Rock and roll all nitequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:13 schreef MASD het volgende:
H_P +10 tofheid.
*haalt Dinasty LP uit de kast*
Zat je nog maar in de juryquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:21 schreef MASD het volgende:
and party every day!20 punten als het aan mij ligt.
De Haagsche zee is heul liev enzo...quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Volgens mij is de zee nu echt gruwelijk koud, ging voor het laatst in september zwemmen en toen was het al vreselijk
.
Ohen ik verzuip niet, ervaring met 's nachts dronken na stappen enzo in de zee zwemmen
Maar de Haagse zee is vast valser dan de Kattukse.
En komen er als ijsklontjes weer uit enzoquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:28 schreef outsidr het volgende:
De Haagsche zee is heul liev enzo...
En wij gaan daarin zwemmen
Ik stop alquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En komen er als ijsklontjes weer uit enzo
omg waarom begin ik ook weer over zwemmen
Nouweg enzo
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
.. dronken skinnydippen/ stronken/ whatever
+100 punten voor het kennen van een Iron Maiden nummerquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bring your daughter to the slaughter btw![]()
![]()
Don't drink, just do drugsquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:00 schreef Paramnesia het volgende:
Ik ga me zo voor lul zetten he als ik dan dronken word.
quote:
Wat een wijze uitspraken weer van onze meesteresquote:
Ja mevrouwquote:
Wat een sloganquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:04 schreef outsidr het volgende:
+100 punten voor het kennen van een Iron Maiden nummer![]()
My Chemical Romance mag niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:11 schreef MASD het volgende:
ga door. trefwoord: '80 metal
edit jouw post even snelquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
My Chemical Romance mag niet?
Ik vind ze lekker wel tofquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:33 schreef MASD het volgende:
edit jouw post even sneldie mogen van mij in de vergetelheid genegeert worden.
Mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 7 november 2007 07:30 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb vandaag een extra vrije dag ingeroosterd!
Mijn eerste spijbeldag sinds dit schooljaar![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Of je gooit even je koffie over jezelf heen
Gaat het een beetje met de koffie?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Of je gooit even je koffie over jezelf heen
Dubbele mok hier trouwens, achter de comp voor een opdracht die nog lang niet af is.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:38 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met de koffie?
Ik ga het ook weer ff koffie halenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:39 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dubbele mok hier trouwens, achter de comp voor een opdracht die nog lang niet af is.
En wat doe ik.
Fokken.![]()
Je hebt je aarsje verkocht.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:39 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb btw gisteren keihard geld verdient, 13.5 uur gewerkt a 15 euro het uurtje![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:40 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ga het ook weer ff koffie halen
Verzinnen jullie anders even een cadeau voor mijn zusje die morgen 18 wordt? Ik weet maar niets!!!
Vrouwen zijn gewoon beter van Ute Erhard!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:40 schreef Berenanus het volgende:
Ik ga het ook weer ff koffie halen
Verzinnen jullie anders even een cadeau voor mijn zusje die morgen 18 wordt? Ik weet maar niets!!!
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon beter van Ute Erhard!(dat is een boek
)
![]()
![]()
Of of of dat ene gebrekkige engels boek, met die zinnetjes als: How do you do and how do you do your wife enzo
Of neem dr mee naar de Chippendales
OFJE HUURT EEN STRIPPER VOOR DR IN
![]()
Fullstrip offcourse
Of je geeft gewoon speelgoed; plastic handboeitjes, hoelahoep, barbie, etc
Wouden wij doen voor een vriendquote:
WTF!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wouden wij doen voor een vriend, BIG MOMMA STRIPSTER
![]()
![]()
Maar 250 euro voor een kwartiertje vonden we toch wat duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |