toepasselijk voor een chemische besmetting.quote:
Gekkenwerkquote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Er zijn varianten die een incubatietijd van 15 min hebben. Merendeel van de botulisme varianten zijn niet schadelijk voor de mens. Maar je weet nooit.
Er schijnen andere mensen te melden dat er meerdere dode dieren zijn.
Nee maar wellicht gaat men van het ergste geval uit. Het zou best een procedurele maatregel kunnen zijn voordat duidelijk is wat de aard van de ziekte is die die mensen hebben en hoe zij dat gekregen hebben.quote:Op maandag 5 november 2007 22:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee mijn beste, ik weet niet wat het is, maar een quarantainemaatregel is niet echt toepasselijk voor een chemische besmetting.
Ik opper ook maar wat hoor. Ik weet niks van die virussen enzo af.quote:Op maandag 5 november 2007 22:23 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Gekkenwerkmaar zouden onderand dan de rest van de menigte daar niet meer moeten merken die daar vast zit. en niet weg mogen
Nou ja, beter dan dat ze allemaal dood neervallen.quote:Op maandag 5 november 2007 22:24 schreef DJKoster het volgende:
Hmm... ze worden niet beter, toestand blijft stabiel van de patiënten..
quote:Op maandag 5 november 2007 22:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan dat ze allemaal dood neervallen.
Overigens schijnen de klachten niet vreselijk ernstig te zijn, het beperkt zich vooral tot fikse beroerdheid...
Oh noes!quote:Op maandag 5 november 2007 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
De patienten zijn zoek!
Nou ja, ik denk dat als je direct in aanraking bent gekomen met het gif of er langere tijd in nabijheid heb doorgebracht, de klachten ernstiger zijn. Zoals bij de werknemers het geval lijkt te zijn en schijnbaar ook bij de andere dieren.quote:Op maandag 5 november 2007 22:28 schreef Jeltos het volgende:
[..]
mmmh toch raar dat dan ineens zoveel man naar die plek word gestuurd en geruchten gaan van dode volges enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |