Die spoiler is stockquote:Op donderdag 8 november 2007 12:56 schreef fathank het volgende:
Het is een leuk duo, alleen die spoiler van die Supra(al zal die wel nuttig zijn met 700 pk ofzo..). Maar doe toch maar de NSX, daar heb ik meer gevoel bij
.
Bij de turbo dan, want de NA is volgens mij zonder geleverd.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:29 schreef Tjabbo het volgende:
Nee de NA had ook de spoiler.
Alleen in zwitserland is hij geleverd met een lage spoiler en buiten japan is hij niet zónder spoiler geleverd. In japan rijden zowel hoge als lage als ook geen spoiler supra's rond.
Hij heeft idd een aftermarket look. Dat komt doordat de spoiler zoveel is nageaapt door tuners/stylers. Het heet niet voor niets 'supra style' bij de meeste sjonshops [afbeelding]
Dat is inderdaad wel jammer.
Als een spoiler nut heeft dan mag ie er zo pauperig uitzien als ie zelf wil, als het maar nut heeftquote:Op donderdag 8 november 2007 15:29 schreef Tjabbo het volgende:
Nee de NA had ook de spoiler.
Alleen in zwitserland is hij geleverd met een lage spoiler en buiten japan is hij niet zónder spoiler geleverd. In japan rijden zowel hoge als lage als ook geen spoiler supra's rond.
Hij heeft idd een aftermarket look. Dat komt doordat de spoiler zoveel is nageaapt door tuners/stylers. Het heet niet voor niets 'supra style' bij de meeste sjonshops
Dat is inderdaad wel jammer.
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:41 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Dat zegt Tjabbo toch ook!
Lezen kerel!
Waarom heeft die NSX 2 verschillende velgen?quote:
Kijk eens naar die suup...quote:Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom heeft die NSX 2 verschillende velgen?
Volgens mij is dit een alfa spoiler.. heb hem iig al zo vaak gezien. Volgens mij zijn er geen straatversies gemaakt met het ding .. trouwens compleet overbodig, zelfs de v6 is underpowerd. .quote:
Ga jij eerst maar eens je rijbewijs halen!quote:Op donderdag 8 november 2007 16:43 schreef Turquaz52 het volgende:
ik bevestigde zijn verhaal sukkel
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
De oude Supra vind ik een stuk mooier, die heeft qua looks ook meer van een NSX weg trouwens
You're rightquote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:39 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens je rijbewijs halen!
Dan kun je eindelijk eens legaal in die sjonnie wannabee-GTI-killer kut Golf rijden... pauper!
Mag jij stofhappen achter m'n T3quote:Op donderdag 8 november 2007 17:42 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
![]()
OT: Wanneer ga je weer met de Prelude rijden?
Dan mag je stof happen achter de MR2 aan![]()
Typische trieste boerenhollanderopmerking weer: pauper en een grap in mn signature serieus nemenquote:Op donderdag 8 november 2007 18:26 schreef Supra_Turbo het volgende:
Typische trieste turkenopmerking weer.
Ga je nu ook je ooms en neven erbij halen enzo...![]()
Of willen ze niet in die Golf TDI VTEC gezien worden![]()
En jij roethappen achter mijn TDIquote:Op donderdag 8 november 2007 18:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mag jij stofhappen achter m'n T3
He ho eens. Als ik T3 zeg bedoel ik wel een echte T3 he!!quote:Op donderdag 8 november 2007 19:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En jij roethappen achter mijn TDI![]()
![]()
![]()
phuck! dacht ik ff dat je een T3 turbo bedoeldequote:Op donderdag 8 november 2007 20:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
He ho eens. Als ik T3 zeg bedoel ik wel een echte T3 he!!
[ afbeelding ]
Gewoon 57pk op m'n achterwielen wat een kleine 1400kg voort duwt. Zie dat maar eens bij te houden![]()
Je verwacht dat dit weer een spannend "StefanP vs. De rest" topic wordt?quote:
Moet je morgen iets eerder komen.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mag jij stofhappen achter m'n T3
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Ga je nu ook al je andere turbo's van je quadTurbocharged Supra bij betrekken?![]()
OMGquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij denkt dat elke supra rijder overdrijft.
hmmm inkoppertje dit natuurlijk![]()
2 nu, he ... en dit topic heeft meer leesvoer-waarde dan discussie-waarde, dus veel meer dan 2 zal het niet gaan worden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
OMGEEN ZWERM, EEN ZWERM ZEG IK JE!! DIT IS EEN OPSTAND VAN ALLE SUPRA RIJDERS
![]()
![]()
![]()
VAG & HONDA RIJDERS, HERENIG U!!![]()
![]()
![]()
hahahahahhaa
en @ Googol.., Waar bleef je gast?We zijn al op pagina 3, en geen 1 post van youu??
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
2 nu, he ... en dit topic heeft meer leesvoer-waarde dan discussie-waarde, dus veel meer dan 2 zal het niet gaan worden.
OT: Geef my maar de NSX. Ik verkies een mr-layout boven een fr layout anyday. Plus ik vind de NSX mooier maar da's een kwestie van smaak. Als je dat feit optelt bij het feit dat het NSX-blok technisch superieur is maar het Supra-blok qua constructie superieur is dan maakt dat dit topic vrij zinloos
Smaak en stijl zijn subjectief. Objectief zijn de auto's niet te vergelijken (twee verschillende werelden)
Je hebt gelijk.. daarom ben ik ook een Honda en een VAG fanquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:38 schreef Supra_Turbo het volgende:
Idd
Waarom zou je je beperken tot 1 merk?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:52 schreef GizartFRL het volgende:
Ik heb gekozen voor de NSX.
Al was het alleen maar op StefanP te pesten.
Minstens een paar uur door het tjdsverschil. 14.gifquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nou daar zal hij wel even mee zitten denk ik.
Want? De rijervaring is subjectief en ik vind het best als iemand die in een NSX beter vindt, maar de wegligging van een Supra is meetbaar beter hoor. Zie ook het artikel dat ik op pagina 1 plaatste.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:10 schreef DirtyHarry het volgende:
De wegligging van de NSX is ook superieur tov de supra. Mede dankzij het feit dat Ayrton Senna himself mee heeft geholpen in het ontwikkelproces van de auto.
Nouja als een van de beste coureurs ter wereld meehelpt en ervoor zorgt dat de auto zo snel mogelijk een rondje Suzuka kan afleggen, dan is dat niet subjectief. Alleen veel g krachten kunnen trekken zegt wat dat betreft niet heel veel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:18 schreef StefanP het volgende:
[..]
Want? De rijervaring is subjectief en ik vind het best als iemand die in een NSX beter vindt, maar de wegligging van een Supra is meetbaar beter hoor. Zie ook het artikel dat ik op pagina 1 plaatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |