Ban-verwensing!1!!!quote:Op zondag 4 november 2007 14:10 schreef MASD het volgende:
ik hoop dat je kankerhard geband word paultje
Geef em eens ongelijkquote:
Ik ga met je mee en verhoog met "Stik in je eigen longvocht, Paultjuhhhhhhh".quote:Op zondag 4 november 2007 14:10 schreef MASD het volgende:
Komt die zeikerd ook weer aanquote:Op zondag 4 november 2007 14:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga met je mee en verhoog met "Stik in je eigen longvocht, Paultjuhhhhhhh".
Bjorn en Nenny.quote:
Ah, jij bent het dus.quote:Op zondag 4 november 2007 14:10 schreef MASD het volgende:
Dat dusquote:Op zondag 4 november 2007 14:10 schreef MASD het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2007 14:32 schreef Biogarde het volgende:
Hij is iig bewerkt met Fotosoep.
a) Wat is B&N en b) heeft die pic ergens op i-net gestaan en c) hoe komt die pic bij Paultjuh dan?quote:Op zondag 4 november 2007 14:35 schreef MASD het volgende:
kan hier btw de OP verwijderd worden want deze foto zou niet openbaar gemaakt worden..
erg lage streek...
Jongerenomroep toch ?quote:Op zondag 4 november 2007 14:37 schreef Biogarde het volgende:
Maar wat is B&N dan?!
Nog maar een keer dan:quote:
S-F denk ikquote:Op zondag 4 november 2007 14:38 schreef MASD het volgende:
B&N is beauty en de nerd... en de foto's waren alleen voor de jury te zien... weet niet hoe die flikker van een TS eraan is gekomen
http://www.rtl.nl/reality/beautyendenerd/home/quote:Op zondag 4 november 2007 14:38 schreef MASD het volgende:
B&N is beauty en de nerd... en de foto's waren alleen voor de jury te zien... weet niet hoe die flikker van een TS eraan is gekomen
weet het bijna zekerquote:
de user in kwestie had ons nadrukkelijk medegedeeld dat hij de foto's niet openbaar wou hebben. Degene die dit heeft gedaan ligt iig uit de jury...quote:Op zondag 4 november 2007 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reality/beautyendenerd/home/
Dittes?
Beauty en de Nerd- FOK! editie! #3quote:Op zondag 4 november 2007 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reality/beautyendenerd/home/
Dittes?
Mag hier godverdegodver een vertaling bij?!quote:Op zondag 4 november 2007 14:42 schreef MASD het volgende:
[..]
weet het bijna zekerblijft laag though
de enige die het hadden kunnen doen waren ik, PS, SF en PN. ik en PS waren het iig niet.
Wat doe je nou lastigquote:Op zondag 4 november 2007 14:43 schreef MASD het volgende:
[..]
de user in kwestie had ons nadrukkelijk medegedeeld dat hij de foto's niet openbaar wou hebben. Degene die dit heeft gedaan ligt iig uit de jury...
vertaling: haal dat plaatje gewoon wegquote:Op zondag 4 november 2007 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag hier godverdegodver een vertaling bij?!
![]()
Mag de user in kwestie daar ook nog over beslissen?quote:Op zondag 4 november 2007 14:45 schreef MASD het volgende:
[..]
vertaling: haal dat plaatje gewoon wegis zonder toestemming geplaatst en stond niet openbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |