Hmm, dus als je moeder vraagt 'wat eet je liever, een appel of een peer?', dan ben jij niet in staat om een keuze te maken??quote:Op maandag 26 november 2007 01:09 schreef vannelle het volgende:
Appels en peren vergelijken is en blijft idd onmogelijk.
Niet helemaal, een vergelijking en aangeven van persoonlijke voorkeur is altijd mogelijk. De vraag is alleen hoeveel waarde je daaraan moet hechtenquote:Op maandag 26 november 2007 01:09 schreef vannelle het volgende:
@Paladijn
Jij beweert dus eigenlijk dat het om 2 verschillende auto's gaat en een vergelijking daarom onmogelijk is?
Als je gelijk hebt in je vorige reaktie: slotje.
Appels en peren vergelijken is en blijft idd onmogelijk.
Nu ja, je hebt gelijk dat dit een discussie is zonder een eenduidige uitkomst.quote:Op maandag 26 november 2007 09:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet helemaal, een vergelijking en aangeven van persoonlijke voorkeur is altijd mogelijk. De vraag is alleen hoeveel waarde je daaraan moet hechtenVoor mij is de uitkomst van de poll net zo veelzeggend als een van pepsi vs coca cola, rood vs blauw of Toyota Aygo vs VW Fox: leuk voor de statistieken, meer niet.
Wat ik in mijn laatste reactie (en ook al eerder....) aangaf is dat wij het bekijken vanuit europees perspectief en StefanP zich druk maakt om het eruit gereden worden door een 400 pk familiebak op de US highway. Tya, in zijn geval is een NSX inderdaad niet zo'n praktische auto. En om het maar met een analogie af te sluiten, als iemand Pepsi lekkerder vind, ga je die dan ook via discussies forceren dat ie Coca Cola 'moet' drinken omdat dat lekkerder 'is'?
Wat mij betreft had het topic meteen gesloten mogen worden trouwens
Idd.quote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef Googolplexian het volgende:Supra: technisch kicke GT bak, gericht op de tuners die er meer dan leuke dingen mee doen;
NSX: technisch kicke MR bak, gericht op de perfectionist die niet teveel wil tunen (edit: en geen geld heeft voor een Ferrari of Lambo ofzo)
Beetje jammer van dat overheaten na een paar ronden.quote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef Googolplexian het volgende:
Filmpje NSX rulez: http://www.youtube.com/watch?v=4wX9VYgFtz4
Altijd jammer van dit soort kansloze reacties.quote:Op maandag 26 november 2007 13:21 schreef Kill_em_all het volgende:Een Supra is gewoon een pauperbak en nadat je er een fortuin aan tupperware en andere meuk op heb geducktapet is het nog erger
agreedquote:Op maandag 26 november 2007 09:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet helemaal, een vergelijking en aangeven van persoonlijke voorkeur is altijd mogelijk. De vraag is alleen hoeveel waarde je daaraan moet hechtenVoor mij is de uitkomst van de poll net zo veelzeggend als een van pepsi vs coca cola, rood vs blauw of Toyota Aygo vs VW Fox: leuk voor de statistieken, meer niet.
Wat ik in mijn laatste reactie (en ook al eerder....) aangaf is dat wij het bekijken vanuit europees perspectief en StefanP zich druk maakt om het eruit gereden worden door een 400 pk familiebak op de US highway. Tya, in zijn geval is een NSX inderdaad niet zo'n praktische auto. En om het maar met een analogie af te sluiten, als iemand Pepsi lekkerder vind, ga je die dan ook via discussies forceren dat ie Coca Cola 'moet' drinken omdat dat lekkerder 'is'?
Wat mij betreft had het topic meteen gesloten mogen worden trouwens
Tuurlijk... tuurlijk... een NSX heeft z'n waarde niet gehouden t.o.v. een Supra... hij is niet te tunen... je kunt nergens bij en kunt er zelf dus vrijwel niet aan werken... hij is trager... hij legt het zelfs tegen stock Supras af op werkelijk alle meetbare cijfers... er is in tegenstelling tot de Supra vrijwel geen aftermarket... maar de NSX is de betere auto hoor! Een echte sportwagen. Zo!quote:Op maandag 26 november 2007 13:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Zonder twijfel een NSX gewoon omdat het een echte sportwagen is. Dat ie niet meekan met de moderne wagens boeit me niet. Een Supra is gewoon een pauperbak en nadat je er een fortuin aan tupperware en andere meuk op heb geducktapet is het nog erger
De aftermarket voor een Koenigsegg CCX is ook redelijk beperkt.., maar da's toch geen argument of een auto goed is of nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 07:56 schreef StefanP het volgende:
[..]
...er is in tegenstelling tot de Supra vrijwel geen aftermarket... maar de NSX is de betere auto hoor! Een echte sportwagen. Zo!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De aftermarket voor een Koenigsegg CCX is ook redelijk beperkt.., maar da's toch geen argument of een auto goed is of niet
Dat er maar eens een grote aftermarket mag komen voor dat ding!quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
De aftermarket voor een Koenigsegg CCX is ook redelijk beperkt.., maar da's toch geen argument of een auto goed is of niet
Topmodel Supra (TT / RZ) vs. topmodel NSX (R)... dan kan de Supra wel inpakken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:56 schreef StefanP het volgende:
Tuurlijk... tuurlijk... een NSX heeft z'n waarde niet gehouden t.o.v. een Supra... hij is niet te tunen... je kunt nergens bij en kunt er zelf dus vrijwel niet aan werken... hij is trager... hij legt het zelfs tegen stock Supras af op werkelijk alle meetbare cijfers... er is in tegenstelling tot de Supra vrijwel geen aftermarket... maar de NSX is de betere auto hoor! Een echte sportwagen. Zo!
Heb jij er wel eens één in het echt gezien?? Ook stilstaand zijn zequote:Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Dat er maar eens een grote aftermarket mag komen voor dat ding!
Hopelijk krijgen ze hem zo een beetje betrouwbaar.
Dat ding stond om de haverklap langs de kant van de weg met panne, tijdens de Gumball 3000 van 2006!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:42 schreef Supra_Turbo het volgende:
Nee, helaas niet.
Ik zal de ANWB/Route Mobiel auto's in de gaten houden
Hangt gewoon van je vakmanschap af of je er zelf aan kunt werken, of niet. En voor de rest zoekt iedereen maar uit wat ie ervan vindt. Doe mij maar een NSX, maar een Supra mag je hier ook wel voor de deur zetten hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:56 schreef StefanP het volgende:
[..]
Tuurlijk... tuurlijk... een NSX heeft z'n waarde niet gehouden t.o.v. een Supra... hij is niet te tunen... je kunt nergens bij en kunt er zelf dus vrijwel niet aan werken... hij is trager... hij legt het zelfs tegen stock Supras af op werkelijk alle meetbare cijfers... er is in tegenstelling tot de Supra vrijwel geen aftermarket... maar de NSX is de betere auto hoor! Een echte sportwagen. Zo!
Bron met informatie over dit item? Dat de NSX-R koelings problemen heeft?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:30 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Topmodel Supra (TT / RZ) vs. topmodel NSX (R)... dan kan de Supra wel inpakken.
Als de race langer duurt dan 4 a 5 rondjes, dan wint de Supra.
Want dan staat de NSX-R met een kokende motor in de pits.
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:36 schreef Supra_Turbo het volgende:
Is meerdere malen te zien geweest in Best Motoring battles
Zie mijn filmpje eerder of zoek in youtube op Motegi Battle.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
hmm, kun je hier ook wat van laten zien? vind het beetje lastig te geloven, heb hier nog nooooooit wat over gehoord, ook niet op honda-tech en andere usa fora.
ennum, er rijden hier een paar zwarte nsxjes rond
Mjah ...quote:Op donderdag 29 november 2007 12:18 schreef Pumatje het volgende:
oke, weer bullshit dus.
Ja tuurlijk... ga maar weer lekker aan het overdrijven.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:12 schreef Googolplexian het volgende:
Zie mijn filmpje eerder of zoek in youtube op Motegi Battle.
Voor zover ik weet gaat het over 1 filmpje waardoor Toyota fappers nu zeggen dat elke NSX overhit.
Dat overhitten gebeurd tijdns het voor willen blijven van een Murcielago en Gallardo op de rechte stukken (waren allen ingehaald bij de eerste paar bochten).
Maarrrrr ... Brembo is ook de lul want de Ferrari's remmen overhitten DUS alle Brembo-spul is ruk.
Sexyquote:Op donderdag 29 november 2007 10:58 schreef Pumatje het volgende:
ennum, er rijden hier een paar zwarte nsxjes rond
ok .. je hebt gezegd dat elke NSX-R overhit bij een race van meer dan 4 a 5 rondjes:quote:Op donderdag 29 november 2007 16:50 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... ga maar weer lekker aan het overdrijven.
Je moet me geen woorden in de mond leggen!
Waar heb ik gezegd dat elke NSX overhit??
Kijk ook maar eens de BMI Enduro Battle
De NSX-R is overigens niet de engiste auto die overhit raakt.
E46 M3 CSL is geen haar beter
[..]
Sexy
Hoe moet ik dit anders opvatten dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:30 schreef Supra_Turbo het volgende:
Topmodel Supra (TT / RZ) vs. topmodel NSX (R)... dan kan de Supra wel inpakken.
Als de race langer duurt dan 4 a 5 rondjes, dan wint de Supra.
Want dan staat de NSX-R met een kokende motor in de pits.
Juist!quote:Op donderdag 29 november 2007 18:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ok .. je hebt gezegd dat elke NSX-R overhit bij een race van meer dan 4 a 5 rondjes:
En waarom zou een S-Zero of een gewone NSX (beiden zwaarder) met dezelfde motor niet overhitten, dannnn?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:21 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Juist!
Best kans dat een normale NSX of een NSX S-Zero niet overhit.
En waar slaat dat gelul van die Brembo's nou eigelijk op dan?
Een Miata.Correctie, een 350Z.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:35 schreef GizartFRL het volgende:
Maar om ontopic te blijven.
Welke auto heeft het beste weggedrag?
Ok, uit deze topic bedoelde hij volgens mij..quote:Op donderdag 29 november 2007 20:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een Miata.Correctie, een 350Z.
Ah, de vraag was niet retorisch...quote:
Weggedrag en wegligging zijn meetbare factoren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, de vraag was niet retorisch...
In dat geval, degene die voldoet aan jouw voorkeuren
D'r zijn meer Supra's dan NSX-en?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Weggedrag en wegligging zijn meetbare factoren.
Mijn uiteindelijke vraag was dan ook, als de meetbaar betere wegligging van een Supra dan zo goed zijn, waarom vind je dan veel meer crash filmpjes van Supra's? ( ratio 3:1)
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:20 schreef Glenn-Micra het volgende:
http://i2.photobucket.com(...)sx1107/nsx1107z9.jpg
http://i2.photobucket.com(...)nsx1107/nsx1107q.jpg
Wat een schitterende auto's zijn het toch!!
Weet zo niet of er meer Supra's zijn dan NSX van tussen 91 en 98.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r zijn meer Supra's dan NSX-en?
Supra is een stuk goedkoper dus betaalbaarder voor de doelgroep die er eerder mee crasht
Als er bij beide gemeten wordt met dezelfde banden, op hetzelfde asfalt, bij dezelfde weersomstandigheden, dezelfde hoeveelheid bezine, en na afloop de coureurs gewisseld worden en de test nog een keer gedaan wordt, dan zijn de gemeten factoren te vergelijken en kan je conclusies trekken...quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Weggedrag en wegligging zijn meetbare factoren.
Ow, prachtig..quote:Op maandag 5 november 2007 12:56 schreef GiSaE het volgende:
NSX natuurlijk. De supra is de nieuwe golf.
Ik dacht dat alleen een NSX-R een 3.2 had eigelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef Googolplexian het volgende:
En waarom zou een S-Zero of een gewone NSX (beiden zwaarder) met dezelfde motor niet overhitten, dannnn?
Je kunt er toch niet omheen dat een NSX-R in meerdere BMI battles overhit raakt??quote:Dat Brembo gelul slaat op dat NSX-overhit-onzinverhaal; beiden brakke poep.
Dat is zeer zeker een pracht exemplaar!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:20 schreef Glenn-Micra het volgende:
http://i2.photobucket.com(...)sx1107/nsx1107z9.jpg
http://i2.photobucket.com(...)nsx1107/nsx1107q.jpg
Wat een schitterende auto's zijn het toch!!
Sorry, maar ik ben niet zo thuis in Honda motorcodes.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:27 schreef Pumatje het volgende:
over welke motor heb je het nu?
de C32A270pk, C32B , C32A1 ? 290 pk
Kan niet geloven dat ze altijd overhitten, juist met temperatuur is het namelijk met honda best wel safe. Ik ben nog niet overtuigd, Ik sta er wel open voor
22 Inch??quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:04 schreef Turquaz52 het volgende:Vandaag een NSX gezien tijdens het rijden.. Ik knipperde naar hem hij knipperde met zn lampen naar mij.. was zown mooi wagen zeg.. damn..!!
Voor Sinterklaas maar vragen aan paps danne..
Ook een Supra gespot @ in debuurt van een Coffeeshop.. was een duitsert, ik moet echt toegeven.. hij was errug sexy!! (zwart, met 22inch(?) velgen, spoilerloos (maar wel met spoiler "voetjes") en orginele bumperts enzo, alleen ook zwart/smoke achterlampen.. etc.)
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
22 Inch??![]()
Jij maakt wat mee zeg
Wegligging is deels meetbaar aan de hand van laterale G's op een glad skidpad. Maar dat verteld je niet hoe snel een auto van richting veranderd, hoe goed de demping is, of de auto goed communiceerd op de limiet etc etc. heb je onderstuur, overstuur enz.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als er bij beide gemeten wordt met dezelfde banden, op hetzelfde asfalt, bij dezelfde weersomstandigheden, dezelfde hoeveelheid bezine, en na afloop de coureurs gewisseld worden en de test nog een keer gedaan wordt, dan zijn de gemeten factoren te vergelijken en kan je conclusies trekken...
Alleen zover ik weet is dit nog niet gedaan.. Omdat, na ik aanneem, men wel iets beters te doen heeft
ik reed langs de coffeeshopquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:34 schreef fathank het volgende:
Het is ook wel enorm toevallig dattie allebei de auto's op 1 dag tegenkomt
Stoerquote:Op zondag 2 december 2007 02:17 schreef Turquaz52 het volgende:
ik reed langs de coffeeshopen 2 vrienden die achterin zaten toen wouden ff wat halen.. (hun blowen.. ik walg ervan
) en toen zag ik de supra daar, en de NSX zag ik onderweg.
Snap ik, maar 22".... komaan heyquote:of het nu 22 was of groter/kleiner het was zo'n afstand van 10 meter, ga niet de lettertjes op de band lezen he..??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |