Moet dat nou weer zo moeilijkquote:Op woensdag 7 november 2007 21:00 schreef Paramnesia het volgende:
SELECT sigaret FROM pakje WHERE nicotine = "hoog";
commit;
Nietus!quote:
Wat jij wilquote:Oe zoals zo'n mental coach enzo?
Nooooooooooooooo je moet komen! Hihi ik zei komenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:36 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik, met mijn leeftijd, met mijn ervaringen,denkend al veel meegemakt te hebben-wat ook zo is-, maar durft gelegenheden als deze toch niet aan....damn ...sorry..![]()
nerdtalk is a turnon for mequote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik heb ook een nerd ex en desondanks snap ik het niet![]()
Al sluit ik me meestal af voor technische shit enzoselectief gehoor
Schatje laat mij je secundary key indexeren met een koppeltabel.quote:
Intel Graphics Media Accelerator (GMA) X3100 is een geïntegreerde (onboard) grafische chip op een Mobile Intel 965GM chipset (voor Merom = Core 2 architectuur). Dit is de opvolger van de GMA 950. De integratie van de volledig programmeerbare pipeline is het interessantste hieraan. Vanwege de integratie van de DirectX9 features, HDR en Hardware Transform & Lighning (T&L) – voorgangers hadden alleen Software T&L – zou hij geschikt moeten zijn voor Windows Vista Premium (ondersteunt Aero Glass volledig). Volgens de gegevens zou de prestatie beduidend beter moeten zijn dan de GMA 950.quote:
Oe, euhquote:Op woensdag 7 november 2007 21:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Schatje laat mij je secundary key indexeren met een koppeltabel.![]()
Dan hebben we een tabel Paramnesia en een Tabel purplerose en dan JOINen we.
quote:
Een overload is ook niet nodigquote:Op woensdag 7 november 2007 21:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Intel Graphics Media Accelerator (GMA) X3100 is een geïntegreerde (onboard) grafische chip op een Mobile Intel 965GM chipset (voor Merom = Core 2 architectuur). Dit is de opvolger van de GMA 950. De integratie van de volledig programmeerbare pipeline is het interessantste hieraan. Vanwege de integratie van de DirectX9 features, HDR en Hardware Transform & Lighning (T&L) – voorgangers hadden alleen Software T&L – zou hij geschikt moeten zijn voor Windows Vista Premium (ondersteunt Aero Glass volledig). Volgens de gegevens zou de prestatie beduidend beter moeten zijn dan de GMA 950.
Wat sopmateriaal
quote:
Wellus! Punt uit blijft uitquote:Op woensdag 7 november 2007 21:06 schreef outsidr het volgende:
Nietus!
Wat shopgeld?quote:Wat jij wil
Wat jij wil..quote:
Moet ik even aan me moeder vragenquote:Wat shopgeld?
Ein Volch, ein Reich, eine Führerinquote:
Moet ik me rekeningnummer even PMen?quote:Moet ik even aan me moeder vragen
Vrouwen aan de macht..quote:Op woensdag 7 november 2007 21:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ein Volch, ein Reich, eine Führerin
Doet meteen je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer erbij enzoquote:Moet ik me rekeningnummer even PMen?
Die dag komt nog welquote:
Aan de deur wordt niet gestalktquote:Doet meteen je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer erbij enzo
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nooooooooooooooo je moet komen! Hihi ik zei komen![]()
Dit moet als slogan op een tshirtquote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Die dag komt nog wel, dezelfde dag dat mannen beseffen dat wij, vrouwen, het superieure geslacht zijn
[..]
Aan de deur wordt niet gestalkt
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Die dag komt nog wel, dezelfde dag dat mannen beseffen dat wij, vrouwen, het superieure geslacht zijn
Stalken doe ik niet aan.quote:Aan de deur wordt niet gestalkt
Jaaquote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef purplerose het volgende:
Dit moet als slogan op een tshirt
Edit: beide tekstjes![]()
Wen maar alvast aan het idee, komt het niet zo als een klap aan als het moment er isquote:
Mag niet van me mamsquote:
Stalken doe ik niet aan.
Ik neem je gewoon meteen mee naar huis
Alleen zal jij die dag niet meemakenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wen maar alvast aan het idee, komt het niet zo als een klap aan als het moment er is
Daar heb ik je moeder niet voor nodig.quote:Mag niet van me mams
Wieso?quote:
LURKER!quote:Daar heb ik je moeder niet voor nodig.
*Kijkt nog eens een keer in Hoi_Piepeloi's fobo![]()
Maar die mag ook wel mee hoor
Dat duurt nog 1000 jaarquote:
Joh...quote:LURKER!
Die persoon rechts van me is me moeder niet he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |