abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54408093
Ik zou zeggen geef de huidige vice-fractievoorzitter een kans.
pi_54408179
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:47 schreef Elseetje het volgende:
Ik zou zeggen geef de huidige vice-fractievoorzitter een kans.
Dat meen je toch niet?
pi_54408266
Zwaardvisch: wat dacht je van Mr. Abraham Moszkowicz ?

[ Bericht 1% gewijzigd door EchtGaaf op 06-11-2007 17:01:28 ]
pi_54408443
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Zwaardvisch: wat dacht je van Mr. Abraham Moszkowicz ?

[ afbeelding ]
Z'n vader is beter.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:05:12 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_54408532
Zou Frans Weisglas niet wat zijn?

Al is het de vraag natuurlijk of die daar nog zin in heeft.
pi_54408543
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:01 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Z'n vader is beter.
Ja, inderdaad. Maar ja, oud...
pi_54408559
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet?
Goed, laat ik reageren: waarom niet?
pi_54408747
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:06 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Goed, laat ik reageren: waarom niet?
Nou, ik geloof niet meer dat het er nog van komt....In het bedrijflevens zou ie allang gewipt zijn.

Hij is gewoon niet geschikt. Hij blaast zich zelf teveel op als een kikker, en dat komt zo onnatuurlijk over. Teveel corpsbal etc...Roept teveel weerstand op. Hij is wat dat betreft net het type Andries Knevel. Die heeft ook een beetje dat probleem.
pi_54408765
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nou, ik geloof niet meer dat het er nog van komt....In het bedrijflevens zou ie allang gewipt zijn.

Hij is gewoon niet geschikt. Hij blaast zich zelf teveel op als een kikker, en dat komt zo onnatuurlijk over. Teveel corpsbal etc...Roept teveel weerstand op. Hij is wat dat betreft net het type Andries Knevel. Die heeft ook een beetje dat probleem.
Ze bedoelt Edith Schippers, EG.

In wie ik een rechtse versie van Sharon Dijksma zie.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54408810
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:17 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ze bedoelt Edith Schippers, EG.
Gut

Las ik iets te snel?
quote:
In wie ik een rechtse versie van Sharon Dijksma zie.
Ja, inderdaad. Ik heb van Schippers geen hoge pet.....
pi_54408866
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Gut

Las ik iets te snel?
[..]

Ja, inderdaad. Ik heb van Schippers geen hoge pet.....
Je hebt me geciteerd, dus je kan zelf teruglezen wat er op dat moment stond. Hetzelfde als gelijk na invoer en hetzelfde als nu.

Heb je ook argumentatie, behalve dan dat je al het halve topic Zwaardvisch napraat (en dat als VVD-hater )?
pi_54409016
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:21 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Je hebt me geciteerd, dus je kan zelf teruglezen wat er op dat moment stond. Hetzelfde als gelijk na invoer en hetzelfde als nu.
Ik geloof je wel. Maar het is geen bewijs.

Ik heb een paar keer meegemaakt dat de nieuwe aangepaste quote pas weer werd gegeven op het moment dat ik de oorspronkelijke tekst quotte . Echt waar.

Dat komt als ik de pagina niet hebt ververst nadat je evt de oorspronkelijke tekst heeft aangepast.....maar wel de aangepaste zin in de quote wordt overgenomen.
quote:
Heb je ook argumentatie, behalve dan dat je al het halve topic Zwaardvisch napraat (en dat als VVD-hater )?
Ik ken Edith Schipper van diverse interviews op TV. Dus ik weet om wie het gaat. Ze komt niet sterk en overtuigend over, geen lichtend voorbeeld. Geen sterk voorkomen, vraag 100 mensen wie Edith Schipper is; hooguit een paar die het weten. Dat zegt al genoeg.

Als ik de VVd haat, wil niet zeggen dat ik daarmee per definitie mensen haat die op die partij stemmen. Een gezond mens ziet de persoon los van de partij. Ik zal ZV dus niet gaan tegenspreken omdat hij die partij steunt. Ik geef hem gelijk als ik het ergens met hem eens ben. Overigens ben ik vaak genoeg ook oneens met hem geweest, maar daar lees je vast overheen.

Elseetje weer Op Haar Best: .
pi_54409170
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik geloof je wel. Maar het is geen bewijs.

Ik heb een paar keer meegemaakt dat de nieuwe aangepaste quote pas weer werd gegeven op het moment dat ik de oorspronkelijke tekst quotte . Echt waar.

Dat komt als ik de pagina niet hebt ververst nadat je evt de oorspronkelijke tekst heeft aangepast.....maar wel de aangepaste zin in de quote wordt overgenomen.
Een heel verhaal voor iets wat niet aan de orde is. Knap!
quote:
Ik ken Edith Schipper van diverse interviews op TV. Dus ik weet om wie het gaat. Ze komt niet sterk en overtuigend over, geen lichtend voorbeeld. Geen sterk voorkomen, vraag 100 mensen wie Edith Schipper is; hooguit een paar die het weten. Dat zegt al genoeg.
Dat hoeft niet negatief te zijn. Veel kamerleden blijven onopgemerkt totdat ze voor lijsttrekker of een ministerspost gaan.
quote:
Als ik de VVd haat, wil niet zeggen dat ik daarmee per definitie mensen haat die op die partij stemmen. Een gezond mens ziet de persoon los van de partij. Ik zal ZV dus niet gaan tegenspreken omdat hij die partij steunt. Ik geef hem gelijk als ik het ergens met hem eens ben. Overigens ben ik vaak genoeg ook oneens met hem geweest, maar daar lees je vast overheen.
Ik bedoelde niet ZV de VVD-stemmer. Dat je ZV napraat was slechts een constatering, dat je een VVD-hater bent ook. Daarmee bedoelde ik geenszins dat je ZV moet haten, dat jij dat er in leest zegt iets over jou. Ik vind het slechts verwonderlijk dat je zoveel te zeggen hebt over het fractievoorzitterschap van een partij waarvan je liever niet had dat die bestond. That's all. Echt geen reden om gelijk weer zo defensief te worden of conclusies aan mijn persoon te verbinden die niet te trekken zijn.
quote:
Elseetje weer Op Haar Best.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 17:42:23 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54409258
na Rita en Rutte is dan natuurlijk de beurt aan Jelleke Veenendaal.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54409274
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:42 schreef rubbereend het volgende:
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:47:25 #116
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_54409359
quote:
Pugna Pro Patria
pi_54409444
quote:
pi_54409454
quote:

Kom, we bouwen de driehoek van Pascal.
  maandag 12 november 2007 @ 20:12:54 #119
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54557403
Remkes natuurlijk. Jong, welbespraakt en charismatisch, kortom, de nieuwe, hoopvolle, talentvolle, Nederlandse David Cameron.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_54557548
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:12 schreef PJORourke het volgende:
Remkes natuurlijk. Jong, welbespraakt en charismatisch, kortom, de nieuwe, hoopvolle, talentvolle, Nederlandse David Cameron.
Bovendien is het ook nog een leider die z'n tanden durft te laten zien.
  maandag 12 november 2007 @ 20:21:59 #121
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54557666
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:18 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien is het ook nog een leider die z'n tanden durft te laten zien.
En wat voor tanden!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 november 2007 @ 23:50:54 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54564533
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:21 schreef PJORourke het volgende:

[..]

En wat voor tanden!
dat was de grap denk ik ja
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 13 november 2007 @ 04:15:03 #123
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_54566998
Winsemius vind ik persoonlijk erg sterk, maar hij gaf destijds al aan dat hij niet van plan is om zich naar Den Haag te begeven (prima, laat hem maar in Tilburg doceren!)

Van Baalen is het net niet. Plus dat hij een klassiek liberaal is, en ik niet.

Boekensteijn heb ik vrij hoog zitten, al ken ik te weinig van hem om er echt iets over te kunnen zeggen.

Mijn voorkeur, gezien de huidige situatie, is dat Mark Rutte de tijd krijgt om zich te ontwikkelen en zich te bewijzen.
Ik ben nogaltijd in de hoop/verwachting dat de populistische trend (zowel op links als op rechts) over waait, en we een opleving krijgen van ideologische politiek, waarbij niet de peiling van Maurice de Hond het standpunt bepaalt, maar een visie, gebaseerd op filosofische en ideologische argumenten leidt tot een standpunt. Ongeacht de mening van 'de Nederlander'
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 13 november 2007 @ 06:52:05 #124
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54567176
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 04:15 schreef Xtreem het volgende:
Winsemius vind ik persoonlijk erg sterk, maar hij gaf destijds al aan dat hij niet van plan is om zich naar Den Haag te begeven (prima, laat hem maar in Tilburg doceren!)

Van Baalen is het net niet. Plus dat hij een klassiek liberaal is, en ik niet.

Boekensteijn heb ik vrij hoog zitten, al ken ik te weinig van hem om er echt iets over te kunnen zeggen.

Mijn voorkeur, gezien de huidige situatie, is dat Mark Rutte de tijd krijgt om zich te ontwikkelen en zich te bewijzen.
Ik ben nogaltijd in de hoop/verwachting dat de populistische trend (zowel op links als op rechts) over waait, en we een opleving krijgen van ideologische politiek, waarbij niet de peiling van Maurice de Hond het standpunt bepaalt, maar een visie, gebaseerd op filosofische en ideologische argumenten leidt tot een standpunt. Ongeacht de mening van 'de Nederlander'
Mark Rutte en visie? Veel verder dan wat gescheld op "populisten" (mensen die de tijdgeest wel begrijpen) komen z'n linkse maatjes niet, en veel meer dan overleven doet hij niet.

Face it, Rutte is klaar.

Verder zal ik Winsemius nooit vergeven dat hij het subsidiestelsel ontworpen heeft waardoor alle milieuclubs aan het overheidsinfuus liggen.
  zondag 16 december 2007 @ 17:20:40 #125
200205 Weerwoord
Weerwoord.nl
pi_55316022
Stel nu eens dat Hans Wiegel en Frits Bolkestein die hele splitsing van de VVD bekokstoofd hebben? Dat zou een uiterst sterke strategische zet zijn.

De VVD met Rutte en Verdonk samen had zo'n 20 zetels in de peilingen. Met Rutte en Verdonk apart staat men nu (volgens politieke barometer) op zo'n 30 zetels in de peilingen. Kan iemand mij de politiek inhoudelijke verschillen tussen TON en de VVD uitleggen? En als ze er al zijn, zijn ze in een eventuele coalitie binnen één dag weggeregeerakkoord.

Het enige wat tegen deze theorie pleit is de timing. Die is te vroeg. Misschien hadden Bolkestein en Wiegel erop gerekend dat het kabinet zou vallen op het punt van Europese Grondwet of ontslagrecht.

Maar goed, dit zijn allemaal slechts theoriën...
www.weerwoord.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')