Ooooooooh?quote:
Ja, want dat heeft Brian afgelopen week van die sportnegert gehoord die de sportles stop zette vanwege het feit dat Brian niet alles gaf en hem dat vertelde......quote:Op maandag 5 november 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel DB.![]()
Brian tegen Amanda: Je moet alles geven.
In Discotheek Vernes te Schagenquote:Op maandag 5 november 2007 15:19 schreef Clank het volgende:
Ze hebben het nu over een optreden waar de meiden aan mee mogen doen in.. januari!
Is Carlos gestopt in de Kooi?quote:Op maandag 5 november 2007 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, want dat heeft Brian afgelopen week van die sportnegert gehoord die de sportles stop zette vanwege het feit dat Brian niet alles gaf en hem dat vertelde......
Brian leert soms heel snel en verteld die wijsheden één op één door....![]()
Nee joh, Carlos is niet gestopt, hij legde de les even stil om ondermeer Brian erop te wijzen dat hij volledige inzet wenste en dat Brian die inzet niet toonde......Dat was even slikken voor die knul die er later minimaal drie keer op terug kwam om excuses aan Carlos te maken voor dat feit.quote:Op maandag 5 november 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Carlos gestopt in de Kooi?
Goed ook van Brian dat hij het heel snel geleerde ook zo goed in eigen praktijk kan brengen!
Ik vind Brian wel een type voor de Glenn Mills School, als drillmaster zeg maar.quote:Op maandag 5 november 2007 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, want dat heeft Brian afgelopen week van die sportnegert gehoord die de sportles stop zette vanwege het feit dat Brian niet alles gaf en hem dat vertelde......
Brian leert soms heel snel en verteld die wijsheden één op één door....![]()
alleen shit voor hem dat hij niet in staat is om de "drills" te onthoudenquote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Brian wel een type voor de Glenn Mills School, als drillmaster zeg maar.![]()
Of als patient!quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Brian wel een type voor de Glenn Mills School, als drillmaster zeg maar.![]()
Ik vind hem daar meer op zijn plek als leerling..quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is op dit moment zijn beste leerling.
Ben je gek, het is zijn 2e natuur.quote:Op maandag 5 november 2007 15:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
alleen shit voor hem dat hij niet in staat is om de "drills" te onthouden
Ik vind Brian wel een type voor de slager, als varkensrollade zeg maar.quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder als geschikte bewaker voor Guantánamo Bay. Mensenrechten verkondigen en tegelijkertijd die flink overtreden.....quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is op dit moment zijn beste leerling.
Hij zou waarschijnlijk de eerste zijn die breed glimlachend op de kiek wordt gezet terwijl hij over een gevangene heenpist.quote:Op maandag 5 november 2007 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie hem eerder als geschikte bewaker voor Guantánamo Bay. Mensenrechten verkondigen en tegelijkertijd die flink overtreden.....
Plots heeft Nadia erge last van haar linkervoet?quote:15:21 - Verrassing van 2StepForward!
De meiden van 2StepForward zijn gearriveerd in de Villa en Sabrina roept alle dames uit de Villa bijeen. “Elk jaar met kerst voeren wij een kerstmix op en trekken we daarbij sexy kerstpakjes aan. Nu lijkt het ons leuk als wij jullie die kerstmix leren en dat we dat dan met kerst kunnen opvoeren voor de mannen uit de Villa”, vertelt Sabrina. De vrouwelijke Miljonairs zijn erg enthousiast, alleen Lieke heeft het probleem dat haar benen al een tijdje zeer doen en Nadia heeft erge last van haar linkervoet. Het lijkt Amanda niet te deren en die gaat dan ook direct aan de slag met de meiden van 2StepForward...
werkelijk, CC, ga je eens ziek melden, zeg. Je bent echt niet kien vandaag.quote:Op maandag 5 november 2007 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plots heeft Nadia erge last van haar linkervoet?
Of die film: My left foot!quote:Op maandag 5 november 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
werkelijk, CC, ga je eens ziek melden, zeg. Je bent echt niet kien vandaag.
Engelse uitdrukking "my foot!"
Huub was gewoon aan het piano spelen, zij is erbij komen zittenquote:Op maandag 5 november 2007 15:53 schreef fredfik het volgende:
waarom is huub niet bij jaap en lieke?? maar bij die domme doos!!!!
oh, is het weer zo ver?quote:Op maandag 5 november 2007 15:53 schreef fredfik het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
My foot! (old-fashioned)
something that you say after repeating something someone has just said, in order to show that you do not believe it.
edit:
ik bedoel dus dat de redactie bedoelt dat Nadia lieke napraat met "pijntjes" die niet waar zijn.
je schat de redactie wel hoog in Avonne.quote:Op maandag 5 november 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
My foot! (old-fashioned)
something that you say after repeating something someone has just said, in order to show that you do not believe it.
edit:
ik bedoel dus dat de redactie bedoelt dat Nadia lieke napraat met "pijntjes" die niet waar zijn.
Dat is inderdaad te hoog gegrepen voor de redactie. Ik hoorde Nadia vorige week al klagen over haar voet, ze schijnt last te hebben van een spier, Dennis dacht dat het een goed idee zou zijn om naar de pedicure te gaanquote:Op maandag 5 november 2007 15:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je schat de redactie wel hoog in Avonne.![]()
ach, ik sinds 2 dagen wel.quote:Op maandag 5 november 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu snap ik hem. Ik waardeer je vertrouwen in de behendigheid van de redactie dubbele bodems in hun stukjes te leggen, maar eerlijk gezegd zie ik ze er niet voor in staat zo'n slimme woordspeling te maken.
Deze kwam van onze HBO'er en golddigger Naad.quote:Op maandag 5 november 2007 16:05 schreef avonne het volgende:
Zoniet, dan schaar je het toch in de categorie "golddiggers in verschillende degradaties"?
Die vond ik ook briljant. En dat was Amanda.
Dat is weer eens iets anders, welkom.quote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
De buren liggen plat, kom hier dus ff langs![]()
gezelliequote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
Hoi Kaatquote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
quote:Op maandag 5 november 2007 16:09 schreef avonne het volgende:
Oh, oh, wat cosy is het bij Huub en Nadia ...
Ook een aanhankelijk knuffeltje van Huub nu *rill
Het is volgens mij onderdeel van zijn plan om Nadia te 'bewerken'. Hij zei eerder al tegen Lieke en Jaap dat je haar maar een paar comlimentjes hoeft te geven en ze al smelt...... en het klopt nog ookquote:Op maandag 5 november 2007 15:53 schreef fredfik het volgende:
Heeft Huub veel geld op zijn bankrekening staan, dat is toch wel eis 1 van nadia.quote:Op maandag 5 november 2007 16:11 schreef Desii het volgende:
Als dit het te volgen script is, waar zowel Huub en Nadia volledig aan meewerken... . is het wel duidelijk dat dit gaat werken om Huub zijn populariteit te laten zakken
quote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat Huub echt iets gaat beginnen met Naad of ben ik nu naïef?quote:Op maandag 5 november 2007 16:11 schreef Desii het volgende:
Als dit het te volgen script is, waarbij zowel Huub en Nadia volledig aan meewerken... . is het wel duidelijk dat dit gaat werken om Huub zijn populariteit te laten zakken
Dan kun je ook wel gastspeler in DGK worden daar liggen de buren 24 uur per dag platquote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
Je bent welkom !! Koffie ? Thee ? Of wat sterkers ??quote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
ik hoop echt van niet......quote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat Huub echt iets gaat beginnen met Naad of ben ik nu naïef?![]()
Gezellie!quote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
Kan iemand mij uitleggen waarom het voor nadia schadelijk zou kunnen zijn als ook huub in haar streken trapt.quote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat Huub echt iets gaat beginnen met Naad of ben ik nu naïef?![]()
Hier nog één, ik kan het me niet voorstellen. Het zou me zo tegenvallen van Huubquote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles voor het spel, zelfs drie navelsquote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben hier al vaker geweest hoor!quote:Op maandag 5 november 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]LEUK
VOL plat?![]()
![]()
rules
- bijnamen mag
- zwaaien mag niet
- off topic mag ook niet (dus kuchjes en huisdieren in het SC-topic graag)
WELKOM
quote:Op maandag 5 november 2007 16:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel gastspeler in DGK worden daar liggen de buren 24 uur per dag plat![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoor je mij niet zeggen en ik hoop van harte dat het alleen blijft bij dit soort gesprekken alhoewel ik hier ook al kotsmisselijk van word.quote:Op maandag 5 november 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom het voor nadia schadelijk zou kunnen zijn als ook huub in haar streken trapt.
Ik snap dat echt niet en ik snap ook niet dat huub zich hiervoor laat lenen
Leuk idee! Maar ik denk niet dat Amanda snapt dat het sarcatisch bedoeld is, ze zal het zien als een kadootje voor haar succesvolle column.quote:Op maandag 5 november 2007 16:17 schreef Guuskeee het volgende:
shirtje opsturen naar amandellie?
[ afbeelding ]
....én naar het schijnt...een killer breath...quote:Op maandag 5 november 2007 16:17 schreef KimiK het volgende:
[..]
Alles voor het spel, zelfs drie navels![]()
Dat is niet waar want zij is voor het mondeling examen gezakt !!!!!!quote:Op maandag 5 november 2007 16:20 schreef Qu1ck het volgende:
Jah, mooie.. En dan zet je op de achterkant 'Amanda is een vuile hoer'
quote:Op maandag 5 november 2007 16:22 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
....én naar het schijnt...een killer breath...![]()
doe maar naar nadiaquote:Op maandag 5 november 2007 16:17 schreef Guuskeee het volgende:
shirtje opsturen naar amandellie?
[ afbeelding ]
tis toch niet besmettelijk he?quote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
Voor Nadia is het alleen maar profijtelijk.quote:Op maandag 5 november 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom het voor nadia schadelijk zou kunnen zijn als ook huub in haar streken trapt.
Ik snap dat echt niet en ik snap ook niet dat huub zich hiervoor laat lenen
huub doet dit om wrijving te veroorzaken tussen nada en BrAm. Want wifebeater kan dit natuurlijk absoluut niet waarderen en zal zijn sletje opjutten tegen nadia. Dus nada laat BrAm misschien niet los maar hun nada wel! Zo weekt Huub nada los van haar back-up, geen slecht idee dus mijns inziens.quote:Op maandag 5 november 2007 16:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Voor Nadia is het alleen maar profijtelijk.
Stel je al die romantische beelden met publiekslieveling Huub in de uitzending voor.
Huub kan er alleen maar schade van hebben. Wat wint hij er mee? Ze zal Dennis, Amanda en Brian echt niet los laten. Daarentegen kan Lieke hem wel loslaten...
verrek, het bestaat echtquote:Op maandag 5 november 2007 16:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
FOK is ook weer aan het stotteren bij mij.
Gelukkig is er ook nog het FOKjoe forum,
het officiële FOK uitwijkforum voor DGK
met gratis reclame en de Open Kooi voor
schrijven zonder te registreren (daar staan
al 5 berichten in, goed hè?).
Precies, ik begrijp werkelijk niet waar hij mee bezig is. Misschien probeert hij Naad alleen op te warmen en niet meer dan dat. Dat hij naar de FEBO luistert weten we maar dat hij echt iets met Naad begint, ik kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 5 november 2007 16:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Voor Nadia is het alleen maar profijtelijk.
Stel je al die romantische beelden met publiekslieveling Huub in de uitzending voor.
Huub kan er alleen maar schade van hebben. Wat wint hij er mee? Ze zal Dennis, Amanda en Brian echt niet los laten. Daarentegen kan Lieke hem wel loslaten...
Nee.....onze filosoof/dichter//volksmenner/amandatemmer/beschermer/doordrammer/wifebeater/en zelfverklaarde heilige is er nog steeds.....quote:
Ik las op een ander forum dat vanavond om 23.00 DE BRIEF binnenkomt en hijquote:
Alsjeblieft.quote:Op maandag 5 november 2007 16:30 schreef Lobasca het volgende:
BeeQueen, hoe heet die ene nou, waar de streams het altijd goed doen, dondjj, of zoiets?
Aangezien mijn geliefde Vol het niet meer aankan.
je moet niet teveel lezen op een ander forum, want daar klopt geen hol van!quote:Op maandag 5 november 2007 16:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat vanavond om 23.00 DE BRIEF binnenkomt en hij
rond 01.00 aan de GOEDE kant van De Poort staat !!!!
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op maandag 5 november 2007 16:30 schreef Lobasca het volgende:
BeeQueen, hoe heet die ene nou, waar de streams het altijd goed doen, dondjj, of zoiets?
Aangezien mijn geliefde Vol het niet meer aankan.
quote:Op maandag 5 november 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
![]()
http://www.dondj.nl/streams.html
Bron/Linkje?quote:Op maandag 5 november 2007 16:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
begin je weer met je gezever? ditzelfde zei je gister ook al een paar keer. geef dan ff een linkje waar je dat gelezen hebt!quote:Op maandag 5 november 2007 16:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou er stond bij dat het uit ZEER BETROUWBARE bron kwam hoor !!!quote:Op maandag 5 november 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
[..]
je moet niet teveel lezen op een ander forum, want daar klopt geen hol van!
Het is toch heel simpel, opdracht van achteren. Nadia heeft gewoon helemaal niets met Huub en toch gaat ze er in mee. Huub idem dito. Ze zijn allemaal hoer van de regie, tegen betaling en met de vette worst van een miljoen voor ogen verhaallijnen uitvoeren.quote:Op maandag 5 november 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, ik begrijp werkelijk niet waar hij mee bezig is. Misschien probeert hij Naad alleen op te warmen en niet meer dan dat. Dat hij naar de FEBO luistert weten we maar dat hij echt iets met Naad begint, ik kan het me niet voorstellen
Hij weet inmiddels dat veel TV kijkers en streamers haar uitkotsen, dat hoorde hij nog in de Time Out, kan toch niet anders dan dat hij een spelletje speelt.
Dat schrijf ik ook .quote:Op maandag 5 november 2007 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is toch heel simpel, opdracht van achteren. Nadia heeft gewoon helemaal niets met Huub en toch gaat ze er in mee. Huub idem dito. Ze zijn allemaal hoer van de regie, tegen betaling en met de vette worst van een miljoen voor ogen verhaallijnen uitvoeren.
Linker of rechterduim?quote:Op maandag 5 november 2007 16:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou er stond bij dat het uit ZEER BETROUWBARE bron kwam hoor !!!![]()
Gaat ze buikspreken dan?quote:Op maandag 5 november 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
amanda voelt zich weer eens niet goed........heeft last van haar buik (de logopedist komt nl)
`quote:Op maandag 5 november 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
amanda voelt zich weer eens niet goed........heeft last van haar buik (de logopedist komt nl)
Nou DAAR geloof ik dan weer geen ene reet van !!quote:Op maandag 5 november 2007 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Linker of rechterduim?
Ik ben bang dat de wens de vader van de gedachte is, al zou het wel voor het nodige ge-re-arrangeer binnen de groepjes zorgen, scenario: Amanda wil bij Nadia blijven, Nadia komt in de ban van Huub, volgende exit Amanda dus.
Dan Nadia bewerken dat ze Dennis laat gaan, vervolgens zij er uit en de finale is: Huub, Lieke, Jaap.
Is dit wat? (Dit komt volledig uit mijn rechterduim!)![]()
Huub heeft het hart op zijn tong,quote:Op maandag 5 november 2007 16:41 schreef Kaat38 het volgende:
Huub verteld wel heel veel aan nadia.
Nu over zijn liefdesleven enz.
gatverquote:Op maandag 5 november 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
Dus toch? Bron VV.
16:05 - Nieuwe liefde?
Huub en Nadia lijken het erg gezellig te hebben achter de piano. “Waarom zoeken wij elkaar nooit op?”,vraagt Nadia aan Huub. “Omdat we in het begin met elkaar gevochten hebben! Dat was mijn schuld”, roept Huub uit. Hij vertelt verder dat Nadia zich heel erg op de vlakte hield, maar dat ze wel durft te zeggen wat ze vindt. “Amanda is oprecht tegen jou, maar Brian is veel bezig met het spel”, legt de Oldenzaler haar uit. Probeert Huub hier te stoken? Of zijn de twee Miljonairs eindelijk hun plannen aan het uitwerken? Huub probeert Nadia te versieren om Dennis te bashen, en de donkere schone probeert op haar beurt hetzelfde om Lieke te bashen. In romantische komedies zouden ze uiteindelijk echt verliefd worden, nu is het afwachten hoe het in De Gouden Kooi gaat…
quote:Op maandag 5 november 2007 16:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou DAAR geloof ik dan weer geen ene reet van !!![]()
![]()
Dat ben ik met je eens,overdreven zwart,staat haar helemaal niet.quote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef Guuskeee het volgende:
die witte danseres zou goed een vriendin van amandellie kunnen worden. lelijke rotkop, dom, slettenstempel boven de kont, dikke laag make-up. kortom: helemaal fout.
Volgens mij is ze nog niet één keer in de buurt van een orgasme "gekomen" tijdens haar stoeipartijtjes met Nix...quote:Op maandag 5 november 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
Naad liegt weer vanuit haar tenen.
Ze zegt tegen Huub dat de sex met Dennix heel goed was, hij dacht altijd eerst aan haar.
Gisteren zei ze tegen Amanda dat hij altijd als eerste komt ( hier zet ik trouwens mijn vraagtekens bij ) en zij zelfs 2 keer een orgasme gefaked heeft.
Dat hele sexgebeuren tussen die 2 was fake, nepkreunen en nepwippen, zo zag ik het.quote:Op maandag 5 november 2007 17:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog niet één keer in de buurt van een orgasme "gekomen" tijdens haar stoeipartijtjes met Nix...
quote:Op maandag 5 november 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
Het schijnt de bedoeling te zijn dat nix met de kerst een single uitbrengt...
Het staat zelfs in De Telegraaf !!!!quote:Op maandag 5 november 2007 17:00 schreef Guuskeee het volgende:
@ dgk_fan >> nou kom op met je link, laat ons ff kijken hoe betrouwbaar die bron van je is!
@ dgk_fan >> nou kom op met je link, laat ons ff kijken hoe betrouwbaar die bron van je is!
Snap jij deze streams?quote:Op maandag 5 november 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
Die nietnut mag toch niet nog 2 maanden blijven daar he ?quote:Op maandag 5 november 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
als je dan toch een fake maakt, moet je wel de engelse tekst in de andere kolom ook aanpassenquote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het staat zelfs in De Telegraaf !!!!![]()
[ afbeelding ]
Eerlijk gesproken, ik ben met de administratie bezig, luister alleen naar nix en Lieke en als ik denk dat is het noemen waardquote:Op maandag 5 november 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap jij deze streams?
Naad gezellig in gesprek met Huub, Dennix gezellig in gesprek met Lieke.......ik ben het spoor bijster.![]()
Damn ik geloofde het al heeel gelukkigquote:Op maandag 5 november 2007 17:19 schreef Verida het volgende:
[..]
als je dan toch een fake maakt, moet je wel de engelse tekst in de andere kolom ook aanpassen![]()
Dat is de internationale Telegraaf, snap dat dan!quote:Op maandag 5 november 2007 17:19 schreef Verida het volgende:
als je dan toch een fake maakt, moet je wel de engelse tekst in de andere kolom ook aanpassen![]()
Dat is een engelse advertentie voor een uitzendbureau !!!quote:Op maandag 5 november 2007 17:19 schreef Verida het volgende:
[..]
slim!!!!!....ik ben blij dat er iemand nog wakker is hier!!!!quote:Op maandag 5 november 2007 17:19 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben er sinds deze week ook anders na gaan kijken.Ze zijn daar allemaal even schijnheilig en zijn net marionetten.Ze doen allemaal precies wat de redactie zegt en van zulke mensen hou ik niet.quote:Op maandag 5 november 2007 17:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eerlijk gesproken, ik ben met de administratie bezig, luister alleen naar nix en Lieke en als ik denk dat is het noemen waardtik ik wat.
Alles is nep daar, moet heel wat gebeuren wil je mij vebaasd krijgen.![]()
Ze vertelde zaterdag ofzo tegen Amanda dat ze wel is door achter aangespoord is om d'r pijlen op Brian te richten, maar dat kon ze als vriendin van Amanda niet.quote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Naad verlult zich weer.
Ze zegt dat ze Brian wel lekker vindt maar ze kan er niks mee, dit ivm de verhaallijn.
M.a.w. : Ze mag niet tussen Brian en Amanda komen.
[..]
[ afbeelding ]
maar lieke zit nu te ''bonden'' met nixquote:Op maandag 5 november 2007 17:29 schreef kybe het volgende:
Het script Nadia/Huub toch in werking.Belachelijk dat Huub daar aan meewerkt.
Dit script zou best wel eens een van de redenen geweest kunnen zijn dat Lieke weg wilde.
[..]
[ afbeelding ]
Zie je wel dat De Telegraaf een goed nieuws krant is!quote:
overleeft ze nietquote:Op maandag 5 november 2007 17:26 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze vertelde zaterdag ofzo tegen Amanda dat ze wel is door achter aangespoord is om d'r pijlen op Brian te richten, maar dat kon ze als vriendin van Amanda niet.![]()
![]()
Is zowiezo bullshit want ze zou hem best willen. Maar dan vraag ik me toch af hé...als ze al bij Nix zit te gillen "nee, niet doen, zachtjes".![]()
Wat wil ze dan in godsnaam met Brian? (die rampeneerd d'r helemaal aan stukken, met die kinderarm van hem.)Voorbeeldje van te veel hooi op je vork nemen.
![]()
Dennis kan helemaal niets zelf verzinnen. Niet wat ie wil eten, niet wat ie moet zingen, niet wie hij moet uitnodigen, niet wie hij hoe moet beige.quote:Op maandag 5 november 2007 17:34 schreef Scandalous het volgende:
jeeeeeez,Dennis vraagt maar weer aan Lieke wat voor stijl hij moet gaan zingen. Dat kun je toch wel zelf bedenken? Moet iemand anders het ook nog voor hem inzingen in de studio?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)nde_stof.html?p=10,1quote:Op maandag 5 november 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
Zelfs Amanda en Brian hebben het over partnerruil tussen Lieke/Huub en Dennix/Naad.
Ik word er echt onpasselijk van.......time out voor BQ, laterzzzzzz.
Huub is echt dom als hij hier aan meewerkt.Mag lijden dat hij goed zakt in de popo.Alles voor de show ,nou Huub de streamers trappen daar niet meer in.Die houden van echte eerlijke mensen en niet van soapacteurs.quote:Op maandag 5 november 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
Zelfs Amanda en Brian hebben het over partnerruil tussen Lieke/Huub en Dennix/Naad.
Stelletje swingers daar in die Kooi...quote:Op maandag 5 november 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
Ik roep al weken de stagaires die nu de redactie vormen, hebben echt geen idee durven niet int e grijpen en verneuken echthele concept.quote:Op maandag 5 november 2007 17:31 schreef Scandalous het volgende:
Ik trek het nu al niet, Huub met Nadia
hee TMF op de streams. wtf
dat is ook de bedoeling van die Redactie!quote:Op maandag 5 november 2007 17:00 schreef Verida het volgende:
[..]
gatver![]()
![]()
![]()
Dat Nadia probeert Lieke te bashen is erg voor de hand liggend. Dat Huub zich hiervoor leent vind ik ronduit walgelijk, zowel van de redactie als van Huub.
Dit zal hem heel veel stemmen kosten.
En waarom dan wel?quote:Op maandag 5 november 2007 17:45 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
dat is ook de bedoeling van die Redactie!
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat hij echt denkt zo Nadia en Dennis van Amanda en Brian af te weken?quote:Op maandag 5 november 2007 17:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is echt dom als hij hier aan meewerkt.Mag lijden dat hij goed zakt in de popo.Alles voor de show ,nou Huub de streamers trappen daar niet meer in.Die houden van echte eerlijke mensen en niet van soapacteurs.
Ja dacht hij met Amanda ook altijd.Huub vergist zijn eigen altijd in vrouwen.Natasia en Amanda heeft hij ook onderschat.quote:Op maandag 5 november 2007 17:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat hij echt denkt zo Nadia en Dennis van Amanda en Brian af te weken?
Sliske de Ratquote:Op maandag 5 november 2007 17:56 schreef STAP01 het volgende:
Nu gaat de rat de muis weer aankleden!
quote:Op maandag 5 november 2007 17:56 schreef STAP01 het volgende:
Nu gaat de rat de muis weer aankleden!
Het lijkt wel een toneelstuk uit de vijftiger jaren, maar dan slechter gespeeldquote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef STAP01 het volgende:
~Brain: er is post (staat met levensgrote letters op de plasma!)
Brain: ik hoor de deur boven.![]()
Ik ga er van uit dat Nadia tegen Amanda zal zeggen dat ze Huub helemaal niets vindt en het doet om Lieke te zieken. Dat vindt Amanda prima.quote:Op maandag 5 november 2007 18:09 schreef miesy het volgende:
het enige positieve aan een huub/naad verhouding, in mijn ogen, is dat amandel dat niet gaat verdragen.
die zal niet snappen dat haar vriendinnetje met huub gaat staan bekken en sexen, terwijl zij zoeen
hekel heeft aan hem en zoeen spijt dat zij zelf ook met huub gezoend heeft in het verleden, en zegt
dat zij nu echt niet snapt hoe zij dat ooit heeft kunnen doen. en een naad die zich laat opgeilen door
een huub vind zij dan natuurlijk echt niet kunnen. gaan ook misschien eindelijk girltalks opleveren waar
ik ook naar kan luisteren. maar ja, ik zie véél liever een huub die een naad gaat bashen...non-stop![]()
misschien wel, als het aleen bij flirten en zoenen blijft, zoals amandel zelf toen ook deed.quote:Op maandag 5 november 2007 18:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Nadia tegen Amanda zal zeggen dat ze Huub helemaal niets vindt en het doet om Lieke te zieken. Dat vindt Amanda prima.
quote:Op maandag 5 november 2007 17:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ijzersterk: dat is een Engelse advertentie voor een uitzendbureau)
![]()
en amanda gelooft dat vast ook nog welquote:Op maandag 5 november 2007 18:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Nadia tegen Amanda zal zeggen dat ze Huub helemaal niets vindt en het doet om Lieke te zieken. Dat vindt Amanda prima.
Ik ben bang dat Amanda zo langzamerhand elke realiteitszin kwijt is. Ze is gehersenspoeld door Brian, en is zijn marionet, dat hebben we vorige week wel gezien toen ze kort na de mishandeling in de douche weer bij hem bedelde om aandacht, het was om kotsmisselijk van te worden, wat dàt betreft heeft Brian écht iets bewerkstelligd, Amanda is zijn "schepping" en bezit.quote:Op maandag 5 november 2007 18:20 schreef miesy het volgende:
[..]
misschien wel, als het aleen bij flirten en zoenen blijft, zoals amandel zelf toen ook deed.
maar echte sex, dat moet zelfs amandel verwerpelijk vinden.
Dat lijkt me heel reëel nu Naad 'close' is met Huub.quote:Op maandag 5 november 2007 18:42 schreef Dark het volgende:
Amanda weet niet wat ze ermee aan moet. Ze denkt eraan om Naad de brief te laten lezen.
Brian is bang dat het tegen hem gebruikt gaat worden.
volgens mij heeft amandel nooit echt veel realteitszin gehad, door slechte opvoeding die ze heeft meegekregen.quote:Op maandag 5 november 2007 18:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Amanda zo langzamerhand elke realiteitszin kwijt is. Ze is gehersenspoeld door Brian, en is zijn marionet, dat hebben we vorige week wel gezien toen ze kort na de mishandeling in de douche weer bij hem bedelde om aandacht, het was om kotsmisselijk van te worden, wat dàt betreft heeft Brian écht iets bewerkstelligd, Amanda is zijn "schepping" en bezit.
Vuilnisman, mag die zak ook mee????
Nadia en Brian en een meningsverschil uitpraten.quote:Op maandag 5 november 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Brian wil Naad confronteren met haar uitspraken over hem. Hopelijk snel.....ik kan niet wachten, Naad confronteren met haar uitspraken en leugens.
quote:Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef beroepslurker het volgende:
Dreamboy, wat een mooie plaatjes!
Wat stond er dan (min of meer) in de post?quote:Op maandag 5 november 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Mooi, Naad komt binnen en begint direct alles te ontkennen.
Brian gelooft haar dus niet maar ze blijft ontkennen. Ze heeft het nooit over Amanda, in slechte zin dan........
Mata Hoeri in optima forma.
In die brief stond iets met, ' die zogenaamde vriendin van je!'quote:Op maandag 5 november 2007 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat stond er dan (min of meer) in de post?
En Amanda slikt het voor zoete koek, neem ik aan?quote:Op maandag 5 november 2007 18:49 schreef Dark het volgende:
Naad houdt de wereld van Manny en ze zou nooit sneaky doen achter haar rug om.
Nooit, Aman, nooit, ik zweer het op m'n moeder!
Naad vindt het een kwalijke zaak en wil best die fans schrijven.
quote:Op maandag 5 november 2007 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Amanda slikt het voor zoete koek, neem ik aan?
Je ziet dat Brian haar niet gelooft en terecht.quote:
Vind je het gek, met die spanningsaura van hem?quote:Op maandag 5 november 2007 18:51 schreef farscapevr6 het volgende:
jaaaaaaaa tis huub z n schuld
was te voorspellen...quote:Op maandag 5 november 2007 18:51 schreef farscapevr6 het volgende:
Kijk naar zijn gezicht, echt niet. Maar hij is te laf om het toe te geven, eikel.quote:
Ik zat te wachten op Osama Bin Laden.......quote:Op maandag 5 november 2007 18:51 schreef farscapevr6 het volgende:
Brian heeft haar site verprutst. Dit was haar zoete wraak.quote:Op maandag 5 november 2007 18:54 schreef beroepslurker het volgende:
Die wenkbrauwen van Amanda, verschrikkelijk! Degene die dat gedaan heeft moet wel een hekel aan haar hebben....
Had alleen audio, maar zijn gezicht spreekt idd boekdelen!quote:Op maandag 5 november 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk naar zijn gezicht, echt niet.
[ afbeelding ]
Ze lult hier heel snel overheen......wat een slang is het toch. Zelfs Brian geeft geen reactie.quote:Op maandag 5 november 2007 19:01 schreef noekje het volgende:
Nadia vertelt nu dat ze met polsdraai incident tegen Huub heeft gezegd,' niet doen, hij is geen exit waard!'
Over Brian. Amanda's blik draaide even heel snel naar Brian toe.
en brian kijkt verschrikt.quote:Op maandag 5 november 2007 19:01 schreef noekje het volgende:
Nadia vertelt nu dat ze met polsdraai incident tegen Huub heeft gezegd,' niet doen, hij is geen exit waard!'
Over Brian. Amanda's blik draaide even heel snel naar Brian toe.
Zeker, alles is de schuld van Huub, wat er gebeurd is, en wat er nog gaat komen...terwijl Brianquote:
yup de lang verwachte aftrap van t nieuwe sciptquote:Op maandag 5 november 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
Daar is ie dan.
Naad: Als ik iets begin met Huub is Lieke over de zeik, maw, de manier om haar weg te krijgen.
Brian komt bijna klaar bij de gedachte.
Is dat zo dan?quote:Op maandag 5 november 2007 19:07 schreef riri het volgende:
Nadia snapt niet eens dat Huub haar juist in de val wil lokken
quote:Op maandag 5 november 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
Daar is ie dan.
Naad: Als ik iets begin met Huub is Lieke over de zeik, maw, de manier om haar weg te krijgen.
Brian komt bijna klaar bij de gedachte.
hij wil dennix daarmee uit de tent lokken....quote:Op maandag 5 november 2007 19:09 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Is dat zo dan?
Ik hoop echt niet dat dit t nieuwe script is![]()
Huub gaat dan heel hard dalen
Kan het nog doorzichtiger?quote:Op maandag 5 november 2007 19:07 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
yup de lang verwachte aftrap van t nieuwe scipt![]()
Volgens mij kan die kop helemaal ronddraaienquote:Op maandag 5 november 2007 19:08 schreef Starlie het volgende:
Wat een vreselijk wijf is die Nadia ook... mijn eten komt echt weer boven borrelen... met haar: Ik haat Lieke echt... (vervolgens in de spiegel kijken of haar kut kop nog wel goed op haar romp zat)![]()
![]()
![]()
![]()
lieke weet ervan, hebben ze een paar weken geleden al besproken.quote:Op maandag 5 november 2007 19:09 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Is dat zo dan?
Ik hoop echt niet dat dit t nieuwe script is![]()
Huub gaat dan heel hard dalen
Ik weet welke je bedoeld maar ik kan er ook even niet op komen...quote:Op maandag 5 november 2007 19:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Volgens mij kan die kop helemaal ronddraaien, net als in die film met die heks...kan even niet op de naam komen
Scherp BQ!!!quote:Op maandag 5 november 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Brian: Stroke a man's dick you've got him for a night, stroke a man's ego you've got him for life.![]()
Dat is Naad dus......heel snel van onderwerp veranderen en Brian op het verkeerde been (kinderarmpje) zetten.quote:Op maandag 5 november 2007 19:11 schreef Py het volgende:
Brain! Je was Nadia aan t confronteren, remembers?
Heksen? Als het spoken waren: Death becomes her. Anders weet ik het niet.quote:Op maandag 5 november 2007 19:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoeld maar ik kan er ook even niet op komen...
Ok gelukkig maarquote:Op maandag 5 november 2007 19:11 schreef riri het volgende:
[..]
hij wil dennix daarmee uit de tent lokken....
Lieke weet daarvan
JA DIE!!! Nou ja... ze zien eruit als heksen!quote:Op maandag 5 november 2007 19:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heksen? Als het spoken waren: Death becomes her. Anders weet ik het niet.
En straks tegen Amanda: 'Zag je hoe slim ik het heb aangepakt met Nadia? Nu doet ze precies wat wij willen.'quote:Op maandag 5 november 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Naad dus......heel snel van onderwerp veranderen en Brian op het verkeerde been (kinderarmpje) zetten.![]()
volgens mij bedoel je de Excorsist?quote:Op maandag 5 november 2007 19:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Volgens mij kan die kop helemaal ronddraaien, net als in die film met die heks...kan even niet op de naam komen
En dan stuurt de Redactie Tanner naar binnen, wat een humor hebben die gastenquote:Op maandag 5 november 2007 19:17 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ok gelukkig maar
Amanda: Lieke blaaste van de tafel af![]()
Wel weer jammer hoor dat Del en Brain buiten schot blijven.
Alle ballen op hun! Oprotten met die tokkies
Coole film, en idd als Naad en Mannie een drankje kunnen krijgen waar ze eeuwig mee kunnen leven.....quote:Op maandag 5 november 2007 19:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
JA DIE!!! Nou ja... ze zien eruit als heksen!
Lees net de Cos terug... Mijn avatar per direkt weer aan gepast...quote:Op maandag 5 november 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
Amanda: als iemand z'n nek breekt of wordt gestoken dan stopt de show.
Met slaan, dan gaat diegene gewoon weg. Al is dat ook altijd niet zo.
Brian lulde snel tussendoor dat Huub dan weg had moeten zijn.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 19:07 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
yup de lang verwachte aftrap van t nieuwe scipt![]()
en langzaam maar zeker uit elkaar vallenquote:Op maandag 5 november 2007 19:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Coole film, en idd als Naad en Mannie een drankje kunnen krijgen waar ze eeuwig mee kunnen leven.....![]()
Omdat Heilige Brian dan meteen doorslaat en dat wil de redactie niet.quote:Op maandag 5 november 2007 19:18 schreef riri het volgende:
We staan er toch niet van te kijken hier?
De enige in dat huis waar steeds de pijlen op gericht zijn is Lieke.....hoezo zijn dat nooit Amanda,Brian of Nadia?
Liever niet langzaam.. maar onmiddelijk.. bij voorkeur als ik de streams zit te kijken!quote:Op maandag 5 november 2007 19:23 schreef miesy het volgende:
[..]
en langzaam maar zeker uit elkaar vallen![]()
zouden mooie beelden zijnquote:Op maandag 5 november 2007 19:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Liever niet langszaam.. maar onmiddelijk.. bij voorkeur als ik de streams zit te kijken!
Oei! wat zou ik zijn benen graag eens willen kraken!quote:Op maandag 5 november 2007 19:21 schreef Ziet het volgende:
brian is niet te kraken zegt ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |