Dankje frits jij ook straksquote:Op zondag 4 november 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Slaap lekker Muckje en MPG [afbeelding] [afbeelding]
Dank je wel jonge!quote:
jaquote:
net goed kutbeesten. helemaal in de zomer. fiets je heerlijk in het zonnetje in je witte blouse, gaat er zo'n beest opzittenquote:Op maandag 5 november 2007 01:07 schreef eer-ik het volgende:
kutbeesten.
Ze zijn nu wel allemaal dood
bij ouders in de buurt zit ik altijd helemaal onder als ik stukkie gefietst hebquote:Op maandag 5 november 2007 01:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
net goed kutbeesten. helemaal in de zomer. fiets je heerlijk in het zonnetje in je witte blouse, gaat er zo'n beest opzittenwil je hem wegschieten laat hij zo'n spoor achter
en ik ga slapen!quote:Op maandag 5 november 2007 01:08 schreef eer-ik het volgende:
ik ga kijken of ik ergens restitutie kan claimen
jo, ltrquote:Op maandag 5 november 2007 01:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
en ik ga slapen!
weltrusten en oant moarn
[ afbeelding ]
quote:
quote:
backscreenquote:
PMquote:Op maandag 5 november 2007 01:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar waarom ben je pissed buzz?
ja, joh, dat soort volk...quote:
graag...quote:Op maandag 5 november 2007 01:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, joh, dat soort volk...
Nekschot geven.
Tyfus, ik gooi net m'n asbak over m'n bed heen
als ik deze weg heb gewerkt ga ik nog eventjes wat literatuur lezen en dan ook pittenquote:Op maandag 5 november 2007 01:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
graag...
ik ga inderdaad nog een shaggie draaien en dan toch maar naar bed....
Gossamme lang gelden dat ik zo'n soejang heb gehad...
Kia ora, vernieuwde OA!quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 06:01 schreef OA het volgende:
We moesten de kat laten zeiken op plastic korrels, omdat er een plasje naar de dierenarts moet...
Nou, dat is een hele opgave kan ik je vertellen... [afbeelding] Kat opgesloten in de badkamer, kleedje weg, afvoeren dicht, etc...
Uiteindelijk heeft ie in de gang gezeken, op z'n favoriete plekje, naast mijn schoenen... [afbeelding]
Mogge BXquote:
Het was naast mijn schoenen, dus er is niets mee gebeurd gelukkig!quote:[..]
*medelijden heeft met kat en schoenen van OA...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |