abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54378527
Om even door te gaan op het topic dat al op slot is.. (en ik wil ook niet in het singles topic gaan posten).

Singles roepen altijd maar dat ze zo lekker vrij leven en kunnen doen en laten wat ze willen. Kortom ze draaien zich in alle bochten om maar voor zichzelf te rechtvaardigen dat ze niemand kunnen vinden. Hun zelfbeschermingsmechanisme zorgt ervoor dat ze vervolgens denken dat ze daadwerkelijk ook gelukkig zijn.
Toch raken ze allemaal (uitzonderingen daargelaten) vroeger of later aan de man of vrouw, wat aangeeft dat ze daar wel degelijk (al dan niet bewust) naar op zoek waren, ondanks dat ze het ontkenden. Uiteindelijk zijn er ook vrij weinig 'oudere' mensen te vinden die alleenstaand zijn en dit altijd al geweest zijn, en dan nog is het de vraag of ze dit bewust zo gedaan hebben.

Dus ik denk dat singles eigenlijk allemaal een relatie willen alleen een of ander psychologisch zelfbeschermingsmechanisme zorgt ervoor dat ze denken dat ze gelukkig zijn alleen en dat ze geen behoefte hebben aan een vriend of vriendin.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_54378670
Zowel single zijn als een relatie hebben, heeft voor- en nadelen....in onze maatschappij is de norm een 1 op 1 relatie (bij voorkeur man-vrouw) en dat wordt ons van jongs af aan dusdanig ingeprent dat de meesten denken dat je op die manier het gelukkigste wordt.....dat psychologische fenomeen is zo groot dat er miljoenen mensen in de val trappen en zichzelf in het ongeluk storten....niet voor niets gaan de meeste mensen uit elkaar, omdat een relatie meestal een bron van ergernis en ongeluk is....de voordelen zijn tijdelijk leuk en handig, maar wegen uiteindelijk niet tegen de nadelen op.
pi_54378714
Dat jij nou een of andere mental retard zo gek hebt gekregen om met je samen te willen wonen, wil niet zeggen dat de rest nu opeens zielig is. .
Ik ben overigens niet single, mocht je het daar op willen gooien .
-
pi_54378743
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:22 schreef Kingstown het volgende:
Zowel single zijn als een relatie hebben, heeft voor- en nadelen....in onze maatschappij is de norm een 1 op 1 relatie (bij voorkeur man-vrouw) en dat wordt ons van jongs af aan dusdanig ingeprent dat de meesten denken dat je op die manier het gelukkigste wordt.....dat psychologische fenomeen is zo groot dat er miljoenen mensen in de val trappen en zichzelf in het ongeluk storten....niet voor niets gaan de meeste mensen uit elkaar, omdat een relatie meestal een bron van ergernis en ongeluk is....de voordelen zijn tijdelijk leuk en handig, maar wegen uiteindelijk niet tegen de nadelen op.
Onze maatschappij? Het gaat wel iets verder dan dat. De evolutie heeft bepaald dat het zo hoort. En je kan zeggen en denken wat je wil, maar je bent niet sterker dan ze natuur.
En uiteraard stranden veel huwelijken (maar nog altijd meer blijven intact!) maar ook die mensen vinden vaak weer iemand anders. Ze blijven in ieder geval bijna nooit alleen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_54378751
ik was single, en voelde me er super bij, toegegeven af en toe miste ik het samenzijn, maar meestal genoot ik ervan, lekker zelfstandig, nooit een probleem mee gehad

nu op de moment ben ik niet meer single, en geniet ik ook hier van met volle teugen, maar mocht het nu spaak lopen, dan ga ik met dezelfde visie op het leven verder. een relatie met een toffe vrouw vult me wel goed aan... maar het is nog steeds geen must voor me.

En zielig zielig? ik ken meer mensen in een relatie die ongelukkig zijn dan mensen zonder, dus tis maar hoe je het bekijkt he. En je leven maak je zelf, of je nu de liefde hebt gevonden of niet. Dat vakjes-denken doe ik niet.
pi_54378771
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat jij nou een of andere mental retard zo gek hebt gekregen om met je samen te willen wonen, wil niet zeggen dat de rest nu opeens zielig is. .
Ik ben overigens niet single, mocht je het daar op willen gooien .
Je hebt niks zinnigs bij te dragen aan de discussie dus ga je maar flamen? Beetje puberaal, nietwaar?
pi_54378790
niet mee eensch,
Ik mag dan nu een vriendin hebben, Ik heb jaren heel bewust single geleefd en ben nog lang niet overtuigd dat een relatie per defenitie beter is of "zo hoort"
pi_54378809
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:26 schreef AcidBurner het volgende:
ik was single, en voelde me er super bij, toegegeven af en toe miste ik het samenzijn, maar meestal genoot ik ervan, lekker zelfstandig, nooit een probleem mee gehad

nu op de moment ben ik niet meer single, en geniet ik ook hier van met volle teugen, maar mocht het nu spaak lopen, dan ga ik met dezelfde visie op het leven verder. een relatie met een toffe vrouw vult me wel goed aan... maar het is nog steeds geen must voor me.

En zielig zielig? ik ken meer mensen in een relatie die ongelukkig zijn dan mensen zonder, dus tis maar hoe je het bekijkt he. En je leven maak je zelf, of je nu de liefde hebt gevonden of niet. Dat vakjes-denken doe ik niet.
Blijkbaar ben je niet erg blij met je relatie dan, aangezien je net zo graag weer vrijgezel zou zijn. En ook denk je wel degelijk gelukkiger te zijn met EEN relatie, aangezien je er een gestart bent, ondanks je fijne vrijgezelle leventje.
pi_54378822
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:27 schreef Roellie80 het volgende:
niet mee eensch,
Ik mag dan nu een vriendin hebben, Ik heb jaren heel bewust single geleefd en ben nog lang niet overtuigd dat een relatie per defenitie beter is of "zo hoort"
Dus je zou net zo lief je vriendin weer kwijt zijn nu? En als je jarenlang bewust vrijgezel was, wat deed je dan besluiten op opeens toch een relatie te beginnen?
pi_54378828
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:27 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je hebt niks zinnigs bij te dragen aan de discussie dus ga je maar flamen? Beetje puberaal, nietwaar?
Omdat de stelling (na de TT meteen al) verder te dom is om serieus op te reageren?
Wel eens aan gedacht dat mensen soms in een fase zitten waar ze simpelweg geen tijd voor een gezonde relatie hebben? Of simpelweg geen zin omdat ze het liefst 3x per week met een ander liggen te ballen?
-
  maandag 5 november 2007 @ 13:31:20 #11
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54378857
Single zijn en Relaties hebben allebei zo zijn voordelen en zijn nadelen. Aangezien ik mijzelf wel een beetje ken moet ik eerlijk bekennen dat ik toch een relatie-mens ben. Ik voel me dan nou eenmaal prettiger. Dat klinkt misschien heel fout maar het is zo.

Ik denk dat het vast voor meer mensen geld.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  maandag 5 november 2007 @ 13:31:21 #12
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54378859
Hoe kom je erbij dat de evolutie bepaald heeft dat het zo hoort?

Waarom is het dan zo dat mannen bij wijze van spreke elke dag iemand kunnen bezwangeren?
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  maandag 5 november 2007 @ 13:34:15 #13
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54378932
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:28 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je niet erg blij met je relatie dan, aangezien je net zo graag weer vrijgezel zou zijn. En ook denk je wel degelijk gelukkiger te zijn met EEN relatie, aangezien je er een gestart bent, ondanks je fijne vrijgezelle leventje.
Ach Nightmare, wat komt dat komt he.Het is nu zo uitgedraait inderdaad. En ik ben er heel gelukkig mee, je begrijpt me verkeerd, ik zou nooit iets willen met iemand om dan pas te kunnen zeggen 'oooh nu ben ik gelukkig en niet meer zielig" Dan ben je in mijn ogen slecht bezig. Maar mocht het nu stoppen, wel dan is het toch ook maar zo? Wat ik wou zeggen is dat het me niet meer of minder man maakt dan iemand die single is. Ik wil gewoon maar zeggen dat ik ZELF mijn leven bepaal. En dat ik me ZELF gelukkig maak met de kleine dingen in het leven. Ik ben mij zeer bewust van dat je als je zelf gelukkig bent dan pas andere mensen gelukkig kan maken. En ja ik ben momenteel héél gelukkig. Maar ik zet niet alles in op deze relatie daar is het nog wat pril voor.
pi_54378936
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Omdat de stelling (na de TT meteen al) verder te dom is om serieus op te reageren?
Wel eens aan gedacht dat mensen soms in een fase zitten waar ze simpelweg geen tijd voor een gezonde relatie hebben? Of simpelweg geen zin omdat ze het liefst 3x per week met een ander liggen te ballen?
Als ie zo dom is waarom reageer je dan uberhaupt?

En geen tijd is altijd zo'n dooddoener en singles die uberhaupt de kans hebben om 3x per week iemand anders te ballen geloof je het zelf? Op de wallen misschien ja Ben je weer aan het trippen dat je denkt dat je dat kon toen je nog single was?
  † In Memoriam † maandag 5 november 2007 @ 13:34:52 #15
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_54378951
Ik kan nu wel weer gaan zeggen dat het allemaal bullshit is die je hier verkondigt maar dan kom je weer met
quote:
Hun zelfbeschermingsmechanisme zorgt ervoor dat ze vervolgens denken dat ze daadwerkelijk ook gelukkig zijn.
waarmee je de hele discussie doodgooit dus je zoekt het maar lekker uit.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_54378988
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:31 schreef LaZZ het volgende:
Hoe kom je erbij dat de evolutie bepaald heeft dat het zo hoort?

Waarom is het dan zo dat mannen bij wijze van spreke elke dag iemand kunnen bezwangeren?
Omdat mensen monogame wezens zijn, evenals enkele andere diersoorten. Kinderen samen opvoeden heeft bepaalde voordelen die de kans groter maken dat genen succesvol verspreid kunnen worden.
  maandag 5 november 2007 @ 13:36:59 #17
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379006
Single zijn is zielig?
Ik weet van mijzelf dat ik nog niet echt toe lijk te zijn aan een relatie, ontwikkel mijzelf nog iedere dag en ben tevreden met mijzelf.
Daarnaast heb ik, dit jaar, een paar keer (2) meegemaakt dat ik nog niet echt iemand in m'n leven toelaat.. Geen zin nog om aan een ander aan te passen.
Is dat zielig? Neuh, dat is zelfkennis en met die zelfkennis ga ik niet proberen om toch maar een relatie aan te gaan ("omdat het hoort") en daar mijzelf ongelukkig in te voelen en uiteindelijk iemand anders ongelukkig in te laten voelen.
  maandag 5 november 2007 @ 13:37:44 #18
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379026
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Omdat mensen monogame wezens zijn, evenals enkele andere diersoorten. Kinderen samen opvoeden heeft bepaalde voordelen die de kans groter maken dat genen succesvol verspreid kunnen worden.
Daarom gaat een x procent vreemd.
Wij zijn niet monogaam, wij waren ook heel niet monogaam bij mijn weten.
We willen graag denken dat we monogaam zijn, dat is heel iets anders.
  maandag 5 november 2007 @ 13:38:17 #19
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_54379044
klopt ja.
Maar zoals jij het nu zegt, kun je eigenlijk als single niet echt gelukkig zijn zolang je wens naar een partner niet vervuld is.
Kan het niet zo zijn dat je jezelf geleerd hebt gelukkig te zijn met het single leven dat je hebt (en het kan goed zijn dat dát dat psychologisch zelfbeschermingsmechanisme is waar jij het over hebt) en dat je jezelf tegelijkitair beschikbaar houdt voor de eventuele amoureuze kans die onverwacht kan komen?

Ergo, zou het ene niet prima naast het andere kunnen bestaan?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_54379053
Wat ik ook grappig vind is dat singles doen overkomen als het HUN besluit is dat ze geen relatie hebben. In werkelijkheid kunnen de meeste singles echter niemand vinden of krijgen.
Komop zeg, menen singles nu werkelijk dat wanneer ze het besluit nemen toch een relatie te willen dat er meteen een rij mannen of vrouwen klaar staat om aan hun wensen te voldoen
  maandag 5 november 2007 @ 13:39:11 #21
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379071
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als ie zo dom is waarom reageer je dan uberhaupt?

En geen tijd is altijd zo'n dooddoener en singles die uberhaupt de kans hebben om 3x per week iemand anders te ballen geloof je het zelf? Op de wallen misschien ja Ben je weer aan het trippen dat je denkt dat je dat kon toen je nog single was?
Goh, wat heb jij een brede wereldvisie zeg. Ben jij uberhaupt ooit single geweest? Of ben je sinds je 16e verbonden aan je vrouw en ben je nog steeds 'o zo gelukkig'?

Sommige singles hebben inderdaad soms gewoon geen zin in een relatie. Bij mij precies hetzelfde, 5 jaar in een relatie gezeten en het liep niet meer. Dan heb je geen zin je direct weer in een relatie te storten. Als je hier vervolgens wel zin in hebt, omdat je een leuke dame ontmoet, ben je er dus weer klaar voor. Dit neemt overigens niet weg dat ik momenteel gelukkiger ben dan tijdens de laatste donkere dagen van mijn relatie.

Verder, 3 x in de week een neukpartner is nou echt niet zo moeilijk hoor. Als je eenmaal weer flink de vrijgezel uithangt heb je voordat het weet een aantal nummers in je telefoon van andere dames uit het vrijgezellenleven.
pi_54379072
Anders ben je even jaloers ofzo
pi_54379086
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:37 schreef Keltie het volgende:

[..]

Daarom gaat een x procent vreemd.
Wij zijn niet monogaam, wij waren ook heel niet monogaam bij mijn weten.
We willen graag denken dat we monogaam zijn, dat is heel iets anders.
Een klein percentage gaat vreemd inderdaad, maar een groot percentage daarvan blijft weer gewoon bij de oorspronkelijk partner. Dus mensen zijn gewoon monogaam.
  maandag 5 november 2007 @ 13:40:31 #24
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54379101
Eens met TS, uiteindelijk is iedereen opzoek naar een partner om oud mee te worden, uiteindelijk gaat ook de meest verstokte vrijgezel overstag als de juiste vrouw (of man) voorbij komt.

@LaZZ:
Waar dat mannen inderdaad elke dag iemand kunnen bezwangeren, toch zijn bij de morderne mens samenlevingsvormen met 1 mannetje die een hele harem vrouwen had zeldzaam (in elk geval kwamen en komen die niet op de schaal voor zoals bij andere dieren). Ook bij andere dieren, bijvoorbeeld zwanen, zijn er soorten die voor het leven bij elkaar blijven. Dat is biologisch zo bepaald.
En ik heb persoonlijk niet de behoefte veel vrouwen te bezwangeren hoor, ik hou van mijn vriendin en ben happy met haar, geen bilogische drang om de buurvrouw vol te spuiten ofzo. Dat zit volgens mij gewoon in de menselijke natuur ingebakken, door onze emoties hoeven we niet zo nodig zoveel mogelijk ons zaad te verspreiden en blijven we bij dezelfde partner.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 13:40:32 #25
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_54379102
Mensen met een relatie, dat zijn toch mensen die niet zelfstandig in het leven kunnen staan? Die een ander nodig hebben om mee na te denken over een te maken beslissing? Die dus één of ander psychologisch zelfbeschermingsmechanisme in zich hebben dat hun laat denken dat ze alleen gelukkig zijn in een relatie?

Zo zou je het ook kunnen draaien.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_54379120
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:38 schreef Garisson72 het volgende:
klopt ja.
Maar zoals jij het nu zegt, kun je eigenlijk als single niet echt gelukkig zijn zolang je wens naar een partner niet vervuld is.
Kan het niet zo zijn dat je jezelf geleerd hebt gelukkig te zijn met het single leven dat je hebt (en het kan goed zijn dat dát dat psychologisch zelfbeschermingsmechanisme is waar jij het over hebt) en dat je jezelf tegelijkitair beschikbaar houdt voor de eventuele amoureuze kans die onverwacht kan komen?

Ergo, zou het ene niet prima naast het andere kunnen bestaan?
De meeste singles krijgen toch wel weer een relatie. Dus daarvoor waren ze daarnaar op zoek. En zolang je niet hebt gevonden wat je zoekt kun je ook niet echt gelukkig zijn.
  maandag 5 november 2007 @ 13:41:59 #27
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379144
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:39 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Een klein percentage gaat vreemd inderdaad, maar een groot percentage daarvan blijft weer gewoon bij de oorspronkelijk partner. Dus mensen zijn gewoon monogaam.
Percentage is groter als dat jij doet voorkomen.
Het dikgedrukte heeft eerder met angst of luiheid te maken (imho).
pi_54379151
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Mensen met een relatie, dat zijn toch mensen die niet zelfstandig in het leven kunnen staan? Die een ander nodig hebben om mee na te denken over een te maken beslissing? Die dus één of ander psychologisch zelfbeschermingsmechanisme in zich hebben dat hun laat denken dat ze alleen gelukkig zijn in een relatie?

Nou nee want ik weet hoe het is om single te zijn EN hoe is het om een relatie te hebben en ik ben met relatie simpelweg VEEL gelukkiger. Als dat niet zo zou zijn, zou ik maar in m'n vingers hoeven knippen om weer vrijgezel te zijn, een luxe die vrijgezellen zeer zeker niet hebben.
  maandag 5 november 2007 @ 13:43:10 #29
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379167
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Mensen zijn helemaal niet monogaam. Waar haal je die wijsheid vandaan? Dat het tegenwoordig een must is om een levenspartner te hebben én dan ook nog eens monogaam te zijn is een ander verhaal. In een groot aantal landen is polygamie de normaalste zaak van de wereld. Tevens waren de Romeinen en Grieken niet monogaam, de Germanen daarentegen waren dit wel.
  maandag 5 november 2007 @ 13:43:18 #30
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379170
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:42 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nou nee want ik weet hoe het is om single te zijn EN hoe is het om een relatie te hebben en ik ben met relatie simpelweg VEEL gelukkiger. Als dat niet zo zou zijn, zou ik maar in m'n vingers hoeven knippen om weer vrijgezel te zijn, een luxe die vrijgezellen zeer zeker niet hebben.
Ah, dus omdat jij dat bent moet iedereen dat zijn en dus zijn alle singles zielig?

EDIT:
Daarnaast heb ik in de afgelopen 11 maanden 3 dames de deur gewezen omdat ik wist dat ik niet toe was aan een relatie, nu jij weer
pi_54379178
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Percentage is groter als dat jij doet voorkomen.
Het dikgedrukte heeft eerder met angst of luiheid te maken (imho).
Waar het mee te maken heeft doet er niet toe. Evolutie omzeil je niet met gevoelens. Feit is wel dat het zo is.
  maandag 5 november 2007 @ 13:44:02 #32
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54379188
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:39 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Goh, wat heb jij een brede wereldvisie zeg. Ben jij uberhaupt ooit single geweest? Of ben je sinds je 16e verbonden aan je vrouw en ben je nog steeds 'o zo gelukkig'?

Sommige singles hebben inderdaad soms gewoon geen zin in een relatie. Bij mij precies hetzelfde, 5 jaar in een relatie gezeten en het liep niet meer. Dan heb je geen zin je direct weer in een relatie te storten. Als je hier vervolgens wel zin in hebt, omdat je een leuke dame ontmoet, ben je er dus weer klaar voor. Dit neemt overigens niet weg dat ik momenteel gelukkiger ben dan tijdens de laatste donkere dagen van mijn relatie.

Verder, 3 x in de week een neukpartner is nou echt niet zo moeilijk hoor. Als je eenmaal weer flink de vrijgezel uithangt heb je voordat het weet een aantal nummers in je telefoon van andere dames uit het vrijgezellenleven.
Maar uiteindelijk wil je dus wel weer een relatie, en heeft de TS dus gelijk?

En 3x in de week een verschillende neukpartner, tuurlijk.....
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_54379195
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:

Touché.
En blijven bij de oorspronkelijke partner na vreemdgaan? Wat een naieve onzin. .
-
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 13:44:36 #34
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_54379198
quote:
Gefeliciteerd met je relatie. Ik hoop dat je in je hoofd heel erg gelukkig bent.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_54379200
ik ben een relatie begonnen omdat ik verliefd werd, niet omdat ik "een relatie wou".

bovendien ben ik van mening dat je als alleenstaande perfect gelukkig kan zijn en deze situatie zelfs verkiezen. Jammer dat de samenleving en kortzichtige mensen als jij bewuste singles nog steeds niet kunnen accepteren.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  maandag 5 november 2007 @ 13:44:47 #36
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54379205
Nightmare, je gaat wel heel kort door de bocht hoor. Dus omdat jij zo bent, zijn we allemaal maar zo? ben je van plan er een flame thread van te maken?want dat ga je op deze manier wel krijgen. ik vind je openingspost al kort door de bocht, maar het wordt er niet beter op. bye bye topic.
pi_54379210
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:43 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Mensen zijn helemaal niet monogaam. Waar haal je die wijsheid vandaan? Dat het tegenwoordig een must is om een levenspartner te hebben én dan ook nog eens monogaam te zijn is een ander verhaal. In een groot aantal landen is polygamie de normaalste zaak van de wereld. Tevens waren de Romeinen en Grieken niet monogaam, de Germanen daarentegen waren dit wel.
Romeinen en Grieken waren wel monogaam hoor. En in vrijwel alle landen ter wereld zijn mensen ook monogaam. Uitzonderingen bevestigen de regel in dit geval (hoewel jij denkt dat ze de regel ontkrachten blijkbaar ).
pi_54379218
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:44 schreef michiel5 het volgende:

En 3x in de week een verschillende neukpartner, tuurlijk.....
Je hebt ook single vrouwen he, die kunnen dat lachend halen als ze willen.
Mannen ook trouwens, kwestie van de juiste nummers opslaan. .
-
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 5 november 2007 @ 13:45:52 #39
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54379234
Singles zijn helemaal niet zielig
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 5 november 2007 @ 13:45:54 #40
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379235
quote:

[..]

Goh, wat heb jij je toch verdiept in de 'materie' zeg. Waarom zouden vrijgezellen die luxe niet hebben? Er zijn altijd wel dames die zo een relatie met je zouden willen. Ik heb er 2 die zo wat met me zouden willen beginnen. Ik hoef maar met m'n vingers te knippen.
pi_54379239
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:44 schreef petitlapin2 het volgende:
ik ben een relatie begonnen omdat ik verliefd werd, niet omdat ik "een relatie wou".

bovendien ben ik van mening dat je als alleenstaande perfect gelukkig kan zijn en deze situatie zelfs verkiezen. Jammer dat de samenleving en kortzichtige mensen als jij bewuste singles nog steeds niet kunnen accepteren.
Omdat bewuste singles niet bestaan. Ze houden zichzelf voor dat ze 'bewust' single zijn, maar zodra de kans zich voordoet hebben ze die relatie ook te pakken. Zie jezelf.
pi_54379254
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:45 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Goh, wat heb jij je toch verdiept in de 'materie' zeg. Waarom zouden vrijgezellen die luxe niet hebben? Er zijn altijd wel dames die zo een relatie met je zouden willen. Ik heb er 2 die zo wat met me zouden willen beginnen. Ik hoef maar met m'n vingers te knippen.
Yeah right

En als is het waar, dan geldt dat zeker NIET voor het overoverovergrote deel van de singles.
  maandag 5 november 2007 @ 13:47:28 #43
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379265
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Romeinen en Grieken waren wel monogaam hoor. En in vrijwel alle landen ter wereld zijn mensen ook monogaam. Uitzonderingen bevestigen de regel in dit geval (hoewel jij denkt dat ze de regel ontkrachten blijkbaar ).
Nonsens, ze hadden vaak een levenspartner. Daarnaast hadden ze vaak verschillende sekspartners en was ook homofilie de normaalste zaak van de wereld.
pi_54379266
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:44 schreef AcidBurner het volgende:
Nightmare, je gaat wel heel kort door de bocht hoor. Dus omdat jij zo bent, zijn we allemaal maar zo? ben je van plan er een flame thread van te maken?want dat ga je op deze manier wel krijgen. ik vind je openingspost al kort door de bocht, maar het wordt er niet beter op. bye bye topic.
Hij voelt zich verheven omdat ie iemand heeft gevonden die bij hem wilde blijven en nu voelt ie zich superieur en heeft ie de hele wereld door.
Nou, good for him.
Overigens, hoe verklaar je open relaties eigenlijk als alles echt zo zwart-wit is als jij doet voorstellen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Emel op 05-11-2007 15:49:25 ]
-
  maandag 5 november 2007 @ 13:47:34 #45
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54379267
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:43 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Waar het mee te maken heeft doet er niet toe. Evolutie omzeil je niet met gevoelens. Feit is wel dat het zo is.
Lul toch op man

[voorbeeld]
A houdt niet meer van B.
A gaat vreemd met C.
A en C worden verliefd.
A durft B het niet te vertellen, want dat heeft 6 jaar aan relatiewerk kapot gemaakt en ze moet dan weer terug naar haar ouders (en de hele rompslomp).
A kapt met C en gaat terug naar B, want een relatie van 6 jaar went toch wel snel en stel je voor dat het met C na 3 maanden niets blijkt te worden.
[/voorbeeld]
pi_54379285
Ik heb geen behoefte aan een relatie..
dat kan, ja ik had met dit enkele jaren terug ook niet kunnen voorstellen maar,
ik ben zelf een opgewekt type en ik moet geen mens om me heen die mijn dag verknalt door buien en grillen nml!
En ik moet zeggen het is niet simpel om iemand te vinden die bij je past?
Wanhopig zijn er plenty nml, nu ik hoef en wil niet zomaar iemand omdat ik niet tegen alleen zijn zou kunnen, toch zie ik dit heel veel mensen wel doen!
Nou dan maar niets?
Zit er niet mee, op de dag dat ik verliefd op iemand wordt zie ik wel verder, maar dan gaat zoiets ook vanzelf, daar denk je niet eens bij na.
Tot nu toe ben ik de laatste tijd weinig leuks tegengekomen om te zeggen, jaaaaaaaah met jou wil ik wel een date-relatie-samenwonen tzt
Nope!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54379287
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat ik ook grappig vind is dat singles doen overkomen als het HUN besluit is dat ze geen relatie hebben. In werkelijkheid kunnen de meeste singles echter niemand vinden of krijgen.
Komop zeg, menen singles nu werkelijk dat wanneer ze het besluit nemen toch een relatie te willen dat er meteen een rij mannen of vrouwen klaar staat om aan hun wensen te voldoen
Dat jij nou genoegen neemt met minder dan het beste, suit yourself, .

Wat een stom topic heb je uitgekakt zeg. Is het nou echt zo moeilijk te bevatten dat sommige mensen liever alleen en happy met zichzelf zijn, dan zich in een relatie storten met iemand (waar je eigenlijk al van weet dat het hem niet wordt) omdat iemand in je omgeving je anders een zielige single vind? Open your mind, for crying out loud!
some things you lose, and some things you just give away
pi_54379299
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Touché.
En blijven bij de oorspronkelijke partner na vreemdgaan? Wat een naieve onzin. .
Zoek de onderzoeken er maar bij.. ik heb geen zin om voor jou te googlen. Ik meen dat 90% van de mannen met een affaire uiteindelijk bij de oorsponkelijke partner blijft.
  maandag 5 november 2007 @ 13:50:00 #49
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54379330
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Yeah right

En als is het waar, dan geldt dat zeker NIET voor het overoverovergrote deel van de singles.
Staaf je opmerkingen toch eens met bewijzen. Je gooit de ene na de andere aanname ertegenaan zonder ook maar iets te kunnen bewijzen. Mijns inziens heb je geeneens ervaring met het vrijgezellenleven. Je klinkt als een buitenstaander vanuit z'n blokhut op de hei.

Waarom zou dat niet gelden voor het overgrote deel van de singles? Het grootste deel van de singles die ik ken hebben wel een 'backup'. Iemand die ze erg leuk vinden maar waar ze nu nog geen relatie mee willen. Om de doodgewone reden dat ze daar nu nog geen zin in hebben.
pi_54379345
Edit: niet op de persoon spelen

[ Bericht 97% gewijzigd door Emel op 05-11-2007 15:48:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')