gebeurde al 2x, tweemalig dus.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk zomaar dat het niet eenmalig was.
Heidenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:42 schreef Loontjah het volgende:
Bier is niet zo belangrijk.
succes missquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:45 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiiiii
Ik ga lerenIk word met de dag zenuwachtiger voor mijn eerste Engelse tentamens!!
![]()
Mja, dat is donderdag pas...nu nog goed leren!!!
Nah, beetje massa kweken kan niet zo heel veel kwaad. Laat ik het zo zeggen.. een paar kilootjes erbij, zou ik echt niet heel erg vinden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:42 schreef ChatGirl het volgende:
Dat heeft veel nut gehad dan PB, dat fitnessen.
Dat was ik dus vergetenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
Innovatief? Wat dacht je van een... euhm.... fietsframe met ingebouwde lampen, die er niet af te slopen zijn en altijd werken zonder dat ze een dynamo in de convetionele zin van het woord nodig hebben. Dus zeg maar, soort van schijfremmen, maar dan om spanning op te wekken.,...?
Geen idee...
idem hiero, straks naar huis!quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nah, beetje massa kweken kan niet zo heel veel kwaad. Laat ik het zo zeggen.. een paar kilootjes erbij, zou ik echt niet heel erg vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |