abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54387169
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:35 schreef toma het volgende:

[..]
En dan is de wedstrijd al bezig, kneuzenbende
pi_54387253
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:35 schreef toma het volgende:
[..]
Donderdag al op Ajax-TV.

Waren gisteren ook commercials van; AAN TAFEL!!!
pi_54387687
AFCA.nl
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_54387923
Die AAN TAFEL commercials waren echt irritant
en dat afca.nl is me toch een trieste site zeg
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54388022
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:08 schreef De_Brandweer het volgende:
Vreselijk. Ik kreeg er ook echt de aanvechting van te gaan kijken.
  maandag 5 november 2007 @ 20:17:24 #206
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54388131
trieste paupers daar bij afca.nl
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_54388201
Ah, ik zie dat AFCA.nl zich weer van zijn beste kant laat zien. Splendid.
  maandag 5 november 2007 @ 20:40:54 #208
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_54388685
Voor het eerst in jaren dat Feijenoord - Ajax Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Life is what you make it.
pi_54388891
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:40 schreef Schanulleke het volgende:
Voor het eerst in jaren dat Feijenoord - Ajax Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Vorig jaar hadden we die match ook?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 5 november 2007 @ 20:57:58 #210
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54389117
Dat AFCA.NL wordt wel met de week triester zeg
Ik ben inmiddels overleden
pi_54389180
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:08 schreef De_Brandweer het volgende:
Aan de andere kant: de ene helft haalt wat te eten en/of te drinken voor de andere helft, en die andere helft staat te bellen of te sms'en. Dan moét je wel op 1 of andere manier die 'andere' helft wakker brullen.
pi_54390288
quote:
Koster niet in beeld bij Ajax voor komende jaren

Adrie Koster liet bij FC Het Gesprek weten dat bij zijn aanstelling bij het eerste elftal duidelijk is overeengekomen dat hij tot het einde van het seizoen hoofdcoach is van Ajax. Daarbij is ook duidelijk gemaakt dat Ajax voor volgend seizoen een andere coach zoekt en hij daar dus niet voor in aanmerking komt. Er is ook geen evaluatiemoment met hem afgesproken. In principe zal hij volgend seizoen teruggaan naar zijn oude functie.
quote:
Koster bevestigde belangstelling voor Braziliaan

Adrie Koster bevestigde de belangstelling voor de Braziliaanse middenvelder Caio in het programma FC Het Gesprek. Hoewel de naam van Caio niet genoemd werd, werd duidelijk dat het om hem ging. Hij is niet de enige die in beeld is voor de positie van creatieve middenvelder ter vervanging van Sneijder. Koster heeft inmiddels videobeelden van hem gezien en is te spreken over diens kwaliteiten.
  maandag 5 november 2007 @ 21:48:16 #213
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_54390488
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:57 schreef Enchanter het volgende:
Dat AFCA.NL wordt wel met de week triester zeg
wordt echt saai, dat bommen op rotterdam

Vind anti-liedjes opzich wel OK, maar dan moet er wel iets van (Amsterdamse) humor/spot inzitten, anders ben je net zo kansloos als die lui aan de andere kant met hun Hamas Hamas etc
Beauty is in the eyes of the beer holder...
  maandag 5 november 2007 @ 21:50:36 #214
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_54390563
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:48 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we die match ook?
Toen deed Feijenoord nou niet echt mee om het kampioenschap en dus ging het alleen om de eer. Nu is het een echte zespunter.
pi_54390740
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:50 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Toen deed Feijenoord nou niet echt mee om het kampioenschap en dus ging het alleen om de eer. Nu is het een echte zespunter.
4-0 winnen in De Kuip is inderdaad mooi, maar zoals vorig jaar was het ook niet leuk meer. Ik zat te kijken bij een vriend die Feijenoorder is en ik vond het gewoon sneu voor hem.
  maandag 5 november 2007 @ 22:11:40 #216
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_54391168
Ik zie nu pas dat een deel van mijn zin uit mijn eerste post was weggevallen. Moest 'Voor het eerst in jaren dat Feijenoord - Ajax echt ergens om gaat' zijn.
pi_54391311
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:50 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin . Elk duel tussen Ajax en feyenoord is beladen en echt niet alleen om de eer.

Wij winnen altijd op de lekkerste manier. Is het niet door een doelpunt in de 90e minuut, dan zorgen we wel voor een grote afstraffing . Ik hoop dit jaar op een onterechte penalty.
pi_54391676
Hč heerlijk, weer ... op echte Ajacieden.

Allemaal neppersssssss!

[ Bericht 5% gewijzigd door dndiek op 05-11-2007 22:42:56 ]
  maandag 5 november 2007 @ 22:37:25 #219
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_54391976
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[..]
Zolang er maar niet op basis van videobeelden wordt gekocht...
pi_54392090
Dat gaat weer wat worden hoor, straks wint Koster de dubbel en mag hij niet blijven
pi_54392816
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:40 schreef keijz het volgende:
Dat gaat weer wat worden hoor, straks wint Koster de dubbel en mag hij niet blijven
Het zou wel a la Jaakke zijn
  maandag 5 november 2007 @ 23:04:07 #222
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54392962
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

4-0 winnen in De Kuip is inderdaad mooi, maar zoals vorig jaar was het ook niet leuk meer.
Ik zat ook best te balen. Omdat het makkelijk een historische afstraffing kon worden, maar het niet werd.
quote:
Ik zat te kijken bij een vriend die Feijenoorder is en ik vond het gewoon sneu voor hem.
pi_54392970
Van mij part blijft die Koster gewoon zitten, als hij goed presteert. Namen zeggen niet alles.
  maandag 5 november 2007 @ 23:06:42 #224
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_54393043
Nog eentje dan....

De haat zit diep hoor....

http://www.youtube.com/watch?v=D8FnA26OA4g
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_54393125
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef Urquhart het volgende:
Van mij part blijft die Koster gewoon zitten, als hij goed presteert. Namen zeggen niet alles.
De naam Van Gaal zei ook weinig mensen iets in 91
pi_54393183
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef keijz het volgende:

[..]

De naam Van Gaal zei ook weinig mensen iets in 91
Daarom, en kwam op dezelfde manier binnen als Koster nu. Ik teken voor de UEFA Cup in 2009 en de Champions League in 2011
pi_54393556
Zo goed is het nog steeds niet maar er is wel enorm veel beleving en iedereen geeft alles. Dat is gewoon een plus punt.
pi_54393635
En zondag verliezen we en dan is het meteen weer kut

Kortom: Het zegt nog niet veel hoe we onder Koster spelen.
pi_54394794
Jongens Koster zet de goede mensen op de goede plaatsen maar hij is ook gedegradeerd met rkc terwijl hij gewoon middenmoot materiaal had.
lollig
pi_54394871
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Jongens Koster zet de goede mensen op de goede plaatsen maar hij is ook gedegradeerd met rkc terwijl hij gewoon middenmoot materiaal had.
Dus? Ten Cate won met Barcelona de Champions League.

Zegt dus allemaal geen ene kut.
pi_54394928
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dus? Ten Cate won met Barcelona de Champions League.

Zegt dus allemaal geen ene kut.
Ten Cate was assistent trainer bij Barcelona en deed alleen trainingen. Bij ajax moest hij zich opeens bemoeien met de opstelling en met aankopen, dat ging fout. Koster was hoofd trainer bij rkc. Ik zeg ook niet dat Koster slecht is ik relativeer alleen een beetje.

[ Bericht 8% gewijzigd door ub40_bboy op 06-11-2007 00:11:35 ]
lollig
pi_54395179
Koster had echt geen middenmoot materiaal bij RKC hoor... Waar haal je dat nou weer vandaan?
pi_54395215
quote:
Rijkaard deed het ook niet zo goed bij Sparta .
Secrets never die. Only people.
pi_54395257
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:05 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ten Cate was assistent trainer bij Barcelona en deed alleen trainingen. Bij ajax moest hij zich opeens bemoeien met de opstelling en met aankopen, dat ging fout. Koster was hoofd trainer bij rkc. Ik zeg ook niet dat Koster slecht is ik relativeer alleen een beetje.
Dan snap ik helemaal niet waarom Ajax Ten Cate ooit heeft durven halen. Ik denk dus dat jij de functie van Ten Cate bij Barcelona onderschat.
pi_54395580
quote:
Toen RKC degradeerde was hij al een half jaar weg.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54395712
Precies, en spelers als Sektioui, Vertonghen, De Ceulaer, Lemmens, Obodai kwamen pas nadat ze hem eruit gestampt hebben .
pi_54395946
hoelang gaan we het nog over het degraderen van RKC en het winnen van de CL door Barca hebben? Het lijkt wel alsof de grammafoonplaat blijft hangen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54396399
Idd, op naar woensdag? Hoe is het met het middenveld van Feyenoord?

Emanuelson, Gabri en Maduro, hoe zullen zij het doen? Wanneer is Vermealen weer beter? Binnen 1 maand? En Leonardo?
  dinsdag 6 november 2007 @ 06:48:40 #239
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54397255
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 00:55 schreef Aanvoerder het volgende:
hoelang gaan we het nog over het degraderen van RKC en het winnen van de CL door Barca hebben? Het lijkt wel alsof de grammafoonplaat blijft hangen.
Net zoals jij het elke keer interessant vindt , om te zeggen hoe dronken je wel niet bent
Ik ben inmiddels overleden
pi_54397302
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 06:48 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Net zoals jij het elke keer interessant vindt , om te zeggen hoe dronken je wel niet bent
Ah ah ah ah, meneer gaat op de man spelen. Slappe zak. Ik geef inderdaad altijd exact aan hoe dronken ik ben met hele statistieken erbij.

Lul niet zo zwak.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54397685
Oeh, bitchfight!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54397908
quote:
Ajax bijna rond met Dorin Goian en Nicolae Dică
06-11-07

Dorin Goian en Nicolae Dică zullen vrijwel zeker komende zomer, wellicht zelfs eerder, de overstap maken naar Ajax. Voetbalzone nam maandag contact op met de Roemeense krant én Golden Foot-partner Prosport, waar hoofdredacteur Alexandru Economu uitgebreid tekst en uitleg gaf over de huidige ontwikkelingen.

AjaxF-side.NL
De nationale krant kwam de afgelopen dagen zelf met de berichtgeving over de Amsterdamse interesse in het tweetal van Steaua Boekarest. Goian, een 26-jarige centrale verdediger, zou de opvolger van Jaap Stam moeten worden, terwijl Dica, een 27-jarige aanvallende middenvelder, de beoogde opvolger is van Wesley Sneijder.

“Beide spelers staan al maanden in de belangstelling van verschillende buitenlandse (top)clubs”, vertelt Econumu, die verder ook als televisiecommentator actief is. “Dat Ajax nu belangstelling toont is voor de spelers een absolute eer. Zo was er interesse uit Duitsland, Portugal en zelfs Spanje, maar Ajax geniet bij beide spelers de voorkeur.”

“In de thuiswedstrijd tegen Otelul Garati zaten verschillende buitenlandse delegaties op de tribune, waaronder voor de tweede opeenvolgende maal een Nederlandse. Ik kan niet met zekerheid zeggen of het een Ajax-delegatie betrof, maar het heeft er alle schijn van. Probleem is echter voorzitter Gigi Becali. Het is een moeilijke man die ten koste van alles de huidige ploeg wil behouden en dus miljoenen zal vragen.”

“Nogmaal, beide spelers doen er goed aan om in Nederland hun carričre voort te zetten. Dat is ook de wens van beide spelers. Met alle respect voor de overige buitenlandse clubs, maar Ajax is wel van een ander niveau. Ondanks de matige prestaties in Europees verband geniet de club nog veel aanzien in Roemenië. Wat ik tot dusver van de zaakwaarnemers heb vernomen heeft Ajax vergaande interesse”, aldus Economu.

Goian is bezig aan zijn vierde seizoen bij Steaua en heeft inmiddels vijftien interlands (drie treffers) achter zijn naam staan. De 1.94 meter lange verdediger speelde in het verleden voor bescheiden clubs als FCM Bacau en Ceahlaul.

Dica is alweer aan zijn vijfde seizoen bezig in de Roemeense hoofdstad en weet elk seizoen met regelmaat het net te vinden. De 21-voudig international (vier treffers), 1.81 meter lang, scoorde in 106 competitieduels een totaal van 50 treffers, waarvan vijf dit seizoen.
Neeeeeee he. Geen Goian . Die is zo traag als schenkstroop op kamertemperatuur, zoals iemand op AN zo mooi zei.
pi_54397962
Zijn we uitgebitchfighted?

Dica lijkt me wel wat In winterstop al? Zou wel vet zijn..
pi_54397970
quote:
Ontmoeting Blind met delegatie Vak 410 6 november 2007

Vorige week heeft een delegatie van Vak 410 Danny Blind ontmoet in café Soccer World. Dat meldt de supportersgroep in een nieuwsbrief. Aanleiding van de ontmoeting was het spandoek en de levensgrote vlag voor Blind in het competitieduel Sparta - Ajax (2-2). De fans hebben de oud-speler en oud-trainer van Ajax een ingelijste foto cadeau gedaan, die een plekje zal krijgen in het kantoor van Blind op Het Kasteel.

De technisch directeur van Sparta vertelde vele anekdotes aan de supporters en stond voor alle vragen open. Zo liet Blind weten dat hij echt spijt heeft van de periode rond het ontslag van Morten Olsen in het seizoen 1998-1999. Volgens de voormalige Ajax-aanvoerder was de voltallige Ajax-selectie het niet eens met het ontslag van de sympathieke Deen. Er werd echter geen blok gezet vanuit de spelersgroep en daar heeft Blind spijt van, vooral ook omdat hij destijds aanvoerder was.

De oer-Ajacied, die in mei 2006 werd ontslagen als trainer van Ajax, liet aan de Vak 410-delegatie verder weten dat de Amsterdammers lang hebben getwijfeld over een contractaanbieding voor Siem de Jong. Blind had al langer vertrouwen in de jonge middenvelder en door de opstelling van Ajax lukte het de Zeeuw zelfs bijna om De Jong naar Sparta te halen. Uiteindelijk kreeg De Jong alsnog een verbintenis. Tot slot verklaarde Blind tijdens de ontmoeting dat hij ooit zeker weer terugkomt bij Ajax.
.
pi_54397985
quote:
6/11/2007 - VVV krijgt toestemming voor thuisduel tegen Ajax in Duitsland
(Gepost door )

Het Algemeen Dagblad meldt dat zowel de KNVB als Ajax positief heeft gereageerd op het voorstel van VVV om het duel tegen Ajax in Duitsland af te werken. De club gaat nu op zoek naar een geschikt stadion. Met Monchengladbach is al gesproken. Het duel tegen PSV wordt waarschijnlijk ook in Duitsland gespeeld, het treffen tegen Feyenoord niet.
Vet .
quote:
Dinsdagmorgen meldt het medium Gran Calama dat zowel Ajax als PSV interesse hebben in het Chileense talent Carlitos (Carlos) Villanueva. De 19-jarige aanvaller speelt voor Audax Italiano.

Naast Ajax en PSV hebben Toulouse, River Plate en Palmeiras belangstelling voor de linkspoot met een uitstekende techniek. Het lijkt erop dat de voetballer ook achter de spitsen uit de voeten kan. Volgens de manager van de club is nog geen concreet bod gedaan. Audax vraagt ongeveer zes miljoen dollar.
  dinsdag 6 november 2007 @ 08:57:53 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54397991
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Neeeeeee he. Geen Goian . Die is zo traag als schenkstroop op kamertemperatuur, zoals iemand op AN zo mooi zei.
Heb liever Marius Constantin, dat is echt een beest.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54398034
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb liever Marius Constantin, dat is echt een beest.
Ken 'm niet, maar hoor er wel veel leuke verhalen over. Beukertje achterin is wat mij betreft welkom .
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:02:39 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54398062
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ken 'm niet, maar hoor er wel veel leuke verhalen over. Beukertje achterin is wat mij betreft welkom .
Beetje opvliegend, veel kaarten en bij ieder opstootje loopt hij voorop, maar verder wel een verdediger waar aanvallers niet graag tegen spelen. Zou hem er graag bij hebben!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54398099
Ik had het al gehoord van Blind ja. Fantastische gozer natuurlijk

Verder gaan we zondag weer winnen, hoe en met hoeveel interesseert me niet.
pi_54398117
We spelen toch in december rond Kerst tegen VVV? Mooie reden om de kerstdagen hier te ontlopen en even een paar daagies duitsland te doen
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:08:31 #251
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54398131
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We spelen toch in december rond Kerst tegen VVV? Mooie reden om de kerstdagen hier te ontlopen en even een paar daagies duitsland te doen
Stel dat VVV-uit in Duitsland wordt gespeeld, telt deze dan ook mee voor je EU-uitkaart? Of sowieso al?
pi_54398302
2 voor mij onbekende Roemeense spelers die al aardig op leeftijd zijn. Ik snap het niet echt.
pi_54398366
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:20 schreef Wooldoor het volgende:
2 voor mij onbekende Roemeense spelers die al aardig op leeftijd zijn. Ik snap het niet echt.
Ajax heeft wel de behoefte aan iets oudere spelers of wil je nog meer jonkies halen?
pi_54398383
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Stel dat VVV-uit in Duitsland wordt gespeeld, telt deze dan ook mee voor je EU-uitkaart? Of sowieso al?
Daar hadden wij het een tijdje terug ook al een keer over

Verder ken ik die Roemeense spelers niet. Ik wacht het wel af.
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:46:10 #255
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54398718
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:24 schreef sjimz het volgende:
Ajax heeft wel de behoefte aan iets oudere spelers of wil je nog meer jonkies halen?
Jullie hebben Urzaiz toch?
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54398844
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een ervaren verdediger is zeker wel nodig maar een oudere roemeense spelmaker lijkt mij niet echt handig. Ik denk dat Van der Vaart, Sneijder, Litmanen toch wel bewezen hebben dat jonge spelmakers het erg goed doen bij Ajax. Plus je kan ze later nog doorverkopen voor een goede prijs.
pi_54398864
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:46 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Jullie hebben Urzaiz toch?
1 oudere speler maakt nog geen zomer..
pi_54398940
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:53 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Een ervaren verdediger is zeker wel nodig maar een oudere roemeense spelmaker lijkt mij niet echt handig. Ik denk dat Van der Vaart, Sneijder, Litmanen toch wel bewezen hebben dat jonge spelmakers het erg goed doen bij Ajax. Plus je kan ze later nog doorverkopen voor een goede prijs.
Spelers van 26 en 27 al oud noemen
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:16:38 #259
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54399289
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tjah dat krijg je he als spelers op hun 20'ste al weggaan bij Ajax.

Van mij mogen ze komen als die voorzitter niet teveel vraagt.
Jawel, je keek.
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:27:12 #260
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54399507
Is Goian niet die gast die tegen Nederland scoorde? Dat is echt geen versterking.... Die Constantin en Dica daarentegen wel mijns inziens. Maar om nu een 27e jarige roemeen te gaan halen..... is ook niet echt des ajax
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54399546
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:27 schreef Sethje het volgende:
Is Goian niet die gast die tegen Nederland scoorde? Dat is echt geen versterking.... Die Constantin en Dica daarentegen wel mijns inziens. Maar om nu een 27e jarige roemeen te gaan halen..... is ook niet echt des ajax
klopt ja.. Goian weet ik idd ook niet.. Dica lijkt me wel wat!
pi_54399588
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:27 schreef Sethje het volgende:
Is Goian niet die gast die tegen Nederland scoorde? Dat is echt geen versterking....
Even opgezocht en je hebt gelijk. Die gast hoef ik er absoluut niet bij. Ontzettend slechte speler en hij past absoluut niet bij Ajax.
pi_54399629
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Even opgezocht en je hebt gelijk. Die gast hoef ik er absoluut niet bij. Ontzettend slechte speler en hij past absoluut niet bij Ajax.
Goian de 2de Colin?
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:33:09 #264
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54399632
Misschien dat Ajax helemaal geen interesse heeft in die Dorin Goian, maar gewoon Marius Constantin wil halen?
pi_54399638
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien dat Ajax helemaal geen interesse heeft in die Dorin Goian, maar gewoon Marius Constantin wil halen?
Laten we het hopen
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:37:16 #266
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54399710
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Net wat jij al zei op de vorige pag. Dat is echt zon speler met het vuur op zijn schoenen zeg maar wel lekker om een type "davids" erbij te krijgen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54399736
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:

[..]

Net wat jij al zei op de vorige pag. Dat is echt zon speler met het vuur op zijn schoenen zeg maar wel lekker om een type "davids" erbij te krijgen
Stond Constantin al niet eerder in onze belangstelling? Waardoor ging het toen ook al weer mis?
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:41:54 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54399791
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:

[..]

Daarbij is Marius Constantin linksbenig (of tweebenig), dus zit je de komende jaren goed. Johnny Heitinga en Gregory v/d Wiel rechts van het centrum en Marius Constantin en Thomas Vermaelen links van het centrum, ideaal! Met de winnaarsmentaliteit zit het wel goed en daarbij is hij nog maar net 23 jaar, betere optie dus dan die Dorin Goian.
pi_54399801
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Daarbij is Marius Constantin linksbenig (of tweebenig), dus zit je de komende jaren goed. Johnny Heitinga en Gregory v/d Wiel rechts van het centrum en Marius Constantin en Thomas Vermaelen links van het centrum, ideaal! Met de winnaarsmentaliteit zit het wel goed en daarbij is hij nog maar net 23 jaar, betere optie dus dan die Dorin Goian.
Wat denk je van het financiële plaatje?
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:46:08 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54399853
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wat denk je van het financiële plaatje?
Beter niets dan een speler die ons niet beter maakt, dan kunnen we het geld beter op onze bankrekening laten staan!
pi_54399888
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Beter niets dan een speler die ons niet beter maakt, dan kunnen we het geld beter op onze bankrekening laten staan!
Nee zover ben ik ook

Ik bedoelde.. hoeveel denk je dat er gevraagd gaat worden voor Constantin.. kan me niet voorstellen dat Martin daar 15 miljoen voor op tafel gooit.. wetende dat er gerommel is met Affelay en Aissati (ookal zijn het andere posities)
pi_54399905
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

26 en 27 jaar is in de voetbal al oud ja, ze komen uit een ander land en zullen daaraan moeten wennen en ook aan de Ajax cultuur en natuurlijk de Nederlandse taal moeten leren. De meeste spelers uit Roemenie of die omgeving hebben 1 jaar nodig om een beetje zichzelf in het team te passen, kijk naar Grygera en Chivu.
Dus stel dat ze een contract van 3 jaar hebben dan zouden die gasten ook een stap hoger willen maken want voetballers zijn ambitieus.
Dan zijn ze 29 en 30, probeer dan nog maar eens een fatsoenlijk bedrag te krijgen voor spelers van deze leeftijd van Ajax om die posities.
pi_54399930
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

26 en 27 jaar is in de voetbal al oud ja, ze komen uit een ander land en zullen daaraan moeten wennen en ook aan de Ajax cultuur en natuurlijk de Nederlandse taal moeten leren. De meeste spelers uit Roemenie of die omgeving hebben 1 jaar nodig om een beetje zichzelf in het team te passen, kijk naar Grygera en Chivu.
Dus stel dat ze een contract van 3 jaar hebben dan zouden die gasten ook een stap hoger willen maken want voetballers zijn ambitieus.
Dan zijn ze 29 en 30, probeer dan nog maar eens een fatsoenlijk bedrag te krijgen voor spelers van deze leeftijd van Ajax om die posities.

Als ze 29 en 30 zijn dan kan je nog makkelijk een goed bedrag voor ze krijgen als ze echt goed zijn.
Want dan zijn ze juist in de kracht van hun leven.
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:58:48 #274
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54400080
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als ze 29 en 30 zijn dan kan je nog makkelijk een goed bedrag voor ze krijgen als ze echt goed zijn.
Want dan zijn ze juist in de kracht van hun leven.
Maar toch, het is beter om spelers rond de twintig aan te kopen, dan betaal je ook relatief minder en valt er ook meer aan te verdienen. Doe mij dus Marius Constantin maar!
pi_54400119
Die VIllanueva is wel een talentje. Heb wel dingetjes van hem gezien op jeugdWK's. 6 miljoen dollar is tegenwoordig ook niet meer zoveel.
pi_54400122
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar toch, het is beter om spelers rond de twintig aan te kopen, dan betaal je ook relatief minder en valt er ook meer aan te verdienen. Doe mij dus Marius Constantin maar!
Dat er minder aan te verdienen is heeft meer met de kwaliteiten met de speler te maken.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:01:17 #277
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54400126
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Veel spelers, en dan met name aanvallers, bloeien vaak juist pas op rond hun 28e. Fysiek is men vaak sterker en ook qua inzicht brengt een oudere speler vaak meer. Ook een speler van 30 of 32 jaar kan nog een flinke duit opleveren. Ajax zal wegens de financiele middelen eerder naar jongere spelers kijken, maar het is echt onzin om een speler van 26 'te oud' te noemen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54400180
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:01 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Veel spelers, en dan met name aanvallers, bloeien vaak juist pas op rond hun 28e. Fysiek is men vaak sterker en ook qua inzicht brengt een oudere speler vaak meer. Ook een speler van 30 of 32 jaar kan nog een flinke duit opleveren. Ajax zal wegens de financiele middelen eerder naar jongere spelers kijken, maar het is echt onzin om een speler van 26 'te oud' te noemen.
"Anaal-ist"

Noem jij ens een paar mensen die rond hun 32ste nog een "flinke duit" opgeleverd hebben
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:04:06 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54400197
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat er minder aan te verdienen is heeft meer met de kwaliteiten met de speler te maken.
Als jij iemand op zijn 26e/27e nog uit Roemenië moet halen, zegt dat eigenlijk al genoeg.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:06:24 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54400247
Het zal me worst wezen wie ze halen, als ze het maar uit hun botte kop laten om buiten Colin ook maar 1 speler te verkopen. Of het moet Urby zijn voor een goed bedrag..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54400309
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom zou je er dan geld in investeren?
pi_54400378
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

"Anaal-ist"

Noem jij ens een paar mensen die rond hun 32ste nog een "flinke duit" opgeleverd hebben
Van Nistelrooij en Shevchenko waren bijvoorbeeld al 30 jaar, ook niet heel jong meer .

Dan noem ik wel twee grote namen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54400382
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

"Anaal-ist"

Henry rond zijn 30e
Luca Toni die 30 was toen hij naar Bayern ging.
Cannavaro naar Real Madrid
Thuram naar Barcelona
Cafu naar AC Milan
Oddo naar AC Milan

Maar ik begrijp je punt wel.
Als het middelmatige spelers zijn dan kan je inderdaad nooit meer zo veel voor ze vangen.
Maar mocht het ineens echte top zijn dan kan je er nog een aardige duit voor vangen zelfs als ze al op "leeftijd" zijn.
pi_54400399
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Het zal me worst wezen wie ze halen, als ze het maar uit hun botte kop laten om buiten Colin ook maar 1 speler te verkopen. Of het moet Urby zijn voor een goed bedrag..
en de M&M brekebeentjes
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54400425
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Henry rond zijn 30e
Thuram naar Barcelona
Cafu naar AC Milan
Oddo naar AC Milan

Als het middelmatige spelers zijn dan kan je inderdaad nooit meer zo veel voor ze vangen.
Maar mocht het ineens echte top zijn dan kan je er nog een aardige duit voor vangen zelfs als ze al op "leeftijd" zijn.
Dankje wel Jullie snappen hopelijk toch wel dat ik dit bedoelde he
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:15:34 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54400460
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef MaxC het volgende:

[..]

en de M&M brekebeentjes
Die tel ik niet mee. Dat zijn manieren om zwart geld te lozen ofzo, want een andere reden waarom ze nog bij Ajax onder contract staan kan ik niet bedenken.
Get woke, go broke!
pi_54400467
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Dankje wel Jullie snappen hopelijk toch wel dat ik dit bedoelde he
Maar het moet nog maar blijken dat het middelmatige spelers zijn.
Escude heeft ook ineens de europese top gehaald met Sevilla terwijl hij bij Ajax op het tweede plan raakte.
pi_54400563
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Henry rond zijn 30e
Thuram naar Barcelona
Cafu naar AC Milan
Oddo naar AC Milan

Spitsen is een heel ander verhaal dan een creatieve middenvelder die erg veel moet lopen.
Spitsen hoeven in het buitenland eigenlijk alleen maar te scoren en daarbij maakt leeftijd niet uit als ze hun poot maar goed tegen de bal zetten.

De verdedigers die je noemt zijn al van jongs af aan grote talenten en hebben hun waarde bewezen.
Als die 2 Roemenen echt zo goed zijn dat je ze uberhaubt nog kan verkopen dan zouden ze al ergens in Italie of Spanje rondlopen.

Een goed voorbeeld van een oudere spelmaker op dit moment is Riquelme, die gast kan geweldig voetballer en is nog vaak uitblinker van Argentinie. Hij komt bij zijn club niet aan spelen toe en zou eigenlijk zo voor een bedrag rond de 10 miljoen weg kunnen, maar gezien zijn leeftijd en ook wel zijn gedrag zit hij nog steeds bij Villareal.
pi_54400569
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Escude heeft ook ineens de europese top gehaald met Sevilla terwijl hij bij Ajax op het tweede plan raakte.
Ja oke, maar de meeste mensen wisten wel dat hij potentie had.. ten minste.. k ben er altijd wel fan van geweest.. Ik heb bij Goian toch wel ernstig mijn twijfels..

Dica mag komen wat mij betreft.. zonder moeite.. maar Goian?
pi_54400730
Grappig.. kijkend naar waar het geschreven is.. Hint?
quote:
Ook Afellay overweegt vertrek

AMSTERDAM - Ibrahim Afellay is teleurgesteld in de handelwijze van PSV. De club en de middenvelder zijn al enkele maanden in onderhandeling over het openbreken van het contract. Volgens Afellay is er echter een gebrek aan vertrouwen aan de kant van de landskampioen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:29:07 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54400775
Tja, we zien wel hoe dat loopt. PSV is geen Ajax dus die verkopen liever aan het buitenland dan aan de directe concurrent.

Maar het is wel mogelijk, kwestie van daadkrachtig handelen in de winterstop.
Get woke, go broke!
pi_54400821
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Tja, we zien wel hoe dat loopt. PSV is geen Ajax dus die verkopen liever aan het buitenland dan aan de directe concurrent.

Maar het is wel mogelijk, kwestie van daadkrachtig handelen in de winterstop.
En spelercommunicatie natuurlijk.. de vraag is ook wat Ibi en Aisatti willen doen..
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:31:14 #294
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54400827
Barbie Afellay hoef ik echt niet bij Ajax te zien, zeker niet met onze medische staf.....
-
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:32:04 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54400843
Zit wat in, hoe houden we hem heel .

Triest toch eigenlijk dat een club als Ajax niet in staat is een goeie groep artsen in dienst te nemen.
Get woke, go broke!
pi_54400862
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

En verdient bijna weer een transfer naar de nieuwe club van Ramos.
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:11 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zie nu pas dat een deel van mijn zin uit mijn eerste post was weggevallen. Moest 'Voor het eerst in jaren dat Feijenoord - Ajax echt ergens om gaat' zijn.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:33:43 #297
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54400883
Feyenoord gaat over enkele dagen op de pijnbank gelegd worden
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54401170
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Laten we het hopen ja
pi_54401263
Ik snap ook niet dat ze met een 26 jarige Roemeense spelmaker aankomen als ze al langer plannen hebben met de zeer jonge en getalenteerde Defour en ook Aissati. Beide spelers lijken op dit moment gewoon haalbaar.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:49:29 #300
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54401268
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')