Ooooooooh?quote:
Ja, want dat heeft Brian afgelopen week van die sportnegert gehoord die de sportles stop zette vanwege het feit dat Brian niet alles gaf en hem dat vertelde......quote:Op maandag 5 november 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel DB.![]()
Brian tegen Amanda: Je moet alles geven.
In Discotheek Vernes te Schagenquote:Op maandag 5 november 2007 15:19 schreef Clank het volgende:
Ze hebben het nu over een optreden waar de meiden aan mee mogen doen in.. januari!
Is Carlos gestopt in de Kooi?quote:Op maandag 5 november 2007 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, want dat heeft Brian afgelopen week van die sportnegert gehoord die de sportles stop zette vanwege het feit dat Brian niet alles gaf en hem dat vertelde......
Brian leert soms heel snel en verteld die wijsheden één op één door....![]()
Nee joh, Carlos is niet gestopt, hij legde de les even stil om ondermeer Brian erop te wijzen dat hij volledige inzet wenste en dat Brian die inzet niet toonde......Dat was even slikken voor die knul die er later minimaal drie keer op terug kwam om excuses aan Carlos te maken voor dat feit.quote:Op maandag 5 november 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Carlos gestopt in de Kooi?
Goed ook van Brian dat hij het heel snel geleerde ook zo goed in eigen praktijk kan brengen!
Ik vind Brian wel een type voor de Glenn Mills School, als drillmaster zeg maar.quote:Op maandag 5 november 2007 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, want dat heeft Brian afgelopen week van die sportnegert gehoord die de sportles stop zette vanwege het feit dat Brian niet alles gaf en hem dat vertelde......
Brian leert soms heel snel en verteld die wijsheden één op één door....![]()
alleen shit voor hem dat hij niet in staat is om de "drills" te onthoudenquote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Brian wel een type voor de Glenn Mills School, als drillmaster zeg maar.![]()
Of als patient!quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Brian wel een type voor de Glenn Mills School, als drillmaster zeg maar.![]()
Ik vind hem daar meer op zijn plek als leerling..quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is op dit moment zijn beste leerling.
Ben je gek, het is zijn 2e natuur.quote:Op maandag 5 november 2007 15:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
alleen shit voor hem dat hij niet in staat is om de "drills" te onthouden
Ik vind Brian wel een type voor de slager, als varkensrollade zeg maar.quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder als geschikte bewaker voor Guantánamo Bay. Mensenrechten verkondigen en tegelijkertijd die flink overtreden.....quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is op dit moment zijn beste leerling.
Hij zou waarschijnlijk de eerste zijn die breed glimlachend op de kiek wordt gezet terwijl hij over een gevangene heenpist.quote:Op maandag 5 november 2007 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie hem eerder als geschikte bewaker voor Guantánamo Bay. Mensenrechten verkondigen en tegelijkertijd die flink overtreden.....
Plots heeft Nadia erge last van haar linkervoet?quote:15:21 - Verrassing van 2StepForward!
De meiden van 2StepForward zijn gearriveerd in de Villa en Sabrina roept alle dames uit de Villa bijeen. “Elk jaar met kerst voeren wij een kerstmix op en trekken we daarbij sexy kerstpakjes aan. Nu lijkt het ons leuk als wij jullie die kerstmix leren en dat we dat dan met kerst kunnen opvoeren voor de mannen uit de Villa”, vertelt Sabrina. De vrouwelijke Miljonairs zijn erg enthousiast, alleen Lieke heeft het probleem dat haar benen al een tijdje zeer doen en Nadia heeft erge last van haar linkervoet. Het lijkt Amanda niet te deren en die gaat dan ook direct aan de slag met de meiden van 2StepForward...
werkelijk, CC, ga je eens ziek melden, zeg. Je bent echt niet kien vandaag.quote:Op maandag 5 november 2007 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plots heeft Nadia erge last van haar linkervoet?
Of die film: My left foot!quote:Op maandag 5 november 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
werkelijk, CC, ga je eens ziek melden, zeg. Je bent echt niet kien vandaag.
Engelse uitdrukking "my foot!"
Huub was gewoon aan het piano spelen, zij is erbij komen zittenquote:Op maandag 5 november 2007 15:53 schreef fredfik het volgende:
waarom is huub niet bij jaap en lieke?? maar bij die domme doos!!!!
oh, is het weer zo ver?quote:Op maandag 5 november 2007 15:53 schreef fredfik het volgende:
waarom is huub niet bij jaap en lieke?? maar bij die domme doos!!!!
quote:Op maandag 5 november 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
My foot! (old-fashioned)
something that you say after repeating something someone has just said, in order to show that you do not believe it.
edit:
ik bedoel dus dat de redactie bedoelt dat Nadia lieke napraat met "pijntjes" die niet waar zijn.
je schat de redactie wel hoog in Avonne.quote:Op maandag 5 november 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
My foot! (old-fashioned)
something that you say after repeating something someone has just said, in order to show that you do not believe it.
edit:
ik bedoel dus dat de redactie bedoelt dat Nadia lieke napraat met "pijntjes" die niet waar zijn.
Dat is inderdaad te hoog gegrepen voor de redactie. Ik hoorde Nadia vorige week al klagen over haar voet, ze schijnt last te hebben van een spier, Dennis dacht dat het een goed idee zou zijn om naar de pedicure te gaanquote:Op maandag 5 november 2007 15:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je schat de redactie wel hoog in Avonne.![]()
ach, ik sinds 2 dagen wel.quote:Op maandag 5 november 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu snap ik hem. Ik waardeer je vertrouwen in de behendigheid van de redactie dubbele bodems in hun stukjes te leggen, maar eerlijk gezegd zie ik ze er niet voor in staat zo'n slimme woordspeling te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |