quote:Op zondag 4 november 2007 10:40 schreef yvonne het volgende:
Voor het meelezende VOL,
bedankt dat jullie ons zo vriendelijk asiel verlenen als FOK! down is,
thanks!
Zo kon ik toch nog wat updates plaatsen
Terror van Dennisquote:Op zondag 4 november 2007 11:05 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dr gister allemaal gebeurd ?
Netjes! En nog een mooie ook!quote:
Nee, die hoop was bij mij al vervlogen toen dat laffe briefje over 'willen jullie alsjebliehief neit meer met glaasjes gooien' binnenkwam.quote:Op zondag 4 november 2007 11:12 schreef Verida het volgende:
Als er gisteren gesproken is over een toer van 6 weken van de twee heren denk ik niet dat een exit van Brian nog in de lijn der verwachtingen moet liggen.
Hoop doet levenquote:Ik hoop nu maar op een exit van Amanda, die zich niet in kan houden als Brian er niet is.
neequote:Op zondag 4 november 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
Zijn ze al wakker?
En zo is het maar net!quote:Op zondag 4 november 2007 11:24 schreef trettie het volgende:
En dat geeft Huub ook de nodige reserve. Want wat Brian mag mogen Huub en Lieke dan toch ook?
Neenee, dat zie je verkeerd. Op zeker dat wanneer het Huub was die een glas in de richting van Dennis schopte of die Lieke hardhandig een koude douche bezorgde, dat er wél een sanctie was geweest. Kan dat nergens mee staven, maar mijn gut feeling zegt dat er wat dat betreft met een heel grote én een heel kleine maat wordt gerekend.quote:Op zondag 4 november 2007 11:24 schreef trettie het volgende:
En dat geeft Huub ook de nodige reserve. Want wat Brian mag mogen Huub en Lieke dan toch ook?
En ik hoorde de vriendin en de zus van Lieke zich ook verspreken over een gastspeler dacht ik.quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Dark het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
Huub zei een dag of wat geleden al tegen Lieke, niet meer de wijste zijn, all deals are off als dit getollereerd wordt, kan alles weer
Jaap denkt dat er wat gaat gebeuren vandaag. Gisteren mochten ze al niet meer in kantoor.
Jaap wilde vandaag Cora laten komen en dat kon niet. Hij wist zeker dat Cora WEL kon.
Dat is zelfs heel duidelijk, maar ze denken daar dat wij gek zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neenee, dat zie je verkeerd. Op zeker dat wanneer het Huub was die een glas in de richting van Dennis schopte of die Lieke hardhandig een koude douche bezorgde, dat er wél een sanctie was geweest. Kan dat nergens mee staven, maar mijn gut feeling zegt dat er wat dat betreft met een heel grote én een heel kleine maat wordt gerekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |