quote:Op zondag 4 november 2007 10:40 schreef yvonne het volgende:
Voor het meelezende VOL,
bedankt dat jullie ons zo vriendelijk asiel verlenen als FOK! down is,
thanks!
Zo kon ik toch nog wat updates plaatsen
Terror van Dennisquote:Op zondag 4 november 2007 11:05 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dr gister allemaal gebeurd ?
Netjes! En nog een mooie ook!quote:
Nee, die hoop was bij mij al vervlogen toen dat laffe briefje over 'willen jullie alsjebliehief neit meer met glaasjes gooien' binnenkwam.quote:Op zondag 4 november 2007 11:12 schreef Verida het volgende:
Als er gisteren gesproken is over een toer van 6 weken van de twee heren denk ik niet dat een exit van Brian nog in de lijn der verwachtingen moet liggen.
Hoop doet levenquote:Ik hoop nu maar op een exit van Amanda, die zich niet in kan houden als Brian er niet is.
neequote:Op zondag 4 november 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
Zijn ze al wakker?
En zo is het maar net!quote:Op zondag 4 november 2007 11:24 schreef trettie het volgende:
En dat geeft Huub ook de nodige reserve. Want wat Brian mag mogen Huub en Lieke dan toch ook?
Neenee, dat zie je verkeerd. Op zeker dat wanneer het Huub was die een glas in de richting van Dennis schopte of die Lieke hardhandig een koude douche bezorgde, dat er wél een sanctie was geweest. Kan dat nergens mee staven, maar mijn gut feeling zegt dat er wat dat betreft met een heel grote én een heel kleine maat wordt gerekend.quote:Op zondag 4 november 2007 11:24 schreef trettie het volgende:
En dat geeft Huub ook de nodige reserve. Want wat Brian mag mogen Huub en Lieke dan toch ook?
En ik hoorde de vriendin en de zus van Lieke zich ook verspreken over een gastspeler dacht ik.quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Dark het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
Huub zei een dag of wat geleden al tegen Lieke, niet meer de wijste zijn, all deals are off als dit getollereerd wordt, kan alles weer
Jaap denkt dat er wat gaat gebeuren vandaag. Gisteren mochten ze al niet meer in kantoor.
Jaap wilde vandaag Cora laten komen en dat kon niet. Hij wist zeker dat Cora WEL kon.
Dat is zelfs heel duidelijk, maar ze denken daar dat wij gek zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neenee, dat zie je verkeerd. Op zeker dat wanneer het Huub was die een glas in de richting van Dennis schopte of die Lieke hardhandig een koude douche bezorgde, dat er wél een sanctie was geweest. Kan dat nergens mee staven, maar mijn gut feeling zegt dat er wat dat betreft met een heel grote én een heel kleine maat wordt gerekend.
Zij denken niet dat we gek zijn maar kicken op de reacties en ophef.(op deze manier blijven we toch maar kijken en hopen op rechtvaardigheid en een terechte winnaar)quote:Op zondag 4 november 2007 11:34 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat is zelfs heel duidelijk, maar ze denken daar dat wij gek zijn.
wie, ik? waar? wanneer?quote:Op zondag 4 november 2007 11:52 schreef Copycat het volgende:
iteejer! Ouwe (...) suikerklontjesgooiert van me!![]()
'Ze' denken helemaal niets, het zal ze 'n worst wezen dat jij 'door hebt' dat zij kijkcijfers willen, dat ze het spel sturen of dat ze 'n klapje en 'n schopje willen verbloemen. En terecht.quote:Op zondag 4 november 2007 11:34 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat is zelfs heel duidelijk, maar ze denken daar dat wij gek zijn.
Wanneer niet?!? Maar toen. In Utreg. Jeweets. Met de verloren tand van PaRoDiUzZ. Of maakte jij meer indruk op mij dan omgekeerdquote:
Graag gedaan en bedankt voor het goeie werk van vannacht. Balen als je midden in de nacht je bed uit moet om ervoor te zorgen FOK weer draaiende te krijgen, chapeau.quote:Op zondag 4 november 2007 11:50 schreef iteejer het volgende:
Ik post hier nooit, maar loer hier regelmatig - zeker als er weer es iets aan de hand is.
Leuk om te zien dat een aantal van jullie vanuit deze krochten helemaal afreisden naar het enge FB om daar enthousiasme te tonen over *eindelijk* een snelheidsverbetering!
Thanks dus![]()
Stug vol blijven houden, hoop doet leven.quote:Op zondag 4 november 2007 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer niet?!? Maar toen. In Utreg. Jeweets. Met de verloren tand van PaRoDiUzZ. Of maakte jij meer indruk op mij dan omgekeerd.
On topic dan maar weer: Is de brief voor Brian al binnengekomen?![]()
Dit is zo'n mannentrucje!quote:Op zondag 4 november 2007 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer niet?!? Maar toen. In Utreg. Jeweets. Met de verloren tand van PaRoDiUzZ. Of maakte jij meer indruk op mij dan omgekeerd.
On topic dan maar weer: Is de brief voor Brian al binnengekomen?![]()
En ik me maar onbeduidend voelenquote:Op zondag 4 november 2007 12:04 schreef yvonne het volgende:
Dit is zo'n mannentrucje!
De onschuld spelen!
Het was wel jammer dat het niet meer werkte.quote:Op zondag 4 november 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Graag gedaan en bedankt voor het goeie werk van vannacht. Balen als je midden in de nacht je bed uit moet om ervoor te zorgen FOK weer draaiende te krijgen, chapeau.![]()
Ik blijf ook stug volhoudenquote:Op zondag 4 november 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stug vol blijven houden, hoop doet leven.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
Check de site van Kleine Frankie en het verhaal van Amanda wat er tijdens de SL gebeurde.
Filmpje is van pc4all56 nummer 013, datum 04-11-07.
http://kleinefrankie.web-log.nl/
Ach, ik vind het spelletje ook wel leukquote:Op zondag 4 november 2007 11:47 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij denken niet dat we gek zijn maar kicken op de reacties en ophef.(op deze manier blijven we toch maar kijken en hopen op rechtvaardigheid en een terechte winnaar)
Zeker weten, we zullen NOOIT meer verlost worden van Pooier Brian en zijn bitch, de macht ligt bij de FEBO, jammer maar helaas. Trouwens,naar mijn mening kúnnen Huub en Lieke zich niet gedragen (lees: misdragen) zoals Brian en Amanda, want wèl een opvoeding genoten....quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neenee, dat zie je verkeerd. Op zeker dat wanneer het Huub was die een glas in de richting van Dennis schopte of die Lieke hardhandig een koude douche bezorgde, dat er wél een sanctie was geweest. Kan dat nergens mee staven, maar mijn gut feeling zegt dat er wat dat betreft met een heel grote én een heel kleine maat wordt gerekend.
Nou ik kan me er helemaal niets bij voorstellen, als Brian exit is bijven er toch nog 6 miljonairs over. Ze meten gewoon met 2 maten.quote:Op zondag 4 november 2007 12:38 schreef Clank het volgende:
Nu het jaar verstreken is en er geen nieuwe miljonairs meer in de villa geplaatst worden zijn 'de regels' niet meer toepasbaar. Ze willen het programma nog een bepaalde tijd uitzenden en dat gaat niet met een leeg huis. Dat er dus geen exit volgt kan ik me nog iets bij voorstellen.. maar dat het volledig in de doofpot wordt gestopt?!!! Onvoorstelbaar!!!
Tijdens de 'girl-talk' van gisteravond stelde Nadia Amanda gerust dat het gebeurde zeker niet in de uitzending zou komen.. 'Het is RTL'.
Brian had een driedubbele boete moeten krijgen.. maar het tegenoverstelde gebeurt.. hij wordt beloond met leuke uitjes in de vorm van optredens.
Als Brian weggaat zal Amanda ook snel volgen... dan is het programma zo afgelopen denk ik.quote:Op zondag 4 november 2007 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ik kan me er helemaal niets bij voorstellen, als Brian exit is bijven er toch nog 6 miljonairs over. Ze meten gewoon met 2 maten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |