quote:Supportersvereniging Ajax vraagt om steun
AMSTERDAM - Het lijkt heel normaal, supporters die hun favoriete club door dik en dun steunen. Bij Ajax gebeurt dat echter nauwelijks en daarom is de supportersvereniging van de Amsterdamse club een actie gestart die er toe moet leiden dat de spelers van de bekerwinnaar voetballen in de Arena weer als een voordeel ervaren.
De Supportersvereniging Ajax, die 80.000 leden telt, wil dat de achterban ook tijdens thuisduels weer massaal achter de ploeg gaat staan. Onder het mom van: "Steun Ajax, juist in slechte tijden", vraagt onder meer John Heitinga zondag voor de competitiewedstrijd tegen Roda JC tijdens een spotje op het grote beeldscherm van de ArenA om steun van de achterban.
"Het moet afgelopen zijn dat supporters komen controleren of Ajax wint", meent de Supportersvereniging Ajax. "Kritisch zijn mag, maar met cynisme of geweld help je de club niet. We willen geen geluid tegen de club of de bestuurders, maar een geluid voor Ajax."
Ja, hij was wat lafjesquote:Op zondag 4 november 2007 19:03 schreef BonJovi het volgende:
De 3-2 was erg matig van Ogararu hij kon de bal met iets meer pit en een sliding gewoon corner maken
De aanname van Luque die daarop volgde was ook prachtigquote:Op zondag 4 november 2007 19:16 schreef Longmen het volgende:
die van de Heijde heeft ook wel een aardige trap in zn benen zeg...
Heeft er ook een naar van Halst geluisterd.quote:
Mwa, ik heb altijd al gezegd dat hij een wereldse trap heeft, al zijn corners/vrije trappen zijn gewoon te dreigend, veel dreigender dan die van Wesley bijv.quote:
Waar bemoei jij je nu weer mee?quote:Op zondag 4 november 2007 19:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Heeft er ook een naar van Halst geluisterd.
Als van Halst wil kan hij zelfs Sjaak Polak een wereldtopper laten lijken met zijn belachelijke filmpjes en tekeningetjes van hem.
Hij heeft toch gewoon een puike wedstrijd gespeeld, schele bosjostiquote:Op zondag 4 november 2007 19:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Heeft er ook een naar van Halst geluisterd.
Als van Halst wil kan hij zelfs Sjaak Polak een wereldtopper laten lijken met zijn belachelijke filmpjes en tekeningetjes van hem.
Hij post net na dat van Halst zijn filmpjes heeft laten zien opeens zwaar positief over Luque. Had hij dat de rest van de middag niet kunnen doen?quote:Op zondag 4 november 2007 19:33 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een puike wedstrijd gespeeld, schele bosjosti
quote:Op zondag 4 november 2007 19:40 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Hij post net na dat van Halst zijn filmpjes heeft laten zien opeens zwaar positief over Luque. Had hij dat de rest van de middag niet kunnen doen?
Als ie goed speelt mag je dat gewoon zeggen. Ik heb altijd vraagtekens gehad bij zijn aankoop. Maar hij speelde vandaag sterk en dat terwijl hij niet terug is op het niveau waar die moet zijn.quote:
Hij zei ook mooie dingen over het publiek.quote:Op zondag 4 november 2007 19:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ie goed speelt mag je dat gewoon zeggen. Ik heb altijd vraagtekens gehad bij zijn aankoop. Maar hij speelde vandaag sterk en dat terwijl hij niet terug is op het niveau waar die moet zijn.
Was vrij rustig volgens mij, sfeertje was wel beter dan normaal.quote:Op zondag 4 november 2007 19:51 schreef kevin6188 het volgende:
Typische Ajax-wedstrijd
Veel eigen jeugd, veel goals en teveel tegengoals. Toch wel vermakelijk allemaal en Koster krijgt de automatismes er steeds beter in. Luque wordt steeds beter, Vertonghen was weer top en Ogararu had weer een geile voorzet bij de 1-0. De eerste wedstrijd van een vrij pittige reeks is gewonnen, nu op naar De Kuip.
Maar ligt het nu aan mij of was het juist rustig in de ArenA vandaag? Las hierboven dat men het vrij druk vond, maar dat idee had ik helemaal niet...
Die Hongaar van jullie miste nog een hele grote kans, anders was het 3-3 geworden!quote:Op zondag 4 november 2007 19:47 schreef DarkShine het volgende:
Had meer ingezeten vandaag, die 3-1 was de ko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |