Jij?quote:Op maandag 5 november 2007 10:17 schreef -XX- het volgende:
Ja sorry. Inspiratieloos.
Nou zeg.quote:Op maandag 5 november 2007 10:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jij?![]()
Geen 1 random motor foto
Ongesteld?
hey - jij leeft dus ook nogquote:Op maandag 5 november 2007 10:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Binaries & newsgroups ftw![]()
Hoi![]()
Hey een nieuwe layout![]()
![]()
![]()
Ohhh!quote:Op maandag 5 november 2007 10:30 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)een-eerste-keer.html![]()
![]()
![]()
Nice. tyquote:Op maandag 5 november 2007 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
@
http://www.optitune.nl/index.php
http://www.bike-design.be/
In werkelijheid zijn die knippers die je daar linkt lomp groot, dus echt een nogo.quote:Op maandag 5 november 2007 11:38 schreef -XX- het volgende:
Hmm beter is dit dan
Weinig kans om ze er dan nog af te lopen.![]()
Vandaar dat ze het niet bevestigd laten zien! Ze zijn dus schrikbarend groot.quote:Op maandag 5 november 2007 11:52 schreef worldpimber het volgende:
@ Koffiekoekje
Met Photoshop maak je zelf het kuipje van zo'n grootte en zet je hem netjes op z'n plaats dat ie precies past, maar in werkelijkheid pakt dat toch anders uitHier een Z kuipje bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
In werkelijheid zijn die knippers die je daar linkt lomp groot, dus echt een nogo.![]()
Ik heb nog wel knippers van mi kawa liggen, tandje kleiner en zeer fel![]()
Tevens zou ik niet bij Optitune bestellen
Voordelen van LED-verlichting ('s nachts) duidelijker te zien, onderhoudsvrij, slagvast en schokbestendig![]()
Te duur.quote:Op maandag 5 november 2007 11:55 schreef -XX- het volgende:
Vandaar dat ze het niet bevestigd laten zien! Ze zijn dus schrikbarend groot.![]()
Optitune, why not!?
Ahhh ok.quote:Op maandag 5 november 2007 12:29 schreef worldpimber het volgende:
Je moet gewoon zoeken op het net ofzo, geen idee... Verdiep me niet echt in dat gebeuren![]()
Probeer Louis.de eens?![]()
Enige wat ik weet is dat Optitune gewoon te klein is om tegen een redelijke prijs te verkopen, en als er dan eens wat mis is wordt het ook weer prutsen
Why Optitune kan je ook zeggen.quote:Op maandag 5 november 2007 11:55 schreef -XX- het volgende:
Optitune, why not!?
Er is ook een kleiner model, ik koos voor de grotere. Helaaslui geen maten vergeleken dus idd te groot.quote:Op maandag 5 november 2007 11:52 schreef worldpimber het volgende:
In werkelijheid zijn die knippers die je daar linkt lomp groot, dus echt een nogo.![]()
Enkele voordelen waag ik te betwijfelen doordat LED lampjes een lagere lichtopbrengst hebben.quote:Op maandag 5 november 2007 11:52 schreef worldpimber het volgende:
Voordelen van LED-verlichting ('s nachts) duidelijker te zien, onderhoudsvrij, slagvast en schokbestendig![]()
Dat geldt vaak ook voor andere kleinere niet-LED knippersquote:Op maandag 5 november 2007 12:51 schreef Worldbeater het volgende:
Een duidelijke nadeel is dat je bedrading of het relais moet aanpassen omdat de schakelstroom te laag is geworden om het geheel te laten knipperen. Daar kom je dan pas achter als alles gemonteerd is.![]()
Ze hoeven ook niet op te vallen of uberluxe te zijn!! Maar ook niet 1 meter er uit steken.quote:Op maandag 5 november 2007 12:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Why Optitune kan je ook zeggen.![]()
Omdat de Louis die Pimber opteert nagenoeg alleen saaie knippers heeft.![]()
![]()
Shop er eens een GP uitlaat onderquote:Op maandag 5 november 2007 13:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet op te vallen of uberluxe te zijn!! Maar ook niet 1 meter er uit steken.![]()
Ow jeetje!
[ afbeelding ]
Vette paints zeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe maar luxe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owja, hier nog met de huidige probkont!
Tja,,....voorruitje.Ik moest lachen dat hij er op zat.
![]()
Ook vervelende hoek zo die foto. Het stuur draait wat naar links.
[ afbeelding ]
Jaja, leker stukkie vleesquote:Op maandag 5 november 2007 11:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Fotokwaliteiten!
Há, daar had uwe de naam van gewerft!![]()
[ afbeelding ]
Mijn bok was goedkoperquote:Op maandag 5 november 2007 13:03 schreef Snelwagen het volgende:
Dude ik heb gewoon zon vrachtwagensleuten gebruikt om mn wiel los te maken, bij mn oude moest dit met 27 nu is het 32 geworden. Terwijl in het gereedschapsetje gewoon een 27 zit
.
Paint in de OP, alleen de kleur is pauper moet anthracite zijn
Straks ff een bokje halen:
[ afbeelding ]
Hmmmz bezorgen die lui ook?quote:
Bevalt goedquote:Op maandag 5 november 2007 14:42 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hmmmz bezorgen die lui ook?
Edit:
Jah dus
Bevalt ie een beetje?
Zo te zien zit hij niet van met een klem ofwel?
Ah owkee, zal wel op mn KTM passen dusquote:Op maandag 5 november 2007 14:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Bevalt goedje bedoelt klem op je achterbrug? Nee, zit met van 2 van die 'pootjes', je kan hem dus eventueel ook onder je voorvork zetten
Zitten 2 gaatjes voor de borgringen, kan je dus kijken hoe breed ie moet zijn... zit nog wel wat speling is dus, maar dat gaat echt niet schuiven als je motor erop staat
Kan eventueel wel ff meten voor je als je wil... heb hem net onder de blade vandaan gehaaldquote:Op maandag 5 november 2007 14:55 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ah owkee, zal wel op mn KTM passen dus![]()
Ff oranje laten coaten![]()
owkee nais, uhm dan meet je de minimale en maximale breedte denk ik?quote:Op maandag 5 november 2007 14:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Kan eventueel wel ff meten voor je als je wil... heb hem net onder de blade vandaan gehaald
quote:Op maandag 5 november 2007 14:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
owkee nais, uhm dan meet je de minimale en maximale breedte denk ik?
ow mn achterbrug is ong 27cm, dus dat moet wel gaanquote:Op maandag 5 november 2007 15:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]minimaal: 28, maximaal 35.5 cm... dan zit je iedere keer aan de buitenkant van die 'staafjes'... die zijn 5cm lang...
Scheelt weer 15 euroquote:Op maandag 5 november 2007 15:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ow mn achterbrug is ong 27cm, dus dat moet wel gaan![]()
Bedankt, kzal hem bestellen
¤25,- jaquote:Op maandag 5 november 2007 15:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Scheelt weer 15 euro
Ik dacht, ga ff kijken of ie nog start (of dat ik een nieuwe accu nodig heb) en als ie start ff rijden en pics makenMaar de batterijen van m'n camera zijn leeg
Maar ff uitstellen tot morgen
Dan heb ik ook meer tijd om te rijden
![]()
Als je de verzendkosten meerekent 15quote:Op maandag 5 november 2007 15:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
¤25,- ja![]()
Dus je hebt niet gekeken offie start?![]()
Kweetsquote:Op maandag 5 november 2007 11:52 schreef worldpimber het volgende:
@ Koffiekoekje
Met Photoshop maak je zelf het kuipje van zo'n grootte en zet je hem netjes op z'n plaats dat ie precies past, maar in werkelijkheid pakt dat toch anders uitHier een Z kuipje bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaak niet, heel soms wel. Niet overdrijven WP.quote:Op maandag 5 november 2007 13:01 schreef worldpimber het volgende:
Dat geldt vaak ook voor andere kleinere niet-LED knippers![]()
Antwoord was een voorbeeld, geen exacte reactie.quote:Tevens heb ik geopteerd () dat je duidelijker te zien was, en niet duidelijker kon zien
32 had ik ook al bij mijn eerste motor, en heb 23 motoren later ineens bij de Triumph soms ook groter nodig.quote:Op maandag 5 november 2007 13:03 schreef Snelwagen het volgende:
Dude ik heb gewoon zon vrachtwagensleuten gebruikt om mn wiel los te maken, bij mn oude moest dit met 27 nu is het 32 geworden. Terwijl in het gereedschapsetje gewoon een 27 zit
.
OK, de trend is apart en zeldzaam mooi, maar doe dan maar saai en standaard, dus Louis.de,quote:Op maandag 5 november 2007 13:25 schreef -XX- het volgende:
Ze hoeven ook niet op te vallen of uberluxe te zijn!! Maar ook niet 1 meter er uit steken.![]()
Dude zulk'n lomp spul heb ik hier thuis niet liggenquote:Op maandag 5 november 2007 16:40 schreef Worldbeater het volgende:
32 had ik ook al bij mijn eerste motor, en heb 23 motoren later ineens bij de Triumph soms ook groter nodig.![]()
Maar gelukkig hebben we hier genoeg wat ik kan lenen.![]()
Piccie van sleutel 44 bij een iets grotere momentsleutel. Nog niet de grootste.![]()
Overigens ligt er standaard al een ring en steeksleutel tot 105.![]()
Daar had ik eigenlijk mijn voet bij moeten zetten qua schaal.
Voor zover ik weet (wistquote:Op maandag 5 november 2007 16:40 schreef Worldbeater het volgende:
Vaak niet, heel soms wel. Niet overdrijven WP.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 16:51 schreef Snelwagen het volgende:
Dude zulk'n lomp spul heb ik hier thuis niet liggen, is dat voor scheepsbouw ofzo?
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIquote:Op maandag 5 november 2007 16:06 schreef Cageon het volgende:
Vervang de ZX9R door een ZX12R en we hebben fun
Koekje erbij?quote:Op maandag 5 november 2007 17:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 17:15 schreef -XX- het volgende:
Wat een huig site zeg. Die duitsers hebben die term knipperlichten wel erg goed verscholen onder een raar woord.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |