Ooooooooh?quote:
Ja, want dat heeft Brian afgelopen week van die sportnegert gehoord die de sportles stop zette vanwege het feit dat Brian niet alles gaf en hem dat vertelde......quote:Op maandag 5 november 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel DB.![]()
Brian tegen Amanda: Je moet alles geven.
In Discotheek Vernes te Schagenquote:Op maandag 5 november 2007 15:19 schreef Clank het volgende:
Ze hebben het nu over een optreden waar de meiden aan mee mogen doen in.. januari!
Is Carlos gestopt in de Kooi?quote:Op maandag 5 november 2007 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, want dat heeft Brian afgelopen week van die sportnegert gehoord die de sportles stop zette vanwege het feit dat Brian niet alles gaf en hem dat vertelde......
Brian leert soms heel snel en verteld die wijsheden één op één door....![]()
Nee joh, Carlos is niet gestopt, hij legde de les even stil om ondermeer Brian erop te wijzen dat hij volledige inzet wenste en dat Brian die inzet niet toonde......Dat was even slikken voor die knul die er later minimaal drie keer op terug kwam om excuses aan Carlos te maken voor dat feit.quote:Op maandag 5 november 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Carlos gestopt in de Kooi?
Goed ook van Brian dat hij het heel snel geleerde ook zo goed in eigen praktijk kan brengen!
Ik vind Brian wel een type voor de Glenn Mills School, als drillmaster zeg maar.quote:Op maandag 5 november 2007 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, want dat heeft Brian afgelopen week van die sportnegert gehoord die de sportles stop zette vanwege het feit dat Brian niet alles gaf en hem dat vertelde......
Brian leert soms heel snel en verteld die wijsheden één op één door....![]()
alleen shit voor hem dat hij niet in staat is om de "drills" te onthoudenquote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Brian wel een type voor de Glenn Mills School, als drillmaster zeg maar.![]()
Of als patient!quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Brian wel een type voor de Glenn Mills School, als drillmaster zeg maar.![]()
Ik vind hem daar meer op zijn plek als leerling..quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is op dit moment zijn beste leerling.
Ben je gek, het is zijn 2e natuur.quote:Op maandag 5 november 2007 15:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
alleen shit voor hem dat hij niet in staat is om de "drills" te onthouden
Ik vind Brian wel een type voor de slager, als varkensrollade zeg maar.quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder als geschikte bewaker voor Guantánamo Bay. Mensenrechten verkondigen en tegelijkertijd die flink overtreden.....quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is op dit moment zijn beste leerling.
Hij zou waarschijnlijk de eerste zijn die breed glimlachend op de kiek wordt gezet terwijl hij over een gevangene heenpist.quote:Op maandag 5 november 2007 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie hem eerder als geschikte bewaker voor Guantánamo Bay. Mensenrechten verkondigen en tegelijkertijd die flink overtreden.....
Plots heeft Nadia erge last van haar linkervoet?quote:15:21 - Verrassing van 2StepForward!
De meiden van 2StepForward zijn gearriveerd in de Villa en Sabrina roept alle dames uit de Villa bijeen. “Elk jaar met kerst voeren wij een kerstmix op en trekken we daarbij sexy kerstpakjes aan. Nu lijkt het ons leuk als wij jullie die kerstmix leren en dat we dat dan met kerst kunnen opvoeren voor de mannen uit de Villa”, vertelt Sabrina. De vrouwelijke Miljonairs zijn erg enthousiast, alleen Lieke heeft het probleem dat haar benen al een tijdje zeer doen en Nadia heeft erge last van haar linkervoet. Het lijkt Amanda niet te deren en die gaat dan ook direct aan de slag met de meiden van 2StepForward...
werkelijk, CC, ga je eens ziek melden, zeg. Je bent echt niet kien vandaag.quote:Op maandag 5 november 2007 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plots heeft Nadia erge last van haar linkervoet?
Of die film: My left foot!quote:Op maandag 5 november 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
werkelijk, CC, ga je eens ziek melden, zeg. Je bent echt niet kien vandaag.
Engelse uitdrukking "my foot!"
Huub was gewoon aan het piano spelen, zij is erbij komen zittenquote:Op maandag 5 november 2007 15:53 schreef fredfik het volgende:
waarom is huub niet bij jaap en lieke?? maar bij die domme doos!!!!
oh, is het weer zo ver?quote:Op maandag 5 november 2007 15:53 schreef fredfik het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
My foot! (old-fashioned)
something that you say after repeating something someone has just said, in order to show that you do not believe it.
edit:
ik bedoel dus dat de redactie bedoelt dat Nadia lieke napraat met "pijntjes" die niet waar zijn.
je schat de redactie wel hoog in Avonne.quote:Op maandag 5 november 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
[..]
My foot! (old-fashioned)
something that you say after repeating something someone has just said, in order to show that you do not believe it.
edit:
ik bedoel dus dat de redactie bedoelt dat Nadia lieke napraat met "pijntjes" die niet waar zijn.
Dat is inderdaad te hoog gegrepen voor de redactie. Ik hoorde Nadia vorige week al klagen over haar voet, ze schijnt last te hebben van een spier, Dennis dacht dat het een goed idee zou zijn om naar de pedicure te gaanquote:Op maandag 5 november 2007 15:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je schat de redactie wel hoog in Avonne.![]()
ach, ik sinds 2 dagen wel.quote:Op maandag 5 november 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu snap ik hem. Ik waardeer je vertrouwen in de behendigheid van de redactie dubbele bodems in hun stukjes te leggen, maar eerlijk gezegd zie ik ze er niet voor in staat zo'n slimme woordspeling te maken.
Deze kwam van onze HBO'er en golddigger Naad.quote:Op maandag 5 november 2007 16:05 schreef avonne het volgende:
Zoniet, dan schaar je het toch in de categorie "golddiggers in verschillende degradaties"?
Die vond ik ook briljant. En dat was Amanda.
Dat is weer eens iets anders, welkom.quote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
De buren liggen plat, kom hier dus ff langs![]()
gezelliequote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
Hoi Kaatquote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
quote:Op maandag 5 november 2007 16:09 schreef avonne het volgende:
Oh, oh, wat cosy is het bij Huub en Nadia ...
Ook een aanhankelijk knuffeltje van Huub nu *rill
Het is volgens mij onderdeel van zijn plan om Nadia te 'bewerken'. Hij zei eerder al tegen Lieke en Jaap dat je haar maar een paar comlimentjes hoeft te geven en ze al smelt...... en het klopt nog ookquote:Op maandag 5 november 2007 15:53 schreef fredfik het volgende:
Heeft Huub veel geld op zijn bankrekening staan, dat is toch wel eis 1 van nadia.quote:Op maandag 5 november 2007 16:11 schreef Desii het volgende:
Als dit het te volgen script is, waar zowel Huub en Nadia volledig aan meewerken... . is het wel duidelijk dat dit gaat werken om Huub zijn populariteit te laten zakken
quote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat Huub echt iets gaat beginnen met Naad of ben ik nu naïef?quote:Op maandag 5 november 2007 16:11 schreef Desii het volgende:
Als dit het te volgen script is, waarbij zowel Huub en Nadia volledig aan meewerken... . is het wel duidelijk dat dit gaat werken om Huub zijn populariteit te laten zakken
Dan kun je ook wel gastspeler in DGK worden daar liggen de buren 24 uur per dag platquote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
Je bent welkom !! Koffie ? Thee ? Of wat sterkers ??quote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
ik hoop echt van niet......quote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat Huub echt iets gaat beginnen met Naad of ben ik nu naïef?![]()
Gezellie!quote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
Kan iemand mij uitleggen waarom het voor nadia schadelijk zou kunnen zijn als ook huub in haar streken trapt.quote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat Huub echt iets gaat beginnen met Naad of ben ik nu naïef?![]()
Hier nog één, ik kan het me niet voorstellen. Het zou me zo tegenvallen van Huubquote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles voor het spel, zelfs drie navelsquote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben hier al vaker geweest hoor!quote:Op maandag 5 november 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]LEUK
VOL plat?![]()
![]()
rules
- bijnamen mag
- zwaaien mag niet
- off topic mag ook niet (dus kuchjes en huisdieren in het SC-topic graag)
WELKOM
quote:Op maandag 5 november 2007 16:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel gastspeler in DGK worden daar liggen de buren 24 uur per dag plat![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoor je mij niet zeggen en ik hoop van harte dat het alleen blijft bij dit soort gesprekken alhoewel ik hier ook al kotsmisselijk van word.quote:Op maandag 5 november 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom het voor nadia schadelijk zou kunnen zijn als ook huub in haar streken trapt.
Ik snap dat echt niet en ik snap ook niet dat huub zich hiervoor laat lenen
Leuk idee! Maar ik denk niet dat Amanda snapt dat het sarcatisch bedoeld is, ze zal het zien als een kadootje voor haar succesvolle column.quote:Op maandag 5 november 2007 16:17 schreef Guuskeee het volgende:
shirtje opsturen naar amandellie?
[ afbeelding ]
....én naar het schijnt...een killer breath...quote:Op maandag 5 november 2007 16:17 schreef KimiK het volgende:
[..]
Alles voor het spel, zelfs drie navels![]()
Dat is niet waar want zij is voor het mondeling examen gezakt !!!!!!quote:Op maandag 5 november 2007 16:20 schreef Qu1ck het volgende:
Jah, mooie.. En dan zet je op de achterkant 'Amanda is een vuile hoer'
quote:Op maandag 5 november 2007 16:22 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
....én naar het schijnt...een killer breath...![]()
doe maar naar nadiaquote:Op maandag 5 november 2007 16:17 schreef Guuskeee het volgende:
shirtje opsturen naar amandellie?
[ afbeelding ]
tis toch niet besmettelijk he?quote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
Middag all..........
Voor Nadia is het alleen maar profijtelijk.quote:Op maandag 5 november 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom het voor nadia schadelijk zou kunnen zijn als ook huub in haar streken trapt.
Ik snap dat echt niet en ik snap ook niet dat huub zich hiervoor laat lenen
huub doet dit om wrijving te veroorzaken tussen nada en BrAm. Want wifebeater kan dit natuurlijk absoluut niet waarderen en zal zijn sletje opjutten tegen nadia. Dus nada laat BrAm misschien niet los maar hun nada wel! Zo weekt Huub nada los van haar back-up, geen slecht idee dus mijns inziens.quote:Op maandag 5 november 2007 16:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Voor Nadia is het alleen maar profijtelijk.
Stel je al die romantische beelden met publiekslieveling Huub in de uitzending voor.
Huub kan er alleen maar schade van hebben. Wat wint hij er mee? Ze zal Dennis, Amanda en Brian echt niet los laten. Daarentegen kan Lieke hem wel loslaten...
verrek, het bestaat echtquote:Op maandag 5 november 2007 16:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
FOK is ook weer aan het stotteren bij mij.
Gelukkig is er ook nog het FOKjoe forum,
het officiële FOK uitwijkforum voor DGK
met gratis reclame en de Open Kooi voor
schrijven zonder te registreren (daar staan
al 5 berichten in, goed hè?).
Precies, ik begrijp werkelijk niet waar hij mee bezig is. Misschien probeert hij Naad alleen op te warmen en niet meer dan dat. Dat hij naar de FEBO luistert weten we maar dat hij echt iets met Naad begint, ik kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 5 november 2007 16:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Voor Nadia is het alleen maar profijtelijk.
Stel je al die romantische beelden met publiekslieveling Huub in de uitzending voor.
Huub kan er alleen maar schade van hebben. Wat wint hij er mee? Ze zal Dennis, Amanda en Brian echt niet los laten. Daarentegen kan Lieke hem wel loslaten...
Nee.....onze filosoof/dichter//volksmenner/amandatemmer/beschermer/doordrammer/wifebeater/en zelfverklaarde heilige is er nog steeds.....quote:
Ik las op een ander forum dat vanavond om 23.00 DE BRIEF binnenkomt en hijquote:
Alsjeblieft.quote:Op maandag 5 november 2007 16:30 schreef Lobasca het volgende:
BeeQueen, hoe heet die ene nou, waar de streams het altijd goed doen, dondjj, of zoiets?
Aangezien mijn geliefde Vol het niet meer aankan.
je moet niet teveel lezen op een ander forum, want daar klopt geen hol van!quote:Op maandag 5 november 2007 16:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat vanavond om 23.00 DE BRIEF binnenkomt en hij
rond 01.00 aan de GOEDE kant van De Poort staat !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |