quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:04 schreef outsidr het volgende:
+100 punten voor het kennen van een Iron Maiden nummer![]()
My Chemical Romance mag niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:11 schreef MASD het volgende:
ga door. trefwoord: '80 metal
edit jouw post even snelquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
My Chemical Romance mag niet?
Ik vind ze lekker wel tofquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:33 schreef MASD het volgende:
edit jouw post even sneldie mogen van mij in de vergetelheid genegeert worden.
Mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 7 november 2007 07:30 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb vandaag een extra vrije dag ingeroosterd!
Mijn eerste spijbeldag sinds dit schooljaar![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Of je gooit even je koffie over jezelf heen
Gaat het een beetje met de koffie?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Of je gooit even je koffie over jezelf heen
Dubbele mok hier trouwens, achter de comp voor een opdracht die nog lang niet af is.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:38 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met de koffie?
Ik ga het ook weer ff koffie halenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:39 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dubbele mok hier trouwens, achter de comp voor een opdracht die nog lang niet af is.
En wat doe ik.
Fokken.![]()
Je hebt je aarsje verkocht.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:39 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb btw gisteren keihard geld verdient, 13.5 uur gewerkt a 15 euro het uurtje![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:40 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ga het ook weer ff koffie halen
Verzinnen jullie anders even een cadeau voor mijn zusje die morgen 18 wordt? Ik weet maar niets!!!
Vrouwen zijn gewoon beter van Ute Erhard!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:40 schreef Berenanus het volgende:
Ik ga het ook weer ff koffie halen
Verzinnen jullie anders even een cadeau voor mijn zusje die morgen 18 wordt? Ik weet maar niets!!!
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon beter van Ute Erhard!(dat is een boek
)
![]()
![]()
Of of of dat ene gebrekkige engels boek, met die zinnetjes als: How do you do and how do you do your wife enzo
Of neem dr mee naar de Chippendales
OFJE HUURT EEN STRIPPER VOOR DR IN
![]()
Fullstrip offcourse
Of je geeft gewoon speelgoed; plastic handboeitjes, hoelahoep, barbie, etc
Wouden wij doen voor een vriendquote:
WTF!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wouden wij doen voor een vriend, BIG MOMMA STRIPSTER
![]()
![]()
Maar 250 euro voor een kwartiertje vonden we toch wat duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |