Inderdaad, season 1 al gezienquote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Mochten er mensen zijn die het liever via internet gaan volgen, houdt er dan rekening mee dat jullie al snel zullen voorliggen op het schema van NET5.
Aaah okquote:Op woensdag 7 november 2007 17:08 schreef Hoedjes het volgende:
[..]
Inderdaad, season 1 al gezien, op 22 november start season 2. Dus nog even wachten. Wel vermakelijke serie!
Laura Prepon jaquote:Op woensdag 7 november 2007 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier wel hoor! Ik zag al wat bekende in het promofilmpje voorbij komen..
Mijn geliefde Bryan Greenberg
En toch ook Donna van that 70's show?
dankjequote:Op woensdag 7 november 2007 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier wel hoor! Ik zag al wat bekende in het promofilmpje voorbij komen..
Mijn geliefde Bryan Greenberg
En toch ook Donna van that 70's show?
Ja hoor, er zijn er echter pas 12 bekend op dit moment.. en met die staking enzo.. dunno hoe het verder zal gaan maar ik verwacht eigenlijk wel nog een hele boel afleveringenquote:Op maandag 12 november 2007 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jammer dat het maar 6 afleveringen heeft in het eerste seizoen. Zouden er nog meer dan 10 afleveringen in het 2e seizoen komen?
Hij acteert als een stuk bordkarton maar het is wel een plaatje idd.quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 18:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Hij acteert als een stuk bordkarton maar het is wel een plaatje idd.
Hebben jullie Prime al gezien? Film uit (ik geloof 2005) met Uma Thurman, Meryl Streep en Bryan Greenberg. Gisteren toevallig gekeken en aangezien het weer er toch niet beter op wordt de komende dagen is hij best aan te raden.quote:Op maandag 19 november 2007 18:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Hij acteert als een stuk bordkarton maar het is wel een plaatje idd.
oooeequote:Op dinsdag 20 november 2007 18:31 schreef Marble het volgende:
Ja die film was echt bagger, je zou denken dat de unaniem als beste actrice die ooit geleefd heeft omschreven Meryl onderhand wel een wat betere smaak zou hebben in het kiezen van scripts. Maar blijkbaar dus niet.
Nou ja, Bryan trekt er wel fijn vaak zijn kleren in uit dus je hebt wel een hoop eyecandy..
Ik waar moest ik het mee doen.. Thurman in der bh.. talking about unfair!!!quote:
Enjoy!quote:
Dit was de eerst aflevering die ik eindelijk de moeite waard vond, maar dan nog............ik zou er niet voor thuisblijven en zelfs de HD er niet voor laten lopen.......quote:Op donderdag 6 december 2007 15:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is het hier maar stil!! Niemand wat te melden na afgelopen episode?? Ik was het dinsdag helemaal vergeten.. dus had hem ff snel gedownload en gisteren bekeken.
maar wat een einde he!!! echt spannend, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen!!
Ik heb zo'n idee dat Nick nu bloed moet afstaan aan Sam aangezien hij waarschijnlijk zijn echte vader is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Tommeh op 07-12-2007 00:12:31 ]
One Tree Hill is slecht een maandje meer wachten!!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ze hier nu allemaal op de pc staanGa nu ep 6 kijken..
Nu Heroes is afgelopen en One Tree Hill ook nog wel even duurt ga ik mezelf hier maar mee vermaken
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk al tour tour.. Maar dit gaat dus over nieuwe seizoen![]()
Daarom moeten we ff kijken hoe het zit want ik ben ook nu bij met amerika zeg maar..
Kdenk dat wij gewoon in spoilers moeten praten en mensen zich maar moeten beheersenI know how hard that is
Oeps, je hebt gelijk, ik had het niet gezien. Heb m meteen maar even in spoilers gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandagquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op wat voor een dag wordt het in de USA uitgezonden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Jack Vasser uit journeyman is gavin goddard
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:25 schreef Tommeh het volgende:
Spoiler Seizoen 2 :Aubrey is zo geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
wanneer is die? Komende dinsdag al? En dan stop t en zijn er helemaal geen leuke series meer nu prison break een stop heeft en heroes ook (ja dan moet ik t downloaden maar vind t altijd wel leuk om er weer lekker ervoor te gaan zittenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Get ready for the season finale!!!!!!!!!!!!!!![]()
u got that right!quote:Ooh and by the way.. big cat SUCKS!!!
Haha ik moet je helaasch teleurstellen.. afgelopen dinsdag was de season finale.. kan ook zijn dat NET5 meteen doorgaat met het uitzenden van S2.. maar ik zou er maar niet vanuit gaan!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wanneer is die? Komende dinsdag al? En dan stop t en zijn er helemaal geen leuke series meer nu prison break een stop heeft en heroes ook (ja dan moet ik t downloaden maar vind t altijd wel leuk om er weer lekker ervoor te gaan zitten)
[..]
u got that right!
aah nee!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Haha ik moet je helaasch teleurstellen.. afgelopen dinsdag was de season finale.. kan ook zijn dat NET5 meteen doorgaat met het uitzenden van S2.. maar ik zou er maar niet vanuit gaan!
Dit waren er inderdaad bizar weinig. Gelukkig ben ik al lekker bij seizoen 2quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
aah nee!Waarom ook zo verdomd weinig afleveringen in een seizoen...
Waarschijnlijk zijn ze er niet mee gekapt.. zal alleen een maandje duren voordat ze verder gaan met season 2. Season 1 duurt idd maar 6 afleveringen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
Grrrr Net 5 is ermee gekapt hoor
Klopt het dat seizoen 1 maar iets van 6 afleveringen heeft en weet iemand wanneer seizoen 2 begint?
Nee, 7 Januari pasquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Werd dat gister gewoon uitgezonden.. oftewel vandaag te downloaden>?
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik heb NET5 aangeschreven en dit kreeg ik terug:
"Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor je email.
We hebben het gehele eerste seizoen van October Road uitgezonden. Het tweede seizoen is inmiddels aangekocht en staat begin juli in de planning. "Juli pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Ik heb NL subs nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je net een beetje in de verhaallijn en dergelijke, moet je zo lang wachten op het vervolg...![]()
OTHquote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben gewoon bij met Amerika hoor het is heel easy te downloaden..
Het ging over de subs.. Ik doe het gewoon met engelse subs.. Ik kan het ook niet zonder subs kijken teveel achtergrond lawaai steeds.. One tree Hill kan ik goed zonder subs volgen maar dit niet
Is dan pas veranderd idd.. vreemd!quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:52 schreef IV_Xample het volgende:
11 feb staat er dat deze pas wordt uitgezonden
weekje overgeslagen dus
welke heb je als laatste gezien?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik
Heb toevallig net de ep van vorige week gezien.. Ik vind het een leuke serie
Toen ik het topic opende had ik het idee dat er te weinig animo zou zijn voor 2 verschillende topics.. zo te zien had ik daar wel gelijk in.. het loopt nou niet echt storm!quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze ep spoiler je niet echt maar je moet ff uitkijken: Dit is namelijk USA en NL tegelijkertijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit de Series finale was dan ben ik echt goed boos!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 23-03-2008 22:20:35 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nothing is better than OTHquote:Op zondag 23 maart 2008 20:23 schreef Seriefreaker het volgende:
Nooit gezien. Deze week wel aardig wat tijd dus dan ga ik maar eens kijken op internet. Als hij net zo goed speelt als in OTH is het wel de moeite waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Ik weet de exacte redenen natuurlijk ook niet, maar ik kan me heel goed voorstellen dat de netwerken op save willen spelen.. blijkt dat de kijkcijfers tegenvallen kunnen ze altijd de stekker er na 12/13 eps uittrekkenquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop het want:Dacht ik ook eerst..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Tis nog niet officieel maar OR zou volgens de geruchten gewoon een nieuw seizoen krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:28 schreef Markkk het volgende:
iemand enig idee of er nog ooit nieuwe afleveringen gemaakt worden?
Vond die jackie maar een krielkip. Hannah is tenminste een echte vrouw.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Of voor Hannah.. Ik vind haar echt mooi hier
In that '70s show was ze altijd zo plomp vergeleken met jackie..
huh? waarom dat? Weinig kijkcijfers?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:12 schreef Tazmaniac het volgende:
OMG
reports melden dat October Road morgen offcieel gecancelled zal worden.. noooooooooo!!!!
Tja.. ik denk het.. daar gaat het immers allemaal om.. denk dat we vanavond een officieel bericht krijgen..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
huh? waarom dat? Weinig kijkcijfers?
quote:As for October Road: "It was like the little engine that could. It was a pilot that was picked up late and the series was picked up late. It was a terrific show—it just had a very, very small but dedicated core audience. [Road producers] [Josh] Applebaum] and [Andre] Nemick and [Scott] Rosenberg are going to work on our new drama Life on Mars and have some great ideas about this version. So we love the people, but it's just unfortunate that we couldn't find the kind of audience that would make it worth keeping."
Same here.. toch blijf ik Joan of Arcadia de voor mij grootste upset vinden in cancellation history.. maar deze is ook heel ergquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:25 schreef Sc0tTy het volgende:
Meh dat is echt kutkut amerikanen cancellen altijd de verkeerde shows
Hmm mjah ik ga zo nieuwe Gossip Girl loeren en voordat ik naar bed ga nieuwe OTH om dit een beetje te vergeten
bah
haha en dan? schijnt de zon waarschijnlijk volop.. maar vanwaar nog 1maandje?quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:22 schreef Houniet het volgende:
Over tien minuten op Net5.
er zou toch geen seizoen 2 meer komen?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:40 schreef IV_Xample het volgende:
stond in de gids the pilot
dus zal wel seizoen 1 zijn he
als herhaling voordat s2 begint
ooowwww gelukkig. Maar dan blijft t bij 2 seizoenen zeker?quote:
Seizoen 3 komt er niet meer nee.. daarom is het ook eigenlijk totaal oncewl om het nog te gaan volgen als je het nog niet gezien hebt op de NL'se televisie.. je krijgt namelijk nergens antwoord opquote:Op maandag 9 juni 2008 18:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ooowwww gelukkig. Maar dan blijft t bij 2 seizoenen zeker?
quote:Beste Hanneke,
Bedankt voor je reactie we zullen zo spoedig mogelijk een antwoord terug sturen
quote:Beste Hanneke,
Bedankt voor je reactie. Het is nog niet bekend of Net5 ook het 2e seizoen van October Road zal uitzenden. Hou de televisiegids in de gaten om op de hoogte te blijven van ons uitzendschema.
Met vriendelijke groet,
Net5
Daar ben ik ook een beetje bang voor ja....quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:04 schreef Tazmaniac het volgende:
haha sorry maar ik heb 0,0 vertrouwen/geloof of whatever meer in die polio zenders.. snap ook niet dat mensen nog serieus series op tv volgen.. niet negatief bedoelt maar ik snap gewoon niet waarom..
kzou sowieso niet meer kijken als ik jullie was.. na s2 stoppen ze er toch mee en dan blijf je me 1001 vraag zitten die je beantoowrd wil hebben
Dat kan ik je garanderen want de serie is gecancelled in Amerika.. helaas!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:12 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor ja....
Ah, dat had ik nog niet eens gelezen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat kan ik je garanderen want de serie is gecancelled in Amerika.. helaas!!
You've got mailquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 2.
Titel: Let's Get Owen
Tja.. ik zou zoals ik al eerder zei echt niks meer op de tv gaan volgen..quote:Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
Het was jullie zeker ook al opgevallen dat NET5 October Road na 1 aflevering van seizoen 2 weer heeft stop gezet?
quote:It's been more than a year since October Road went off the air, and the season-two DVD is finally hitting shelves May 5. What's the No. 1 reason to purchase said DVD? It includes a 10-minute, never-before-seen series wrap-up that O-Road fans will drool over.
After viewing the finale ourselves, we can assure you that fans will definitely be satisfied where the Roaders ended up. The finale jumps seven years into the future, and most of the entire cast is present.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |