Ik hoop dat Jaap de brief weer voor mag lezen....quote:Op maandag 5 november 2007 00:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen die totaal paranoia zijn worden hier![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 00:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nope. Wel een bufferende blaas van de zenuwen...
(Ga me morgen dan maar weer ziekmelden, dit wordt een spannende nacht, IK VOEL HET !!)
Heel stiekem doe ik wel es snelweg jaquote:Op maandag 5 november 2007 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel een stoer model! Kom je overal mee :-). Ik zal rekening met je houden als ik je tegenkom op de snelweg.
Hebben lekker stoom afgeblazen en tegen elkaar en zichzelf bewezen dat ze nog scheidbaar zijn en de geiligheid wint het nu weer van de spanning.quote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Man man man, snappen jullie Huub en Lieke nog?
Ja hij is exit....quote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef tipsch het volgende:
Is er dan eindelijk een brief? EXIT Brian?
Ik las op Nowlive dat die komt rond 0.33 uur.quote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef tipsch het volgende:
Is er dan eindelijk een brief? EXIT Brian?
Dankjewelquote:Op maandag 5 november 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, geen last van. Probeer deze.
http://www.dondj.nl/streams.html
VERZON ik ze maar. Ik zit er al over te denken om het in de gootsteen te gaan doen (wc zitquote:
Alles voor de show.Denk dat Huub de grootste marionet is.quote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Man man man, snappen jullie Huub en Lieke nog?
denk het niet jaap zei dat ie naar bed gaat dusquote:Op maandag 5 november 2007 00:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik las op Nowlive dat die komt rond 0.33 uur.
*zit stil en kijkt naar scherm*
quote:Op maandag 5 november 2007 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Omg, wat doet Netty nou met dat geweer in dat huis???
streamlockquote:Op maandag 5 november 2007 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Omg, wat doet Netty nou met dat geweer in dat huis???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |