Die mogen wat mij betreft direct bij het groot vuil.quote:Op zondag 4 november 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
Gasten tegen D: Loop jij altijd zo netjes rond,
D: Ja meestal wel
G: Thuis ook
D: Meestal in spijkerbroek met overhemd en jasje
G: Waarom dan
N: We spelen hier vuilnismannetje!!! WE zitten hier toch als miljonair.
Nou dat is bij sommigen waaronder N, B en A niet te zien.
Kim komt en dan komt er een nieuw nog groter bed in de MB en mogen ze daar met zn allen slapen (H,L,K&J bedoel ik dan)quote:Op zondag 4 november 2007 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Welk lekker wijf komt er dan als gastspeler?
Pffff, boeiend ook
Ja ik hoorde het ook en daarna zei die we mogen het er niet over hebbenquote:Op zondag 4 november 2007 23:43 schreef Margo37 het volgende:
1 van die bandleden tegen Huub over Fok, was niet echt goed te verstaan maar we mogen het er niet over hebben zegt Huub maar hij kon het wel begrijpen![]()
Als je zo snel bent als Amanda , no problem, maar ik verwacht nix meer vanavond.quote:Op zondag 4 november 2007 23:47 schreef Ziet het volgende:
zou ik nog ff snel kunnen douchen denken jullie?
10 minuten, niet langer hoor !! Brief komt eraan !quote:Op zondag 4 november 2007 23:47 schreef Ziet het volgende:
Misschien na de EXIT VAN BRAIN!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 november 2007 23:48 schreef Kinga het volgende:
Komt die nieuwe gastspeler nou nog ofnie?
mwhahaquote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je zo snel bent als Amanda , no problem, maar ik verwacht nix meer vanavond.
Jij gaat mij toch niet blij maken met een dooie mus?quote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
10 minuten, niet langer hoor !! Brief komt eraan !![]()
![]()
![]()
Je wil er gewoon netjes bij zitten voor als die gastspelert komtquote:Op zondag 4 november 2007 23:47 schreef Ziet het volgende:
Wat ik ervan begrepen heb, gingen beiden PRIMA in Gemert!quote:Op zondag 4 november 2007 23:50 schreef carpediem23 het volgende:
Kim komt niet meer terug als butler ,adat vertelde ze de vorige keer. Dus misschien wel als gast speelster. Wiw ging er beter gisteren Huub of Brian? Iemand erachter gekomen als Brian is uit gejoeld?
Nee er was alleen voornamelijk jong non-streamend publiek en Netty met een grote bek wachtend in de rij volgens ruud.nlquote:Op zondag 4 november 2007 23:50 schreef carpediem23 het volgende:
Kim komt niet meer terug als butler ,adat vertelde ze de vorige keer. Dus misschien wel als gast speelster. Wiw ging er beter gisteren Huub of Brian? Iemand erachter gekomen als Brian is uit gejoeld?
LULquote:Op zondag 4 november 2007 23:55 schreef dgk_fan het volgende:
Ik kreeg net een anoniem telefoontje dat we rond 00.00 de exit
van Brian krijgen !!!!
Klopt mijn berekening dus !quote:Op zondag 4 november 2007 23:55 schreef dgk_fan het volgende:
van Brian krijgen !!!!
Mooi zo!quote:Op zondag 4 november 2007 23:55 schreef dgk_fan het volgende:
van Brian krijgen !!!!
Zweer het op je FOK account....quote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
10 minuten, niet langer hoor !! Brief komt eraan !![]()
![]()
![]()
Ik mis dat heus wel dat gezeik...quote:Op maandag 5 november 2007 00:00 schreef noekje het volgende:
Het voordeel van Brian zijn beuken op Amanda is toch wel, we hebben geen relatieperikelen tussen Dennis en Nadia meer. Urenlang dat gezeik op die tuinstoelen. We zijn verlost!![]()
Da's nu 1 minuut geledenquote:Op zondag 4 november 2007 23:55 schreef dgk_fan het volgende:
van Brian krijgen !!!!
Hou je mond eensch jij, anders luisteren de scriptschrijvers straks WEER naar jou!quote:Op maandag 5 november 2007 00:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik mis dat heus wel dat gezeik...![]()
![]()
Mijn hemel.....in dit geval heeft ieder nadeel zijn voordeel.quote:Op maandag 5 november 2007 00:00 schreef noekje het volgende:
Het voordeel van Brian zijn beuken op Amanda is toch wel, we hebben geen relatieperikelen tussen Dennis en Nadia meer. Urenlang dat gezeik op die tuinstoelen. We zijn verlost!![]()
Gemeenschappelijke Vertrek Brief?quote:Op maandag 5 november 2007 00:01 schreef chufi het volgende:
Gast: gaan jullie morgen golfen ?
H: A&B zijn bezig met hun GVB.
Volgens mij weten A&B niet eens wat dat is !!!
quote:Op zondag 4 november 2007 23:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Was jij dat ? Jezus wat heb jij een rotte stem zeg !
quote:Op maandag 5 november 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Grote Vertrek Brief?
anders weet ik het ook niet
Waar is Jaap?quote:Op maandag 5 november 2007 00:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 00:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Een volledig zwartgespoten Puch Reider, die tegen de 80kmh rijdt !!!quote:Op zondag 4 november 2007 23:58 schreef chufi het volgende:
dgk_fan? Had je nu een PUCH-Maxi (vrouwtjes model) of een echte PUCH ?
Golf Vaardigheids Bewijs.quote:Op maandag 5 november 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke Vertrek Brief?
Das te makkelijk, zou wel mooi zijn iid.quote:Op maandag 5 november 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Voor Brian is een GVB :quote:Op maandag 5 november 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 00:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor Brian is een GVB :
- [ . ] Gitaar Vaardigheids Bewijs
- [ . ] Gedichten Vaardigheids Bewijs
- [ . ] Golf Vaardigheids Bewijs
- [ . ] Gezang Vaardigheids Bewijs
- [x] Glazendeuren Vaardigheids Bewijs
Kruis aan wat van toepassing is
quote:Op maandag 5 november 2007 00:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor Brian is een GVB :
Er zijn een aantal mensen die totaal paranoia zijn worden hierquote:Op maandag 5 november 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
Brievenbus in beeld!! Zou het dan toch ???
[..]
Voor Brian is een GVB :
[..]
Voor Brian is een GVB :
[..]
Voor Brian is een GVB :
- [x] Glazendeuren Vaardigheids Verniel Bewijs
[..]
Voor Brian is een GVB :
Nope. Wel een bufferende blaas van de zenuwen...quote:Op maandag 5 november 2007 00:09 schreef Scandalous het volgende:
Hebben jullie ook van die bufferende streams ?
neequote:Op maandag 5 november 2007 00:09 schreef Scandalous het volgende:
Nope, geen last van. Probeer deze.quote:Op maandag 5 november 2007 00:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Voor Brian is een GVB :
- [x] Glazendeuren Vaardigheids Bewijs --> gevolg: Glas Verzekerings Ban
Das wel een stoer model! Kom je overal mee :-). Ik zal rekening met je houden als ik je tegenkom op de snelweg.quote:Op maandag 5 november 2007 00:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Een volledig zwartgespoten Puch Reider, die tegen de 80kmh rijdt !!!![]()
Ik hoop dat Jaap de brief weer voor mag lezen....quote:Op maandag 5 november 2007 00:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen die totaal paranoia zijn worden hier![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 00:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nope. Wel een bufferende blaas van de zenuwen...
(Ga me morgen dan maar weer ziekmelden, dit wordt een spannende nacht, IK VOEL HET !!)
Heel stiekem doe ik wel es snelweg jaquote:Op maandag 5 november 2007 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel een stoer model! Kom je overal mee :-). Ik zal rekening met je houden als ik je tegenkom op de snelweg.
Hebben lekker stoom afgeblazen en tegen elkaar en zichzelf bewezen dat ze nog scheidbaar zijn en de geiligheid wint het nu weer van de spanning.quote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Man man man, snappen jullie Huub en Lieke nog?
Ja hij is exit....quote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef tipsch het volgende:
Is er dan eindelijk een brief? EXIT Brian?
Ik las op Nowlive dat die komt rond 0.33 uur.quote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef tipsch het volgende:
Is er dan eindelijk een brief? EXIT Brian?
Dankjewelquote:Op maandag 5 november 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, geen last van. Probeer deze.
http://www.dondj.nl/streams.html
VERZON ik ze maar. Ik zit er al over te denken om het in de gootsteen te gaan doen (wc zitquote:
Alles voor de show.Denk dat Huub de grootste marionet is.quote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Man man man, snappen jullie Huub en Lieke nog?
denk het niet jaap zei dat ie naar bed gaat dusquote:Op maandag 5 november 2007 00:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik las op Nowlive dat die komt rond 0.33 uur.
*zit stil en kijkt naar scherm*
quote:Op maandag 5 november 2007 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Omg, wat doet Netty nou met dat geweer in dat huis???
streamlockquote:Op maandag 5 november 2007 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Omg, wat doet Netty nou met dat geweer in dat huis???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |