cognitief en infantiel in 1 zinquote:Op zondag 4 november 2007 15:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het enige wie er hier triest is diegene zonder cognitief vermogen die zichzelf belachelijk maakt door zich als een infantiel te gedragen.
Ik weet nog steeds niet wie de user is.quote:Op zondag 4 november 2007 15:07 schreef paultjuhhh het volgende:wat een gezeur om niets, slot hem maar hoor, had nie tverwacht dat dit zo'n gedoe zou worden tis toch gewoon een lollige verkleedfoto
Eigen schuld dikke bultquote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef MASD het volgende:
[..]
HAAL DIE FOTO GEWOON WEG!ben jij uberhaupt geschikt voor deze functie?
houden we zo.quote:Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie de user is.
Toch ben ik met het nekschotgedeelte eens en zou je wat mij betreft direct aan een tumorgezwel mogen sterven. En dat mag best wel lang duren.quote:Op zondag 4 november 2007 15:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mensen die zo praten vind ik ook een btje triest![]()
Ik vind het ook een leuke foto, niets mis mee, maar de desbetreffende user die er op staat (geen idee wie het is) wil het NIET, dan hoort ie toch gewoon verwijderd te worden?quote:Op zondag 4 november 2007 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is er in Godesnaam mis met die foto?
Leuke foto juist!
Tsja, om te beginnen was dit een gewoon ONZ topic, als er nou eens niet zo'n enorme ophef over gemaakt werd notabene nieteens door de user in kwestie, met een ik herhaal het nog even, leuke foto! was er in feite niks aan de hand.quote:
Wil het niet door die lege loze ruimte heendringen dat men niet zeurt om de inhoud van de foto, maar dat het binnen een besloten kring moest blijven?quote:Op zondag 4 november 2007 15:07 schreef paultjuhhh het volgende:wat een gezeur om niets, slot hem maar hoor, had nie tverwacht dat dit zo'n gedoe zou worden tis toch gewoon een lollige verkleedfoto
Bij deze ben je uitgenodigd in Den Haag de 30ste Paul, durf je het aan?quote:Op zondag 4 november 2007 15:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch ben ik met het nekschotgedeelte eens en zou je wat mij betreft direct aan een tumorgezwel mogen sterven. En dat mag best wel lang duren.
Je was al een tyfuskneus... onvoorstelbaar dat je hier uberhaupt nog kan posten. Ze zouden je gewoon op de eerste de beste FOK!meet af moeten knallen.
Hoe is het met je Multipla?quote:Op zondag 4 november 2007 15:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch ben ik met het nekschotgedeelte eens en zou je wat mij betreft direct aan een tumorgezwel mogen sterven. En dat mag best wel lang duren.
Je was al een tyfuskneus... onvoorstelbaar dat je hier uberhaupt nog kan posten. Ze zouden je gewoon op de eerste de beste FOK!meet af moeten knallen.
Met alle respect, is dat niet een zaak voor de user in kwestie?quote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke foto, niets mis mee, maar de desbetreffende user die er op staat (geen idee wie het is) wil het NIET, dan hoort ie toch gewoon verwijderd te worden?
Wat voor nut heeft het nog allemaal om vragen te stellen?quote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, om te beginnen was dit een gewoon ONZ topic, als er nou eens niet zo'n enorme ophef over gemaakt werd notabene nieteens door de user in kwestie, met een ik herhaal het nog even, leuke foto! was er in feite niks aan de hand.
Verder, er was dus een contest OP FOK!, maar de pics in kwestie mochten niet op FOK!?!
Ach altijd grote bekken op fok en op de meet is iedereen muisstilquote:Op zondag 4 november 2007 15:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bij deze ben je uitgenodigd in Den Haag de 30ste Paul, durf je het aan?
Death By Multipla![]()
-knip- te laatquote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, om te beginnen was dit een gewoon ONZ topic, als er nou eens niet zo'n enorme ophef over gemaakt werd notabene nieteens door de user in kwestie, met een ik herhaal het nog even, leuke foto! was er in feite niks aan de hand.
Verder, er was dus een contest OP FOK!, maar de pics in kwestie mochten niet op FOK!?!
Yep. De user heeft hierom verzocht. Netzo als PluisigNijntje een foto naar de jury heeft gestuurd die ook niet openbaar mocht worden en dat is dan ook niet gebeurt.quote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eens... Maar je zou toch raar opkijken als er iemand op de meet naar je toeloopt en je een kankerklap op je smoel verkoopt, niet?quote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ach altijd grote bekken op fok en op de meet is iedereen muisstil![]()
Maar ik kom niet naar den haag te ver kom weer in utreg![]()
O ja, nu opeens huilen en smeken, hou toch op man misselijkmakend ventjequote:Op zondag 4 november 2007 15:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij gaat al op slot jongens het was gewoon een grapje, wat een ophef om niets jullie misbruiken gewoon dit topic om weer gezellig over me heen te kotsen
Ik heb jullie wel door !
Dan kijk ik idd raar op ja , nadat ik weer bij bewustzijn benquote:Op zondag 4 november 2007 15:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Eens... Maar je zou toch raar opkijken als er iemand op de meet naar je toeloopt en je een kankerklap op je smoel verkoopt, niet?
Ja, edit ff voor ik kan antwoorden,quote:
Stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 4 november 2007 15:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
O ja, nu opeens huilen en smeken, hou toch op man misselijkmakend ventje
huiliequote:Op zondag 4 november 2007 15:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij gaat al op slot jongens het was gewoon een grapje, wat een ophef om niets jullie misbruiken gewoon dit topic om weer gezellig over me heen te kotsen
Ik heb jullie wel door !
quote:Op zondag 4 november 2007 15:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
O ja, nu opeens huilen en smeken, hou toch op man misselijkmakend ventje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |