Je wordt voorspelbaar. Elke keer als een vrouw tegengas geeft (op fok), kom je met een dergelijke groffe reactie. Feitelijk zeg je ook niets. En imho kies je met grof geschut altijd de makkelijkste weg. Ga de uitdaging eens écht aan. En nee, dit is geen uitdaging want ik ben geen discussietijger. Shitonya en jij hebben wel één en ander met elkaar gemeen, is mij opgevallen.quote:Op maandag 5 november 2007 16:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uit een "discussie" lullen?
Het aloude, simplistische en klassieke "Je bent negatief over vrouwen dus je bent een enge, kansloze internetnerd" geblaat zonder ook maar enige vorm van beargumentatie zie jij als een gezonde start voor een levendige discussie?.
Van Carpe Diem word ik ook al zo moequote:Op maandag 5 november 2007 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Waar ik ook chronische jeuk van krijg is het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
En wat Kasta al zei: sommige vrouwen weten het verschil niet tussen volslank en piggy-look-a-like.
Afkicken is lastigquote:Op maandag 5 november 2007 17:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hey verander jij je sig eens heel gauw !
[..]
Jaja, U. Dat was niet zo heel goed gekoppeld van mij. Het was goed bedoeldquote:Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:vrouwen met reislustig type in hun profiel
Diagnose: het type vrouw dat 'dingen' wil ontdekken. Voornamelijk wil ze zichzelf 'leren kennen'.
Wat volgt: een date waarin duidelijk uiteen wordt gezet wat volgens haar reizen is en haal het maar niet in je hoofd om ook maar te suggereren dat een reisje naar de zon ook reizen is.
Bij een eventuele relatie: reizen naar de rimboe waar je moet slapen tussen kakkerlakken en waar je zonodig moet praten met de lokale arme bevolking. Want die weten hoe het allemaal in elkaar zit. De Lonely Planet gaat uiteraard mee, maar wordt niet gevolgd omdat je dan toch toeristen tegenkomt. Enige mate van luxe is uit den boze.
Resultaat: een hoop verre reizen in barre omstandigheden en een paar exotische ziektes. Verder een teleurgesteld wijf op de bank omdat ze erachter is gekomen en dat er niets meer in het leven is dan geboren worden, opgroeien, studeren, werken, af en toe een feestje en dan sterven.
Idd. Maar dan moet je ook eens met iets vernieuwends komen, in plaats van deze uitgekauwde flauwe zooi.quote:Op maandag 5 november 2007 16:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uit een "discussie" lullen?
Het aloude, simplistische en klassieke "Je bent negatief over vrouwen dus je bent een enge, kansloze internetnerd" geblaat zonder ook maar enige vorm van beargumentatie zie jij als een gezonde start voor een levendige discussie?.
Heb je je eigen sig al eens bekeken?quote:Op maandag 5 november 2007 14:56 schreef kastanova het volgende:
Diagnose: "Oeh, oeh, zie mij eens intelligent overkomen met mijn 13-in-een-dozijn proza"
En hier stopte ik met lezenquote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Je wordt voorspelbaar. Elke keer als een vrouw tegengas geeft (op fok)
Als ik dat toelaat, beloof je dan in het vervolg niet meer van deze onzin topics te openen en jezelf voor lul te zetten?quote:Op maandag 5 november 2007 16:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb ik je ooit uitgewoond en zwanger in een greppel gedumpt ofzo?
Zeg je dat ook tegen een meubelmaker wanneer hij weer eens een tafel af heeft?quote:Op maandag 5 november 2007 17:24 schreef dawg het volgende:
Idd. Maar dan moet je ook eens met iets vernieuwends komen, in plaats van deze uitgekauwde flauwe zooi.
Ik vrees toch echt dat in jouw geval mijn penis tegen gaat sputteren...quote:Op maandag 5 november 2007 17:33 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Als ik dat toelaat, beloof je dan in het vervolg niet meer van deze onzin topics te openen en jezelf voor lul te zetten?
Vergelijk mij eens niet met dat stuk onbenulquote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Je wordt voorspelbaar. Elke keer als een vrouw tegengas geeft (op fok), kom je met een dergelijke groffe reactie. Feitelijk zeg je ook niets. En imho kies je met grof geschut altijd de makkelijkste weg. Ga de uitdaging eens écht aan. En nee, dit is geen uitdaging want ik ben geen discussietijger. Shitonya en jij hebben wel één en ander met elkaar gemeen, is mij opgevallen.
Het is dat je zelf zegt dat je een lul hebt, anders zou ik je niet geloven..quote:Op maandag 5 november 2007 17:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vrees toch echt dat in jouw geval mijn penis tegen gaat sputteren...
Elke tafel is anders, jouw betogen zijn elke keer hetzelfde.quote:Op maandag 5 november 2007 17:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen een meubelmaker wanneer hij weer eens een tafel af heeft?
"Hé meubelmaker, sjongejongejonge, dat is al je 17e tafel, ga eens een jurk naaien ofzo man."
Hier ligt mijn expertise, dus logischerwijs zullen m'n topics er ook over gaan.
Nah wacht, ik weet dé oplossing om standaard vrouwengezever als dit voor altijd de kop in te drukken.quote:Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef Shitonya het volgende:
Het is dat je zelf zegt dat je een lul hebt, anders zou ik je niet geloven..
Okay, kom dan maar eens met 2 identieke posts.quote:Op maandag 5 november 2007 17:38 schreef dawg het volgende:
Elke tafel is anders, jouw betogen zijn elke keer hetzelfde.
Misschien heb je gelijk, maar intussen heb je je eigen topic offtopic gemaakt.quote:Op maandag 5 november 2007 17:32 schreef kastanova het volgende:
En hier stopte ik met lezen.
rabarberraberber
Verloopt ook áltijd volgens een identiek patroon:
1. Blablabla, als je zo over vrouwen schrijft ben je een contactgestoorde lelijke nerd die zich stoer voordoet op in rabarberrabarber.
Oh mijn God, waarom moet je nu mijn vooroordelen bevestigen dat je inderdaad de wanhoop nabij bent en daarom datingsites afstruint, op vrouwen neerkijkt ( ongeacht leeftijd/uiterlijk/oid, veroorzaakt door vast en zeker minstens enkele slechte ervaringen met vrouwen/daten/exen ) en als kers op de taart dit alles ook nog eens op fok laat zien. Dat je lichtelijk wanhopig bent, datingsites afstruint en al die vrouwen over één kam scheert vind ik nog niet eens zo erg, maar meer het feit dat je continu in herhaling blijft vallen en dit vertekend beeld steeds weer ter sprake brengt, maar dan in andere zinscontructies.quote:Op maandag 5 november 2007 17:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah wacht, ik weet dé oplossing om standaard vrouwengezever als dit voor altijd de kop in te drukken.
Waar woon je en wanneer heb je tijd?
Gaan we even de agenda's naast elkaar leggen en spreken we af.
Kun jij direct beoordelen/bevestigen of ik inderdaad een grote kneus ben in real life en zo niet, voor eeuwig je bek houden en m'n voeten kussen.
Tja, blijkt toch maar weer eens dat zeurende vrouwen niet alleen in real life en desastreuze invloed hebben.quote:Op maandag 5 november 2007 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ja jongens, de lol is wel een beetje van het topic af.
Oftewel, je blijft liever ongefundamenteerd je standaard dooddoeners uitblaten en ik kan per definitie mijn gelijk nooit bewijzen om de "discussie" voor eens en altijd af te sluiten?quote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Oh mijn God, waarom moet je nu mijn vooroordelen bevestigen dat je inderdaad de wanhoop nabij bent en daarom datingsites afstruint, op vrouwen neerkijkt ( ongeacht leeftijd/uiterlijk/oid, veroorzaakt door vast en zeker minstens enkele slechte ervaringen met vrouwen/daten/exen ) en als kers op de taart dit alles ook nog eens op fok laat zien. Dat je lichtelijk wanhopig bent, datingsites afstruint en al die vrouwen over één kam scheert vind ik nog niet eens zo erg, maar meer het feit dat je continu in herhaling blijft vallen en dit vertekend beeld steeds weer ter sprake brengt, maar dan in andere zinscontructies.
Desnoods ben je een "kneus" in het echt, wat maakt mij het uit? Als ik met iedere zeikende fokker zou moeten afspreken om de vete in het echt uit te vechten, dan heb ik geen tijd meer over voor mijn eigen bezigheden.
Nah, ik open zometeen wel even een geheel nieuw topic met updates.quote:Op maandag 5 november 2007 17:48 schreef Emel het volgende:
Dit topic is wel leuk in ONZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |