welke heb je als laatste gezien?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik
Heb toevallig net de ep van vorige week gezien.. Ik vind het een leuke serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik het topic opende had ik het idee dat er te weinig animo zou zijn voor 2 verschillende topics.. zo te zien had ik daar wel gelijk in.. het loopt nou niet echt storm!quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze ep spoiler je niet echt maar je moet ff uitkijken: Dit is namelijk USA en NL tegelijkertijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit de Series finale was dan ben ik echt goed boos!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 23-03-2008 22:20:35 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Nothing is better than OTHquote:Op zondag 23 maart 2008 20:23 schreef Seriefreaker het volgende:
Nooit gezien. Deze week wel aardig wat tijd dus dan ga ik maar eens kijken op internet. Als hij net zo goed speelt als in OTH is het wel de moeite waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Ik weet de exacte redenen natuurlijk ook niet, maar ik kan me heel goed voorstellen dat de netwerken op save willen spelen.. blijkt dat de kijkcijfers tegenvallen kunnen ze altijd de stekker er na 12/13 eps uittrekkenquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop het want:Dacht ik ook eerst..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Tis nog niet officieel maar OR zou volgens de geruchten gewoon een nieuw seizoen krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:28 schreef Markkk het volgende:
iemand enig idee of er nog ooit nieuwe afleveringen gemaakt worden?
Vond die jackie maar een krielkip. Hannah is tenminste een echte vrouw.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Of voor Hannah.. Ik vind haar echt mooi hier
In that '70s show was ze altijd zo plomp vergeleken met jackie..
huh? waarom dat? Weinig kijkcijfers?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:12 schreef Tazmaniac het volgende:
OMG
reports melden dat October Road morgen offcieel gecancelled zal worden.. noooooooooo!!!!
Tja.. ik denk het.. daar gaat het immers allemaal om.. denk dat we vanavond een officieel bericht krijgen..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
huh? waarom dat? Weinig kijkcijfers?
quote:As for October Road: "It was like the little engine that could. It was a pilot that was picked up late and the series was picked up late. It was a terrific show—it just had a very, very small but dedicated core audience. [Road producers] [Josh] Applebaum] and [Andre] Nemick and [Scott] Rosenberg are going to work on our new drama Life on Mars and have some great ideas about this version. So we love the people, but it's just unfortunate that we couldn't find the kind of audience that would make it worth keeping."
Same here.. toch blijf ik Joan of Arcadia de voor mij grootste upset vinden in cancellation history.. maar deze is ook heel ergquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:25 schreef Sc0tTy het volgende:
Meh dat is echt kutkut amerikanen cancellen altijd de verkeerde shows
Hmm mjah ik ga zo nieuwe Gossip Girl loeren en voordat ik naar bed ga nieuwe OTH om dit een beetje te vergeten
bah
haha en dan? schijnt de zon waarschijnlijk volop.. maar vanwaar nog 1maandje?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |