Ban-verwensing!1!!!quote:Op zondag 4 november 2007 14:10 schreef MASD het volgende:
ik hoop dat je kankerhard geband word paultje
Geef em eens ongelijkquote:
Ik ga met je mee en verhoog met "Stik in je eigen longvocht, Paultjuhhhhhhh".quote:Op zondag 4 november 2007 14:10 schreef MASD het volgende:
Komt die zeikerd ook weer aanquote:Op zondag 4 november 2007 14:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga met je mee en verhoog met "Stik in je eigen longvocht, Paultjuhhhhhhh".
Bjorn en Nenny.quote:
Ah, jij bent het dus.quote:Op zondag 4 november 2007 14:10 schreef MASD het volgende:
Dat dusquote:Op zondag 4 november 2007 14:10 schreef MASD het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2007 14:32 schreef Biogarde het volgende:
Hij is iig bewerkt met Fotosoep.
a) Wat is B&N en b) heeft die pic ergens op i-net gestaan en c) hoe komt die pic bij Paultjuh dan?quote:Op zondag 4 november 2007 14:35 schreef MASD het volgende:
kan hier btw de OP verwijderd worden want deze foto zou niet openbaar gemaakt worden..
erg lage streek...
Jongerenomroep toch ?quote:Op zondag 4 november 2007 14:37 schreef Biogarde het volgende:
Maar wat is B&N dan?!
Nog maar een keer dan:quote:
S-F denk ikquote:Op zondag 4 november 2007 14:38 schreef MASD het volgende:
B&N is beauty en de nerd... en de foto's waren alleen voor de jury te zien... weet niet hoe die flikker van een TS eraan is gekomen
http://www.rtl.nl/reality/beautyendenerd/home/quote:Op zondag 4 november 2007 14:38 schreef MASD het volgende:
B&N is beauty en de nerd... en de foto's waren alleen voor de jury te zien... weet niet hoe die flikker van een TS eraan is gekomen
weet het bijna zekerquote:
de user in kwestie had ons nadrukkelijk medegedeeld dat hij de foto's niet openbaar wou hebben. Degene die dit heeft gedaan ligt iig uit de jury...quote:Op zondag 4 november 2007 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reality/beautyendenerd/home/
Dittes?
Beauty en de Nerd- FOK! editie! #3quote:Op zondag 4 november 2007 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reality/beautyendenerd/home/
Dittes?
Mag hier godverdegodver een vertaling bij?!quote:Op zondag 4 november 2007 14:42 schreef MASD het volgende:
[..]
weet het bijna zekerblijft laag though
de enige die het hadden kunnen doen waren ik, PS, SF en PN. ik en PS waren het iig niet.
Wat doe je nou lastigquote:Op zondag 4 november 2007 14:43 schreef MASD het volgende:
[..]
de user in kwestie had ons nadrukkelijk medegedeeld dat hij de foto's niet openbaar wou hebben. Degene die dit heeft gedaan ligt iig uit de jury...
vertaling: haal dat plaatje gewoon wegquote:Op zondag 4 november 2007 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag hier godverdegodver een vertaling bij?!
![]()
Mag de user in kwestie daar ook nog over beslissen?quote:Op zondag 4 november 2007 14:45 schreef MASD het volgende:
[..]
vertaling: haal dat plaatje gewoon wegis zonder toestemming geplaatst en stond niet openbaar
Zit die foto dan niet rond te pmen je wou toch zo graag meedoenquote:Op zondag 4 november 2007 14:35 schreef MASD het volgende:
kan hier btw de OP verwijderd worden want deze foto zou niet openbaar gemaakt worden..
erg lage streek...
ik ken de user persoonlijk en hij heeft mij medegedeeld dat hij ze niet online wou hebben, kan het nu dan weg?quote:Op zondag 4 november 2007 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag de user in kwestie daar ook nog over beslissen?
Schuld maar een beetje op iemand anders lopen afschuiven he ?quote:Op zondag 4 november 2007 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb die foto's naar de deelnemers van B&N FOK! editie gestuurd en paultjuhhh stond nog tussen deelnemers..Beetje jammer dat paul zo onvolwassen is
Die jongen op de foto wou zijn foto niet op FOK! hebben.
flikker op lage kankeruserquote:Op zondag 4 november 2007 14:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zit die foto dan niet rond te pmen je wou toch zo graag meedoen![]()
Wacht ff, de foto is gewoon rond ge-pmed?quote:Op zondag 4 november 2007 14:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zit die foto dan niet rond te pmen je wou toch zo graag meedoen![]()
Door MASD zelf hij wou meedoen aan dat beauty en the nerdquote:Op zondag 4 november 2007 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wacht ff, de foto is gewoon rond ge-pmed?
HAAL DIE FOTO GEWOON WEG!quote:Op zondag 4 november 2007 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
hoop echt dat je een permban krijgtquote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Door MASD zelf hij wou meedoen aan dat beauty en the nerd
Flikker toch eens op met die bullshit, lees eerst de fokking regels eens en kom daarna pas blatenquote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef TheSorrow het volgende:
Wat wel grappig (meer treurig eigenlijk) is, had het een andere user geweest die bevriend is met de A's e.d., dan was er wel binnen de minuut ingegrepen
Naar 12 mensen, deden allemaal mee aan de FOK!versie van bjoetie and the nerd. Paultjuhhh had zich ook opgegeven maar zag daar later toch van af maar kreeg per abuis toch die PM. Ik had hem gevraagd daar discreet mee om te gaan. (quote:Op zondag 4 november 2007 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent dus de foto ZELF aan het rondsturen?quote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef MASD het volgende:
[..]
HAAL DIE FOTO GEWOON WEG!ben jij uberhaupt geschikt voor deze functie?
Je lijkt net mn baas, uitvallen tegen me zodra de waarheid gezegd wordtquote:Op zondag 4 november 2007 14:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met die bullshit, lees eerst de fokking regels eens en kom daarna pas blaten
Nogmaals, de foto is dus ZELF verspreid DOOR de user?!quote:Op zondag 4 november 2007 14:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Naar 12 mensen, deden allemaal mee aan de FOK!versie van bjoetie and the nerd. Paultjuhhh had zich ook opgegeven maar zag daar later toch van af maar kreeg per abuis toch die PM. Ik had hem gevraagd daar discreet mee om te gaan. ()
Hij heeft hem naar mij gestuurd en ik mocht hem naar de andere kandidaten sturen, zolang de foto maar niet op FOK! kwam te staan.quote:Op zondag 4 november 2007 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nogmaals, de foto is dus ZELF verspreid DOOR de user?!
Wie is er hier dus incompetent geweest?quote:Op zondag 4 november 2007 14:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij heeft hem naar mij gestuurd en ik mocht hem naar de andere kandidaten sturen, zolang de foto maar niet op FOK! kwam te staan.
Oftewel...quote:Op zondag 4 november 2007 14:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij heeft hem naar mij gestuurd en ik mocht hem naar de andere kandidaten sturen, zolang de foto maar niet op FOK! kwam te staan.
NEE!!quote:Op zondag 4 november 2007 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nogmaals, de foto is dus ZELF verspreid DOOR de user?!
Hoelang zitten jullie al op i-net?!quote:Op zondag 4 november 2007 14:54 schreef Paramnesia het volgende:
Sinds waneer maken we prive fotos openbaar. Terwijl expliciet is gezegd dat dat niet mocht.
Droplul dat je bent paultjuuh
Ikquote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie is er hier dus incompetent geweest?
Nou doei S-Fquote:
Als ik foto's naar vrienden van me stuur met de mededeling dat ik ze niet op Fok wil zien. En uiteindelijk posten ze hem toch op fok lijkt me toch wat mis.quote:Op zondag 4 november 2007 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang zitten jullie al op i-net?!
Die foto IS verspreid!
Vertel mij dan eens waarvoor FOK! een PRIVATE Messaging functie heeft ?quote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef yvonne het volgende:
Eens kijken hoor:
Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, plaats ze dan niet op FOK!
quote:
En als er nou gemierenneukt gaat worden dat het een PM betrof...quote:Op zondag 4 november 2007 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang zitten jullie al op i-net?!
Die foto IS verspreid!
Ja, dan moet je bij je vrienden zijn!quote:Op zondag 4 november 2007 14:59 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als ik foto's naar vrienden van me stuur met de mededeling dat ik ze niet op Fok wil zien. En uiteindelijk posten ze hem toch op fok lijkt me toch wat mis.
Ja ik kan ook zo lekker Paultjuhhh opzoeken en hem een niet fatale nekschot verkopenquote:Op zondag 4 november 2007 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dan moet je bij je vrienden zijn!
Het heeft geen nut meer.quote:Op zondag 4 november 2007 15:01 schreef TheSorrow het volgende:
En nog steeds staat de foto er, jezus christus zeg
PM, MSN, ICQ, mail, wwhatever, jij weet net zo goed als ik dat nooit iets privé blijft.quote:Op zondag 4 november 2007 15:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als er nou gemierenneukt gaat worden dat het een PM betrof...
Mensen die zo praten vind ik ook een btje triestquote:Op zondag 4 november 2007 14:48 schreef MASD het volgende:
[..]
flikker op lage kankeruserfucking kakkerlak ben je
Paultjuh is heel erg aardig, ik snap niet waarom mensen tegen hem zijn!quote:Op zondag 4 november 2007 14:42 schreef Noorseviking het volgende:
Allemaal tegen Paultjuhh hoe durven jullie![]()
Hoe zou het komen dat ie zo gaat praten, hou jij lekker je mond met je triest, jij bent de definitie van triest manquote:Op zondag 4 november 2007 15:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mensen die zo praten vind ik ook een btje triest![]()
Het is inderdaad je eigen verantwoordelijkheid. Op dit punt heeft het ook geen nut meer, iets dat 5 minuten op internet staat, staat op internet, krijg je er ook niet meer vanaf.quote:Op zondag 4 november 2007 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
PM, MSN, ICQ, mail, wwhatever, jij weet net zo goed als ik dat nooit iets privé blijft.
Zaken rondsturen is gewoonweg het risico nemen dat het ergens verschijnt.
Om dit soort dingen natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2007 15:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Paultjuh is heel erg aardig, ik snap niet waarom mensen tegen hem zijn!
![]()
Wat is er in Godesnaam mis met die foto?quote:Op zondag 4 november 2007 15:01 schreef TheSorrow het volgende:
En nog steeds staat de foto er, jezus christus zeg
De enige wie er hier triest is, is diegene zonder cognitief vermogen die zichzelf belachelijk maakt door zich als een infantiel te gedragen.quote:Op zondag 4 november 2007 15:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
cognitief en infantiel in 1 zinquote:Op zondag 4 november 2007 15:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het enige wie er hier triest is diegene zonder cognitief vermogen die zichzelf belachelijk maakt door zich als een infantiel te gedragen.
Ik weet nog steeds niet wie de user is.quote:Op zondag 4 november 2007 15:07 schreef paultjuhhh het volgende:wat een gezeur om niets, slot hem maar hoor, had nie tverwacht dat dit zo'n gedoe zou worden tis toch gewoon een lollige verkleedfoto
Eigen schuld dikke bultquote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef MASD het volgende:
[..]
HAAL DIE FOTO GEWOON WEG!ben jij uberhaupt geschikt voor deze functie?
houden we zo.quote:Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie de user is.
Toch ben ik met het nekschotgedeelte eens en zou je wat mij betreft direct aan een tumorgezwel mogen sterven. En dat mag best wel lang duren.quote:Op zondag 4 november 2007 15:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke foto, niets mis mee, maar de desbetreffende user die er op staat (geen idee wie het is) wil het NIET, dan hoort ie toch gewoon verwijderd te worden?quote:Op zondag 4 november 2007 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is er in Godesnaam mis met die foto?
Leuke foto juist!
Tsja, om te beginnen was dit een gewoon ONZ topic, als er nou eens niet zo'n enorme ophef over gemaakt werd notabene nieteens door de user in kwestie, met een ik herhaal het nog even, leuke foto! was er in feite niks aan de hand.quote:
Wil het niet door die lege loze ruimte heendringen dat men niet zeurt om de inhoud van de foto, maar dat het binnen een besloten kring moest blijven?quote:Op zondag 4 november 2007 15:07 schreef paultjuhhh het volgende:wat een gezeur om niets, slot hem maar hoor, had nie tverwacht dat dit zo'n gedoe zou worden tis toch gewoon een lollige verkleedfoto
Bij deze ben je uitgenodigd in Den Haag de 30ste Paul, durf je het aan?quote:Op zondag 4 november 2007 15:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch ben ik met het nekschotgedeelte eens en zou je wat mij betreft direct aan een tumorgezwel mogen sterven. En dat mag best wel lang duren.
Je was al een tyfuskneus... onvoorstelbaar dat je hier uberhaupt nog kan posten. Ze zouden je gewoon op de eerste de beste FOK!meet af moeten knallen.
Hoe is het met je Multipla?quote:Op zondag 4 november 2007 15:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch ben ik met het nekschotgedeelte eens en zou je wat mij betreft direct aan een tumorgezwel mogen sterven. En dat mag best wel lang duren.
Je was al een tyfuskneus... onvoorstelbaar dat je hier uberhaupt nog kan posten. Ze zouden je gewoon op de eerste de beste FOK!meet af moeten knallen.
Met alle respect, is dat niet een zaak voor de user in kwestie?quote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke foto, niets mis mee, maar de desbetreffende user die er op staat (geen idee wie het is) wil het NIET, dan hoort ie toch gewoon verwijderd te worden?
Wat voor nut heeft het nog allemaal om vragen te stellen?quote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, om te beginnen was dit een gewoon ONZ topic, als er nou eens niet zo'n enorme ophef over gemaakt werd notabene nieteens door de user in kwestie, met een ik herhaal het nog even, leuke foto! was er in feite niks aan de hand.
Verder, er was dus een contest OP FOK!, maar de pics in kwestie mochten niet op FOK!?!
Ach altijd grote bekken op fok en op de meet is iedereen muisstilquote:Op zondag 4 november 2007 15:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bij deze ben je uitgenodigd in Den Haag de 30ste Paul, durf je het aan?
Death By Multipla![]()
-knip- te laatquote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, om te beginnen was dit een gewoon ONZ topic, als er nou eens niet zo'n enorme ophef over gemaakt werd notabene nieteens door de user in kwestie, met een ik herhaal het nog even, leuke foto! was er in feite niks aan de hand.
Verder, er was dus een contest OP FOK!, maar de pics in kwestie mochten niet op FOK!?!
Yep. De user heeft hierom verzocht. Netzo als PluisigNijntje een foto naar de jury heeft gestuurd die ook niet openbaar mocht worden en dat is dan ook niet gebeurt.quote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eens... Maar je zou toch raar opkijken als er iemand op de meet naar je toeloopt en je een kankerklap op je smoel verkoopt, niet?quote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ach altijd grote bekken op fok en op de meet is iedereen muisstil![]()
Maar ik kom niet naar den haag te ver kom weer in utreg![]()
O ja, nu opeens huilen en smeken, hou toch op man misselijkmakend ventjequote:Op zondag 4 november 2007 15:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij gaat al op slot jongens het was gewoon een grapje, wat een ophef om niets jullie misbruiken gewoon dit topic om weer gezellig over me heen te kotsen
Ik heb jullie wel door !
Dan kijk ik idd raar op ja , nadat ik weer bij bewustzijn benquote:Op zondag 4 november 2007 15:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Eens... Maar je zou toch raar opkijken als er iemand op de meet naar je toeloopt en je een kankerklap op je smoel verkoopt, niet?
Ja, edit ff voor ik kan antwoorden,quote:
Stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 4 november 2007 15:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
O ja, nu opeens huilen en smeken, hou toch op man misselijkmakend ventje
huiliequote:Op zondag 4 november 2007 15:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij gaat al op slot jongens het was gewoon een grapje, wat een ophef om niets jullie misbruiken gewoon dit topic om weer gezellig over me heen te kotsen
Ik heb jullie wel door !
quote:Op zondag 4 november 2007 15:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
O ja, nu opeens huilen en smeken, hou toch op man misselijkmakend ventje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |