Ik was jou mijn "tim's.private.xxx.secrets-camz0r" vergeten te laten zien !quote:Op maandag 5 november 2007 21:42 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow luistert naar Dying Fetus - Raped on the Altar
Tim, ik ben je gewoon mn Dying Fetus movies van de Baroeg vergeten te laten zien!
Overdosisgevaarquote:Op maandag 5 november 2007 21:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed topic.
Oh ja mensen: Do get high on your own supply![]()
Op een pr0n meet?quote:Op maandag 5 november 2007 22:12 schreef Berenanus het volgende:
Owja, voor de tekenfilm liefhebbers, ik weet niet hoe, maar misschien kan ik mijn collectie wel meenemen
American Dad Compleet tot S04E03
Family Guy Compleet tot S06E18
Robot Chicken Compleet tot S02E05
Southpark Compleet tot S11E12![]()
Tekenfilms
Wat animéquote:
Voor in de pauzes hebben we ander vermaak nodigquote:
dan neem je toch Robot Chicken mee, dat is toch wel te doen lijkt me of niet?quote:Op maandag 5 november 2007 22:12 schreef Berenanus het volgende:
Owja, voor de tekenfilm liefhebbers, ik weet niet hoe, maar misschien kan ik mijn collectie wel meenemen
American Dad Compleet tot S04E03
Family Guy Compleet tot S06E18
Robot Chicken Compleet tot S02E05
Southpark Compleet tot S11E12
Tekenfilms
WiiWii yeahquote:Op maandag 5 november 2007 22:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voor in de pauzes hebben we ander vermaak nodig.
Daarom gaat de Wii ook mee.
Kom je nou nog, of...?
Er vanuit gaande dat je met cirkeljacken groeps rukken bedoelt rijst mij toch de vraag.... En de vrouwen dan he! Die kunnen niet rukken!quote:Op maandag 5 november 2007 22:35 schreef outsidr het volgende:
Of we gaan cirkeljacken zoals ik vorige keer al voorstelde
Die gaan cirkelvingeren ofzo...quote:Op maandag 5 november 2007 22:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat je met cirkeljacken groeps rukken bedoelt rijst mij toch de vraag.... En de vrouwen dan he! Die kunnen niet rukken!
Cirkelsquirten!quote:
Nog geilerquote:
* BrokenToe notitie maakt: regenpak meequote:
Mag ik ook de pocket rocket gebruiken ipv me vingers, ik doe me best geen rsi te ontwikkelenquote:
Wie kennen der nog meer squirten ?quote:Op maandag 5 november 2007 22:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mag ik ook de pocket rocket gebruiken ipv me vingers, ik doe me best geen rsi te ontwikkelen
Wordt wel een kliederboel dan GebrokenTeen
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het dat toch wel gaat worden, dus kom jij maar op met je pocketrocketquote:Op maandag 5 november 2007 22:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mag ik ook de pocket rocket gebruiken ipv me vingers, ik doe me best geen rsi te ontwikkelen
Wordt wel een kliederboel dan GebrokenTeen
Meeste al gezienquote:Op maandag 5 november 2007 22:12 schreef Berenanus het volgende:
Southpark Compleet tot S11E12
Mij of mijn snikkel?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:16 schreef purplerose het volgende:
Hai ondeugende lievjes
*aait snikkel*
Let me ponder on that one for a minutequote:
oequote:Op dinsdag 6 november 2007 15:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Let me ponder on that one for a minute![]()
Keuzes keuzes keuzes
Ok, de snikkel zelf
hoiquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:48 schreef outsidr het volgende:
Niemand die aan mijn snikkel wilt zitten?![]()
Nuecken ?quote:
Waar wil je em eerst in hebben ?quote:
stick it in my 2 kipfilets with elastiekjes!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:04 schreef outsidr het volgende:
[..]
Waar wil je em eerst in hebben ?
Tis trouwens een pr0n meet... so everything is aloud... I guess...
Ik vind dit zo de verkeerde kant opgaan heren. Ow wee als ik aangerand wordt laterquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:10 schreef MASD het volgende:
[..]
stick it in my 2 kipfilets with elastiekjes!
Vertelquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Op de een of andere manier doet dit mij denken aan dat ik een Sex on the beach bestelde in Egypte.
Ik heb het over het drankje he?quote:
Waarom niet nu? Ik zou je maar voorbereiden!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:13 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik vind dit zo de verkeerde kant opgaan heren. Ow wee als ik aangerand wordt later![]()
![]()
Goed ik neem dus een fles Ouzo mee... ingredienten voor een Sex on the Beach... en we zijn vlakbij het strand dus...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik heb het over het drankje he?
Maar goed, eerst ging zo een ander dat bestellen en toen ik later in onze chilloutbarmaar ik durfde het niet enzo
en toen kwam er uiteindelijk iets uit van: "I want a sex on the beach" wat klonk als "I want to sex on the beach"
maakt lekker veel sense enzo, maarja na een paar ouzo'tjes
.
.. dronken skinnydippenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:12 schreef outsidr het volgende:
Goed ik neem dus een fles Ouzo mee... ingredienten voor een Sex on the Beach... en we zijn vlakbij het strand dus...
Stronken skinnydippen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
.. dronken skinnydippen/ stronken/ whatever
Keihard verzuipen enzoquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:50 schreef outsidr het volgende:
Stronken skinnydippen...
Dat lijkt me een puik plan![]()
Als t maar samen met jou is vindt ik het bestquote:
Volgens mij is de zee nu echt gruwelijk koudquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:05 schreef outsidr het volgende:
Als t maar samen met jou is vindt ik het best![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |