quote:
He shit, het is niet meer hip.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:01 schreef De_Brandweer het volgende:
En serieus het was 2 jaar geleden hip onder de gays maar nu niet
Met alle respect dit zijn toch geen sneakers? Over smaak valt niet te twisten jadie jadie ja, maar dit zijn toch gewoon casual schoenen heeft niks met sneakers te maken of vergis ik mij nou dermate?quote:
Die is heel mooi inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Het kan in elk geval niet erger dan dat dom lomp en famous shirt van jou![]()
NO WAYquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:52 schreef De_Brandweer het volgende:
noel gallagher is dom lomp en famous![]()
![]()
![]()
NAUWquote:Op woensdag 7 november 2007 21:28 schreef Mextor het volgende:
[ afbeelding ]
LoL weet iemand nog een winkel waar ze deze verkopen? =P
een meesterlijk bodquote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef Mextor het volgende:
alleen us 12 xD
lekker groot dus
Verkoop jij ze?![]()
quote:word moeilijk ik heb zelf 1 paartje gekocht wel 150 euro mocht je ze ooit willen vinden ebay zou ik zegge
quote:alleen us 12 xD
lekker groot dus
Als je had gelezen zag je dat ik daar al heb gekekenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef Noddie het volgende:
op ebay staat n US12
Azure 90 bij Footlocker, 130 euro.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:00 schreef thebeat het volgende:
Ik ben op zoek naar dope nike max 90's.
Wie heeft er een goed advies?
liefst onder de 200 E.
hahaha ff te snel gelezen, dacht dat je n US12 nodig had.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:11 schreef Mextor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je had gelezen zag je dat ik daar al heb gekeken![]()
Maar toch bedankt voor je hulp
Hoe dan ook een nice collectiequote:Op donderdag 8 november 2007 09:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ok mijn collectie, niet zo heel groot maar ok, ben ook niet rijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dank uquote:
Ik heb ook een paartje en ze lopen idd heerlijk, alleen vind ik die van jou best wel niet mooi om het zo maar te zeggen.quote:Ze lopen heerlijk![]()
Zijn die laatste paar op de foto C-Mon & Kypski's?!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:08 schreef deadbeat het volgende:
Hieronder mijn kleine collectie shoes..
[ afbeelding ]
Ik wil graag nog een beetje uitbreiden met deze bv
[ afbeelding ]
Als iemand weet waar ik die nog kan krijgen in maatje 11....
jaquote:Op donderdag 8 november 2007 15:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Zijn die laatste paar op de foto C-Mon & Kypski's?!
Ben min of meer nog steeds een beetje op zoek naar die schoenen in maat 9,5quote:
ja dat zijn c-mon & kypski's. Maar ik had ze al in februari. Dus ik ben bang dat ze nep zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 15:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Zijn die laatste paar op de foto C-Mon & Kypski's?!
miss heb je samples?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:01 schreef deadbeat het volgende:
[..]
ja dat zijn c-mon & kypski's. Maar ik had ze al in februari. Dus ik ben bang dat ze nep zijn
haha, je weet tochquote:Op donderdag 8 november 2007 18:28 schreef De_Brandweer het volgende:
ik vind die tandeborstels echt hondslelijk. alleen in SHOOTO zn pic zien ze der kankergeil uit maar dat heeft ie gefotoshopt :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |