quote:
Ik denk dat Reker het vooral over een overgang in de winterstop heeft. Eind van het seizoen is was anders want dan kunnen ze rustig op zoek naar een vervanger.quote:Op zondag 4 november 2007 13:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat zou jij kiezen als directeur zijnde?
toppie!quote:Op zondag 4 november 2007 14:01 schreef zjroentje het volgende:
Erg jong middenveld.Wel weer 7 jongens uit de eigen opleiding in de basis ...
Lul niet die vervanger hebben ze al met die Hongaar.quote:Op zondag 4 november 2007 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat Reker het vooral over een overgang in de winterstop heeft. Eind van het seizoen is was anders want dan kunnen ze rustig op zoek naar een vervanger.
Planetquote:Op zondag 4 november 2007 14:06 schreef kleinzusje het volgende:
Nog een half uurtje![]()
Iemand nog een SopCast kanaal tip ?? zonder buffers svp![]()
Hopelijk breken er ook eens een paar aanvallers door. Die Jordi Schell gaat het denk ik wel redden (supertalentje in FM08quote:Op zondag 4 november 2007 14:03 schreef oorsnot het volgende:
[..]
toppie!bouw maar eens een goed elftal met de jeugd ertussen! precies zoals ajax hoort te doen. Het grootste gedeelte uit eigen jeugd, en dan eventueel nog wat aankopen om de plekken wat te versterken!
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 14:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
(supertalentje in FM08en in het echt ook topscorer van de A1, in het spel is ie rechts voor maar in de A1 speelt ie op 10?)
hij is idd topscorer in de A1, laat hem nog maar 1 seizoen nog goed preseteren en laat hem af en toe mee trainen met de selectie. Af en toe ze wedstrijdje meepikken en dan hopen dat ie er komtquote:Op zondag 4 november 2007 14:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hopelijk breken er ook eens een paar aanvallers door. Die Jordi Schell gaat het denk ik wel redden (supertalentje in FM08en in het echt ook topscorer van de A1, in het spel is ie rechts voor maar in de A1 speelt ie op 10?)
Prima toch.quote:Op zondag 4 november 2007 14:01 schreef zjroentje het volgende:
Erg jong middenveld.Wel weer 7 jongens uit de eigen opleiding in de basis ...
Woensdag viel hij me positief op.quote:Op zondag 4 november 2007 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Prima toch.
Ben benieuwd naar Schilder. Heeft me nog nooit echt kunnen overtuigen.
33457 tele2 voetbalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |