Kollere, dit is nu al de derde keer dat je beweert dat we je kennelijk niet goed begrijpen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:23 schreef Shitonya het volgende:
Dat wist ik ja, maar bedoelde meer wat inventievere/inhoudelijke/humorvolle/originele boeken en niet zozeer langdradige sprookjesboeken
Mên, je bent echt zo voorspelbaar als een Marokkaan met een jerrycan in Slotervaart.quote:Op maandag 5 november 2007 14:56 schreef kastanova het volgende:Vrouwen met "versjes" of quotes in hun profiel
Voorbeeld: 'Een geheim is evenveel waard als degenen voor wie we het moeten bewaren.'
Diagnose: "Oeh, oeh, zie mij eens intelligent overkomen met mijn 13-in-een-dozijn proza"
Wat volgt: Denkt dat ze heel intelligent en belezen overkomt. Naar alle waarschijnlijkheid ook Yvonne Kroonenberg volgeling en volkskrant lezer. Haalt haar wijsheden uit uitverkoop-boekjes en beschouwt de inhoud ervan ook per definitie als de allesoverheersende waarheid.
Resultaat: Discussies/gesprekken die nergens over gaan en steevast afgesloten worden met "Je begrijpt me gewoon niet."
Irritant he, je spiegelbeeld in vrouwelijke versiequote:Op dinsdag 6 november 2007 01:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kollere, dit is nu al de derde keer dat je beweert dat we je kennelijk niet goed begrijpen.
En verrek, wat beweerde ik, notabene in openingspost, met betrekking tot vrouwen zoals jij?
[..]
Mên, je bent echt zo voorspelbaar als een Marokkaan met een jerrycan in Slotervaart.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:32 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Irritant he, je spiegelbeeld in vrouwelijke versie
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:31 schreef Shitonya het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik laat het hierbij
Eey soulmates die elkaar online ontmoeten, dit wordt vechten!quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:32 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Irritant he, je spiegelbeeld in vrouwelijke versie
M'n ziel zou zelfmoord plegen als zij z'n maatje was...quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Eey soulmates die elkaar online ontmoeten, dit wordt vechten!
Popcorn pakt!
![]()
Ge hebt anders wel voor ons, het puberende publiek(geloof ik?), een leuk topic ten val gebracht met een "geslaagde" topicbash.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:31 schreef Shitonya het volgende:
Ik heb hem geen nerd genoemd met relatieproblemen.. zucht. Zoals ik al eerder zei, ik laat het hierbij, iedereen zijn hobby. Blijf dan ook geen commentaar op mij leveren aub, want zo komt er nooit een einde aan.
"Wil wel gevonden worden"quote:Op maandag 5 november 2007 18:32 schreef Roellio het volgende:
"Niet op zoek, maar wie weet" is ook een gouden!
Als ik ooit besluit zelfmoord te plegen, dan zal het zijn omdat ik op die manier een hele groep naieve, irritante en niets aan de mensheid toevoegende groep vrouwelijke volgelingen de aanleiding zal geven voor een groepszelfmoord.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:43 schreef Shitonya het volgende:
En verdomd, mag ik het opnemen als je zelfmoord pleegt Kasta?
Stoerquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:30 schreef Shitonya het volgende:
Vrouwen die kinderen willen zouden ze allemaal bij elkaar op een eiland moeten gooien.
En wie hebben we daarquote:
Met zo'n opmerking zou ik jou eerder van die leeftijd verdenken. En ik meende het serieus overigens. Mensen die kinderen op aarde durven te zetten zijn volslagen krankzinnig.quote:
Ja of vruchtbaar.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:37 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking zou ik jou eerder van die leeftijd verdenken. En ik meende het serieus overigens. Mensen die kinderen op aarde durven te zetten zijn volslagen krankzinnig.
Jawel maar dan moet ik eerst tussen je benen checkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
En wie hebben we daar![]()
Ga jij mij incuberen.
![]()
Doe even gewoon, joh, echt hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:37 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking zou ik jou eerder van die leeftijd verdenken. En ik meende het serieus overigens. Mensen die kinderen op aarde durven te zetten zijn volslagen krankzinnig.
Niks mis mee, is onlangs helemaal klaar voor betredenquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet ik eerst tussen je benen checken
......meen je dat serieus???? Je bloedeigen moeder. Classy.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:37 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja verlangen naar kinderen is niets anders dan een hormonenkwestie en puur egoisme. En ik kan me niet voorstellen wat er zo leuk is aan 9 maanden met een dikke pens rondlopen, hem er vervolgens uitschijten, je figuur weer opknappen, je bankrekening laten leegzuigen door de kosten van het monster, de luiers, de slapeloze nachten, je berperkte vrijheid, je afhankelijkheid welke je verplicht op je nek krijgt en op den duur nog veel meer ongemakken.quote:
Dat is dan wel weer zo, maar o zo lekkerquote:
Je klinkt als mijn zus op jongere leeftijd. Die gaat volgende maand trouwen en dan kindjes krijgen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja verlangen naar kinderen is niets anders dan een hormonenkwestie en puur egoisme. En ik kan me niet voorstellen wat er zo leuk is aan 9 maanden met een dikke pens rondlopen, hem er vervolgens uitschijten, je figuur weer opknappen, je bankrekening laten leegzuigen door de kosten van het monster, de luiers, de slapeloze nachten, je berperkte vrijheid, je afhankelijkheid welke je verplicht op je nek krijgt en op den duur nog veel meer ongemakken.
Jup, incluis haarquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Elwar het volgende:
[..]
......meen je dat serieus???? Je bloedeigen moeder. Classy.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
En ik ga naar bed. Fuck, een [ONZ] topic in mijn AT.
Nouja, flink doorposten, dan verdwijnt het vanzelf
Gelukkig ben ik je zus nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn zus op jongere leeftijd. Die gaat volgende maand trouwen en dan kindjes krijgen.
Dan dank ik je hartelijk dat je er zo over denkt en jezelf dusdanig uit de genenpoel zal plaatsen.quote:
Verrek, jij bent op dezelfde dag als mijn zus jarig + de dag dat ze gaat trouwenquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn zus op jongere leeftijd. Die gaat volgende maand trouwen en dan kindjes krijgen.
Truste Mor, bewaar je nog een eitje voor mij?quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken meer
Truste, kanjer
![]()
![]()
Wacht maar tot je voorbij je puberteit bent.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja verlangen naar kinderen is niets anders dan een hormonenkwestie en puur egoisme. En ik kan me niet voorstellen wat er zo leuk is aan 9 maanden met een dikke pens rondlopen, hem er vervolgens uitschijten, je figuur weer opknappen, je bankrekening laten leegzuigen door de kosten van het monster, de luiers, de slapeloze nachten, je berperkte vrijheid, je afhankelijkheid welke je verplicht op je nek krijgt en op den duur nog veel meer ongemakken.
Voor jou zou ik persoonlijk de knoop eruit halen, weet je togquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Truste Mor, bewaar je nog een eitje voor mij?
Volgens mij ben jij degene die egoistisch is, zo van: "Na mij de zondvloed".quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Welnee, hoe kom je erbijquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:48 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die egoistisch is, zo van: "Na mij de zondvloed".
En dan zo negatief, mens, dat is niet nodig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:49 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Welnee, hoe kom je erbij![]()
En de pubertijd ben ik al enige tijd gepasseerd hoor
Jawel, want het is nog lang geen weekendquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan zo negatief, mens, dat is niet nodig.![]()
Voor mij is het altijd weekend, in gedachten dan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Jawel, want het is nog lang geen weekend
Nou, mooi tochquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:57 schreef Shitonya het volgende:
Mja in gedachte woon ik ook ergens in het buitenland als miljonair en schijnt de zon elke dag
quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voor mij is het altijd weekend, in gedachten dan.![]()
Lichamelijk was er helemaal niets mis met haar. Maar ja, toen moest ze opeens zonodig praten.quote:Op maandag 5 november 2007 17:16 schreef Ripley het volgende:
Jaja, U. Dat was niet zo heel goed gekoppeld van mij. Het was goed bedoeld
Is jou lul even groot als je ego of watquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..].
Meisje toch, je komt nog niet eens in de buurt van het spiegelbeeld van m'n schaduw.
quote:
Vrouwen die pratenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lichamelijk was er helemaal niets mis met haar. Maar ja, toen moest ze opeens zonodig praten.
Sommige mannen die per sé moeten ademenquote:
Sommige vrouwen die Internet hebbenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:34 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Sommige mannen die per sé moeten ademen![]()
Nou, daar houd ik eigenlijk wel van, ademende mannen. Ik ben verre van necrofielquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:34 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Sommige mannen die per sé moeten ademen![]()
Sommige mannen die denken mijn voorgaande opmerking te kunnen overtreffenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sommige vrouwen die Internet hebben![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:34 schreef Ripley het volgende:
Vrouwen die praten op de verkeerde momenten en zwijgen op momenten dat ze wel wat moeten zeggen.
Gaat dit nog steeds over die date of over mij?quote:
Sommige vrouwen die denken dat mannen altijd vrouwen willen overtreffenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:43 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Sommige mannen die denken mijn voorgaande opmerking te kunnen overtreffen![]()
Sommige mannen die denken dat vrouwen denken dat mannen hen altijd wil overtreffenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sommige vrouwen die denken dat mannen altijd vrouwen willen overtreffen![]()
Goed, dus........laten we maar stoppen met deze immer durende Onelinersquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:05 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Sommige mannen die denken dat vrouwen denken dat mannen hen altijd wil overtreffen![]()
( ik zei daarom ook "sommige" )
Nee hoor.quote:
RPquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef MLI het volgende:
Kasta, op welke site heb je je eigenlijk ingeschreven?
Omdat ik me eraan irriteer(de). Er valt niets te winnen, ik wilde enkel duidelijk stellen dat datingprofielen afzeiken nogal laag bij de grond is. Iedereen weet wel wat voort soort luizen er zich daar inschrijven. Een grap her en der vind ik ook nog wel vermakelijk, maar hele uitgebreide "humoristische" analyses is teveel van het goede, verre van origineel en komt toch steeds op hetzelfde neer. Dingen afzeiken a la, maar bewust naar dingen zoeken om te kunnen afzeiken, continu met dezelfde soort gal aan komen zetten wordt gewoon vervelend. Het is geen win kwestie, ik gaf enkel aan dat niet iedereen daarop zit te wachten. Daarbij bestaan er tal van stupide of afzichtelijke mensen, maar zo zijn ze nu eenmaal. Iemand pakken op hun domheid of uiterlijk is zo ongelovelijk simpel. Doch kan het vermakelijk zijn, maar niet in zo'n geforceerde overdosis als Kastje doet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor.Die wordt anno 2007 nog steeds gebruikt.
![]()
@ Shitonya: Waarom reageer je zo enorm gefrustreerd op Kasta's topic? In mijn ogen bevestig je alleen maar wat hij zegt. Waarom raakt het je dusdanig dat je de discussie aangaat en derhalve moet en zal winnen?
Retardquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:10 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Omdat ik me eraan irriteer(de). Er valt niets te winnen, ik wilde enkel duidelijk stellen dat datingprofielen afzeiken nogal laag bij de grond is. Iedereen weet wel wat voort soort luizen er zich daar inschrijven. Een grap her en der vind ik ook nog wel vermakelijk, maar hele uitgebreide "humoristische" analyses is teveel van het goede, verre van origineel en komt toch steeds op hetzelfde neer. Dingen afzeiken a la, maar bewust naar dingen zoeken om te kunnen afzeiken, continu met dezelfde soort gal aan komen zetten wordt gewoon vervelend. Het is geen win kwestie, ik gaf enkel aan dat niet iedereen daarop zit te wachten. Daarbij bestaan er tal van stupide of afzichtelijke mensen, maar zo zijn ze nu eenmaal. Iemand pakken op hun domheid of uiterlijk is zo ongelovelijk simpel. Doch kan het vermakelijk zijn, maar niet in zo'n geforceerde overdosis als Kastje doet.![]()
Hoe dan ook, verder off topic gebazel gelieve pm anders komt er nooit een einde aan deze loze discussie.
Wanneer jij je grafbek houdt, zal ik hem ook houdenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Retard
Maare... wanneer hou je nou je bek dan? Wanneer ga je nou eindelijk eens ophouden met dat zinloze gelul van je?
Ik zag dat je op pagina 2 of 3 al zei "I rest my case".
Wanneer is dat gebeurd dan? Je zit gewoon door de zeiken en te lullen.
Hou godverdomme eens je bek!
Ik bedoel het trouwens positief want echt je komt zoooo dom over met dat constante gezeik
mooiste zin van het topic.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:31 schreef Shitonya het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik laat het hierbij
Zooooo, daar heb je me!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:19 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Wanneer jij je grafbek houdt, zal ik hem ook houden![]()
een product van zoveel krankzinnigheid is dan ongetwijfeld in kwadraat krankzinnig; vertel eens, wat vonden je ouders van dit standpunt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:37 schreef Shitonya het volgende:
[..]
hoi lekker dingquote:
a/s/l?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
hoi lekker ding![]()
* Paramnesia voert de relatiesite-theorie in praktijk uit.
Jij begon met godverdomme en gelul en dergelijke.. ik dacht, laat ik het eens uitleggen in jouw taalgebruikquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
*Wicked Burn*
Dat jij een andere mening erop nahoudt ( wat betreft kinderen & Kastaas gedrag ) wil nog niet meteen zeggen dat mijn gedrag meteen oppervlakkig is. En ik val steeds in herhaling, omdat iedereen altijd hetzelfde commentaar levert. In elk topic kun je het ergens mee eens zijn of niet. Je kunt iets amusant vinden of niet. Als Kasta ( of eigenlijk drie kwart van de onzin fokkers ) enkel positieve reacties zou willen kon hij dat beter meteen zeggen dan kan ik mijn mening prima voor me houden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
Godverdomme Shitonya, jij bent echt een van de redenen waarom mannen ipv vrouwen over de wereld heersen. Alleen al je tirade over mensen afvoeren die kinderen willen, je blaat maar door over wat jij vindt en dat jij blijkbaar de waarheid in pacht hebt.. Ik wil ook geen kinderen, maar godenzijdank ben ik slim genoeg om mensen die dat wél willen niet over een kam te scheren en naar een of ander eiland te verwensen.
Potdomme Shitonya, ik kan er maar niet over uit hoe vreselijk jij jezelf hier te kakken zet met je quasi-intelligente gekwezel. Zogenaamd even Kasta flink tegengas geven, maar het enige wat je doet is zijn standpunt bewijzen!! En je ziet het niet eens! Je mekkert hier dat je móest reageren om aan te tonen dat datingprofielen afzeiken laag bij de grond is, omdat het verre van origineel is, steeds op hetzelfde neerkomt en dat niet iedereen hierop zit te wachten. <- Jouw eigen woorden hè! Geheel toevallig zijn die woorden weel heel erg van toepassing op jezelf, je gehele houding is laag bij de grond, verre van origineel en komt steeds op hetzelfde neer. Oh en niet iedereen (niemand gaat ook weer wat ver) zit op jouw intens oppervlakkige geblaat te wachten.
.
Om je voorliefde voor diepzinnige oneliners te bevredigen zal ik er eentje speciaal voor jou typen;quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat jij een andere mening erop nahoudt ( wat betreft kinderen & Kastaas gedrag ) wil nog niet meteen zeggen dat mijn gedrag meteen oppervlakkig is. En ik val steeds in herhaling, omdat iedereen altijd hetzelfde commentaar levert. In elk topic kun je het ergens mee eens zijn of niet. Je kunt iets amusant vinden of niet. Als Kasta ( of eigenlijk drie kwart van de onzin fokkers ) enkel positieve reacties zou willen kon hij dat beter meteen zeggen dan kan ik mijn mening prima voor me houden.
Das een mooie om even ergens op te slaan (en zo enorm waar in dit gevalquote:Op woensdag 7 november 2007 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Om je voorliefde voor diepzinnige oneliners te bevredigen zal ik er eentje speciaal voor jou typen;
Je ziet wel de splinter in andermans oog, maar niet de balk in je eigen.
Zeiken is nooit terecht.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:16 schreef Shitonya het volgende:
In den beginne dacht ik er totaal anders over en naarmate de tijd verstreek werd het zeiken, dat had ik ook wel door. Maar aangezien ik het wel vaak genoeg beargumenteerd heb leek me het bewuste zeiken geheel terecht.
da's een mooie voor in je RP-profielquote:Op woensdag 7 november 2007 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Om je voorliefde voor diepzinnige oneliners te bevredigen zal ik er eentje speciaal voor jou typen;
Je ziet wel de splinter in andermans oog, maar niet de balk in je eigen.
Ja, dat vind ik, omdat zeiken nooit constructief is. Je boodschap zal namelijk niet aankomen als je zeikt. En als je al 'moet' gaan zeiken, was je oorspronkelijke boodschap blijkbaar niet helder genoeg. Ergo, als jij je boodschap gewoon afstemt op de ontvanger, hoef je ook niet te zeiken.quote:
Dat ligt niet aan hen, maar dat heeft een andere simpele oorzaak. Het boeit je geen ruk wat anderen van je vinden. Dus het maakt geen klap uit hoe iemand iets zegt, want je trekt je er toch niets van aan. En niemand kan je dus ook op je "plek" ( welke plek vraag ik me dan af ) zetten. En ik heb nog geen piemel opmerkingen gemaakt, maar misschien probeer je je kleine lul te compenseren met je scherpe praatjes. Geen idee, wil ik ook niet echt over nadenken eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 01:14 schreef kastanova het volgende:
Dus je vindt me een onverbeterlijke, arrogant stuk vreten en wil me even gigantisch op m'n plek zetten...
...En dat ga je uiteindelijk allemaal doen door middel van simplistische, 13-in-een-dozijn "Je hebt een klein piemeltje"-speldenprikjes via notabene internet....
Nee inderdaad, dat is in die 8 jaar dat ik hier al zit nog niet door intelligentere en eveneens jammerlijk falende mensen geprobeerd, dus ik zou zeggen, toi toi toi!
Vreet je bak popcorn leeg en hou je "nuttige" opmerkingen verder voor jequote:
Jij blijft de onbedwingbare drang echter, ondanks dat iedereen je inmiddels uitlacht en uitkotst, toch houden.quote:Op woensdag 7 november 2007 01:19 schreef Shitonya het volgende:
En voor mij hoef je je echt niet te bewijzen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |