quote:Op maandag 5 november 2007 09:24 schreef Kreator het volgende:
En als afsluiter dan maar een grapje?
One day in the future, OJ Simpson has a heart-attack and dies. He immediately goes to hell, where the devil is waiting for him. "I don't know what to do here", says the devil. "You are on my list, but I have no room for you. You definitely have to stay here, so I'll tell you what I'm going to do.... I've got a couple of folks here who weren't quite as bad as you. I'll release one of them, but you have to take their place. I'll even let YOU decide who leaves."
OJ thought that sounded pretty good, so the devil opened the door to the first room......
In it was Ted Kennedy and a large pool of water. Ted kept diving in, and surfacing, empty handed. Over, and over, and over he dove in and surfaced with nothing. Such was his fate in hell.
"No," OJ said. "I don't think so. I'm not a good swimmer, and I don't think I could do that all day long."
The devil led him to the door of the next room. In it was Al Gore with a sledgehammer and a room full of rocks. All he did was swing that hammer, time after time after time.
"No, this is no good, I've got this problem with my shoulder. I would be in constant agony if all I could do was break rocks all day," commented OJ.
The devil opened a third door. Through it, OJ saw Bill Clinton, lying
on the bed, his arms tied over his head, and his legs restrained in a
spread-eagle pose. Bent over him was Monica Lewinsky, doing what she
does best.
OJ looked at this in shocked disbelief, and finally said, "Yeah man, I'm sure I can handle this!" The devil smiled and said . . . . . .
(This is priceless)
"Ok, Monica, you're free to go.
Val eens van een berg.quote:Op maandag 5 november 2007 09:43 schreef snarfbreda het volgende:
Neuh weiger voorals nog te sterven.
En ja ik ken engels , maar tis nog steeds een nederlands forum.![]()
Knip,plak topic![]()
Mogguh HaaWeetje,quote:Op maandag 5 november 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het is ook echt heel moeilijk.
Domme provicialen altijd, leer eens Engels.
Dat is eindhoven, pannekoek.quote:Op maandag 5 november 2007 11:15 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ze het altijd hebben over "Breda de gekste".
Alles in die gebieden is toch : duuuh gekstuuuh!!!quote:
Vies krot, heb je nog jeuk?quote:
Ik wil wel een brug naar het zuiden en oosten.quote:
aaah, het nieuwe schipholquote:
Aan mijn kringspier apie.quote:Op maandag 5 november 2007 11:24 schreef k_i_m het volgende:
Vies krot, heb je nog jeuk?
Die in het zuiden ligt er al. Die in het oosten kan wel vanaf de Veluwe. Dat ligt toch al wat hoger.quote:Op maandag 5 november 2007 11:27 schreef GI het volgende:
Ik wil wel een brug naar het zuiden en oosten.
Soms moet je het land uit enzo. En dat gedoe met boten zuigt.
Dijken ophogen rond dat gebied, global warming doet de rest volgens meneer Gore...quote:
Je hebt juist de Veluwe onder water gezet, weet wat dat kost om al die heuvels af te graven?quote:Op maandag 5 november 2007 11:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die in het zuiden ligt er al. Die in het oosten kan wel vanaf de Veluwe. Dat ligt toch al wat hoger.
De Veluwe heb ik wel meegenomen in het alternatief, maar mijn paintkwaliteiten zijn kennelijk niet zo goed als ik altijd dacht. We hebben toch een soort recreatiegebied nodig.quote:Op maandag 5 november 2007 12:02 schreef remlof het volgende:
Je hebt juist de Veluwe onder water gezet, weet wat dat kost om al die heuvels af te graven?
Veel succes en plezier dan maar weer he?quote:Op maandag 5 november 2007 12:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Blergh.
UPC zit met z'n vieze vingertjes aan m'n VoIP data-streams. Eens kijken of ik daarover ergens kan gaan klagen, zonder dat ik eerst een gevecht aan moet met een 1e lijns helldesk vol met wezens die eigenlijk te dom zijn om te poepen.
Mmmm.... Daar had je de waddeneilanden toch al voor?quote:Op maandag 5 november 2007 12:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De Veluwe heb ik wel meegenomen in het alternatief, maar mijn paintkwaliteiten zijn kennelijk niet zo goed als ik altijd dacht. We hebben toch een soort recreatiegebied nodig.
de eilanden zijn een prima plek om gevangenen lang op te sluiten.quote:Op maandag 5 november 2007 12:57 schreef n00cL30n het volgende:
Mmmm.... Daar had je de waddeneilanden toch al voor?
Shit ja.. dat was ik alweer helemaal vergeten.... Gevangenen en asielzoekers, van die uitgeprocedeerdenquote:Op maandag 5 november 2007 13:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
de eilanden zijn een prima plek om gevangenen lang op te sluiten.
Asielzoekers kunnen gewoon met een steen om de nek het water in hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 13:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Shit ja.. dat was ik alweer helemaal vergeten.... Gevangenen en asielzoekers, van die uitgeprocedeerden
Jeezes... Ik ben echt te vroeg in de week wakker gemaakt!quote:Op maandag 5 november 2007 13:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Asielzoekers kunnen gewoon met een steen om de nek het water in hoor.
Mwah opzich wel ja , beetje kutten met WSUS nog.quote:Op maandag 5 november 2007 13:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeezes... Ik ben echt te vroeg in de week wakker gemaakt!
Alles lekker in Maarssen J?
Aargh!quote:Op maandag 5 november 2007 13:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah opzich wel ja , beetje kutten met WSUS nog.
het probleem is meer IISquote:Op maandag 5 november 2007 13:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Aargh!
Vond het al een geëmmer om het op mijn servertjes inline te houden, aangezien IT het leuk vond om eens in de zoveel tijd weer eens wat aanpassingen te maken.
Okee, dat heeft wel iets meer te maken met de IT policies hier bij Ricoh!
112! nu!quote:Op maandag 5 november 2007 14:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik stop trouwens met bier drinken vanaf vanavond voor een tijdje. Het komt m'n oren uit.
Ik doe mee. Vanaf dat ik vanavond naar bed ga, tot ik morgen klaar ben met werken stop ik ook met drinken.quote:Op maandag 5 november 2007 14:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik stop trouwens met bier drinken vanaf vanavond voor een tijdje. Het komt m'n oren uit.
Moet je soms weer naar het cbr ?quote:Op maandag 5 november 2007 14:36 schreef Armageddon het volgende:
Er begint het een en ander op te zwellen ?quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, maar begin wat last te krijgen van bepaalde organen.![]()
Maar jij bent dan ook een zielige single.quote:Op maandag 5 november 2007 14:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik doe mee. Vanaf dat ik vanavond naar bed ga, tot ik morgen klaar ben met werken stop ik ook met drinken.
And fucking proud of it.quote:Op maandag 5 november 2007 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een zielige single.
KUT.. endezeau!quote:
Gewoon een dagje niet naar de buuf, dan trekt dat wel weer bijquote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, maar begin wat last te krijgen van bepaalde organen.![]()
Ja dat dus nietquote:Op maandag 5 november 2007 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
And fucking proud of it.
quote:Op maandag 5 november 2007 15:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gewoon een dagje niet naar de buuf, dan trekt dat wel weer bij.
Mijn reply! Wat doe je!!quote:
Mwoah. 'Niet' is wat overdreven.quote:
Waarom zou je jezelf dan ook kwellen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:43 schreef Armageddon het volgende:
Ja een goedemorgen deze morgen! Cola drinken zuigt.
Ja en de kerstman bestaat ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Schijnt eind november een aardige storm aan te komen.
Dat klopt. Ik was van plan om rond die tijd uit te barstenquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Schijnt eind november een aardige storm aan te komen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik was van plan om rond die tijd uit te barsten.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg, als ik hier teveel ben dan laten jullie het wel weten toch hè??
Combinatie van gevoel en zo goed als geen reacties op mijn postsquote:
Onzin. We reageren hier wel vaker niet op elkaar.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Combinatie van gevoel en zo goed als geen reacties op mijn posts
Maar geeft niet hoor, ik ben hier ook maar binnen komen banjeren, terwijl jullie allang gesettled waren zeg maar.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
God ER, je bent zeker een vrouw. Zeuren om aandacht terwijl je dat genoeg krijgt.
He wat?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Onzin. We reageren hier wel vaker niet op elkaar.
Jou benijd ik helemaal niet, met je hormonen bommetjes, ik heb alleen maar last van PMS, zo heel af en toe.quote:
Volgens mij gaat het hem wel worden ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
Is dit 'm?
Over Seagate gesproken: Ik weet niet waar die gasten mee bezig zijn, maar ik heb in een stapel splinternieuwe machines binnen 3 maanden al 4 van de 24 schijven de container in kunnen kiepen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Toch wel leuk om het Apple SC topic te volgen. Ze zijn 100% probleemloos hoor die Macs, alleen werkt de helft nu ff niet, draait de software niet en kan je niets verbreken op netwerkgebied of je bent data kwijt. Tel de defecte seagate schijven er ff bij op en we kunnen tot de conclusie komen dat OSX (net ALS ja, niet alleen maar, ben geen fanboy) gewoon problemen kan geven en mijn reet "altijd goed en stabiel" werkt.
Apple, welkom in de wereld van de n00bs en de grote userbase, je carefree dagen zijn voorbij.
Kwalijke zaak, kan je OBJECTIEF Apple niet de schuld van geven, maar objectiviteit is overrated.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Over Seagate gesproken: Ik weet niet waar die gasten mee bezig zijn, maar ik heb in een stapel splinternieuwe machines binnen 3 maanden al 4 van de 24 schijven de container in kunnen kiepen.
Klote applequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
Zo ken ik ook iemand met een Mac en die z'n cavia heeft al drie dagen diarree!!
!
!
En dat is nog wel zoeen nieuwe he?quote:
De Mac, niet de cavia. Dus.quote:
Een nieuwe cavia of een nieuwe eppel?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:55 schreef Jarno het volgende:
En dat is nog wel zoeen nieuwe he?
Die klote virussen van tegenwoordig ook!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
Zo ken ik ook iemand met een Mac en die z'n cavia heeft al drie dagen diarree!!
!
!
Oh, maar da's alleen maar omdat zo'n Apple precies weet wat je wilt, dus zorgt-ie dat het gebeurt zonder dat jij je hoeft in te spannen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb OSX binnen 10 dagen met de grond gelijk gemaakt. Toen kon ik alles opnieuw installeren, en ik had er niet eens echt mijn best voor gedaan.
De meest stabiele computer is er eentje die uit staat. Behalve bij towers, dan moeten ze uit liggen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:37 schreef elcastel het volgende:
Eerdaags maar eens rondkijken voor een PC denk ik. Zo'n stabiele.
Een plek voor gevangenissen en dergelijke hebben we ook nodig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
wat doen die tering waddeneilanden erbij
mogge
Kastanova heeft een paar aardige geopend in R&P.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
wat een saaie kuttopics zijn er op het moment..
iemand die wat spannends voorbij heeft zien komen wat mijn oog gemist heeft?
ok, vooruit, motion granted...quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een plek voor gevangenissen en dergelijke hebben we ook nodig.
Een kort maar krachtig juweeltje.quote:
En een semi-geslaagde rel in #49.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kastanova heeft een paar aardige geopend in R&P.
He wat ?quote:
Goftehdomme... En ik maar denken dat ik vroeg was...quote:
er kwam net alleen een plaatje met een x .quote:Op woensdag 7 november 2007 08:13 schreef Jarno het volgende:
Huh?
Vroeg ? Het is gvd vroeg als je de haan hoort kraaien , en de koeien uit de lucht op je motorkap vallen.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goftehdomme... En ik maar denken dat ik vroeg was...
Ja... DIe heb ik ook horen gaan... en een paar pauwen.. Het was weer feest in Zwanenburg!quote:Op woensdag 7 november 2007 08:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Vroeg ? Het is gvd vroeg als je de haan hoort kraaien , en de koeien uit de lucht op je motorkap vallen.
http://www.nu.nl/news/130(...)erstortende_koe.html
Wil je het echt weten?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:40 schreef GI het volgende:
Zeg J. Vertel eens over Y der teen. Ik wil niet terug gaan lezen in een OUD SC
Paars ?quote:
heb je een video verslag ?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:46 schreef Jarno het volgende:
Het was iets met dubbelklappen (2x), half loslaten, helemaal loslaten, paars worden en eruit laten trekken bij de huisarts.
*ril*
hoiquote:Op woensdag 7 november 2007 08:47 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens!!!!
Auw!quote:Op woensdag 7 november 2007 08:46 schreef Jarno het volgende:
Het was iets met dubbelklappen (2x), half loslaten, helemaal loslaten, paars worden en eruit laten trekken bij de huisarts.
*ril*
Ah. het is uit ?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:54 schreef Armageddon het volgende:
Tis vandaag echt zo'n dag om jezelf voor de trein te gooien.
Die is gelukkig bij de huisarts gebleven!quote:Op woensdag 7 november 2007 08:54 schreef GI het volgende:
[..]
Auw!
Klinkt heerlijk pijnlijk. Heeft ze de nagel nu in een potje op de schoorsteen staan ?
Ik heb vernomen dat er al enkele mensen zijn die deze gedachten ook hadden vanmorgen.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:54 schreef Armageddon het volgende:
Tis vandaag echt zo'n dag om jezelf voor de trein te gooien.
Mijn vrouw dacht er ook zo over , die draaide zich lekker om toen ik om 5:45 mn bed uit stapte , tot vanavond lieverd oja ik ben vandaag vrij !quote:Op woensdag 7 november 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind gewoon terug mijn nest in al prima zat...
Wat is er mis met een beetje regen ?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik kan echt niet tegen dit weer.
Mwah als ik om 18:30 / 18:45 thuis ben , ben ik zeer tevreden.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:12 schreef GI het volgende:
5:30 hier. En vanmiddag om 16:30 weer thuis.
Ik heb om 5:45 een hekel aan douchen , cq water ! daar wordt je namelijk wakker vanquote:Op woensdag 7 november 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben op dit tijdstip al sjago, om 5:30 op overleeft de GVB'er niet vrees ik.
Ik mag toch hopen dat die niet zwanger isquote:
Wist je dat Apples volgens sommige rapporten verantwoordelijk zijn voor 33,65% van alle familiedrama's in besloten kring?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:41 schreef HeatWave het volgende:. Gaat lekker met de appletjes de laatste tijd, nu weer een firewall die applicaties kan vernietigen, maar verder is OSX perfect hoor!
Bijna net zo subtiel als het gezicht van deze gozert!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lekkâh subtiel weeâh, A.
Mooi is die he!?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet elke keer weer janken van het lachen om deze;
Goeiemoggel.
.
.
Ik hoorde trouwens dat dit een ware trend is bij homo's. Een koker op je aars en dan een hamster je aambeien laten bijwerken. Ik ga nog even een broodje aap maken.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:51 schreef k_i_m het volgende:
Misschien moet je die cavia uit je hol halen?
Poppers d'rbij en gaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat dit een ware trend is bij homo's. Een koker op je aars en dan een hamster je aambeien laten bijwerken. Ik ga nog even een broodje aap maken.
Gedvrrrrr..... Over sommige dingen hoef ik niet even veel details te horen. Heb ook nog wel eens last van een overactief inbeeldingsvermogen.quote:
Daar kan je veel in inserten...quote:Op woensdag 7 november 2007 12:50 schreef k_i_m het volgende:
[insert goatse]
Verdomde text only mode ook.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:50 schreef k_i_m het volgende:
[insert goatse]
Ja, Outlook he!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:09 schreef GI het volgende:
KOLERE!
Outlook Web Access.
Mailtje van zeker 10 A4'tjes met overdracht.
Ik druk op save, om zeker te weten dat het niet wegvalt.
Sessiontimout.
KOLERE!
*gooit in uiting van ultieme frustratie het dopje van zijn waterflesje tegen zijn monitor*
Heel goed K, waarom met het flesje gooien als het dopje veel harder aankomt?! Dát zal hem leren, de rekel!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:09 schreef GI het volgende:
KOLERE!
*gooit in uiting van ultieme frustratie het dopje van zijn waterflesje tegen zijn monitor*
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:11 schreef Insomaniac het volgende:
*iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
Jarno!
Hoi..
Kwijlen ook niet?quote:
Ik heb gelukkig zelfs in momenten van zulke frustratie het besef dat water en grote CRT schermen niet goed samengaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heel goed K, waarom met het flesje gooien als het dopje veel harder aankomt?! Dát zal hem leren, de rekel!
Jij wel. Altijd.quote:
Juist dan zou je er een flesje tegenaan moeten gooien, misschien dat het dan eindelijk eens uit is met dat gesodemieter!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:13 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig zelfs in momenten van zulke frustratie het besef dat water en grote CRT schermen niet goed samengaan.
Afgedekt (whehe, ik zei gedekt!) en wel Inso.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij wel. Altijd.
Hoe is het met de zaken? Zijn ze goed geregeld?
Uit gaat het scherm wel dan denk ik. Maar ik denk dat ik nog veel gefrustreerderderder zou zijn als ik ipv 22# op de 15# zou moeten werken. Ik word oud denk ik, dat ik geeneens meer een scherm totaal onredelijk de schuld kan geven van mijn eigen stupiditeit.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Juist dan zou je er een flesje tegenaan moeten gooien, misschien dat het dan eindelijk eens uit is met dat gesodemieter!
Dat is mooi J, jij ouwe dekker!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Afgedekt (whehe, ik zei gedekt!) en wel Inso.
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:13 schreef GI het volgende:
CRT schermen
Ik heb liever een 22# CRT dan een 15# tft.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..],
,
.
Get with the program, man.
Hoe is het met jouw 'dingen' eigenlijk, Inso?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is mooi J, jij ouwe dekker!
True. Maar een 19" TFT is natuurlijk ook prima.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:59 schreef GI het volgende:
Ik heb liever een 22# CRT dan een 15# tft.
Goede shit J, goede shit. Zaterdag eindelijk op fuckansie, naar m'n hut in Zwëdën. Per 1-12 nieuwe baan, dus goede shit.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw 'dingen' eigenlijk, Inso?
Inso, dat klinkt als, hoe zal ik het zeggen... goede shit?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Goede shit J, goede shit. Zaterdag eindelijk op fuckansie, naar m'n hut in Zwëdën. Per 1-12 nieuwe baan, dus goede shit.
Ik durf zelfs te stellen dat ik liever een 22" CRT heb dan een 22" TFT. Zeker zolang je het over (aan beide kanten) een beetje betaalbare dingen hebt, loopt TFT qua resolutie, lichtopbrengst en kleurechtheid nog steeds mijlenver achter op CRT.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:59 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb liever een 22# CRT dan een 15# tft.
SHIT IS AAN!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Inso, dat klinkt als, hoe zal ik het zeggen... goede shit?
Check.quote:
Moet ook maar weer eens naar Zweden.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:03 schreef Insomaniac het volgende:
Goede shit J, goede shit. Zaterdag eindelijk op fuckansie, naar m'n hut in Zwëdën. Per 1-12 nieuwe baan, dus goede shit.
Gotta love Cisco.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh. Mogguh trouwens.
En on-klaag-topic: You are in a twisted maze of IOS images, all promising almost, but not quite entirely, the features you are looking for.
FF niet sorry.. Ben weer eens bezig met wat muziek opzoeken.quote:
Die is dan niet 24 uur ?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Bijna de langste dag van het jaar.
Jawel.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:21 schreef YPPY het volgende:
En hier maar niks zeggen.
En niemand die reageert he?quote:
Idd. Zo hoeft het van mij al niet meer!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:56 schreef Armageddon het volgende:
Ja goddomme! zeg dan gewoon wat! Gefeliciteerd ouwe!
Hehe. Dit is veel leukerquote:Op woensdag 7 november 2007 16:53 schreef YPPY het volgende:
[..]
En niemand die reageert he?
Zal ik dan maar?
* YPPY lebbert Knut af *knufkroelklef* Gefeliciteerd!![]()
Gefeliciteerd, in dat geval!quote:
Dan krijg je strax nog lollige collega's ook, die vragen wat de stand is bij de laatste Wimbledon. Of, dat de bal net uit was.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Soms zijn ze wel lievvv hier. Krijg net zomaar 2 22' widescreen TFT ter vervanging van mijn 2 19' schermpjes. Ik moet echt letterlijk heen en weer kijken wil ik alles kunnen zien nu.
Homo !quote:Op donderdag 8 november 2007 08:24 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens! *hoest* *hoest* *kuch*
Ik zat gewoon aan het bierquote:Op donderdag 8 november 2007 09:04 schreef HeatWave het volgende:
ZO, lekker veel activiteit hier in de avonduren, oldbies hebben natuurlijk allemaal een leven.
Hahahahaha... Ze hebben ook myspace!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:28 schreef k_i_m het volgende:
Oja, ik moet dat filmpje met die boeren nog kijken.
dus jij hebt me aangestokenquote:Op donderdag 8 november 2007 08:24 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens! *hoest* *hoest* *kuch*
Behind the elbowsquote:Op donderdag 8 november 2007 11:47 schreef ElizabethR het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrr
Wat is schijnheilig in het engels???????
Eten klaarmaken, bank hangen, drank uit koelkast pakken, bank hangen, naar bed gaan. Het is een leven.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:04 schreef HeatWave het volgende:
ZO, lekker veel activiteit hier in de avonduren, oldbies hebben natuurlijk allemaal een leven.
Thanks J.!!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:50 schreef Jarno het volgende:
Shineholy natuurlijk.
Niets mis mee opzich, voor mij was het gisteren weinig anders. Eten, gamen, PSV uitlachen, neuken, slapen.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eten klaarmaken, bank hangen, drank uit koelkast pakken, bank hangen, naar bed gaan. Het is een leven.
Was het leuk? Daaro?quote:
Is dit een retorische vraag?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Zou ik hiero terugkomen als het daaro leuker was?
Waar dan?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
komt Arma leuk naar mijn toneelstuk kijken? Is bij jou om de hoek zowat
Zou je denken?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:51 schreef Jarno het volgende:
Is dit een retorische vraag?
Armaman! Alles goed? Nog genueckt?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:52 schreef Armageddon het volgende:
Ah my main man zovty!
Zou je willen dat ik dacht dat het een retorische vraag was?quote:
Ja man! Alles lekkah hier! Ik neuk me een slag in de rondte!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Armaman! Alles goed? Nog genueckt?
Wat kan mij dat nou schelen?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zou je willen dat ik dacht dat het een retorische vraag was?
Denk je dat het mij wat kan schelen of het jou wat kan schelen?quote:
zal vanavond m'n best weer doenquote:Op donderdag 8 november 2007 14:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Slikken helpt tegen keelpijn. *hinthint*
Eh... nee?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Denk je dat het mij wat kan schelen of het jou wat kan schelen?
Nee wat?quote:
Begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
je verwacht dat hij meneer tegen je gaat zeggen?
Denk jij dat ik dat verwacht?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
je verwacht dat hij meneer tegen je gaat zeggen?
Die stelt niets voor bij mij vergeleken mens.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
dat doet m'n goddelijke vriend al
Ja omdat jij zo langzaam bent.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar jij was toch al bezet?
Sletquote:Op donderdag 8 november 2007 15:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja omdat jij zo langzaam bent.
Krijg nou tietuh!!quote:
Wel 10 hele minuten, tis toch wat.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
had ik al eens geroepen dat de NS kut is??? zit nu weer in zo'n stinkende teringtrein met zo'n kijk mij eens stoer hard praten terwijl ik semi-grappige zogenaamde omroepberichten scandeer sloerie terwijl bovengenoemde stinkende teringtrein 10 minuten stil staat......
bah
Welnee!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:36 schreef Jarno het volgende:
Qhfjfduetvjwx!
Is de er nou dan?? Hier windstil en een fraaie zon.quote:
Gheghe! Sjees man! Ghegheghe!quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:38 schreef Armageddon het volgende:
Waar heb je trek in Storm? In een glas water?" Ghèghèghè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |