abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54381056
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:07 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Stefan is een van de zeldzame users die zelf een 200+ ( [afbeelding] ) pkwagen supercar bezit .. de rest lult maar gewoon wat aan de hand van wat specs op internet .. ow ja,ze bashen allemaal.
snel? Ja? etc etc, maar dat maakt het nog geen supercar. Dat is het totale pakket.

Ik zou overigens geen van beiden willen, omdat dit het soort auto is waar het type wannabe-streetracer met petje en crx op geilt.
pi_54381744
Zat nog eens te kijken. Maar wat is een Supra lelijk zeg. Zowel van buiten, maar vooral van binnen
  maandag 5 november 2007 @ 16:03:11 #28
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54382352
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:27 schreef GC_Stef het volgende:
Tjabbo, waar ik op doel is dat het niet moeilijk is om je voor te doen als iemand die ergens anders woont en daar veel dikke auto's heeft (gehad). Feit is dat ik nergens eigendomspapieren zie. Ik kan ook best op een amerikaans forum zeggen dat de GoFaster Skylines van mij zijn, maar dat is evenmin ongeloofwaardig.

Wat betreft sucky sucky, dat valt dus ontzettend mee. Of noem jij Fietsbels of Gerry's Supra's ook sucky sucky? Auto's zijn in technische topstaat (en die van mij op de ophanging en startmotor na op het moment ook) en zijn goed onderhouden.
Mijn persoonlijke mening is dat je een RHD supra rijdt omdat je geen fatsoenlijke kan betalen. Simpel zat.
Fabian weet precies wat ik van zijn auto vind. Die spreek ik af en toe nog wel. Gerry ken ik niet persoonlijk.
En hoe je het went of keert, een RHD supra kopen komt voort uit het niet hebben van genoeg geld en JA ik vind dat je een RHD auto alleen moet kopen als hij niet LHD geleverd is.

Buiten dat ken ik stefanp persoonlijk, heb meegereden en zelf gereden in 1 van zijn supras en JA hij kon zowel eigendomsbewijzen als dyno numbers overleggen. Wat je er ook van vind, een scam is het niet.
pi_54382854
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:02 schreef Repeat het volgende:

[..]

snel? Ja? etc etc, maar dat maakt het nog geen supercar. Dat is het totale pakket.

Ik zou overigens geen van beiden willen, omdat dit het soort auto is waar het type wannabe-streetracer met petje en crx op geilt.
Uh, ik denk dat een corvette toch echt wel een supercar is hoor
  maandag 5 november 2007 @ 16:46:38 #30
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54383340
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:32 schreef Fastmatti het volgende:
Zat nog eens te kijken. Maar wat is een Supra lelijk zeg. Zowel van buiten, maar vooral van binnen
...zei de man die een tigra wil kopen
pi_54384511
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:26 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Uh, ik denk dat een corvette toch echt wel een supercar is hoor [afbeelding]
Een sportwagen ja. Geen supercar, dat is een Enzo, Carrera GT, SLR, Koenigsegg etc
pi_54384890
Stock vind ik de NSX mooier, maar die zwarte die StefanP post is mooier dan welke NSX ook!
pi_54385171
uiteraard de supra
  maandag 5 november 2007 @ 18:26:01 #34
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54385586
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:39 schreef Repeat het volgende:

[..]

Een sportwagen ja. Geen supercar, dat is een Enzo, Carrera GT, SLR, Koenigsegg etc [ afbeelding ]
Wat maakt zo'n auto een supercar en waardoor onderscheid hij zich van de rest?
pi_54385970
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:26 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Wat maakt zo'n auto een supercar en waardoor onderscheid hij zich van de rest?
De prijs en exclusiviteit. Wederom een heerlijk subjectief iets
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 5 november 2007 @ 18:53:57 #36
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54386238
Exclusiviteit hoort er niets mee te maken te hebben eigenlijk.
Waarom is een auto die bestempeld wordt als supersport car ineens een gewone sportauto als ze besluiten hem in serie te gaan maken? Dat is dus niet zo.
Prijs...wellicht.

Het hoort natuurlijk op basis van prestaties weggezet tegen de huidige maatstaven te zijn.
pi_54387090
Ik vind het beide interessante auto's, en zal altijd respect hebben voor de mensen die het op willen brengen om met iets dergelijks te rijden en evt. de boel bij wijze van hobby stijlvol aan te passen. De Supra vind ik echter niet mooi, de buitenkant, maar vooràl het interieur. Het komt op mij over als een soort grote CRX, maar dat komt voor een zeer groot deel door het relatief grote aantal stijllóze Supra's in de tuning/stylingscene. De auto lijkt bij wijze van spreken veel "fout volk" aan te trekken. De NSX vind ik ook niet direct een prachtige auto, maar de uitstraling spreekt me iig veel meer aan dan de Supra. Ook de motor van de NSX spreekt me meer aan, ondanks die heerlijke onverwoestbaarheid van het Supra blok. Voeg daar als kers op te taart de naam Senna aan toe en mijn keuze is duidelijk: NSX. Zonder twijfel. Mèt de klapkoplampen s.v.p.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjaeck op 05-11-2007 19:46:34 ]
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
  maandag 5 november 2007 @ 20:19:27 #38
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_54388174
@ TS
Het is een beetje triest van je om een bash-topic te openen.
Ga jij eerst maar eens je rijbewijs halen voordat je ook nog maar 1 meter in die gesjonnieficeerde trage diesel Golf van je (pa) gaat rijden!

Maar goed... om antwoord te geven op je vraag:
Voor goede steering response en een racy gevoel: Honda NSX
Voor luxe en makkelijk verkrijgbare power/snelheid: Supra
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:04 schreef Tjabbo het volgende:
He stef volgens mij heb je het niet helemaal begrepen.
Stefan heeft een 800whp supra gehad (onder meer) en 3 in totaal.
Altijd leuk... mensen die denken dat StefanP een rukkend pubertje is en zich moet verplaatsen op een gejatte fiets
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:04 schreef Tjabbo het volgende:
Ik blij dat ik in een MK3 supra rjidt wat dat aan gaat. 99% van de mensen die in deze topics posten hebben nooit een écht snelle auto gehad voor meer dan 3 jaar en hebben geen idee wat het kost.
En maar bashen op de hobby van een ander terwijl ze in de lease astra zitten.
Helemaal mee eens!

Zelf zitten ze in een afgetrapte lease-Golf, maar ze weten je wel te vertellen wat voor een kut-hok een Supra is, terwijl ze er nog geen meter in gereden hebben.
Trieste figuurtjes...
pi_54388300
NSX featuring Supra.... zo zo... weer een doordachte topictitel...

anyhow, ik ga voor de NSX, deze vind ik persoonlijk vele malen mooier. de prestaties boeien me geen ruk want dat zit bij allebei de auto's wel snor en om nou over een paar tienden te gaan lopen huilen

trouwens om even deel te nemen in de welles nietes supercar discussie

de Enzo is een supercar, de Carrera GT ook. dit omdat ze gewoon ontzettend snel zijn en er exclusieve techniek in zit.. maar de Atom is ook een supercar. en zullen we de Caparo T1 even niet vergeten? die draait rondjes om alle hierboven genoemde "supercars"

en de SLR is de badge supercar uiteraard niet waardig.... nepmclaren... gepimpte SL500 ja... z'n meer dan 10 jaar oudere "voorganger" de F1 is gewoon sneller en er zit veel meer en mooiere techniek in.

dat maakt de caparo trouwens nog wat mooier want die is ontwikkeld door 3 voormalige werknemers van McLaren en die hebben toevallig ook aan de F1 meegewerkt... had mercedes daar zn lelijke ster maar op kunnen plakken....

Hopeloos benzine verslaafd
pi_54389859
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:19 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Altijd leuk... mensen die denken dat StefanP een rukkend pubertje is en zich moet verplaatsen op een gejatte fiets [afbeelding]
[..]
Niet zo gek om te denken als je zn reacties leest hoor. Overigens neem je zn stijl al helemaal over
  maandag 5 november 2007 @ 22:04:47 #41
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54390934
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:23 schreef Repeat het volgende:

[..]

Niet zo gek om te denken als je zn reacties leest hoor. Overigens neem je zn stijl al helemaal over
ja waarom zou je ook een inhoudelijke discussie houden als je mensen kan afzeiken.
  maandag 5 november 2007 @ 22:06:41 #42
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54390993
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:26 schreef Youp het volgende:

trouwens om even deel te nemen in de welles nietes supercar discussie
knip
en daar is 99% subjectief van. NIet dat de enzo en/of carrera geen supercars zijn. want dat zijn ze.
maar wat maakt een auto dan wél een supercar? Imho komt de slr ernstig dichtbij.
pi_54392571
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:06 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

en daar is 99% subjectief van. NIet dat de enzo en/of carrera geen supercars zijn. want dat zijn ze.
maar wat maakt een auto dan wél een supercar? Imho komt de slr ernstig dichtbij.
misschien is het een supercar maar buiten wat bolt on rommel zit er niks speciaals qua techniek op of aan... echt super snel is hij nou ook weer niet, hij is alleen leverbaar met een automaat... hij blinkt gewoon nergens in uit buiten de patserfactor...

imo is hij in ieder geval de naam McLaren (vergelijk F1 (en Caparo)) niet waardig... supercar of niet, het is zeker geen volbloed raceauto, mijn definitie van een supercar, maar eerder een versjonde SL500 en daarom vind ik het geen supercar.

maargoed dat is idd subjectief... zoals alles in dit topic
pi_54392644
dubbel
pi_54392789
kZou een EVO willen of een Elise/Speedster. Liefst een Elise met ABS of een Speedster met koni/H&R of eibach setup.

Lekker simpel, lekker veel lol in bochten. Van miljoen heb ik dan nog minstens 950.000 euro over, en tegen de tijd dat ik ook eens fatsoenlijk kan rijden, rij ik ze allebei meteen zoek op een circuit.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_54394275
Ik vind de NSX een net wat mooiere auto dan de Supra, maar een Supra is ook geen verkeerde auto om in te zitten. Maar toch zou ik voor de NSX gaan in dit geval en dan wel een rooie, al ziet die blauwe gefacelifte er ook mooi uit.

Dit is puur op looks gebaseerd, heb niet zoveel verstand van tunebaarheid, al denk ik dat de Supra daar beter voor geschikt is.
pi_54394659
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:44 schreef Toewan het volgende:
Ik vind de NSX een net wat mooiere auto dan de Supra, maar een Supra is ook geen verkeerde auto om in te zitten. Maar toch zou ik voor de NSX gaan in dit geval en dan wel een rooie, al ziet die blauwe gefacelifte er ook mooi uit.

Dit is puur op looks gebaseerd, heb niet zoveel verstand van tunebaarheid, al denk ik dat de Supra daar beter voor geschikt is.
Geef mij maar een donker/goud/gele
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_54394713
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:44 schreef Toewan het volgende:

Supra is toch geschikter voor tuning etc..
Dit omdat de V6 al ver geavanceerd is van de NSX, niks meer aan doen.. Ongeblazen, en toch prestaties hebben als een geblaze blok
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 6 november 2007 @ 00:06:11 #49
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54394936
wha ik zie net dat je de op aangepast hebt. netjes
  dinsdag 6 november 2007 @ 00:09:12 #50
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54395010
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Supra is toch geschikter voor tuning etc..
Dit omdat de V6 al ver geavanceerd is van de NSX, niks meer aan doen.. Ongeblazen, en toch prestaties hebben als een geblaze blok
verschil is dat een NA blok veel moeilijker is verder op te kietelen.
Een turbo blok is daarentegen -relatief- eenvoudiger en je haalt er veel meer pk uit.

De discussie hoeft niet wéér opgestart te worden ( ) maar voor een om het even bedrag haal je uit de supra motor veel meer pk's dan met vergelijkbaar geld uit de nsx motor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')