abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54383852
Schaamteloze tvp!

Ik heb een paar keer luidop moeten lachen
pi_54383906
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

Uit een "discussie" lullen?

Het aloude, simplistische en klassieke "Je bent negatief over vrouwen dus je bent een enge, kansloze internetnerd" geblaat zonder ook maar enige vorm van beargumentatie zie jij als een gezonde start voor een levendige discussie? .
Je wordt voorspelbaar. Elke keer als een vrouw tegengas geeft (op fok), kom je met een dergelijke groffe reactie. Feitelijk zeg je ook niets. En imho kies je met grof geschut altijd de makkelijkste weg. Ga de uitdaging eens écht aan. En nee, dit is geen uitdaging want ik ben geen discussietijger. Shitonya en jij hebben wel één en ander met elkaar gemeen, is mij opgevallen.
pi_54383936
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook.

Waar ik ook chronische jeuk van krijg is het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."

En wat Kasta al zei: sommige vrouwen weten het verschil niet tussen volslank en piggy-look-a-like.
Van Carpe Diem word ik ook al zo moe .
Tap tap tap
pi_54383960
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hey verander jij je sig eens heel gauw !
[..]
Afkicken is lastig .
Tap tap tap
pi_54383968
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
  • vrouwen met reislustig type in hun profiel
    Diagnose: het type vrouw dat 'dingen' wil ontdekken. Voornamelijk wil ze zichzelf 'leren kennen'.
    Wat volgt: een date waarin duidelijk uiteen wordt gezet wat volgens haar reizen is en haal het maar niet in je hoofd om ook maar te suggereren dat een reisje naar de zon ook reizen is.
    Bij een eventuele relatie: reizen naar de rimboe waar je moet slapen tussen kakkerlakken en waar je zonodig moet praten met de lokale arme bevolking. Want die weten hoe het allemaal in elkaar zit. De Lonely Planet gaat uiteraard mee, maar wordt niet gevolgd omdat je dan toch toeristen tegenkomt. Enige mate van luxe is uit den boze.
    Resultaat: een hoop verre reizen in barre omstandigheden en een paar exotische ziektes. Verder een teleurgesteld wijf op de bank omdat ze erachter is gekomen en dat er niets meer in het leven is dan geboren worden, opgroeien, studeren, werken, af en toe een feestje en dan sterven.
  • Jaja, U. Dat was niet zo heel goed gekoppeld van mij. Het was goed bedoeld
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_54384125
    effe het topic in de gaten houden
    "Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
    "Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
    pi_54384148
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

Uit een "discussie" lullen?

Het aloude, simplistische en klassieke "Je bent negatief over vrouwen dus je bent een enge, kansloze internetnerd" geblaat zonder ook maar enige vorm van beargumentatie zie jij als een gezonde start voor een levendige discussie? .
    Idd. Maar dan moet je ook eens met iets vernieuwends komen, in plaats van deze uitgekauwde flauwe zooi.
    pi_54384170
    Vaak staat er ook bij 'ik heb een hekel aan' , dat ze een hekel hebben aan arrogante mensen.
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
    pi_54384243
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 14:56 schreef kastanova het volgende:

Diagnose: "Oeh, oeh, zie mij eens intelligent overkomen met mijn 13-in-een-dozijn proza"
    Heb je je eigen sig al eens bekeken?
    burnin marijuana pon di corna
    it keep mi calma it mek mi smarta
    burnin on di highway its di highest grade gettin
    to ma head
    pi_54384310
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef MLI het volgende:

[..]

Je wordt voorspelbaar. Elke keer als een vrouw tegengas geeft (op fok)
    En hier stopte ik met lezen .

Kijk, een discussie met een vrouw ga ik per definitie niet gauw uit de weg, al was het maar voor het "stampvoet en raas&tier"-moment op het moment dat ze vastgeluld wordt.

Maar die kansloze, standaard replies op m'n topic waarin zo'n vrouwmensch weer eens beweert dat ik kennelijk emotioneel of relationeel in de knoop móet zitten aangezien ik dergelijke epistels schrijf wordt nogal eentonig en vermoeiend.

Verloopt ook áltijd volgens een identiek patroon:
    1. Blablabla, als je zo over vrouwen schrijft ben je een contactgestoorde lelijke nerd die zich stoer voordoet op internet (hoezo open deur? . )
    2. Vervolgens ga ik, just for the hell of it, het gesprek aan en kom ik met voorbeelden waaruit het tegendeel blijkt eventueel ondersteund door een ex die meeleest en -post.
    3. De "discussie"-starter gaat dan in 9 van de 10 gevallen beweren dat al m'n exen naieve en zwakbegaafde vrouwen zijn die niet weten waar ze het over hebben afgesloten met "Hahahaha, kasta is een lelijke, verlegen nerd en zijn exen zijn dom en naief!"

Oftewel, kansloos en tijdsverspillend... Ik zit er dan ook aan te denken om een standaardreply met bovenstaand verhaal onder m'n copy/paste te zetten voor het geval er weer zo'n wauwel-vrouwtje het wiel uitgevonden denkt te hebben.
    I was an atheist until I realized I was God
      maandag 5 november 2007 @ 17:33:19 #61
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54384338
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Heb ik je ooit uitgewoond en zwanger in een greppel gedumpt ofzo?
    Als ik dat toelaat, beloof je dan in het vervolg niet meer van deze onzin topics te openen en jezelf voor lul te zetten?
    Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
    pi_54384378
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:24 schreef dawg het volgende:
    Idd. Maar dan moet je ook eens met iets vernieuwends komen, in plaats van deze uitgekauwde flauwe zooi.
    Zeg je dat ook tegen een meubelmaker wanneer hij weer eens een tafel af heeft?
    "Hé meubelmaker, sjongejongejonge, dat is al je 17e tafel, ga eens een jurk naaien ofzo man."

Hier ligt mijn expertise, dus logischerwijs zullen m'n topics er ook over gaan .
    pi_54384407
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:33 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Als ik dat toelaat, beloof je dan in het vervolg niet meer van deze onzin topics te openen en jezelf voor lul te zetten?
    Ik vrees toch echt dat in jouw geval mijn penis tegen gaat sputteren...
      maandag 5 november 2007 @ 17:36:00 #64
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54384414
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef MLI het volgende:

[..]

Je wordt voorspelbaar. Elke keer als een vrouw tegengas geeft (op fok), kom je met een dergelijke groffe reactie. Feitelijk zeg je ook niets. En imho kies je met grof geschut altijd de makkelijkste weg. Ga de uitdaging eens écht aan. En nee, dit is geen uitdaging want ik ben geen discussietijger. Shitonya en jij hebben wel één en ander met elkaar gemeen, is mij opgevallen.
    Vergelijk mij eens niet met dat stuk onbenul
      maandag 5 november 2007 @ 17:36:58 #65
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54384445
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik vrees toch echt dat in jouw geval mijn penis tegen gaat sputteren...
    Het is dat je zelf zegt dat je een lul hebt, anders zou ik je niet geloven..
    pi_54384473
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zeg je dat ook tegen een meubelmaker wanneer hij weer eens een tafel af heeft?
    "Hé meubelmaker, sjongejongejonge, dat is al je 17e tafel, ga eens een jurk naaien ofzo man."

Hier ligt mijn expertise, dus logischerwijs zullen m'n topics er ook over gaan .
    Elke tafel is anders, jouw betogen zijn elke keer hetzelfde.
    pi_54384509
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef Shitonya het volgende:
    Het is dat je zelf zegt dat je een lul hebt, anders zou ik je niet geloven..
    Nah wacht, ik weet dé oplossing om standaard vrouwengezever als dit voor altijd de kop in te drukken.

Waar woon je en wanneer heb je tijd?
    Gaan we even de agenda's naast elkaar leggen en spreken we af.

Kun jij direct beoordelen/bevestigen of ik inderdaad een grote kneus ben in real life en zo niet, voor eeuwig je bek houden en m'n voeten kussen.
    pi_54384569
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:38 schreef dawg het volgende:
    Elke tafel is anders, jouw betogen zijn elke keer hetzelfde.
    Okay, kom dan maar eens met 2 identieke posts.

En zo niet, ga dan weer lekker terug naar je Slowchat reekjes, hetgeen immers hét toonbeeld is van afwisseling en originaliteit.
    pi_54384647
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:32 schreef kastanova het volgende:
    En hier stopte ik met lezen .
    rabarberraberber
    Verloopt ook áltijd volgens een identiek patroon:
    1. Blablabla, als je zo over vrouwen schrijft ben je een contactgestoorde lelijke nerd die zich stoer voordoet op in rabarberrabarber.
    Misschien heb je gelijk, maar intussen heb je je eigen topic offtopic gemaakt.

Spijtig, want eens lachen doe ik graag
    pi_54384669
    Ja jongens, de lol is wel een beetje van het topic af.
    Tap tap tap
      maandag 5 november 2007 @ 17:47:37 #71
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54384710
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah wacht, ik weet dé oplossing om standaard vrouwengezever als dit voor altijd de kop in te drukken.

Waar woon je en wanneer heb je tijd?
    Gaan we even de agenda's naast elkaar leggen en spreken we af.

Kun jij direct beoordelen/bevestigen of ik inderdaad een grote kneus ben in real life en zo niet, voor eeuwig je bek houden en m'n voeten kussen.
    Oh mijn God, waarom moet je nu mijn vooroordelen bevestigen dat je inderdaad de wanhoop nabij bent en daarom datingsites afstruint, op vrouwen neerkijkt ( ongeacht leeftijd/uiterlijk/oid, veroorzaakt door vast en zeker minstens enkele slechte ervaringen met vrouwen/daten/exen ) en als kers op de taart dit alles ook nog eens op fok laat zien. Dat je lichtelijk wanhopig bent, datingsites afstruint en al die vrouwen over één kam scheert vind ik nog niet eens zo erg, maar meer het feit dat je continu in herhaling blijft vallen en dit vertekend beeld steeds weer ter sprake brengt, maar dan in andere zinscontructies.
    Desnoods ben je een "kneus" in het echt, wat maakt mij het uit? Als ik met iedere zeikende fokker zou moeten afspreken om de vete in het echt uit te vechten, dan heb ik geen tijd meer over voor mijn eigen bezigheden.
    pi_54384729
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:46 schreef CherryLips het volgende:
    Ja jongens, de lol is wel een beetje van het topic af.
    Tja, blijkt toch maar weer eens dat zeurende vrouwen niet alleen in real life en desastreuze invloed hebben.

Ik zal zometeen nog wel even een paar profieltjes afstruinen.
    pi_54384744
    Dit topic is wel leuk in ONZ.
    "Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
    "Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
    pi_54384811
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Oh mijn God, waarom moet je nu mijn vooroordelen bevestigen dat je inderdaad de wanhoop nabij bent en daarom datingsites afstruint, op vrouwen neerkijkt ( ongeacht leeftijd/uiterlijk/oid, veroorzaakt door vast en zeker minstens enkele slechte ervaringen met vrouwen/daten/exen ) en als kers op de taart dit alles ook nog eens op fok laat zien. Dat je lichtelijk wanhopig bent, datingsites afstruint en al die vrouwen over één kam scheert vind ik nog niet eens zo erg, maar meer het feit dat je continu in herhaling blijft vallen en dit vertekend beeld steeds weer ter sprake brengt, maar dan in andere zinscontructies.
    Desnoods ben je een "kneus" in het echt, wat maakt mij het uit? Als ik met iedere zeikende fokker zou moeten afspreken om de vete in het echt uit te vechten, dan heb ik geen tijd meer over voor mijn eigen bezigheden.
    Oftewel, je blijft liever ongefundamenteerd je standaard dooddoeners uitblaten en ik kan per definitie mijn gelijk nooit bewijzen om de "discussie" voor eens en altijd af te sluiten?

Kijk MLI, dít is dus de reden dat ik dergelijke discussies simpelweg niet meer aanga inmiddels .
    pi_54384843
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:48 schreef Emel het volgende:
    Dit topic is wel leuk in ONZ.
    Nah, ik open zometeen wel even een geheel nieuw topic met updates.
    En dan kunnen alle fragiele vrouwenzieltjes hier hun mening over mijn kleine piemeltje e.d. kwijt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')