En waarom zou een S-Zero of een gewone NSX (beiden zwaarder) met dezelfde motor niet overhitten, dannnn?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:21 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Juist!
Best kans dat een normale NSX of een NSX S-Zero niet overhit.
En waar slaat dat gelul van die Brembo's nou eigelijk op dan?
Een Miata.Correctie, een 350Z.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:35 schreef GizartFRL het volgende:
Maar om ontopic te blijven.
Welke auto heeft het beste weggedrag?
Ok, uit deze topic bedoelde hij volgens mij..quote:Op donderdag 29 november 2007 20:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een Miata.Correctie, een 350Z.
Ah, de vraag was niet retorisch...quote:
Weggedrag en wegligging zijn meetbare factoren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, de vraag was niet retorisch...
In dat geval, degene die voldoet aan jouw voorkeuren
D'r zijn meer Supra's dan NSX-en?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Weggedrag en wegligging zijn meetbare factoren.
Mijn uiteindelijke vraag was dan ook, als de meetbaar betere wegligging van een Supra dan zo goed zijn, waarom vind je dan veel meer crash filmpjes van Supra's? ( ratio 3:1)
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:20 schreef Glenn-Micra het volgende:
http://i2.photobucket.com(...)sx1107/nsx1107z9.jpg
http://i2.photobucket.com(...)nsx1107/nsx1107q.jpg
Wat een schitterende auto's zijn het toch!!
Weet zo niet of er meer Supra's zijn dan NSX van tussen 91 en 98.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
D'r zijn meer Supra's dan NSX-en?
Supra is een stuk goedkoper dus betaalbaarder voor de doelgroep die er eerder mee crasht
Als er bij beide gemeten wordt met dezelfde banden, op hetzelfde asfalt, bij dezelfde weersomstandigheden, dezelfde hoeveelheid bezine, en na afloop de coureurs gewisseld worden en de test nog een keer gedaan wordt, dan zijn de gemeten factoren te vergelijken en kan je conclusies trekken...quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Weggedrag en wegligging zijn meetbare factoren.
Ow, prachtig..quote:Op maandag 5 november 2007 12:56 schreef GiSaE het volgende:
NSX natuurlijk. De supra is de nieuwe golf.
Ik dacht dat alleen een NSX-R een 3.2 had eigelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef Googolplexian het volgende:
En waarom zou een S-Zero of een gewone NSX (beiden zwaarder) met dezelfde motor niet overhitten, dannnn?
Je kunt er toch niet omheen dat een NSX-R in meerdere BMI battles overhit raakt??quote:Dat Brembo gelul slaat op dat NSX-overhit-onzinverhaal; beiden brakke poep.
Dat is zeer zeker een pracht exemplaar!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:20 schreef Glenn-Micra het volgende:
http://i2.photobucket.com(...)sx1107/nsx1107z9.jpg
http://i2.photobucket.com(...)nsx1107/nsx1107q.jpg
Wat een schitterende auto's zijn het toch!!
Sorry, maar ik ben niet zo thuis in Honda motorcodes.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:27 schreef Pumatje het volgende:
over welke motor heb je het nu?
de C32A270pk, C32B , C32A1 ? 290 pk
Kan niet geloven dat ze altijd overhitten, juist met temperatuur is het namelijk met honda best wel safe. Ik ben nog niet overtuigd, Ik sta er wel open voor
22 Inch??quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:04 schreef Turquaz52 het volgende:Vandaag een NSX gezien tijdens het rijden.. Ik knipperde naar hem hij knipperde met zn lampen naar mij.. was zown mooi wagen zeg.. damn..!!
Voor Sinterklaas maar vragen aan paps danne..
Ook een Supra gespot @ in debuurt van een Coffeeshop.. was een duitsert, ik moet echt toegeven.. hij was errug sexy!! (zwart, met 22inch(?) velgen, spoilerloos (maar wel met spoiler "voetjes") en orginele bumperts enzo, alleen ook zwart/smoke achterlampen.. etc.)
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
22 Inch??![]()
Jij maakt wat mee zeg
Wegligging is deels meetbaar aan de hand van laterale G's op een glad skidpad. Maar dat verteld je niet hoe snel een auto van richting veranderd, hoe goed de demping is, of de auto goed communiceerd op de limiet etc etc. heb je onderstuur, overstuur enz.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als er bij beide gemeten wordt met dezelfde banden, op hetzelfde asfalt, bij dezelfde weersomstandigheden, dezelfde hoeveelheid bezine, en na afloop de coureurs gewisseld worden en de test nog een keer gedaan wordt, dan zijn de gemeten factoren te vergelijken en kan je conclusies trekken...
Alleen zover ik weet is dit nog niet gedaan.. Omdat, na ik aanneem, men wel iets beters te doen heeft
ik reed langs de coffeeshopquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:34 schreef fathank het volgende:
Het is ook wel enorm toevallig dattie allebei de auto's op 1 dag tegenkomt
Stoerquote:Op zondag 2 december 2007 02:17 schreef Turquaz52 het volgende:
ik reed langs de coffeeshopen 2 vrienden die achterin zaten toen wouden ff wat halen.. (hun blowen.. ik walg ervan
) en toen zag ik de supra daar, en de NSX zag ik onderweg.
Snap ik, maar 22".... komaan heyquote:of het nu 22 was of groter/kleiner het was zo'n afstand van 10 meter, ga niet de lettertjes op de band lezen he..??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |