quote:
Andere kanalen (SportLive1) doen t wellicht nog wel.quote:Op zondag 4 november 2007 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie beginnen over Sopcast, en plots kapt mijn stream ermee. Geen beeld meer
.
En zo is 't maar netquote:Op zondag 4 november 2007 15:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
LOL er wordt nu gescandeerd ADRIE KOSTER ADRIE KOSTER ADRIE KOSTER WE WORDEN KAMPIOEN!!
Ja echt ?quote:Op zondag 4 november 2007 15:48 schreef Nashje het volgende:
Lucky feyenoord.
quote:Op zondag 4 november 2007 15:51 schreef Nashje het volgende:
Nee dat is Emanuelson niet, dat is Davids Engelse commentator
Tegen de Graafschap nog wel!!quote:Op zondag 4 november 2007 15:53 schreef the_undertaker het volgende:
Feyenoord beheerst de wedstrijd
Vetquote:Op zondag 4 november 2007 15:54 schreef El-Salvador het volgende:
Jan Arie van der Eijden gaat zijn debuut maken![]()
Of Feyenoord tegen Twente!quote:Op zondag 4 november 2007 15:56 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ja net zoals Ajax heerste tegen SPARTA![]()
en zo hoort hetquote:Op zondag 4 november 2007 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
7 spelers uit de eigen jeugd in het veld op dit moment.
Geen een club in Nederland (of de meeste in Europa) doen ons dat na..
Waarom blijf je daar steeds op terugkomen?quote:Op zondag 4 november 2007 15:56 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ja net zoals Ajax heerste tegen SPARTA![]()
FC Twente en Sparta zijn ook echt van hetzelfde niveau hequote:
Als je Ajacied bent, mag je je daar best voor schamen.quote:Op zondag 4 november 2007 15:58 schreef Lyzio het volgende:
Ik ken die van der Heijden helemaal niet :$ Schaam...
wat voor een speler ?quote:Op zondag 4 november 2007 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jaaa, eindelijk komt ie er dan zo in voor zijn debuut..
Dit gaat een grote worden, mark my words.. JAN ARIE
.
Ik quote alleen de commentator.quote:Op zondag 4 november 2007 15:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom blijf je daar steeds op terugkomen?
Je doet alsof het heel iets is dat die kakkerlakken de wedstrijd domineren..
8-1quote:Op zondag 4 november 2007 15:59 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
FC Twente en Sparta zijn ook echt van hetzelfde niveau he![]()
Sterke punten? Zwakke punten?quote:
daar ga ik een gifje van regelenquote:Op zondag 4 november 2007 16:01 schreef Nashje het volgende:
Mooi dat tikje van Heitinga op het hoofd van Stekelenburg.
Ik ben geen scout he, maar de keren dat ik hem heb zien spelen en hij maakt altijd een heel solide indruk. Hij is groot, sterk aan de bal en komt aardig hoog met koppen. Vrij goeie passing ook.quote:
Mooi schot maar wel echte spits, in het midden liep er eentje vrijquote:
Uhuh.quote:Op zondag 4 november 2007 16:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Mooi schot maar wel echte spits, in het midden liep er eentje vrij
Maduro was ook niet helemaal alert!quote:Op zondag 4 november 2007 16:07 schreef toma het volgende:
wat een lucky van Roda
quote:Op zondag 4 november 2007 16:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
4-2!! HUNTELAAR
WTF HUNTELAAR MIST????
dat dus, dit is toch niet normaal meer.quote:Op zondag 4 november 2007 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
WAAROM NEEMT HUNTELAAR NOG STEEDS STRAFSCHOPPEN ALS IE ER ZOVEEL MIST?
Dat alleen al is een quote waard.quote:Op zondag 4 november 2007 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Deze keer eens geen schwalbe van Suarez, maar een 100% strafschop.
Dit was echt een terechte strafschop hoor.quote:Op zondag 4 november 2007 16:11 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap het wel, Huntelaar wil gewoon geen onterechte penalties inschieten. Karma-kwestie.
Duidelijk niet volgens Huntelaarquote:Op zondag 4 november 2007 16:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit was echt een terechte strafschop hoor..
Mols is een chinees ofzo?quote:Op zondag 4 november 2007 16:12 schreef TC03 het volgende:
Mols voor Makaay. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Er is toch zo'n weddenschap topic?quote:Op zondag 4 november 2007 16:12 schreef Lyzio het volgende:
Bij 3-3 schop ik m'n pc doormidden.
Huntelaar neemt altijd van die grote stappen bij een penal... dat zie je gewoon aankomen..quote:Op zondag 4 november 2007 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al die reacties over "ik zag 't al aankomen", stelletje Jomanda's
.
Jaquote:
Staat gequotequote:Op zondag 4 november 2007 16:12 schreef Lyzio het volgende:
Bij 3-3 schop ik m'n pc doormidden.
Je zou het denken.quote:Op zondag 4 november 2007 16:18 schreef Devrim_ het volgende:
Ajax heeft geen zin om op nr. 1 te staan
als ze eens normaal kansen zouden benutten jaquote:Op zondag 4 november 2007 16:18 schreef the_undertaker het volgende:
Tis weer appeltje eitje dus voor 020
overdrijven is ok een vak.quote:Op zondag 4 november 2007 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
ROMMEDAHL!
WERELDGOAL..
quote:Op zondag 4 november 2007 16:22 schreef Fvdh het volgende:
Wat een zwaar kutweekend!
iddquote:
Die laatste actie van hem, schitterend.quote:Op zondag 4 november 2007 16:23 schreef Rumille het volgende:
Van der Heijden nu al briljant.
RJC.quote:Op zondag 4 november 2007 16:24 schreef Rumille het volgende:
Voor welke club is DarkShine?
Weet niet, ik zie hem op Fok altijd alleen maar janken over het onrecht wat RJC wordt aangedaan.quote:Op zondag 4 november 2007 16:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen commentaar. Tenminste als hij redelijk is.
Moet RJC maar geen Duitsers kopen.quote:Op zondag 4 november 2007 16:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet niet, ik zie hem op Fok altijd alleen maar janken over het onrecht wat RJC wordt aangedaan.
Darkshine en redelijk in één zinquote:Op zondag 4 november 2007 16:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen commentaar. Tenminste als hij redelijk is.
+20 en dat met 11 tegengoals.quote:
Jeps, en dat zal volgende week niet anders zijnquote:Op zondag 4 november 2007 16:32 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat krijgt Ajax nog steeds veel tegengoals zeg.
denk het ookquote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Jeps, en dat zal volgende week niet anders zijn![]()
![]()
Je schijnt niet te beseffen dat dit soort uitspraken volgende week weer terugkomen mocht Feyenoord verliezen he? Sommige mensen willen gewoon voor lul gezet worden ofzo...quote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
![]()
Sla het dan maar gauw op in je notepadquote:Op zondag 4 november 2007 16:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je schijnt niet te beseffen dat dit soort uitspraken volgende week weer terugkomen mocht Feyenoord verliezen he? Sommige mensen willen gewoon voor lul gezet worden ofzo...
Ach, als je er maar één meer dan de tegenstander scoort.quote:Op zondag 4 november 2007 16:32 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat krijgt Ajax nog steeds veel tegengoals zeg.
En dat zeg jij?quote:Op zondag 4 november 2007 16:37 schreef thloreg het volgende:
Is die Barbara Barend debiel ofzo?
Dat dus..quote:826 Teletekst zo 04 nov
Velthuizen redt punt voor Vitesse
FC Groningen heeft in Euroborg niet van Vitesse kunnen winnen.De bezoekers hielden op miraculeuze wijze een punt over aan het duel in Groningen: 0-0.
De thuisploeg begon furieus en speelde de Arnhemmers voor rust compleet van de mat.Groningen kreeg kans op kans,maar dankzij knap keeperswerk van Velthuizen slaagden onder anderen Nevland (3),Berg en Lovre er niet in het net te vinden.
Ook in de tweede helft was FC Groningen oppermachtig,al liep het minder soepel dan voor rust.Met het nodige kunst- en vliegwerk hield uitblinker Velthuizen zijn doel schoon,waardoor bij Groningen de moedeloosheid toenam.In de slotfase kreeg Vitesse twee kansjes.
quote:Op zondag 4 november 2007 16:22 schreef Fvdh het volgende:
Wat een zwaar kutweekend!
Lekker boeiend, Huntelaar + Suarez hebben bijna samen alleen al de goal aantal dat Feyenoord heeft gescoordquote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
![]()
Als hij die pingel had gemaakt was hij nog verder uitgelopenquote:Op zondag 4 november 2007 17:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Barbera tegen Klaas Jan:
''Van de 8 penalties heb je er 5 gemist.''
Hij heeft er 3 gemist achterlijke pot
Maar het was vandaag een open wedstrijd met kansen over en weer. Al met al toch wel verdiend gewonnen en een sterk spelende Luque![]()
Oh ja de beste spits van Nederland voert de topscorerslijst aan![]()
Hadden Kuijt en Kalou destijds ook andersomquote:Op zondag 4 november 2007 17:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Lekker boeiend, Huntelaar + Suarez hebben bijna samen alleen al de goal aantal dat Feyenoord heeft gescoord![]()
ik win liever met 6-2 dan 1-0 of 2-0 maar succes met je 1-0 en 2-0quote:Op zondag 4 november 2007 17:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hadden Kuijt en Kalou destijds ook andersom![]()
Maar PSV heeft b.v. al jaren geen competitie-topscorer(s) gehad en toch zijn ze al 3 jaar op rij kampioen. Ajax en Feyenoord hebben de afgelopen jaren vaak de topscorer(s) geleverd maar geen titel gepakt.
Je kunt dus denk ik beter je doel vaak schoonhouden en met 1-0 of 2-0 winnen dan vaak met dikke cijfers winnen maar tegelijkertijd ook veel punten morsen
Je snapt het niet he?quote:Op zondag 4 november 2007 17:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik win liever met 6-2 dan 1-0 of 2-0 maar succes met je 1-0 en 2-0
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
R
O
B
I
N
N
E
L
I