quote:Op maandag 5 november 2007 09:24 schreef Kreator het volgende:
En als afsluiter dan maar een grapje?
One day in the future, OJ Simpson has a heart-attack and dies. He immediately goes to hell, where the devil is waiting for him. "I don't know what to do here", says the devil. "You are on my list, but I have no room for you. You definitely have to stay here, so I'll tell you what I'm going to do.... I've got a couple of folks here who weren't quite as bad as you. I'll release one of them, but you have to take their place. I'll even let YOU decide who leaves."
OJ thought that sounded pretty good, so the devil opened the door to the first room......
In it was Ted Kennedy and a large pool of water. Ted kept diving in, and surfacing, empty handed. Over, and over, and over he dove in and surfaced with nothing. Such was his fate in hell.
"No," OJ said. "I don't think so. I'm not a good swimmer, and I don't think I could do that all day long."
The devil led him to the door of the next room. In it was Al Gore with a sledgehammer and a room full of rocks. All he did was swing that hammer, time after time after time.
"No, this is no good, I've got this problem with my shoulder. I would be in constant agony if all I could do was break rocks all day," commented OJ.
The devil opened a third door. Through it, OJ saw Bill Clinton, lying
on the bed, his arms tied over his head, and his legs restrained in a
spread-eagle pose. Bent over him was Monica Lewinsky, doing what she
does best.
OJ looked at this in shocked disbelief, and finally said, "Yeah man, I'm sure I can handle this!" The devil smiled and said . . . . . .
(This is priceless)
"Ok, Monica, you're free to go.
Val eens van een berg.quote:Op maandag 5 november 2007 09:43 schreef snarfbreda het volgende:
Neuh weiger voorals nog te sterven.
En ja ik ken engels , maar tis nog steeds een nederlands forum.![]()
Knip,plak topic![]()
Mogguh HaaWeetje,quote:Op maandag 5 november 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het is ook echt heel moeilijk.
Domme provicialen altijd, leer eens Engels.
Dat is eindhoven, pannekoek.quote:Op maandag 5 november 2007 11:15 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ze het altijd hebben over "Breda de gekste".
Alles in die gebieden is toch : duuuh gekstuuuh!!!quote:
Vies krot, heb je nog jeuk?quote:
Ik wil wel een brug naar het zuiden en oosten.quote:
aaah, het nieuwe schipholquote:
Aan mijn kringspier apie.quote:Op maandag 5 november 2007 11:24 schreef k_i_m het volgende:
Vies krot, heb je nog jeuk?
Die in het zuiden ligt er al. Die in het oosten kan wel vanaf de Veluwe. Dat ligt toch al wat hoger.quote:Op maandag 5 november 2007 11:27 schreef GI het volgende:
Ik wil wel een brug naar het zuiden en oosten.
Soms moet je het land uit enzo. En dat gedoe met boten zuigt.
Dijken ophogen rond dat gebied, global warming doet de rest volgens meneer Gore...quote:
Je hebt juist de Veluwe onder water gezet, weet wat dat kost om al die heuvels af te graven?quote:Op maandag 5 november 2007 11:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die in het zuiden ligt er al. Die in het oosten kan wel vanaf de Veluwe. Dat ligt toch al wat hoger.
De Veluwe heb ik wel meegenomen in het alternatief, maar mijn paintkwaliteiten zijn kennelijk niet zo goed als ik altijd dacht. We hebben toch een soort recreatiegebied nodig.quote:Op maandag 5 november 2007 12:02 schreef remlof het volgende:
Je hebt juist de Veluwe onder water gezet, weet wat dat kost om al die heuvels af te graven?
Veel succes en plezier dan maar weer he?quote:Op maandag 5 november 2007 12:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Blergh.
UPC zit met z'n vieze vingertjes aan m'n VoIP data-streams. Eens kijken of ik daarover ergens kan gaan klagen, zonder dat ik eerst een gevecht aan moet met een 1e lijns helldesk vol met wezens die eigenlijk te dom zijn om te poepen.
Mmmm.... Daar had je de waddeneilanden toch al voor?quote:Op maandag 5 november 2007 12:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De Veluwe heb ik wel meegenomen in het alternatief, maar mijn paintkwaliteiten zijn kennelijk niet zo goed als ik altijd dacht. We hebben toch een soort recreatiegebied nodig.
de eilanden zijn een prima plek om gevangenen lang op te sluiten.quote:Op maandag 5 november 2007 12:57 schreef n00cL30n het volgende:
Mmmm.... Daar had je de waddeneilanden toch al voor?
Shit ja.. dat was ik alweer helemaal vergeten.... Gevangenen en asielzoekers, van die uitgeprocedeerdenquote:Op maandag 5 november 2007 13:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
de eilanden zijn een prima plek om gevangenen lang op te sluiten.
Asielzoekers kunnen gewoon met een steen om de nek het water in hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 13:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Shit ja.. dat was ik alweer helemaal vergeten.... Gevangenen en asielzoekers, van die uitgeprocedeerden
Jeezes... Ik ben echt te vroeg in de week wakker gemaakt!quote:Op maandag 5 november 2007 13:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Asielzoekers kunnen gewoon met een steen om de nek het water in hoor.
Mwah opzich wel ja , beetje kutten met WSUS nog.quote:Op maandag 5 november 2007 13:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeezes... Ik ben echt te vroeg in de week wakker gemaakt!
Alles lekker in Maarssen J?
Aargh!quote:Op maandag 5 november 2007 13:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah opzich wel ja , beetje kutten met WSUS nog.
het probleem is meer IISquote:Op maandag 5 november 2007 13:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Aargh!
Vond het al een geëmmer om het op mijn servertjes inline te houden, aangezien IT het leuk vond om eens in de zoveel tijd weer eens wat aanpassingen te maken.
Okee, dat heeft wel iets meer te maken met de IT policies hier bij Ricoh!
112! nu!quote:Op maandag 5 november 2007 14:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik stop trouwens met bier drinken vanaf vanavond voor een tijdje. Het komt m'n oren uit.
Ik doe mee. Vanaf dat ik vanavond naar bed ga, tot ik morgen klaar ben met werken stop ik ook met drinken.quote:Op maandag 5 november 2007 14:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik stop trouwens met bier drinken vanaf vanavond voor een tijdje. Het komt m'n oren uit.
Moet je soms weer naar het cbr ?quote:Op maandag 5 november 2007 14:36 schreef Armageddon het volgende:
Er begint het een en ander op te zwellen ?quote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, maar begin wat last te krijgen van bepaalde organen.![]()
Maar jij bent dan ook een zielige single.quote:Op maandag 5 november 2007 14:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik doe mee. Vanaf dat ik vanavond naar bed ga, tot ik morgen klaar ben met werken stop ik ook met drinken.
And fucking proud of it.quote:Op maandag 5 november 2007 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een zielige single.
KUT.. endezeau!quote:
Gewoon een dagje niet naar de buuf, dan trekt dat wel weer bijquote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, maar begin wat last te krijgen van bepaalde organen.![]()
Ja dat dus nietquote:Op maandag 5 november 2007 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
And fucking proud of it.
quote:Op maandag 5 november 2007 15:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gewoon een dagje niet naar de buuf, dan trekt dat wel weer bij.
Mijn reply! Wat doe je!!quote:
Mwoah. 'Niet' is wat overdreven.quote:
Waarom zou je jezelf dan ook kwellen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:43 schreef Armageddon het volgende:
Ja een goedemorgen deze morgen! Cola drinken zuigt.
Ja en de kerstman bestaat ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Schijnt eind november een aardige storm aan te komen.
Dat klopt. Ik was van plan om rond die tijd uit te barstenquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Schijnt eind november een aardige storm aan te komen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik was van plan om rond die tijd uit te barsten.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg, als ik hier teveel ben dan laten jullie het wel weten toch hè??
Combinatie van gevoel en zo goed als geen reacties op mijn postsquote:
Onzin. We reageren hier wel vaker niet op elkaar.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Combinatie van gevoel en zo goed als geen reacties op mijn posts
Maar geeft niet hoor, ik ben hier ook maar binnen komen banjeren, terwijl jullie allang gesettled waren zeg maar.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
God ER, je bent zeker een vrouw. Zeuren om aandacht terwijl je dat genoeg krijgt.
He wat?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Onzin. We reageren hier wel vaker niet op elkaar.
Jou benijd ik helemaal niet, met je hormonen bommetjes, ik heb alleen maar last van PMS, zo heel af en toe.quote:
Volgens mij gaat het hem wel worden ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
Is dit 'm?
Over Seagate gesproken: Ik weet niet waar die gasten mee bezig zijn, maar ik heb in een stapel splinternieuwe machines binnen 3 maanden al 4 van de 24 schijven de container in kunnen kiepen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Toch wel leuk om het Apple SC topic te volgen. Ze zijn 100% probleemloos hoor die Macs, alleen werkt de helft nu ff niet, draait de software niet en kan je niets verbreken op netwerkgebied of je bent data kwijt. Tel de defecte seagate schijven er ff bij op en we kunnen tot de conclusie komen dat OSX (net ALS ja, niet alleen maar, ben geen fanboy) gewoon problemen kan geven en mijn reet "altijd goed en stabiel" werkt.
Apple, welkom in de wereld van de n00bs en de grote userbase, je carefree dagen zijn voorbij.
Kwalijke zaak, kan je OBJECTIEF Apple niet de schuld van geven, maar objectiviteit is overrated.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Over Seagate gesproken: Ik weet niet waar die gasten mee bezig zijn, maar ik heb in een stapel splinternieuwe machines binnen 3 maanden al 4 van de 24 schijven de container in kunnen kiepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |