abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54378527
Om even door te gaan op het topic dat al op slot is.. (en ik wil ook niet in het singles topic gaan posten).

Singles roepen altijd maar dat ze zo lekker vrij leven en kunnen doen en laten wat ze willen. Kortom ze draaien zich in alle bochten om maar voor zichzelf te rechtvaardigen dat ze niemand kunnen vinden. Hun zelfbeschermingsmechanisme zorgt ervoor dat ze vervolgens denken dat ze daadwerkelijk ook gelukkig zijn.
Toch raken ze allemaal (uitzonderingen daargelaten) vroeger of later aan de man of vrouw, wat aangeeft dat ze daar wel degelijk (al dan niet bewust) naar op zoek waren, ondanks dat ze het ontkenden. Uiteindelijk zijn er ook vrij weinig 'oudere' mensen te vinden die alleenstaand zijn en dit altijd al geweest zijn, en dan nog is het de vraag of ze dit bewust zo gedaan hebben.

Dus ik denk dat singles eigenlijk allemaal een relatie willen alleen een of ander psychologisch zelfbeschermingsmechanisme zorgt ervoor dat ze denken dat ze gelukkig zijn alleen en dat ze geen behoefte hebben aan een vriend of vriendin.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_54378670
Zowel single zijn als een relatie hebben, heeft voor- en nadelen....in onze maatschappij is de norm een 1 op 1 relatie (bij voorkeur man-vrouw) en dat wordt ons van jongs af aan dusdanig ingeprent dat de meesten denken dat je op die manier het gelukkigste wordt.....dat psychologische fenomeen is zo groot dat er miljoenen mensen in de val trappen en zichzelf in het ongeluk storten....niet voor niets gaan de meeste mensen uit elkaar, omdat een relatie meestal een bron van ergernis en ongeluk is....de voordelen zijn tijdelijk leuk en handig, maar wegen uiteindelijk niet tegen de nadelen op.
pi_54378714
Dat jij nou een of andere mental retard zo gek hebt gekregen om met je samen te willen wonen, wil niet zeggen dat de rest nu opeens zielig is. .
Ik ben overigens niet single, mocht je het daar op willen gooien .
-
pi_54378743
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:22 schreef Kingstown het volgende:
Zowel single zijn als een relatie hebben, heeft voor- en nadelen....in onze maatschappij is de norm een 1 op 1 relatie (bij voorkeur man-vrouw) en dat wordt ons van jongs af aan dusdanig ingeprent dat de meesten denken dat je op die manier het gelukkigste wordt.....dat psychologische fenomeen is zo groot dat er miljoenen mensen in de val trappen en zichzelf in het ongeluk storten....niet voor niets gaan de meeste mensen uit elkaar, omdat een relatie meestal een bron van ergernis en ongeluk is....de voordelen zijn tijdelijk leuk en handig, maar wegen uiteindelijk niet tegen de nadelen op.
Onze maatschappij? Het gaat wel iets verder dan dat. De evolutie heeft bepaald dat het zo hoort. En je kan zeggen en denken wat je wil, maar je bent niet sterker dan ze natuur.
En uiteraard stranden veel huwelijken (maar nog altijd meer blijven intact!) maar ook die mensen vinden vaak weer iemand anders. Ze blijven in ieder geval bijna nooit alleen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_54378751
ik was single, en voelde me er super bij, toegegeven af en toe miste ik het samenzijn, maar meestal genoot ik ervan, lekker zelfstandig, nooit een probleem mee gehad

nu op de moment ben ik niet meer single, en geniet ik ook hier van met volle teugen, maar mocht het nu spaak lopen, dan ga ik met dezelfde visie op het leven verder. een relatie met een toffe vrouw vult me wel goed aan... maar het is nog steeds geen must voor me.

En zielig zielig? ik ken meer mensen in een relatie die ongelukkig zijn dan mensen zonder, dus tis maar hoe je het bekijkt he. En je leven maak je zelf, of je nu de liefde hebt gevonden of niet. Dat vakjes-denken doe ik niet.
pi_54378771
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat jij nou een of andere mental retard zo gek hebt gekregen om met je samen te willen wonen, wil niet zeggen dat de rest nu opeens zielig is. .
Ik ben overigens niet single, mocht je het daar op willen gooien .
Je hebt niks zinnigs bij te dragen aan de discussie dus ga je maar flamen? Beetje puberaal, nietwaar?
pi_54378790
niet mee eensch,
Ik mag dan nu een vriendin hebben, Ik heb jaren heel bewust single geleefd en ben nog lang niet overtuigd dat een relatie per defenitie beter is of "zo hoort"
pi_54378809
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:26 schreef AcidBurner het volgende:
ik was single, en voelde me er super bij, toegegeven af en toe miste ik het samenzijn, maar meestal genoot ik ervan, lekker zelfstandig, nooit een probleem mee gehad

nu op de moment ben ik niet meer single, en geniet ik ook hier van met volle teugen, maar mocht het nu spaak lopen, dan ga ik met dezelfde visie op het leven verder. een relatie met een toffe vrouw vult me wel goed aan... maar het is nog steeds geen must voor me.

En zielig zielig? ik ken meer mensen in een relatie die ongelukkig zijn dan mensen zonder, dus tis maar hoe je het bekijkt he. En je leven maak je zelf, of je nu de liefde hebt gevonden of niet. Dat vakjes-denken doe ik niet.
Blijkbaar ben je niet erg blij met je relatie dan, aangezien je net zo graag weer vrijgezel zou zijn. En ook denk je wel degelijk gelukkiger te zijn met EEN relatie, aangezien je er een gestart bent, ondanks je fijne vrijgezelle leventje.
pi_54378822
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:27 schreef Roellie80 het volgende:
niet mee eensch,
Ik mag dan nu een vriendin hebben, Ik heb jaren heel bewust single geleefd en ben nog lang niet overtuigd dat een relatie per defenitie beter is of "zo hoort"
Dus je zou net zo lief je vriendin weer kwijt zijn nu? En als je jarenlang bewust vrijgezel was, wat deed je dan besluiten op opeens toch een relatie te beginnen?
pi_54378828
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:27 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je hebt niks zinnigs bij te dragen aan de discussie dus ga je maar flamen? Beetje puberaal, nietwaar?
Omdat de stelling (na de TT meteen al) verder te dom is om serieus op te reageren?
Wel eens aan gedacht dat mensen soms in een fase zitten waar ze simpelweg geen tijd voor een gezonde relatie hebben? Of simpelweg geen zin omdat ze het liefst 3x per week met een ander liggen te ballen?
-
  maandag 5 november 2007 @ 13:31:20 #11
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54378857
Single zijn en Relaties hebben allebei zo zijn voordelen en zijn nadelen. Aangezien ik mijzelf wel een beetje ken moet ik eerlijk bekennen dat ik toch een relatie-mens ben. Ik voel me dan nou eenmaal prettiger. Dat klinkt misschien heel fout maar het is zo.

Ik denk dat het vast voor meer mensen geld.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  maandag 5 november 2007 @ 13:31:21 #12
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54378859
Hoe kom je erbij dat de evolutie bepaald heeft dat het zo hoort?

Waarom is het dan zo dat mannen bij wijze van spreke elke dag iemand kunnen bezwangeren?
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  maandag 5 november 2007 @ 13:34:15 #13
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54378932
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:28 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je niet erg blij met je relatie dan, aangezien je net zo graag weer vrijgezel zou zijn. En ook denk je wel degelijk gelukkiger te zijn met EEN relatie, aangezien je er een gestart bent, ondanks je fijne vrijgezelle leventje.
Ach Nightmare, wat komt dat komt he.Het is nu zo uitgedraait inderdaad. En ik ben er heel gelukkig mee, je begrijpt me verkeerd, ik zou nooit iets willen met iemand om dan pas te kunnen zeggen 'oooh nu ben ik gelukkig en niet meer zielig" Dan ben je in mijn ogen slecht bezig. Maar mocht het nu stoppen, wel dan is het toch ook maar zo? Wat ik wou zeggen is dat het me niet meer of minder man maakt dan iemand die single is. Ik wil gewoon maar zeggen dat ik ZELF mijn leven bepaal. En dat ik me ZELF gelukkig maak met de kleine dingen in het leven. Ik ben mij zeer bewust van dat je als je zelf gelukkig bent dan pas andere mensen gelukkig kan maken. En ja ik ben momenteel héél gelukkig. Maar ik zet niet alles in op deze relatie daar is het nog wat pril voor.
pi_54378936
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Omdat de stelling (na de TT meteen al) verder te dom is om serieus op te reageren?
Wel eens aan gedacht dat mensen soms in een fase zitten waar ze simpelweg geen tijd voor een gezonde relatie hebben? Of simpelweg geen zin omdat ze het liefst 3x per week met een ander liggen te ballen?
Als ie zo dom is waarom reageer je dan uberhaupt?

En geen tijd is altijd zo'n dooddoener en singles die uberhaupt de kans hebben om 3x per week iemand anders te ballen geloof je het zelf? Op de wallen misschien ja Ben je weer aan het trippen dat je denkt dat je dat kon toen je nog single was?
  † In Memoriam † maandag 5 november 2007 @ 13:34:52 #15
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_54378951
Ik kan nu wel weer gaan zeggen dat het allemaal bullshit is die je hier verkondigt maar dan kom je weer met
quote:
Hun zelfbeschermingsmechanisme zorgt ervoor dat ze vervolgens denken dat ze daadwerkelijk ook gelukkig zijn.
waarmee je de hele discussie doodgooit dus je zoekt het maar lekker uit.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_54378988
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:31 schreef LaZZ het volgende:
Hoe kom je erbij dat de evolutie bepaald heeft dat het zo hoort?

Waarom is het dan zo dat mannen bij wijze van spreke elke dag iemand kunnen bezwangeren?
Omdat mensen monogame wezens zijn, evenals enkele andere diersoorten. Kinderen samen opvoeden heeft bepaalde voordelen die de kans groter maken dat genen succesvol verspreid kunnen worden.
  maandag 5 november 2007 @ 13:36:59 #17
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379006
Single zijn is zielig?
Ik weet van mijzelf dat ik nog niet echt toe lijk te zijn aan een relatie, ontwikkel mijzelf nog iedere dag en ben tevreden met mijzelf.
Daarnaast heb ik, dit jaar, een paar keer (2) meegemaakt dat ik nog niet echt iemand in m'n leven toelaat.. Geen zin nog om aan een ander aan te passen.
Is dat zielig? Neuh, dat is zelfkennis en met die zelfkennis ga ik niet proberen om toch maar een relatie aan te gaan ("omdat het hoort") en daar mijzelf ongelukkig in te voelen en uiteindelijk iemand anders ongelukkig in te laten voelen.
  maandag 5 november 2007 @ 13:37:44 #18
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379026
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Omdat mensen monogame wezens zijn, evenals enkele andere diersoorten. Kinderen samen opvoeden heeft bepaalde voordelen die de kans groter maken dat genen succesvol verspreid kunnen worden.
Daarom gaat een x procent vreemd.
Wij zijn niet monogaam, wij waren ook heel niet monogaam bij mijn weten.
We willen graag denken dat we monogaam zijn, dat is heel iets anders.
  maandag 5 november 2007 @ 13:38:17 #19
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_54379044
klopt ja.
Maar zoals jij het nu zegt, kun je eigenlijk als single niet echt gelukkig zijn zolang je wens naar een partner niet vervuld is.
Kan het niet zo zijn dat je jezelf geleerd hebt gelukkig te zijn met het single leven dat je hebt (en het kan goed zijn dat dát dat psychologisch zelfbeschermingsmechanisme is waar jij het over hebt) en dat je jezelf tegelijkitair beschikbaar houdt voor de eventuele amoureuze kans die onverwacht kan komen?

Ergo, zou het ene niet prima naast het andere kunnen bestaan?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_54379053
Wat ik ook grappig vind is dat singles doen overkomen als het HUN besluit is dat ze geen relatie hebben. In werkelijkheid kunnen de meeste singles echter niemand vinden of krijgen.
Komop zeg, menen singles nu werkelijk dat wanneer ze het besluit nemen toch een relatie te willen dat er meteen een rij mannen of vrouwen klaar staat om aan hun wensen te voldoen
  maandag 5 november 2007 @ 13:39:11 #21
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379071
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als ie zo dom is waarom reageer je dan uberhaupt?

En geen tijd is altijd zo'n dooddoener en singles die uberhaupt de kans hebben om 3x per week iemand anders te ballen geloof je het zelf? Op de wallen misschien ja Ben je weer aan het trippen dat je denkt dat je dat kon toen je nog single was?
Goh, wat heb jij een brede wereldvisie zeg. Ben jij uberhaupt ooit single geweest? Of ben je sinds je 16e verbonden aan je vrouw en ben je nog steeds 'o zo gelukkig'?

Sommige singles hebben inderdaad soms gewoon geen zin in een relatie. Bij mij precies hetzelfde, 5 jaar in een relatie gezeten en het liep niet meer. Dan heb je geen zin je direct weer in een relatie te storten. Als je hier vervolgens wel zin in hebt, omdat je een leuke dame ontmoet, ben je er dus weer klaar voor. Dit neemt overigens niet weg dat ik momenteel gelukkiger ben dan tijdens de laatste donkere dagen van mijn relatie.

Verder, 3 x in de week een neukpartner is nou echt niet zo moeilijk hoor. Als je eenmaal weer flink de vrijgezel uithangt heb je voordat het weet een aantal nummers in je telefoon van andere dames uit het vrijgezellenleven.
pi_54379072
Anders ben je even jaloers ofzo
pi_54379086
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:37 schreef Keltie het volgende:

[..]

Daarom gaat een x procent vreemd.
Wij zijn niet monogaam, wij waren ook heel niet monogaam bij mijn weten.
We willen graag denken dat we monogaam zijn, dat is heel iets anders.
Een klein percentage gaat vreemd inderdaad, maar een groot percentage daarvan blijft weer gewoon bij de oorspronkelijk partner. Dus mensen zijn gewoon monogaam.
  maandag 5 november 2007 @ 13:40:31 #24
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54379101
Eens met TS, uiteindelijk is iedereen opzoek naar een partner om oud mee te worden, uiteindelijk gaat ook de meest verstokte vrijgezel overstag als de juiste vrouw (of man) voorbij komt.

@LaZZ:
Waar dat mannen inderdaad elke dag iemand kunnen bezwangeren, toch zijn bij de morderne mens samenlevingsvormen met 1 mannetje die een hele harem vrouwen had zeldzaam (in elk geval kwamen en komen die niet op de schaal voor zoals bij andere dieren). Ook bij andere dieren, bijvoorbeeld zwanen, zijn er soorten die voor het leven bij elkaar blijven. Dat is biologisch zo bepaald.
En ik heb persoonlijk niet de behoefte veel vrouwen te bezwangeren hoor, ik hou van mijn vriendin en ben happy met haar, geen bilogische drang om de buurvrouw vol te spuiten ofzo. Dat zit volgens mij gewoon in de menselijke natuur ingebakken, door onze emoties hoeven we niet zo nodig zoveel mogelijk ons zaad te verspreiden en blijven we bij dezelfde partner.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 13:40:32 #25
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_54379102
Mensen met een relatie, dat zijn toch mensen die niet zelfstandig in het leven kunnen staan? Die een ander nodig hebben om mee na te denken over een te maken beslissing? Die dus één of ander psychologisch zelfbeschermingsmechanisme in zich hebben dat hun laat denken dat ze alleen gelukkig zijn in een relatie?

Zo zou je het ook kunnen draaien.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_54379120
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:38 schreef Garisson72 het volgende:
klopt ja.
Maar zoals jij het nu zegt, kun je eigenlijk als single niet echt gelukkig zijn zolang je wens naar een partner niet vervuld is.
Kan het niet zo zijn dat je jezelf geleerd hebt gelukkig te zijn met het single leven dat je hebt (en het kan goed zijn dat dát dat psychologisch zelfbeschermingsmechanisme is waar jij het over hebt) en dat je jezelf tegelijkitair beschikbaar houdt voor de eventuele amoureuze kans die onverwacht kan komen?

Ergo, zou het ene niet prima naast het andere kunnen bestaan?
De meeste singles krijgen toch wel weer een relatie. Dus daarvoor waren ze daarnaar op zoek. En zolang je niet hebt gevonden wat je zoekt kun je ook niet echt gelukkig zijn.
  maandag 5 november 2007 @ 13:41:59 #27
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379144
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:39 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Een klein percentage gaat vreemd inderdaad, maar een groot percentage daarvan blijft weer gewoon bij de oorspronkelijk partner. Dus mensen zijn gewoon monogaam.
Percentage is groter als dat jij doet voorkomen.
Het dikgedrukte heeft eerder met angst of luiheid te maken (imho).
pi_54379151
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Mensen met een relatie, dat zijn toch mensen die niet zelfstandig in het leven kunnen staan? Die een ander nodig hebben om mee na te denken over een te maken beslissing? Die dus één of ander psychologisch zelfbeschermingsmechanisme in zich hebben dat hun laat denken dat ze alleen gelukkig zijn in een relatie?

Nou nee want ik weet hoe het is om single te zijn EN hoe is het om een relatie te hebben en ik ben met relatie simpelweg VEEL gelukkiger. Als dat niet zo zou zijn, zou ik maar in m'n vingers hoeven knippen om weer vrijgezel te zijn, een luxe die vrijgezellen zeer zeker niet hebben.
  maandag 5 november 2007 @ 13:43:10 #29
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379167
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Mensen zijn helemaal niet monogaam. Waar haal je die wijsheid vandaan? Dat het tegenwoordig een must is om een levenspartner te hebben én dan ook nog eens monogaam te zijn is een ander verhaal. In een groot aantal landen is polygamie de normaalste zaak van de wereld. Tevens waren de Romeinen en Grieken niet monogaam, de Germanen daarentegen waren dit wel.
  maandag 5 november 2007 @ 13:43:18 #30
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379170
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:42 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nou nee want ik weet hoe het is om single te zijn EN hoe is het om een relatie te hebben en ik ben met relatie simpelweg VEEL gelukkiger. Als dat niet zo zou zijn, zou ik maar in m'n vingers hoeven knippen om weer vrijgezel te zijn, een luxe die vrijgezellen zeer zeker niet hebben.
Ah, dus omdat jij dat bent moet iedereen dat zijn en dus zijn alle singles zielig?

EDIT:
Daarnaast heb ik in de afgelopen 11 maanden 3 dames de deur gewezen omdat ik wist dat ik niet toe was aan een relatie, nu jij weer
pi_54379178
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Percentage is groter als dat jij doet voorkomen.
Het dikgedrukte heeft eerder met angst of luiheid te maken (imho).
Waar het mee te maken heeft doet er niet toe. Evolutie omzeil je niet met gevoelens. Feit is wel dat het zo is.
  maandag 5 november 2007 @ 13:44:02 #32
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54379188
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:39 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Goh, wat heb jij een brede wereldvisie zeg. Ben jij uberhaupt ooit single geweest? Of ben je sinds je 16e verbonden aan je vrouw en ben je nog steeds 'o zo gelukkig'?

Sommige singles hebben inderdaad soms gewoon geen zin in een relatie. Bij mij precies hetzelfde, 5 jaar in een relatie gezeten en het liep niet meer. Dan heb je geen zin je direct weer in een relatie te storten. Als je hier vervolgens wel zin in hebt, omdat je een leuke dame ontmoet, ben je er dus weer klaar voor. Dit neemt overigens niet weg dat ik momenteel gelukkiger ben dan tijdens de laatste donkere dagen van mijn relatie.

Verder, 3 x in de week een neukpartner is nou echt niet zo moeilijk hoor. Als je eenmaal weer flink de vrijgezel uithangt heb je voordat het weet een aantal nummers in je telefoon van andere dames uit het vrijgezellenleven.
Maar uiteindelijk wil je dus wel weer een relatie, en heeft de TS dus gelijk?

En 3x in de week een verschillende neukpartner, tuurlijk.....
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_54379195
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:

Touché.
En blijven bij de oorspronkelijke partner na vreemdgaan? Wat een naieve onzin. .
-
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 13:44:36 #34
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_54379198
quote:
Gefeliciteerd met je relatie. Ik hoop dat je in je hoofd heel erg gelukkig bent.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_54379200
ik ben een relatie begonnen omdat ik verliefd werd, niet omdat ik "een relatie wou".

bovendien ben ik van mening dat je als alleenstaande perfect gelukkig kan zijn en deze situatie zelfs verkiezen. Jammer dat de samenleving en kortzichtige mensen als jij bewuste singles nog steeds niet kunnen accepteren.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  maandag 5 november 2007 @ 13:44:47 #36
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54379205
Nightmare, je gaat wel heel kort door de bocht hoor. Dus omdat jij zo bent, zijn we allemaal maar zo? ben je van plan er een flame thread van te maken?want dat ga je op deze manier wel krijgen. ik vind je openingspost al kort door de bocht, maar het wordt er niet beter op. bye bye topic.
pi_54379210
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:43 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Mensen zijn helemaal niet monogaam. Waar haal je die wijsheid vandaan? Dat het tegenwoordig een must is om een levenspartner te hebben én dan ook nog eens monogaam te zijn is een ander verhaal. In een groot aantal landen is polygamie de normaalste zaak van de wereld. Tevens waren de Romeinen en Grieken niet monogaam, de Germanen daarentegen waren dit wel.
Romeinen en Grieken waren wel monogaam hoor. En in vrijwel alle landen ter wereld zijn mensen ook monogaam. Uitzonderingen bevestigen de regel in dit geval (hoewel jij denkt dat ze de regel ontkrachten blijkbaar ).
pi_54379218
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:44 schreef michiel5 het volgende:

En 3x in de week een verschillende neukpartner, tuurlijk.....
Je hebt ook single vrouwen he, die kunnen dat lachend halen als ze willen.
Mannen ook trouwens, kwestie van de juiste nummers opslaan. .
-
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 5 november 2007 @ 13:45:52 #39
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54379234
Singles zijn helemaal niet zielig
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 5 november 2007 @ 13:45:54 #40
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379235
quote:

[..]

Goh, wat heb jij je toch verdiept in de 'materie' zeg. Waarom zouden vrijgezellen die luxe niet hebben? Er zijn altijd wel dames die zo een relatie met je zouden willen. Ik heb er 2 die zo wat met me zouden willen beginnen. Ik hoef maar met m'n vingers te knippen.
pi_54379239
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:44 schreef petitlapin2 het volgende:
ik ben een relatie begonnen omdat ik verliefd werd, niet omdat ik "een relatie wou".

bovendien ben ik van mening dat je als alleenstaande perfect gelukkig kan zijn en deze situatie zelfs verkiezen. Jammer dat de samenleving en kortzichtige mensen als jij bewuste singles nog steeds niet kunnen accepteren.
Omdat bewuste singles niet bestaan. Ze houden zichzelf voor dat ze 'bewust' single zijn, maar zodra de kans zich voordoet hebben ze die relatie ook te pakken. Zie jezelf.
pi_54379254
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:45 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Goh, wat heb jij je toch verdiept in de 'materie' zeg. Waarom zouden vrijgezellen die luxe niet hebben? Er zijn altijd wel dames die zo een relatie met je zouden willen. Ik heb er 2 die zo wat met me zouden willen beginnen. Ik hoef maar met m'n vingers te knippen.
Yeah right

En als is het waar, dan geldt dat zeker NIET voor het overoverovergrote deel van de singles.
  maandag 5 november 2007 @ 13:47:28 #43
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379265
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Romeinen en Grieken waren wel monogaam hoor. En in vrijwel alle landen ter wereld zijn mensen ook monogaam. Uitzonderingen bevestigen de regel in dit geval (hoewel jij denkt dat ze de regel ontkrachten blijkbaar ).
Nonsens, ze hadden vaak een levenspartner. Daarnaast hadden ze vaak verschillende sekspartners en was ook homofilie de normaalste zaak van de wereld.
pi_54379266
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:44 schreef AcidBurner het volgende:
Nightmare, je gaat wel heel kort door de bocht hoor. Dus omdat jij zo bent, zijn we allemaal maar zo? ben je van plan er een flame thread van te maken?want dat ga je op deze manier wel krijgen. ik vind je openingspost al kort door de bocht, maar het wordt er niet beter op. bye bye topic.
Hij voelt zich verheven omdat ie iemand heeft gevonden die bij hem wilde blijven en nu voelt ie zich superieur en heeft ie de hele wereld door.
Nou, good for him.
Overigens, hoe verklaar je open relaties eigenlijk als alles echt zo zwart-wit is als jij doet voorstellen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Emel op 05-11-2007 15:49:25 ]
-
  maandag 5 november 2007 @ 13:47:34 #45
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379267
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:43 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Waar het mee te maken heeft doet er niet toe. Evolutie omzeil je niet met gevoelens. Feit is wel dat het zo is.
Lul toch op man

[voorbeeld]
A houdt niet meer van B.
A gaat vreemd met C.
A en C worden verliefd.
A durft B het niet te vertellen, want dat heeft 6 jaar aan relatiewerk kapot gemaakt en ze moet dan weer terug naar haar ouders (en de hele rompslomp).
A kapt met C en gaat terug naar B, want een relatie van 6 jaar went toch wel snel en stel je voor dat het met C na 3 maanden niets blijkt te worden.
[/voorbeeld]
pi_54379285
Ik heb geen behoefte aan een relatie..
dat kan, ja ik had met dit enkele jaren terug ook niet kunnen voorstellen maar,
ik ben zelf een opgewekt type en ik moet geen mens om me heen die mijn dag verknalt door buien en grillen nml!
En ik moet zeggen het is niet simpel om iemand te vinden die bij je past?
Wanhopig zijn er plenty nml, nu ik hoef en wil niet zomaar iemand omdat ik niet tegen alleen zijn zou kunnen, toch zie ik dit heel veel mensen wel doen!
Nou dan maar niets?
Zit er niet mee, op de dag dat ik verliefd op iemand wordt zie ik wel verder, maar dan gaat zoiets ook vanzelf, daar denk je niet eens bij na.
Tot nu toe ben ik de laatste tijd weinig leuks tegengekomen om te zeggen, jaaaaaaaah met jou wil ik wel een date-relatie-samenwonen tzt
Nope!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54379287
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat ik ook grappig vind is dat singles doen overkomen als het HUN besluit is dat ze geen relatie hebben. In werkelijkheid kunnen de meeste singles echter niemand vinden of krijgen.
Komop zeg, menen singles nu werkelijk dat wanneer ze het besluit nemen toch een relatie te willen dat er meteen een rij mannen of vrouwen klaar staat om aan hun wensen te voldoen
Dat jij nou genoegen neemt met minder dan het beste, suit yourself, .

Wat een stom topic heb je uitgekakt zeg. Is het nou echt zo moeilijk te bevatten dat sommige mensen liever alleen en happy met zichzelf zijn, dan zich in een relatie storten met iemand (waar je eigenlijk al van weet dat het hem niet wordt) omdat iemand in je omgeving je anders een zielige single vind? Open your mind, for crying out loud!
some things you lose, and some things you just give away
pi_54379299
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Touché.
En blijven bij de oorspronkelijke partner na vreemdgaan? Wat een naieve onzin. .
Zoek de onderzoeken er maar bij.. ik heb geen zin om voor jou te googlen. Ik meen dat 90% van de mannen met een affaire uiteindelijk bij de oorsponkelijke partner blijft.
  maandag 5 november 2007 @ 13:50:00 #49
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379330
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Yeah right

En als is het waar, dan geldt dat zeker NIET voor het overoverovergrote deel van de singles.
Staaf je opmerkingen toch eens met bewijzen. Je gooit de ene na de andere aanname ertegenaan zonder ook maar iets te kunnen bewijzen. Mijns inziens heb je geeneens ervaring met het vrijgezellenleven. Je klinkt als een buitenstaander vanuit z'n blokhut op de hei.

Waarom zou dat niet gelden voor het overgrote deel van de singles? Het grootste deel van de singles die ik ken hebben wel een 'backup'. Iemand die ze erg leuk vinden maar waar ze nu nog geen relatie mee willen. Om de doodgewone reden dat ze daar nu nog geen zin in hebben.
pi_54379345
Edit: niet op de persoon spelen

[ Bericht 97% gewijzigd door Emel op 05-11-2007 15:48:29 ]
  maandag 5 november 2007 @ 13:51:12 #51
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379358
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Zoek de onderzoeken er maar bij.. ik heb geen zin om voor jou te googlen. Ik meen dat 90% van de mannen met een affaire uiteindelijk bij de oorsponkelijke partner blijft.
Jeps, zie mijn voorbeeld.
Maar als je vreemdgaat ben je niet meer monogaam (imho).
quote:
* De situatie waarin iemand één enkele seksuele partner tegelijkertijd heeft.
* De voorwaarde waarbij iemand slechts met één persoon tegelijkertijd getrouwd is.
* De voorwaarde waarbij iemand slechts eenmaal in een leven trouwt.
* In de zoölogie ook: de situatie waarbij een dier één partner tijdens het fokseizoen heeft.
pi_54379370
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:50 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet gelden voor het overgrote deel van de singles? Het grootste deel van de singles die ik ken hebben wel een 'backup'. Iemand die ze erg leuk vinden maar waar ze nu nog geen relatie mee willen. Om de doodgewone reden dat ze daar nu nog geen zin in hebben.
Gelul.. de meeste singles hebben helemaal geen 'backup'
  maandag 5 november 2007 @ 13:52:26 #53
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54379375
TS je bent eng. :\
pi_54379376
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]
Ik ben altijd nog stukken intelligenter dan jij dus verbeeld je maar niks.
Dat je dit durft te beweren bewijst al meteen het tegendeel...
some things you lose, and some things you just give away
  maandag 5 november 2007 @ 13:52:42 #55
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379380
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Niet in die zin van hem/haar misschien, maar velen wel een backup om afentoe in klaar te komen
  maandag 5 november 2007 @ 13:52:50 #56
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379388
quote:

[..]

Waarom niet? Lekker makkelijk toch? Monogaam ben je dan echter niet meer ook al doe je voor dat je een monogame relatie hebt. Daar gaat je argument.
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 13:53:01 #57
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_54379391
quote:
Het feit dat ze het elders zoeken zegt toch ook wel wat over hun geluk. Zou die drang tot vreemdgaan ook een psychologisch zelfbeschermingsmechanisme zijn? Ik vind over het algemeen dat soort mensen (de vreemdgangers) zielig.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_54379399
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:47 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Nonsens, ze hadden vaak een levenspartner. Daarnaast hadden ze vaak verschillende sekspartners en was ook homofilie de normaalste zaak van de wereld.
Juist 1 levenspartner en dat maakt ze monogaam. Samen voedden ze dus hun kinderen op. Dat ernaast verder op los werd geneukt doet er niet toe.
pi_54379421
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Het feit dat ze het elders zoeken zegt toch ook wel wat over hun geluk. Zou die drang tot vreemdgaan ook een psychologisch zelfbeschermingsmechanisme zijn? Ik vind over het algemeen dat soort mensen (de vreemdgangers) zielig.
Ja ik ook. Maar goed het gaat dan om 10% van de gebonden mensen die liever single waren tegenover 100% van de singles die liever gebonden waren.
  maandag 5 november 2007 @ 13:55:01 #60
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379429
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Vreemdgaan hoeft niet eens door onvrede mbt de relatie te zijn.
Sommigen zoeken een constante spanning oid.

En nee, ik ben geen vreemdganger.. Volgens sommigen ben ik erger
Ik maak soms nl nog weleens gebruik van een vreemdgangster.
  maandag 5 november 2007 @ 13:55:22 #61
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54379437
aaah en hij begint er al aan....nu begin je zelf al te flamen, voor mij mag dit topic dicht. echt en mijn felicitaties met "je vriendinnetje"... hopelijk houdt ze het langer uit dan dit kuttopic dat je aangemaakt hebt... maar dat betwijfel ik sorry makker... maar dit topic heeft totaal geen inhoud. goeie tip, ga deze onzin is aan je liefje melden... ze gaat je direct beginnen uitlachen...

[ Bericht 24% gewijzigd door Emel op 05-11-2007 15:50:51 ]
pi_54379443
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:52 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Waarom niet? Lekker makkelijk toch? Monogaam ben je dan echter niet meer ook al doe je voor dat je een monogame relatie hebt. Daar gaat je argument.
Waarom? Het feit dat iemand met iemand anders neukt maakt die persoon nog niet meteen polygaam. Deze persoon kan best nog steeds monogaam zijn met 1 partner.
  maandag 5 november 2007 @ 13:55:43 #63
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379448
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Beweeg jij je voort in het vrijgezellenleven dan? Ik kan het in ieder geval staven met empirisch bewijs.

Jij hebt helemaal niets om je opmerkingen mee te staven omdat je 'voortbeweegt' in de uitgezakte wereld van een in de 'vinex-wijk-wonende-relatie-slachtoffers'.
  maandag 5 november 2007 @ 13:56:04 #64
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379455
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:53 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Juist 1 levenspartner en dat maakt ze monogaam. Samen voedden ze dus hun kinderen op. Dat ernaast verder op los werd geneukt doet er niet toe.
Monogamie is dus een relatief begrip.
Ik vind iemand monogaam die het volgende is:

En niet getrouwd is + nog eens een ander neukt.
pi_54379467
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:55 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

nu begin je zelf al te flamen, voor mij mag dit topic dicht. echt en mijn felicictaties met je vriendinnetje... hopelijk houdt ze het langer uit dan dit kuttopic dat je aangemaakt hebt... maar dat betijfel ik sorry makker... maar dit topic heeft totaal geen inhoud.
Sorry maar Daggla begint. Hij kan het blijkbaar niet laten om in een willekeurig topic van mij langs te komen om even z'n gram te halen. Blijkbaar heb ik 'm ernstig gekwetst in het verleden
pi_54379496
quote:

[..]

Alleen denk ik dat 20% van de vrouwen een vent nog terugneemt als ie vreemd is gegaan, dat zet die 90% toch in een heel ander perspectief.
-
pi_54379506
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:55 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Beweeg jij je voort in het vrijgezellenleven dan? Ik kan het in ieder geval staven met empirisch bewijs.

Jij hebt helemaal niets om je opmerkingen mee te staven omdat je 'voortbeweegt' in de uitgezakte wereld van een in de 'vinex-wijk-wonende-relatie-slachtoffers'.
Verbeeld je maar niks, wij hebben een prachtig huis hoor

En ik ga ook nog vaak genoeg op stap om te zien wat er zoal rondloopt, bovendien is mijn kennisenkring groot genoeg om zelf bepaalde conclusies te kunnen trekken.
  maandag 5 november 2007 @ 13:58:30 #68
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379509
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Waarom? Het feit dat iemand met iemand anders neukt maakt die persoon nog niet meteen polygaam. Deze persoon kan best nog steeds monogaam zijn met 1 partner.
Dan versta jij wat anders onder het begrip 'polygaam zijn'. Deze persoon kan zich namelijk wel voordoen alszijnde monogaam in een monogame relatie, monogaam is ie echter niet meer.
pi_54379525
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jongen jouw hersens zijn aangetast door alle drugs denk ik. Ik ben altijd nog stukken intelligenter dan jij dus verbeeld je maar niks. Volgens mij heb je zelf niet eens een vriendin of misschien heb je ergens een junk uit een riool getrokken?
Whehehehehe, is goed man.
.
-
  maandag 5 november 2007 @ 13:59:34 #70
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379539
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:58 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Verbeeld je maar niks, wij hebben een prachtig huis hoor

En ik ga ook nog vaak genoeg op stap om te zien wat er zoal rondloopt, bovendien is mijn kennisenkring groot genoeg om zelf bepaalde conclusies te kunnen trekken.
Vreemd toch dat jij dan andere conclusies trekt is het niet?
pi_54379545
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:56 schreef Keltie het volgende:

[..]

Monogamie is dus een relatief begrip.
Ik vind iemand monogaam die het volgende is:

En niet getrouwd is + nog eens een ander neukt.
Dit topic gaat niet over neuken, maar over het hebben van een relatie. De getrouwde man blijft getrouwd ook al neukt ie een keer iemand anders. De meeste mannen zullen gewoon getrouwd blijven ZONDER iemand anders te neuken.
pi_54379554
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:52 schreef Ms.Poes het volgende:

[..]

Dat je dit durft te beweren bewijst al meteen het tegendeel...
Lekker laten lullen joh, neem z'n postgeschiedenis voor de grap eens door.
Zegt meer dan 1000 woorden.
-
pi_54379589
Edit: reageer normaal

[ Bericht 96% gewijzigd door Emel op 05-11-2007 15:53:56 ]
pi_54379620
Edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Emel op 05-11-2007 16:00:42 ]
pi_54379658
het man-vrouw-2 kinderen-samenlevingsmodel is toch volledig achterhaald. Iedereen kiest nu zijn eigen levensstijl.

Kinderen worden vaak niet meer gedoopt, er wordt niet meer vaak getrouwd, als er wordt getrouwd, volgt er in de helft van de gevallen wel een scheiding, homo's komen ronduit uit voor hun voorkeuren, en het aaantal alleenstaanden swingt de pan uit.

Waarom? omdat mensen zelfstandiger worden en doen wat ze willen ! vrouwen moeten uit financiële overwegingen niet meer bij die partner blijven die helemaal niet meer bij hen past, mensen zijn opener geworden over andere samenlevingsvormen enz.

gelukkig maar
  maandag 5 november 2007 @ 14:05:43 #76
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379686
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dit topic gaat niet over neuken, maar over het hebben van een relatie. De getrouwde man blijft getrouwd ook al neukt ie een keer iemand anders. De meeste mannen zullen gewoon getrouwd blijven ZONDER iemand anders te neuken.
Jij begon over monogamie.
pi_54379696
Wat een zinloos onderwerp. En dat alles om je je goed te laten voelen over jezelf.
Met je eigen huis en tuin Psychologie. Als je een vriendin hebt, waarom lig je haar dan niet te palen in plaats van deze bagger hier neer te plempen.
I am the Alpha and the Omega
  maandag 5 november 2007 @ 14:06:01 #78
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379698
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:03 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee die van jou.. jij hebt drugs nodig om je gelukkig te voelen.. ik kan eigenlijk alleen maar medelijden met je hebben
Drugs, niets mis mee.
  maandag 5 november 2007 @ 14:06:02 #79
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379699
Jammer dat je niet normaal in discussie kan gaan TS.

Ik ga weer aan het werk.

Sterkte in je bekrompen belevingswereld.
  maandag 5 november 2007 @ 14:06:26 #80
94676 Garisson72
pi_54379712
topic had nog best interessant kunnen worden, maar het is er één van A_N dus niet verwonderlijk dat het weer in ordinair moddergooien verzandt.

Wat was het nou ook weer precies dat jou zo intelligent maakt, A_N?
hoor ik daar het aanstormend rammelen van een slotje, trouwens?
pi_54379719
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:04 schreef petitlapin2 het volgende:
het man-vrouw-2 kinderen-samenlevingsmodel is toch volledig achterhaald. Iedereen kiest nu zijn eigen levensstijl.

Kinderen worden vaak niet meer gedoopt, er wordt niet meer vaak getrouwd, als er wordt getrouwd, volgt er in de helft van de gevallen wel een scheiding, homo's komen ronduit uit voor hun voorkeuren, en het aaantal alleenstaanden swingt de pan uit.

Waarom? omdat mensen zelfstandiger worden en doen wat ze willen ! vrouwen moeten uit financiële overwegingen niet meer bij die partner blijven die helemaal niet meer bij hen past, mensen zijn opener geworden over andere samenlevingsvormen enz.

gelukkig maar
Ik weet niet in wat voor droomwereld of wellicht achterbuurt jij woont, maar hier is het nog altijd normaal om te gaan samenwonen (man-vrouw), eventueel te trouwen, en kinderen te krijgen. Als je meent dat dat opeens na duizenden jaren in 1 generatie compleet is veranderd dan heb je wel een erg verwrongen wereldbeeld.
pi_54379747
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
topic had nog best interessant kunnen worden, maar het is er één van A_N dus niet verwonderlijk dat het weer in ordinair moddergooien verzandt.

Wat was het nou ook weer precies dat jou zo intelligent maakt, A_N?
hoor ik daar het aanstormend rammelen van een slotje, trouwens?
Wie begon er ook alweer op de persoon te spelen?
  maandag 5 november 2007 @ 14:07:58 #83
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54379754
Je bent bijna 30 en dan heb je evengoed zo'n bevooroordeelde, niet goed beargumenteerde, bij voorbaat kansloze mening die kant noch wal raakt. Je leeft teveel in een droomwereld als ik het zo lees. En het grootste gedeelte blijft echt niet bij hun oorspronkelijke partner. De meeste liggen een poosje in puin en gaan daarna weer vrolijk verder. Maar goed, wat iemand al zei.."verdedigingsmechanisme".. als je alles daarop blijft gooien dan gooi je deze hele discussie al dood.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54379806
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:06 schreef American_Nightmare het volgende:

Ik weet niet in wat voor droomwereld of wellicht achterbuurt jij woont, maar hier is het nog altijd normaal om te gaan samenwonen (man-vrouw), eventueel te trouwen, en kinderen te krijgen. Als je meent dat dat opeens na duizenden jaren in 1 generatie compleet is veranderd dan heb je wel een erg verwrongen wereldbeeld.
bekijken de statistieken eens op de website NIS van belgie ( nationaal instituut voor de statistiek), een wereld zal voor je opengaan
  maandag 5 november 2007 @ 14:10:43 #85
94676 Garisson72
pi_54379830
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:07 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wie begon er ook alweer op de persoon te spelen?
gaat het niet om. Als jij zo intelligent bent als je zegt denkt dat je bent, laat je je daar niet zo door in de hoek drijven en hou je het bij de inhoudelijke discussie.
pi_54379839
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:07 schreef Shitonya het volgende:

Je bent bijna 30 en dan heb je evengoed zo'n bevooroordeelde, niet goed beargumenteerde, bij voorbaat kansloze mening die kant noch wal raakt. Je leeft teveel in een droomwereld als ik het zo lees. En het grootste gedeelte blijft echt niet bij hun oorspronkelijke partner. De meeste liggen een poosje in puin en gaan daarna weer vrolijk verder. Maar goed, wat iemand al zei.."verdedigingsmechanisme".. als je alles daarop blijft gooien dan gooi je deze hele discussie al dood.
Inderdaad gaan ze daarna vrolijk verder. Met WEER iemand anders en niet alleen. Dus ze willen geen single blijven
pi_54379866
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:09 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

bekijken de statistieken eens op de website NIS van belgie ( nationaal instituut voor de statistiek), een wereld zal voor je opengaan
Stuur maar een linkje naar de info waarvan jij denkt dat die zo relavant is. Ik woon trouwens in Nederland, niet in Belgie.
pi_54379896
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:25 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Onze maatschappij? Het gaat wel iets verder dan dat. De evolutie heeft bepaald dat het zo hoort. En je kan zeggen en denken wat je wil, maar je bent niet sterker dan ze natuur.
Jij hebt duidelijk geen biologie gestudeerd.
  maandag 5 november 2007 @ 14:13:23 #89
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379904
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:11 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Stuur maar een linkje naar de info waarvan jij denkt dat die zo relavant is. Ik woon trouwens in Nederland, niet in Belgie.
De wereld is groter dan die steeg waar jij in leeft.
Zeker aangezien jij ALLE singles zielig vind moet je ook de Begische statistieken nakijken
pi_54379918
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:12 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk geen biologie gestudeerd.
Leg even uit hoe het dan zit, ipv op de man te spelen.
  maandag 5 november 2007 @ 14:14:40 #91
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379933
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Inderdaad gaan ze daarna vrolijk verder. Met WEER iemand anders en niet alleen. Dus ze willen geen single blijven
Dus omdat ik nu single wil zijn mag ik op een gegeven moment niet verliefd worden op een meisje en daar eventueel later een relatie mee aangaan?
Eenmaal single = altijd single bij jou?
  maandag 5 november 2007 @ 14:18:22 #92
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54380020
waarom blijft dit topic wel open als die andere dicht moest met deze verwijzing [Singles] #41... waar blijft t topic?????
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
pi_54380024
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Leg even uit hoe het dan zit, ipv op de man te spelen.
De "evolutie" heeft niets bepaald, het is geen mens of God of zo.

Er zijn nu heel veel singles en de wereld stort niet in elkaar of zo. Het is daarom een beetje onzin om te zeggen "de evolutie heeft bepaald dat het anders moet".

"De evolutie heeft bepaald dat jullie mij allemaal 100 euro moeten geven"
pi_54380025
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:06 schreef American_Nightmare het volgende:

http://statbel.fgov.be/figures/d24_nl.asp

wiens wereldbeeld is verwrongen ?
pi_54380075
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:03 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee die van jou.. jij hebt drugs nodig om je gelukkig te voelen.. ik kan eigenlijk alleen maar medelijden met je hebben
Bron?
-
pi_54380451
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:18 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

De "evolutie" heeft niets bepaald, het is geen mens of God of zo.

Er zijn nu heel veel singles en de wereld stort niet in elkaar of zo. Het is daarom een beetje onzin om te zeggen "de evolutie heeft bepaald dat het anders moet".

"De evolutie heeft bepaald dat jullie mij allemaal 100 euro moeten geven"
Dat snap ik wel. Maar in de evolutie is wel de situatie ontstaan dat een man en een vrouw samen hun kind(eren) opvoeden. Dus zeg ik dat 'de evolutie dat heeft bepaald'.
pi_54380469
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Bron?
Waarom doe je het anders?
pi_54380558
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Waarom doe je het anders?
Ik deed het omdat het gewoon leuk is, niet omdat ik een oncontroleerbare behoefte had.
Weet je wel, leuke dingen doen enzo. En ja, drugs is leuk. Zonder drugs ook, maar met drugs ook.
Dus voor je begint met "je kan geen plezier hebben zonder". Das ook onzin, het is gewoon leuk omdat het leuk is.
Jij neukt je wijf toch ook niet alleen voor voortplanting, maar gewoon omdat het lekker is?
Of ben je echt zo close minded en dom dat je denkt dat mensen het doen om gelukkig te kunnen zijn?
-
pi_54380616
Singles hebben meestal meer ruimte in bed.
  maandag 5 november 2007 @ 14:43:48 #100
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54380649
Kennelijk leeft hij in de illusie dat hij serieus denkt dat mensen enkel aan een relatie beginnen, omdat ze het leven anders ondragelijk vinden en enkel een partner nemen om het geluk te vinden. Laat hem gewoon in die waan.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  maandag 5 november 2007 @ 14:43:55 #101
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54380655
Singles hoeven zich niet telkens te verantwoorden naar hun partner.
pi_54380662
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik deed het omdat het gewoon leuk is, niet omdat ik een oncontroleerbare behoefte had.
Weet je wel, leuke dingen doen enzo. En ja, drugs is leuk. Zonder drugs ook, maar met drugs ook.
Dus voor je begint met "je kan geen plezier hebben zonder". Das ook onzin, het is gewoon leuk omdat het leuk is.
Jij neukt je wijf toch ook niet alleen voor voortplanting, maar gewoon omdat het lekker is?
Of ben je echt zo close minded en dom dat je denkt dat mensen het doen om gelukkig te kunnen zijn?
Je bent gelukkiger met dan zonder, anders deed je het niet. Sim-pel.
pi_54380705
Mensen die zich beter dan singles wanen nu ze plots een vriendin hebben.

Nee echt, geweldig topic!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54380706
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:43 schreef LaZZ het volgende:
Singles hoeven zich niet telkens te verantwoorden naar hun partner.
Noem eens een voorbeeld? Ik geloof niet dat er dingen zijn die ik nu niet kan doen, die ik eerder wel kon doen.
pi_54380708
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:44 schreef American_Nightmare het volgende:

In de ene 'levensfase' wel, en in een andere weer niet.
Het kan verkeren, zoals Bredero al zei .
  maandag 5 november 2007 @ 14:47:01 #106
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54380720
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Niet alles is zo zwart-wit als in jouw bekrompen wereldje, pannenkoek.
Hoe gelukkig ik mij voel staat helemaal los van of ik iets gebruik of niet. Dat je dat niet kan bevatten, verbaast mij dan weer nauwelijks. .
-
pi_54380779
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:46 schreef American_Nightmare het volgende:

Noem eens een voorbeeld? Ik geloof niet dat er dingen zijn die ik nu niet kan doen, die ik eerder wel kon doen.
Wild om je heen trappen in bed en alle dekens naar je toe trekken. 's Ochtends enórm lang onder de douche staan. Al je rotzooi laten slingeren wanneer je dat wil. Zoenen/nueken/whatever met wie je wil (en vice versa).
  maandag 5 november 2007 @ 14:50:44 #108
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_54380785
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:41 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

De meeste singles krijgen toch wel weer een relatie. Dus daarvoor waren ze daarnaar op zoek. En zolang je niet hebt gevonden wat je zoekt kun je ook niet echt gelukkig zijn.
Daar zit dus je fout. Je kan prima gelukkig zijn in je zoektocht naar de ware. Sterker nog, je hele leven ben je onderweg naar iets in de liefde of carrière of ander vlak. En je moet juist op die weg genieten. Als je er namelijk eenmaal bent gekomen zal je nl weer andere doelen krijgen. Geluk op het uiteindelijke punt zelf is nl maar van korte duur.

Maar ja neem aan dat dit gewoon een rel topic is, maar een weinig serieuze insteek.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_54380798
Ook kun je gevonden worden zonder dat je zelf zocht .
pi_54380836
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:50 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wild om je heen trappen in bed en alle dekens naar je toe trekken. 's Ochtends enórm lang onder de douche staan. Al je rotzooi laten slingeren wanneer je dat wil. Zoenen/nueken/whatever met wie je wil (en vice versa).
Ach zo.. ja dat zijn geen dingen waar ik behoefte aan heb eigenlijk
pi_54380850
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:54 schreef American_Nightmare het volgende:

Ach zo.. ja dat zijn geen dingen waar ik behoefte aan heb eigenlijk
Dat zeg je alleen maar vanuit een soort beschermingsmechanisme. Je doet alsof, omdat je anders zou moeten toegeven dat je het niet meer kan/mag .

Biologisch gezien namelijk willen mannetjes het liefst met ieder vrouwtje van bil, zo is dat bepaald .
pi_54380901
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:55 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar vanuit een soort beschermingsmechanisme. Je doet alsof, omdat je anders zou moeten toegeven dat je het niet meer kan/mag .

Biologisch gezien namelijk willen mannetjes het liefst met ieder vrouwtje van bil, zo is dat bepaald .
Ben jij geen homo?
pi_54380942
Ik kan de stelling natuurlijk ook gewoon omdraaien: Al die mensen met een relatie die zo krampachtig tegen alleenstaanden lopen te drammen dat dat helemaal het einde is, zouden stiekem het liefste gewoon weer alleen zijn. Maar dat durven ze niet, want ze zijn gewoon te onzeker om alleen iets van het leven te maken.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_54380978
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:56 schreef American_Nightmare het volgende:

Ben jij geen homo?
Ik ben een foutje van de natuur, .

Wat is jouw excuus om jezelf heel onbiologisch monogamiteit op te leggen?
pi_54381021
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:59 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik ben een foutje van de natuur, .

Wat is jouw excuus om jezelf heel onbiologisch monogamiteit op te leggen?
Mijn vriendin is de lekkerste vrouw op aarde
pi_54381048
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:00 schreef American_Nightmare het volgende:

Mijn vriendin is de lekkerste vrouw op aarde
Moet je dat van haar zeggen ?
pi_54381061
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik kan de stelling natuurlijk ook gewoon omdraaien: Al die mensen met een relatie die zo krampachtig tegen alleenstaanden lopen te drammen dat dat helemaal het einde is, zouden stiekem het liefste gewoon weer alleen zijn. Maar dat durven ze niet, want ze zijn gewoon te onzeker om alleen iets van het leven te maken.
Nou ik ben best lang single geweest en was toen ook wel aardig succesvol (op zakelijk gebied zeg maar). Op prive en persoonlijk vlak mistte ik wel een boel.
pi_54381075
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:01 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Moet je dat van haar zeggen ?
Nee zelf verzonnen

Maar alle gekheid op een stokje, natuurlijk zou ik best es een of ander ander mokkeltje eraan willen rijgen. Maar goed, dat kan nu eenmaal niet. Dat kun je als nadeel van een relatie zien, aan de andere kant ben ik ook best realistisch genoeg om te weten dat ook al was ik single, dat ik dan nog niet de kans had om elk lekker wijf dat ik zie lopen het bed in te krijgen.
Ik zit dit verder als een nadeel wat wegvalt tegen alle voordelen van een relatie. Als single heb je wellicht af en toe seks met andere vrouwen, nu heb ik lekker vaak seks met 1 geweldige vrouw. Die seks is dan ook nog geweldig omdat je elkaar steeds beter leert kennen. Daar kan het dronken gestuntel van een one night stand never nooit aan tippen.
pi_54381093
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:02 schreef American_Nightmare het volgende:

Op prive en persoonlijk vlak mistte ik wel een boel.
Da's lastig, want dan kun je niet zien waar je loopt.

Maar daarom ga je er zomaar vanuit dat dat voor iedereen altijd geldt?
pi_54381104
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:03 schreef American_Nightmare het volgende:

Nee zelf verzonnen
Gehersenspoeld!
  maandag 5 november 2007 @ 15:06:14 #121
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54381145
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nou ik ben best lang single geweest en was toen ook wel aardig succesvol (op zakelijk gebied zeg maar). Op prive en persoonlijk vlak mistte ik wel een boel.
En nu is iedereen zielig omdat jij een neukertje hebt? komaan zeg! .... ik vind je nog steeds eng... wat ziet die vriendin van je in jou? een goedgevulde zak geld?
pi_54381217
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:06 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

En nu is iedereen zielig omdat jij een neukertje hebt? komaan zeg! .... ik vind je nog steeds eng... wat ziet die vriendin van je in jou? een goedgevulde zak geld?
Misschien, maar ze verdient zelf evenveel dus dat zal het wel niet zijn. En verder wonen we nu al een hele tijd samen dus we zijn wel meer dan 'elkaars neukertje' hoor.

Het valt me sowieso op dat men hier lijkt te denken dat een relatie alleen uit seks bestaat, terwijl dat maar een onderdeel is van de hele relatie natuurlijk.
pi_54381230
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Gehersenspoeld!
Wellicht.. ik heb nog wat erbij geedit btw.
pi_54381248
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:03 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Da's lastig, want dan kun je niet zien waar je loopt.

Maar daarom ga je er zomaar vanuit dat dat voor iedereen altijd geldt?
Niet alleen dat. Van ALLE singles in mijn omgeving weet ik dat ze het liefst een relatie zouden willen.
  maandag 5 november 2007 @ 15:11:35 #125
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54381274
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:09 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Misschien, maar ze verdient zelf evenveel dus dat zal het wel niet zijn. En verder wonen we nu al een hele tijd samen dus we zijn wel meer dan 'elkaars neukertje' hoor.

Het valt me sowieso op dat men hier lijkt te denken dat een relatie alleen uit seks bestaat, terwijl dat maar een onderdeel is van de hele relatie natuurlijk.
ik wou je even op je plaats zetten dat is al. ik vind je manier van schrijven denigrerend voor de rest van de posters hier. Ik zou niet willen zijn zoals jij : zo van woopie, zie mij lekker interessant zijn, oooh jij bent zielig zeg, geen vriendin? ihoop dat ze je nooit laat zitten want wat moet jij je dan wel niet kut voelen ... een relatie zie ik niet als statussymbool, jij precies wel
pi_54381311
En je kunt er ook van jezelf van overtuigd zijn dat je geen relatiemateriaal bent.
pi_54381365
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:11 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

ik wou je even op je plaats zetten dat is al. ik vind je manier van schrijven denigrerend voor de rest van de posters hier. Ik zou niet willen zijn zoals jij : zo van woopie, zie mij lekker interessant zijn, oooh jij bent zielig zeg, geen vriendin? ihoop dat ze je nooit laat zitten want wat moet jij je dan wel niet kut voelen ... een relatie zie ik niet als statussymbool, jij precies wel
En ik wil de singles op hun plaats zetten. Precies wat ik in dit topic doe, doet de single ongeveer altijd op Fok. Roepen dat single zijn toch veel relaxter is, dat ze geen vriend(in) nodig hebben, dat ze toch genoeg te neuken hebben, dat alle vrouwen toch hoeren zijn! Etc etc etc.. Blijkbaar hebben ze niet in de gaten dat ze alleen zichzelf maar voor de gek zitten te houden. Stoer praten, maar ondertussen willen ze zelf ook zo graag een relatie.
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 15:16:06 #128
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_54381389
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:54 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja ik ook. Maar goed het gaat dan om 10% van de gebonden mensen die liever single waren tegenover 100% van de singles die liever gebonden waren.
Wat een redenering. Momenteel ben ik ongebonden. Dus nu ben ik zielig en ongelukkig, begrijp ik uit je topic. Goed om te weten.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_54381405
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
En je kunt er ook van jezelf van overtuigd zijn dat je geen relatiemateriaal bent.
Waarvan ik dan weer denk dat het het genoemde verdedigingsmechanisme is, dat deze gedachte veroorzaakt.
pi_54381437
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:16 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Wat een redenering. Momenteel ben ik ongebonden. Dus nu ben ik zielig en ongelukkig, begrijp ik uit je topic. Goed om te weten.
Ik zeg niet dat je ongelukkig bent, maar je zou wel een relatie willen. Oftewel; als er nu een slimme bloedmooie meid voor je neus zou staan en die zou bekennen dat ze een oogje op je heeft, zou je haar niet afwijzen.
pi_54381456
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:38 schreef American_Nightmare het volgende:

Onzin natuurlijk. Ik ben nog steeds single omdat ik daar zelf voor kies. Ik had er ook voor kunnen kiezen om toch door te gaan met mijn zeer kortstondige relatie, ik had er voor kunnen kiezen om toch maar te settelen met een barman die al 1,5 maand achter me aan zit, ik kan ervoor kiezen om werk te maken van een paar mannen die interesse getoond hebben. Stuk voor stuk leuke, betrouwbare mannen die zelf ook goed in de relatiemarkt liggen. Maar zolang dat speciale gevoel ontbreekt, hoef ik echt geen relatie. Geen kwestie van niemand kunnen vinden, eerder een kwestie van niemand gevonden die ik leuk genoeg vind. Maar zodra die voorbij komt, wil ik zeker wel een relatie.
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 15:20:00 #132
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_54381480
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:18 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zeg niet dat je ongelukkig bent, maar je zou wel een relatie willen. Oftewel; als er nu een slimme bloedmooie meid voor je neus zou staan en die zou bekennen dat ze een oogje op je heeft, zou je haar niet afwijzen.
Uiteraard wijs ik haar niet af. Dat wil nog niet zeggen dat ik een relatie met haar wil beginnen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_54381536
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:16 schreef American_Nightmare het volgende:

Waarvan ik dan weer denk dat het het genoemde verdedigingsmechanisme is, dat deze gedachte veroorzaakt.
En wat als er zich nou wel partners aanbieden die meer willen dan een one-night-stand, maar van mij hoeft het niet zo?
pi_54381545
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Uiteraard wijs ik haar niet af. Dat wil nog niet zeggen dat ik een relatie met haar wil beginnen.
Als die vrouw jouw type is, en jij wordt vervolgens verliefd op haar (het is dan dus wederzijds) dan valt er voor jou niks meer te willen.
pi_54381651
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:22 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En wat als er zich nou wel partners aanbieden die meer willen dan een one-night-stand, maar van mij hoeft het niet zo?
Dan zijn die partners niet leuk genoeg voor een relatie. Ik geloof niet dat de perfecte partner langs komt en jij vervolgens 'uit principe' geen relatie wil.
pi_54381808
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als die vrouw jouw type is, en jij wordt vervolgens verliefd op haar (het is dan dus wederzijds) dan valt er voor jou niks meer te willen.
Maar dat is dan, en het gaat er over hoe een single zich nu voelt. Kom ik de juiste tegen, dan 'wil' ik vast wel een relatie. Maar nu niet. Ook niet als abstract idee van een relatie met 'iemand' zouden willen.

En als ik in een relatie zit, en het loopt voor geen meter dan 'wil' ik geen relatie.

En ja, ik ken zeker mensen die (in mijn ogen veel te krampachtig) op zoek zijn naar een relatie, omdat ze zich in hun eentje niet prettig voelen. Maar ik ken ook genoeg mensen die die drang totaal niet hebben. Komt er iemand op je pad, dan is dat mooi, maar gebeurt dat niet dan is het ook prima. Ik zie een relatie niet als absolute voorwaarde om gelukkig te zijn, en ik krijg bij jou het idee dat jij het idee hebt dat jouw idee van geluk de enige zaligmakende manier is.

Dat dat niet zo is zou ik, als ik jou was, eigenlijk maar blij om zijn, anders liep elke vent in NL achter jouw vriendin aan .

[ Bericht 0% gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 05-11-2007 15:40:15 ]
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 15:37:29 #137
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_54381863
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ik nu ongelukkig of zielig ben. Of hopeloos op zoek naar een ander.

Af en toe lig ik in bed met een mooie vrouw, ik lees de boeken die ik wil lezen, ik zie de programma's die ik wil zien, ik ga oppassen op m'n neefjes als ik daar zin in heb, ik zie de films die ik wil zien, ik maak de reizen die ik wil maken, ik maak carrière zoals ik die nodig acht, ik hoef niet naar verjaardagen en feestjes van mensen die ik niet hoef te kennen, ik doe vrijwilligerswerk als het mij uitkomt, ik bezoek de musea die ik wil, ga naar concerten van bands die ik goed vind, etcetera, etcetera.

En ja, soms wil je niet alleen op reis, soms zou het leuker zijn om je vriendin aan tafel te hebben als je voor de rest met stelletjes zit opgescheept, soms wil je over een film napraten met iemand, soms heb je een dringende behoefte aan seks. Maar voor dat soort zaken heb je best goede tijdelijke oplossingen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_54382018
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:18 schreef MLI het volgende:
Onzin natuurlijk. Ik ben nog steeds single omdat ik daar zelf voor kies. Ik had er ook voor kunnen kiezen om toch door te gaan met mijn zeer kortstondige relatie, ik had er voor kunnen kiezen om toch maar te settelen met een barman die al 1,5 maand achter me aan zit, ik kan ervoor kiezen om werk te maken van een paar mannen die interesse getoond hebben. Stuk voor stuk leuke, betrouwbare mannen die zelf ook goed in de relatiemarkt liggen. Maar zolang dat speciale gevoel ontbreekt, hoef ik echt geen relatie. Geen kwestie van niemand kunnen vinden, eerder een kwestie van niemand gevonden die ik leuk genoeg vind. Maar zodra die voorbij komt, wil ik zeker wel een relatie.
Precies dat.

Ik heb ooit een vriendje gehad dat er zo over dacht als American_Nightmare, wat een hel was dat zeg. Ik durf wel te stellen dat die mensen over het algemeen de kutste relaties hebben.
pi_54382113
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:44 schreef thaleia het volgende:

[..]

Precies dat.

Ik heb ooit een vriendje gehad dat er zo over dacht als American_Nightmare, wat een hel was dat zeg. Ik durf wel te stellen dat die mensen over het algemeen de kutste relaties hebben.
En wat is dan precies de link tussen mijn mening over singles en mijn relatie, want die mis ik even?
  maandag 5 november 2007 @ 15:55:25 #140
94676 Garisson72
pi_54382185
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:28 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan zijn die partners niet leuk genoeg voor een relatie. Ik geloof niet dat de perfecte partner langs komt en jij vervolgens 'uit principe' geen relatie wil.
ik geloof best dat iemand in een levensfase (of mindset, of hoe je het ook noemen wil) kan zitten waarin een relatie niet past, hoe perfect de pretendent ook lijkt te zijn. Volgens mij is dat precies wat veel mensen in dit topic willen zeggen.

Bezien over de hele lange termijn, laten we zeggen: de spanne van een heel mensenleven, denk ik echter dat A_N wel gelijk heeft: uiteindelijk wil zo ongeveer iedereen wel gelukkig worden in een bestendige relatie. En dat betekent dan dat dat iets is wat iedereen uiteindelijk wel nastreeft. Waarom moet daar zo krampachtig over gedaan worden?
pi_54382199
TS, lekker flamen in je eigen topic. Verder een bekrompen OP. Fijn dat jij zo blij bent met je status. Maar om nou vrijgezellen zielig te gaan noemen? Sneu hoor.

Slotje
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')