Nee er was alleen voornamelijk jong non-streamend publiek en Netty met een grote bek wachtend in de rij volgens ruud.nlquote:Op zondag 4 november 2007 23:50 schreef carpediem23 het volgende:
Kim komt niet meer terug als butler ,adat vertelde ze de vorige keer. Dus misschien wel als gast speelster. Wiw ging er beter gisteren Huub of Brian? Iemand erachter gekomen als Brian is uit gejoeld?
LULquote:Op zondag 4 november 2007 23:55 schreef dgk_fan het volgende:
Ik kreeg net een anoniem telefoontje dat we rond 00.00 de exit
van Brian krijgen !!!!
Klopt mijn berekening dus !quote:Op zondag 4 november 2007 23:55 schreef dgk_fan het volgende:
van Brian krijgen !!!!
Mooi zo!quote:Op zondag 4 november 2007 23:55 schreef dgk_fan het volgende:
van Brian krijgen !!!!
Zweer het op je FOK account....quote:Op zondag 4 november 2007 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
10 minuten, niet langer hoor !! Brief komt eraan !![]()
![]()
![]()
Ik mis dat heus wel dat gezeik...quote:Op maandag 5 november 2007 00:00 schreef noekje het volgende:
Het voordeel van Brian zijn beuken op Amanda is toch wel, we hebben geen relatieperikelen tussen Dennis en Nadia meer. Urenlang dat gezeik op die tuinstoelen. We zijn verlost!![]()
Da's nu 1 minuut geledenquote:Op zondag 4 november 2007 23:55 schreef dgk_fan het volgende:
van Brian krijgen !!!!
Hou je mond eensch jij, anders luisteren de scriptschrijvers straks WEER naar jou!quote:Op maandag 5 november 2007 00:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik mis dat heus wel dat gezeik...![]()
![]()
Mijn hemel.....in dit geval heeft ieder nadeel zijn voordeel.quote:Op maandag 5 november 2007 00:00 schreef noekje het volgende:
Het voordeel van Brian zijn beuken op Amanda is toch wel, we hebben geen relatieperikelen tussen Dennis en Nadia meer. Urenlang dat gezeik op die tuinstoelen. We zijn verlost!![]()
Gemeenschappelijke Vertrek Brief?quote:Op maandag 5 november 2007 00:01 schreef chufi het volgende:
Gast: gaan jullie morgen golfen ?
H: A&B zijn bezig met hun GVB.
Volgens mij weten A&B niet eens wat dat is !!!
quote:Op zondag 4 november 2007 23:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Was jij dat ? Jezus wat heb jij een rotte stem zeg !
quote:Op maandag 5 november 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Grote Vertrek Brief?
anders weet ik het ook niet
Waar is Jaap?quote:Op maandag 5 november 2007 00:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 00:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |