Wat is dat nou voor onzinvergelijking?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:55 schreef Scaurus het volgende:
Zou die kunnen tippen aan de Bourne serie? Ik denk van niet.
" From the director of The Bourne Identity"quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzinvergelijking?
"Zou American Gangster aan Pirates of the Carribean kunnen tippen? Ik denk van niet."
Ja dat zie ik. Zoals ik al zei, de search is brak en google.fok.nl dus ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef Marble het volgende:
Hier is natuurlijk allang een topique over, dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Jumper
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:58 schreef Scaurus het volgende:
[..]
" From the director of The Bourne Identity"
Ja dus?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:55 schreef Scaurus het volgende:
Zou die kunnen tippen aan de Bourne serie? Ik denk van niet.
Je kan zien dat de director van deze film ook The Bourne Identity heeft gemaakt.. De poster lijkt verdacht veel op die van een van de Bourne films.. Althans dat vind ik danquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:17 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Keiharde TVP, hopelijk kan ik hem snel zien. Net de trailer gezien!
Opbouw vond ik juist matig. Als ze een beetje meer aandacht hadden besteed aan de personage begreep je meer wat hun beweegredenen zijn etc. Ook het einde is eigenlijk een dooddoener en blijf je achter met " is dit alles?".quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:11 schreef TC03 het volgende:
Zwakke film. Teveel opbouw, te weinig actie, teveel gezeik, geen aanrader.
Maar dat is sowieso waar...quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan zien dat de director van deze film ook The Bourne Identity heeft gemaakt.. De poster lijkt verdacht veel op die van een van de Bourne films.. Althans dat vind ik dan
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:35 schreef neggix het volgende:
Lekker snel actie, geen trage intro met allemaal liefde troep enz.
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:40 schreef Pakspul het volgende:
Het idee is beetje gejat van een x-men karakter, dat idee kreeg ik in ieder geval met de trailer
Een karakter is niet een groep, maar goed Nightcrawlerquote:Op maandag 18 februari 2008 17:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]Er is namelijk een groep mutanten met verschillende abilities die door het tijd/space continuüm reizen.
Hij kan dan niet door de tijd heen jumpen, maar toch het komt er dichtbij.quote:Nightcrawler possesses superhuman agility and the ability to teleport.
Nou die recensie van Veronica is echt een aanfluiting. Normaliter ben ik het wel redelijk eens met de cijfers. Maar vier van de vijf sterren voor deze film is wel heel erg overdreven.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:11 schreef Tim86 het volgende:
veronica recensie zei ook al dat het zomaar het begin van een (sterke) tv serie kon zijn
Zal ook wel door het stargate/sliders gevoel zijn denk ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond 'm best vermakelijk en ga er dan ook wel van uit dat er idd een tvserie van komt of nog 1 of 2 extra delen... doe dan maar een tv-serie, dit kan je best redelijk uitmelken, ook als je het bijv. hebt over jumpers in de middeleeuwen ofzo.
Toen ik zijn hoofd zag moest ik op de een of andere manier gelijk hier aan denken.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:35 schreef PDOA het volgende:
Samuel L. Jackson duikt weer eens op als bad guy, een rol die hij op de automatische piloot kan spelen. Aan het einde van de rit ben je niks wijzer, maar wel 8 euro armer. En die pruik van Samuel L. Jackson...
Jamiequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:20 schreef 7eVeNL het volgende:
ik vond overigens Jamie bell dan wel weer met kop en schouders boven hem uitsteken ondanks zijn kleinere rol,
en een trilogie? ik denk dat niemand daar op zit te wachten
geloofde ik het weer wel.quote:David? David. David!! David?
Meen je dit serieus? Ben je 8?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:26 schreef GestoordeRealist het volgende:
Gisteren gezien... echt GOEIE film! Absolute aanrader... dit is net als independance day zo'n film die ik ieder jaar wel 1 keer ga kijken denk ik..
Alleen jammer dat dit soort dingen geen realiteit kunnen zijn. Teleporteren. Wie weet ooit!
Was wel leuk, maar slecht uitgewerkt en irritant open einde. Had ik niet verwacht en was een enorme domper. Als ze nu gelijk aan het begin hadden gezegd dat het een eerste deel in een trilogie was....quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:03 schreef Klummie het volgende:
Pure bagger dit, ben blij dat ik dit thuis heb gekeken. Zonde van je geld anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |