quote:Op zondag 4 november 2007 22:33 schreef Cylvia het volgende:
Hoe kan je nou een klacht hebben over salmiaklolly's????
Niet zeuren.![]()
de spreekwoordelijke rapen natuurlijk hequote:Op zondag 4 november 2007 22:29 schreef BlaetAep het volgende:
Zal ik eens even zo'n salmiakknots in je anus duwen. Als hij dan barst zijn de rapen gaar![]()
MBOquote:Op maandag 5 november 2007 16:24 schreef Dibble het volgende:
bij ons op school gingen ze salmiak poeder opsnuiven![]()
die snoven wij altijd op de basis schoolquote:Op zondag 4 november 2007 22:25 schreef RickoKun het volgende:
vroegâh hadden we altijd van die tubetjes met salmiak poeder erin!
Nee joh, die hebben van die afschuwelijke papieren stokjes die helemaal week worden van je speeksel.quote:Op maandag 5 november 2007 14:06 schreef Florian_ het volgende:
die salmiaklolly's met die papagaai dr op zijn chiller![]()
JUMJUM HMMMMMMLEKKERHMMMMMMMMMMquote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben van die afschuwelijke papieren stokjes die helemaal week worden van je speeksel.
Ik eet die stokjes ook altijd opquote:Op maandag 5 november 2007 21:45 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben van die afschuwelijke papieren stokjes die helemaal week worden van je speeksel.
ghehe wij ookquote:Op maandag 5 november 2007 20:53 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
die snoven wij altijd op de basis school
quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
daarna toen we moesten trampolinespringen kregen iets van 5 gasten een bloedneus![]()
Hee, dat had ik ookquote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ghehe wij ookIk weet nog dat we een keer in de kleedkamer van de gymzaal die troep hadden gesnoven voor de lol, daarna toen we moesten trampolinespringen kregen iets van 5 gasten een bloedneus
![]()
Zout, kaneel, speculaaskruiden peper en vele anderen ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hee, dat had ik ook
Alleen dan met suiker snuiven, en toen hadden we niet trampoline gesprongen ofzo
Gewoon tijdens de les.
Dus als je salmiak of suiker snuift krijg je een bloedneus..
Weer wat geleerd.
hopelijk zie je ook dat stevenmac26 dit topic kickte?quote:Op zondag 14 november 2010 19:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit topic is meer dan 3 jaar oud, dat weet je hè?
Volgens mij kickte ik het topic maar goed..quote:Op zondag 14 november 2010 19:14 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
hopelijk zie je ook dat stevenmac26 dit topic kickte?
Wat ben je dan oud!quote:Op zondag 14 november 2010 19:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit topic is meer dan 3 jaar oud, dat weet je hè?
verdomme verkeerde naam getyptquote:Op zondag 14 november 2010 19:15 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Volgens mij kickte ik het topic maar goed..
Neen.quote:Op zondag 14 november 2010 19:14 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
hopelijk zie je ook dat stevenmac26 dit topic kickte?
Geen idee welk vest het was, maar ik denk het niet neequote:Op zondag 14 november 2010 19:19 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Wat ben je dan oud!
Heb je je vest nog?
Ik kijk trouwens nooit naar de datum van een topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |