Ze hadden er maar drie, in de etalagequote:Naja als osama zo graag nl wil pakken dan maar een dierenzaak vol kaaimannen![]()
bron?quote:Op maandag 5 november 2007 21:51 schreef Ringo het volgende:
Ik hoor net dat er waarschijnlijk al vijf van de 22 zijn overleden.
omgquote:Op maandag 5 november 2007 21:51 schreef Ringo het volgende:
Heb je ook iets meer info of is dit gewoon een losse opmerkingen om even lol te hebben?quote:
quote:Radio Drenthe nu RAMPENZENDER 5-11-2007
ASSEN - In verband met de crisissituatie in Hoogeveen zendt Radio Drenthe permanent uit.
Niet grappig.quote:Op maandag 5 november 2007 21:51 schreef Ringo het volgende:
Nee, niet meer info. Ik hóórde het gewoon, van iemand, en ik dacht, ik deel dat met jullie.quote:Op maandag 5 november 2007 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je ook iets meer info of is dit gewoon een losse opmerkingen om even lol te hebben?
Zeg dan gewoon maar helemaal niks... Of je hebt fatsoenlijke bronnen en geeft ze ook prijs, of je hebt geen fatsoenlijke bronnen en houdt je mond. Dit vind ik geen onderwerpen en berichten om over te gaan rellen (en ja... ik weet dat dat te verwachten is op fok maar toch...).quote:
Journalisten maken veelvuldig gebruik van bronnen waarvan zij de identiteit niet prijs willen geven. Kijk maar eens naar een politiek bulltin in het journaal.quote:Op maandag 5 november 2007 21:59 schreef babsjuh het volgende:
Zeg dan gewoon maar helemaal niks... Of je hebt fatsoenlijke bronnen en geeft ze ook prijs, of je hebt geen fatsoenlijke bronnen en houdt je mond. Dit vind ik geen onderwerpen en berichten om over te gaan rellen (en ja... ik weet dat dat te verwachten is op fok maar toch...).
ik denk nog steeds botulisme..quote:Op maandag 5 november 2007 22:05 schreef Jeltos het volgende:
Net journaal gezien werd niet veel meer vertel gaat waarschijnlijk om chemische stof![]()
22 mensen met spoed naar ziekenhuis eerst grondig ontsmet best ernistig
En de burgenmeester deed ook maar vaag net of hij wat achter hield
Om kwart voor 11 persconferentie RIVM ben benieuwd
quote:Op maandag 5 november 2007 21:59 schreef Ringo het volgende:
Nee, niet meer info. Ik hóórde het gewoon, van iemand, en ik dacht, ik deel dat met jullie.![]()
Ik zou wel willen weten of de chemische stof verband houdt met de kaaiman (wat doen die dingen trouwens in een dierenwinkelquote:Op maandag 5 november 2007 22:05 schreef Jeltos het volgende:
Net journaal gezien werd niet veel meer vertel gaat waarschijnlijk om chemische stof![]()
22 mensen met spoed naar ziekenhuis eerst grondig ontsmet best ernistig
En de burgenmeester deed ook maar vaag net of hij wat achter hield
Om kwart voor 11 persconferentie RIVM ben benieuwd
Voor zover ik het lees zijn alleen de kaaimannen en mensen getroffen. Dat is dan wel weer wat vreemd. Je zou toch zeggen dat als het een chemische stof was ook de andere dieren in de zaak getroffen zouden moeten worden. Als dit niet het geval is, zou dat misschien op een biologische oorzaak kunnen duiden.quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef gelly het volgende:
Lijkt mij meer iets chemisch, van bacterieen of virussen wordt je niet binnen een ogenblik ziek lijkt me.
Zegt natuurlijk niets over of zij daadwerkelijk verschijnselen van ziekte tonen. Ik kan mij zo voorstellen dat uit voorzorg iedereen die ook maar even in de buurt van de winkel is geweest gelijk apart wordt gezet. Ik zou het eerder zorgwekkend vinden als dat niet gebeurd.quote:Op maandag 5 november 2007 22:07 schreef Fastmatti het volgende:
De groep wordt trouwens wel steeds groter. 24 man in quarantaine en 80 man mag niet weg.
Bij een typische vergiftiging (via eten) kan het enige dagen duren voor het volledige beeld ontstaat. De eerste klachten ontstaan meestal 10-20 uur na een besmette maaltijd op. Het kan dan gaan om een droge mond, hevige diarree en een toenemende slappe verlamming. Als de verlamming ernstig is treedt de dood in door verlamming van de ademhalingsspieren.quote:Op maandag 5 november 2007 22:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik denk nog steeds botulisme..
Op de FP postte iemand dat er ook al vogels ziek zijn en ook al een aantal het loodje hebben gelegd...quote:Op maandag 5 november 2007 22:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor zover ik het lees zijn alleen de kaaimannen en mensen getroffen. Dat is dan wel weer wat vreemd. Je zou toch zeggen dat als het een chemische stof was ook de andere dieren in de zaak getroffen zouden moeten worden. Als dit niet het geval is, zou dat misschien op een biologische oorzaak kunnen duiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |