Helaas weet ik wel ongeveer wat ie bedoeltquote:Op woensdag 7 november 2007 17:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat zijn sql servers?
Wat bedoel je met muteren?
Wat is een sql fout?
Wil ik het wel weten?
Ik heb ook een nerd ex en desondanks snap ik het nietquote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef purplerose het volgende:
Helaas weet ik wel ongeveer wat ie bedoelt![]()
Krijg je met een nerd als ex
* outsidr fluistert wat lieve woordjes in Hoi_Piepeloi's oortjesquote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik heb ook een nerd ex en desondanks snap ik het niet![]()
Al sluit ik me meestal af voor technische shit enzoselectief gehoor
Maar maar maarquote:Op woensdag 7 november 2007 20:45 schreef outsidr het volgende:
* outsidr fluistert wat lieve woordjes in Hoi_Piepeloi's oortjes
Ja maar zo ken je niet leren met een koptelefoon op !quote:Op woensdag 7 november 2007 20:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar maar maar![]()
[ afbeelding ]
mijn ex is een nerd x 111010101001010101010101011101quote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wellus!quote:Op woensdag 7 november 2007 20:58 schreef outsidr het volgende:
Ja maar zo ken je niet leren met een koptelefoon op !
Oe zoals zo'n mental coach enzo?quote:En als ik lieve woordjes in je oren fluistert wel enzo
Je vriendje is een nerdquote:Op woensdag 7 november 2007 21:01 schreef enter het volgende:
[..]
mijn ex is een nerd x 111010101001010101010101011101![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:03 schreef enter het volgende:
Mijn vriendje is ook een nerd, maar wel een sexy nerd!
en een geile beer van wat ik zo hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:03 schreef enter het volgende:
Mijn vriendje is ook een nerd, maar wel een sexy nerd!
Moet dat nou weer zo moeilijkquote:Op woensdag 7 november 2007 21:00 schreef Paramnesia het volgende:
SELECT sigaret FROM pakje WHERE nicotine = "hoog";
commit;
Nietus!quote:
Wat jij wilquote:Oe zoals zo'n mental coach enzo?
Nooooooooooooooo je moet komen! Hihi ik zei komenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:36 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik, met mijn leeftijd, met mijn ervaringen,denkend al veel meegemakt te hebben-wat ook zo is-, maar durft gelegenheden als deze toch niet aan....damn ...sorry..![]()
nerdtalk is a turnon for mequote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Schatje laat mij je secundary key indexeren met een koppeltabel.quote:
Intel Graphics Media Accelerator (GMA) X3100 is een geïntegreerde (onboard) grafische chip op een Mobile Intel 965GM chipset (voor Merom = Core 2 architectuur). Dit is de opvolger van de GMA 950. De integratie van de volledig programmeerbare pipeline is het interessantste hieraan. Vanwege de integratie van de DirectX9 features, HDR en Hardware Transform & Lighning (T&L) – voorgangers hadden alleen Software T&L – zou hij geschikt moeten zijn voor Windows Vista Premium (ondersteunt Aero Glass volledig). Volgens de gegevens zou de prestatie beduidend beter moeten zijn dan de GMA 950.quote:
Oe, euhquote:Op woensdag 7 november 2007 21:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Schatje laat mij je secundary key indexeren met een koppeltabel.![]()
Dan hebben we een tabel Paramnesia en een Tabel purplerose en dan JOINen we.
quote:
Een overload is ook niet nodigquote:Op woensdag 7 november 2007 21:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Intel Graphics Media Accelerator (GMA) X3100 is een geïntegreerde (onboard) grafische chip op een Mobile Intel 965GM chipset (voor Merom = Core 2 architectuur). Dit is de opvolger van de GMA 950. De integratie van de volledig programmeerbare pipeline is het interessantste hieraan. Vanwege de integratie van de DirectX9 features, HDR en Hardware Transform & Lighning (T&L) – voorgangers hadden alleen Software T&L – zou hij geschikt moeten zijn voor Windows Vista Premium (ondersteunt Aero Glass volledig). Volgens de gegevens zou de prestatie beduidend beter moeten zijn dan de GMA 950.
Wat sopmateriaal
quote:
Wellus! Punt uit blijft uitquote:Op woensdag 7 november 2007 21:06 schreef outsidr het volgende:
Nietus!
Wat shopgeld?quote:Wat jij wil
Wat jij wil..quote:
Moet ik even aan me moeder vragenquote:Wat shopgeld?
Ein Volch, ein Reich, eine Führerinquote:
Moet ik me rekeningnummer even PMen?quote:Moet ik even aan me moeder vragen
Vrouwen aan de macht..quote:Op woensdag 7 november 2007 21:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ein Volch, ein Reich, eine Führerin
Doet meteen je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer erbij enzoquote:Moet ik me rekeningnummer even PMen?
Die dag komt nog welquote:
Aan de deur wordt niet gestalktquote:Doet meteen je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer erbij enzo
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nooooooooooooooo je moet komen! Hihi ik zei komen![]()
Dit moet als slogan op een tshirtquote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Die dag komt nog wel, dezelfde dag dat mannen beseffen dat wij, vrouwen, het superieure geslacht zijn
[..]
Aan de deur wordt niet gestalkt
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Die dag komt nog wel, dezelfde dag dat mannen beseffen dat wij, vrouwen, het superieure geslacht zijn
Stalken doe ik niet aan.quote:Aan de deur wordt niet gestalkt
Jaaquote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef purplerose het volgende:
Dit moet als slogan op een tshirt
Edit: beide tekstjes![]()
Wen maar alvast aan het idee, komt het niet zo als een klap aan als het moment er isquote:
Mag niet van me mamsquote:
Stalken doe ik niet aan.
Ik neem je gewoon meteen mee naar huis
Alleen zal jij die dag niet meemakenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wen maar alvast aan het idee, komt het niet zo als een klap aan als het moment er is
Daar heb ik je moeder niet voor nodig.quote:Mag niet van me mams
Wieso?quote:
LURKER!quote:Daar heb ik je moeder niet voor nodig.
*Kijkt nog eens een keer in Hoi_Piepeloi's fobo![]()
Maar die mag ook wel mee hoor
Dat duurt nog 1000 jaarquote:
Joh...quote:LURKER!
Die persoon rechts van me is me moeder niet he?
quote:
1. ielquote:Joh...
Maar aangezien jij je looks van je moeder heb...
Dan mag die ook wel mee
Je hoeft toch ook niet te kijken maar te doenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:37 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En jou dan "vreemd"zien gaan!!?? Ken ik(nog) niet aan lieffie![]()
Wat jij wil.quote:
1.quote:1. iel
2. whehenee daar wordt je vrolijk van
Wacht maar tot de meetquote:Op woensdag 7 november 2007 22:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat een diversiteit in antwoorden, zo filosofisch en diepgaand![]()
Nee!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:37 schreef Berenanus het volgende:
Vrouwen aan de macht? oi! uuuuuuhmmm
wc-papier topic.quote:
zei je nou: amai.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik moet me idd toch een partij schijten zeg, amai
Ik heb ook geen idee waarom ik dat deedquote:
Whehe moemoe stylow.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waarom ik dat deed![]()
Ik ben douchen en naar bedFijne avond en tevens trustuh nog mensen
* TheSorrow strooit wat wiet in de rondte
Half 11 beginnen... half 12 weer pleitequote:Op woensdag 7 november 2007 22:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
![]()
1e: Engels
3e: CKV
5e: ANW
van 8 tot 1 uur school voor die van die fucking klotetoetsen
Stoute Anus !quote:Op woensdag 7 november 2007 23:00 schreef Berenanus het volgende:
Ik ga morgen weer een dagje spijbelen
I envy youquote:Op woensdag 7 november 2007 23:00 schreef Berenanus het volgende:
Ik ga morgen weer een dagje spijbelen
misschien tijd voor een nieuw systeem? Ik ken iemand die het perfect weet allemaal.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:42 schreef Berenanus het volgende:
GVD!
Eergisteren, gisteren en vandaag.... Ben nu alweer die stomme kut pc opnieuw aan het installeren. snap er echt niets van!!!
Elke dag maak ik hem helemaal gebruiksklaar, volledige updates, virusscan, vnc, office en alle andere meuk dat er op moet... en dan steeds sochtends.... krijg ik een mooi blauw scherm
asl;dfj;alsdkj;
Stap over op Linux of koop een Macquote:Op donderdag 8 november 2007 10:42 schreef Berenanus het volgende:
GVD!
Eergisteren, gisteren en vandaag.... Ben nu alweer die stomme kut pc opnieuw aan het installeren. snap er echt niets van!!!
Elke dag maak ik hem helemaal gebruiksklaar, volledige updates, virusscan, vnc, office en alle andere meuk dat er op moet... en dan steeds sochtends.... krijg ik een mooi blauw scherm
asl;dfj;alsdkj;
Tijd voor een nieuw systeem? Nah, het is maar een extra bakkie om op te kunnen gamen als er vrienden zijn ofzoquote:Op donderdag 8 november 2007 10:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
misschien tijd voor een nieuw systeem? Ik ken iemand die het perfect weet allemaal.
Tennessee
ow en deel 2!
Maar straks als je niet meer kan fokken? Wat dan ?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:55 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw systeem? Nah, het is maar een extra bakkie om op te kunnen gamen als er vrienden zijn ofzo
We hebben hem in elkaar gezet van onderdelen die we nog hadden liggen bij een vriend en bij mij. Dus we stoppen er geen geld in.
Alleen een hoop tijd om dat ding geïnstalleerd te krijgen
Dat doe ik op het systeem waar ik nu op zitquote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar straks als je niet meer kan fokken? Wat dan ?
We spammen behoorlijkquote:Op donderdag 8 november 2007 12:41 schreef Juup© het volgende:
Even neuqgehalte tsjekken
Is hier nog allemaal in orde dus (verkapte tvp al zal ik die snel weer opnieuw moeten maken aangezien dit topic al weer ver vol is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |