Nee inderdaad, die zit in het hoge noordenquote:Op zondag 4 november 2007 22:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Maar die kerel woont hier al lang niet meer gelukkig
quote:Op zondag 4 november 2007 22:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja M, wij hebben geen carnaval, wij hebben pedo's [afbeelding]
quote:
neem een bakkie jongenquote:Op zondag 4 november 2007 22:40 schreef buzzer het volgende:
Hoi
Kepput helemaal druk met modden vandaag
goedquote:
houwnie!quote:Op zondag 4 november 2007 22:33 schreef Houniet het volgende:
muck !!!!!!!!!!!!1111111
schatjequote:
hoe dat zo?quote:Wat een timing
Pak dan effe een bakkie, hier in deze oase van rustquote:Op zondag 4 november 2007 22:40 schreef buzzer het volgende:
Hoi [afbeelding]
Kepput helemaal druk met modden vandaag [afbeelding]
fokstok?quote:Op zondag 4 november 2007 22:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
neem een bakkie jongenen ga de STOK! ophalen
tegelijk ons (weer) melden in KSCquote:
quote:
oh!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 22:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
M, Bende van Venlo was toch gebruikt voor VAN GOD LOS ?
ik ookquote:Op zondag 4 november 2007 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
FokStok! ftw! Lange tijd geleden nog gevolgd dat topic![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:58 schreef Houniet het volgende:
@frits
FOK! Stok door NL-spel deel 68 *O* Terschelling *O* [ afbeelding ]
quote:
quote:
Ja, die film is daar losjes op gebaseerdquote:Op zondag 4 november 2007 22:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
M, Bende van Venlo was toch gebruikt voor VAN GOD LOS ?
quote:Op zondag 4 november 2007 23:16 schreef Houniet het volgende:
ben jij ook zo'n leipert MPG [afbeelding] [afbeelding]
Geen wijn meer voor fritsquote:Op zondag 4 november 2007 23:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Schenk net een lekker glas rode wijn in om mijn vrije week te vieren. Loop de trap op naar boven, verstap me waardoor er over de mijn overhemd nu een rode vlek zit [afbeelding]
En op de muur en de trap zaten ook behoorlijke vlekken [afbeelding]
Maar inmiddels wel aan het genieten van de wijn [afbeelding]
Ja ik heb dus vanmiddag 2 glazen champagne en een glas wijn op, maar dat is er toch wel aardig uit dacht ik zo. Maar dat viel vies tegenquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 23:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik heb dus vanmiddag 2 glazen champagne en een glas wijn op, maar dat is er toch wel aardig uit dacht ik zo. Maar dat viel vies tegen [afbeelding]
En ik floot ook nog toen ik de trap op liep [afbeelding]
iddquote:
van God losquote:
Dat valt toch best mee! Dat is al wat langer geledenquote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
iddlaatst ook al met dat bier
frits ouwe zuipert !![]()
Ik blijf wel student hèquote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
iddlaatst ook al met dat bier
frits ouwe zuipert !![]()
Whehe, zo erg ben ik niet hoorquote:
En terechtquote:Op zondag 4 november 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik blijf wel student hè [afbeelding] Daar moet ik wel naar gedragen natuurlijk [afbeelding]
Ja zo vaak drink ik niet meer tegenwoordigquote:Op zondag 4 november 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, zo erg ben ik niet hoor![]()
[..]
En terecht
weltruste kleine sint jozeffertjequote:Op zondag 4 november 2007 23:37 schreef Muck het volgende:
kinders, mijn muis doet niks meer, dus ik kruip lekker mijn bedje in
Ik denk dat ik gezellig met je meegaquote:Op zondag 4 november 2007 23:37 schreef Muck het volgende:
kinders, mijn muis doet niks meer, dus ik kruip lekker mijn bedje in [afbeelding]
jaaaja...quote:Op zondag 4 november 2007 23:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zo vaak drink ik niet meer tegenwoordig [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |