Jij?quote:Op maandag 5 november 2007 10:17 schreef -XX- het volgende:
Ja sorry. Inspiratieloos.
Nou zeg.quote:Op maandag 5 november 2007 10:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jij?![]()
Geen 1 random motor foto
Ongesteld?
hey - jij leeft dus ook nogquote:Op maandag 5 november 2007 10:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Binaries & newsgroups ftw![]()
Hoi![]()
Hey een nieuwe layout![]()
![]()
![]()
Ohhh!quote:Op maandag 5 november 2007 10:30 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)een-eerste-keer.html![]()
![]()
![]()
Nice. tyquote:Op maandag 5 november 2007 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
@
http://www.optitune.nl/index.php
http://www.bike-design.be/
In werkelijheid zijn die knippers die je daar linkt lomp groot, dus echt een nogo.quote:Op maandag 5 november 2007 11:38 schreef -XX- het volgende:
Hmm beter is dit dan
Weinig kans om ze er dan nog af te lopen.![]()
Vandaar dat ze het niet bevestigd laten zien! Ze zijn dus schrikbarend groot.quote:Op maandag 5 november 2007 11:52 schreef worldpimber het volgende:
@ Koffiekoekje
Met Photoshop maak je zelf het kuipje van zo'n grootte en zet je hem netjes op z'n plaats dat ie precies past, maar in werkelijkheid pakt dat toch anders uitHier een Z kuipje bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
In werkelijheid zijn die knippers die je daar linkt lomp groot, dus echt een nogo.![]()
Ik heb nog wel knippers van mi kawa liggen, tandje kleiner en zeer fel![]()
Tevens zou ik niet bij Optitune bestellen
Voordelen van LED-verlichting ('s nachts) duidelijker te zien, onderhoudsvrij, slagvast en schokbestendig![]()
Te duur.quote:Op maandag 5 november 2007 11:55 schreef -XX- het volgende:
Vandaar dat ze het niet bevestigd laten zien! Ze zijn dus schrikbarend groot.![]()
Optitune, why not!?
Ahhh ok.quote:Op maandag 5 november 2007 12:29 schreef worldpimber het volgende:
Je moet gewoon zoeken op het net ofzo, geen idee... Verdiep me niet echt in dat gebeuren![]()
Probeer Louis.de eens?![]()
Enige wat ik weet is dat Optitune gewoon te klein is om tegen een redelijke prijs te verkopen, en als er dan eens wat mis is wordt het ook weer prutsen
Why Optitune kan je ook zeggen.quote:Op maandag 5 november 2007 11:55 schreef -XX- het volgende:
Optitune, why not!?
Er is ook een kleiner model, ik koos voor de grotere. Helaaslui geen maten vergeleken dus idd te groot.quote:Op maandag 5 november 2007 11:52 schreef worldpimber het volgende:
In werkelijheid zijn die knippers die je daar linkt lomp groot, dus echt een nogo.![]()
Enkele voordelen waag ik te betwijfelen doordat LED lampjes een lagere lichtopbrengst hebben.quote:Op maandag 5 november 2007 11:52 schreef worldpimber het volgende:
Voordelen van LED-verlichting ('s nachts) duidelijker te zien, onderhoudsvrij, slagvast en schokbestendig![]()
Dat geldt vaak ook voor andere kleinere niet-LED knippersquote:Op maandag 5 november 2007 12:51 schreef Worldbeater het volgende:
Een duidelijke nadeel is dat je bedrading of het relais moet aanpassen omdat de schakelstroom te laag is geworden om het geheel te laten knipperen. Daar kom je dan pas achter als alles gemonteerd is.![]()
Ze hoeven ook niet op te vallen of uberluxe te zijn!! Maar ook niet 1 meter er uit steken.quote:Op maandag 5 november 2007 12:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Why Optitune kan je ook zeggen.![]()
Omdat de Louis die Pimber opteert nagenoeg alleen saaie knippers heeft.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |