nog gefeliciteerd met de overwinning op Damzkieeequote:
ik weet niks van een nieuwe OPquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met de overwinning op Damzkieee![]()
Ohw shitquote:Op zondag 4 november 2007 21:44 schreef Loontjah het volgende:
Trig waar was je ?
Mogguhquote:Op maandag 5 november 2007 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
Dat jullie in het weekend een stage sc topic volbaggeren, ik blijf het knap vinden
Goeiemorguh
Beetje intregeren met de locals en een beetje conditie trainenquote:
Feestquote:Op maandag 5 november 2007 09:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje intregeren met de locals en een beetje conditie trainen
Krijg je er voor betaald ofzo?quote:Op maandag 5 november 2007 09:44 schreef PieterBas het volgende:
Hoi Dean
Ik heb zo zin in vanmiddag![]()
Ik ga meetrainen met de plaatselijke atletiekvereniging..
quote:Op maandag 5 november 2007 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste keer dat ik zoiets actiefs ondernam, had ik er een gescheurde nier aan over gehouden.
Dus tja, ik doe alleen nog maar veilige dingen om mijn conditie op peil te houden.
ben ik de enige die hier aparte conclusies uit trektquote:Op maandag 5 november 2007 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is nog wel te doen, maar ik ga dan ook niet verder dan rennen, fietsen en euhm... tja... dat is het eigenlijk, tenzij je sex meetelt.
Hoezo? rennen en fietsen is toch redelijk veilig? Vroeger ging ik regelmatig kickboksen, muay thai en karate trainingen meelopen. Stuk linker...quote:Op maandag 5 november 2007 10:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
ben ik de enige die hier aparte conclusies uit trekt![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste keer dat ik zoiets actiefs ondernam, had ik er een gescheurde nier aan over gehouden.
Dus tja, ik doe alleen nog maar veilige dingen om mijn conditie op peil te houden.
quote:Op maandag 5 november 2007 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is nog wel te doen, maar ik ga dan ook niet verder dan rennen, fietsen en euhm... tja... dat is het eigenlijk, tenzij je sex meetelt.
ik heb gewoon een zieke geest denk ikquote:Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Die eerste quote, heb ik het over levensgevaarlijke activiteiten als atletiek, die ik dus niet meer ondernam. Die tweede quote heb ik het over de enige lichamelijke activiteiten die ik nog onderneem, rennen en fietsen zijn, en seks als dat als lichamelijke activiteit wordt gezien.
Maar ik snap wat je bedoelt, in combinatie zijn het rare uitspraken
quote:Op maandag 5 november 2007 11:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb gewoon een zieke geest denk ik
Loontjahh... Jij woonde toch in de kokmeeuw?quote:Op maandag 5 november 2007 10:27 schreef Loontjah het volgende:
Ik vind me eigen zielig.
Ik ben vergeten van het weekend brood te gaan halen.
En nu heb ik brood bij van een week oud, en 3 cupjes jam
Ik heb voor straf mezelf niet getrakteerd op een vers brood van AH to go.
quote:Op maandag 5 november 2007 11:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb gewoon een zieke geest denk ik
enthousiastquote:
nou zegquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 5 november 2007 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Dean!![]()
Brakheid alom hier. Heb vannacht geen oog dicht gedaan.
Cherum.. achgossie.. apoediewoediewooooquote:Op maandag 5 november 2007 11:46 schreef ChatGirl het volgende:
Omdat ik nog steeds nog niet 100% fit ben. En ik de halve nacht heb lopen hoesten en kuchen.
Zou het in de lucht zitten, eerst donderdag al die vogeltjesquote:Op maandag 5 november 2007 11:55 schreef Loontjah het volgende:
Chatgirl, minder hoor!
Ik ben ook niet fit eigenlijk.
Ik vind dat ze in het weekend 48 uur per dag moeten laten duren.
Trig, dat is een paar huizen verder.
Hij vraagt op welk nummer jij dan woont?quote:Op maandag 5 november 2007 11:55 schreef Loontjah het volgende:
Chatgirl, minder hoor!
Ik ben ook niet fit eigenlijk.
Ik vind dat ze in het weekend 48 uur per dag moeten laten duren.
Trig, dat is een paar huizen verder.
42quote:
Aii..quote:Op maandag 5 november 2007 12:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ook weinig geslapen. Om 12 uur vond de kat van de ene buren het leuk de hond [in de kennel] op te ruien. Dat duurde tot half 3 [!], blaffen, miauwen, tieren, herrie...
En dat terwijl ik er om 5 uur uit moet...
Hoop toch echt dat binnenkort de schilder weer glazen in mijn kozijnen zet, wat dat plastic is niet bevorderend voor je nachtrust
Joah, weinig slaap héquote:
Ja, en dat gaat al drie weken zoquote:
Ga een raam kopen ofzoquote:Op maandag 5 november 2007 12:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, en dat gaat al drie weken zo![]()
Wij waren net ook aan het kleppen.. incl begeleiderquote:Op maandag 5 november 2007 12:21 schreef ChatGirl het volgende:
Het is hier wel gezellig. Begeleider is weg en we zijn al weer ff aan t kleppen
Wij hebben het over de begeleiderquote:Op maandag 5 november 2007 12:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wij waren net ook aan het kleppen.. incl begeleider
WTF? Het topje van je rechterwijsvingerquote:Op maandag 5 november 2007 12:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wij hebben het over de begeleider
En ik kan niet fatsoenlijk typen omdat het topje van mn rechterwijsvinger er af is.
Heb ik niet gezienquote:Op maandag 5 november 2007 12:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ja, iets met stanleymes en tie-raps op mn werk. Het valt op zich wel mee, het is ongeveer net zo erg als die man die vandeweek bij SBS eerste hulp programma was met zn plankje op zn vinger![]()
Ik ken etquote:Op maandag 5 november 2007 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
Het is alleen zo verrotte irritant typen.
Toch denken ze dat hoorquote:Op maandag 5 november 2007 13:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb me vanmorgen ziek gemeld, hele nacht misselijk geweest en kotsen enzo. Als dat nou eens gebeurd na een weekend flink zuipen dan heb ik er respect voor, maar heb amper drank gehad
Niet alleen de stagiairs krijgen dat naar hun kop geslingerdquote:Op maandag 5 november 2007 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, inderdaad, als hier een stagiair ziek is krijg je meteen, 'had je maar niet zoveel zuipen!' naar je hoofd geslingerd...
quote:Op maandag 5 november 2007 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
Nou weten jullie nog dat ik vrijdag vertelde dat ik er de P in had omdat mijn mede stagiaires wél cash kregen? (vast niet)
very nicequote:Maar dankzij de skillz van een van de afdelingshoofden is het geregeld dat ik ook een vergoeding krijg, met terugwerkende kracht vanaf september![]()
Mooi..quote:Op maandag 5 november 2007 14:20 schreef Loontjah het volgende:
Sow net gesprek gehad.
Directeur was 100% tevreden over mij, en de site die ik gemaakt heb zag er "gelikt" uit.
Alleen ik moest wat doen aan mijn communicatie kwaliteiten, maar dat weet ik zelf wel heel erg goed.
Pfff weer een opluchting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |