quote:Op zondag 4 november 2007 10:40 schreef yvonne het volgende:
Voor het meelezende VOL,
bedankt dat jullie ons zo vriendelijk asiel verlenen als FOK! down is,
thanks!
Zo kon ik toch nog wat updates plaatsen
Terror van Dennisquote:Op zondag 4 november 2007 11:05 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dr gister allemaal gebeurd ?
Netjes! En nog een mooie ook!quote:
Nee, die hoop was bij mij al vervlogen toen dat laffe briefje over 'willen jullie alsjebliehief neit meer met glaasjes gooien' binnenkwam.quote:Op zondag 4 november 2007 11:12 schreef Verida het volgende:
Als er gisteren gesproken is over een toer van 6 weken van de twee heren denk ik niet dat een exit van Brian nog in de lijn der verwachtingen moet liggen.
Hoop doet levenquote:Ik hoop nu maar op een exit van Amanda, die zich niet in kan houden als Brian er niet is.
neequote:Op zondag 4 november 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
Zijn ze al wakker?
En zo is het maar net!quote:Op zondag 4 november 2007 11:24 schreef trettie het volgende:
En dat geeft Huub ook de nodige reserve. Want wat Brian mag mogen Huub en Lieke dan toch ook?
Neenee, dat zie je verkeerd. Op zeker dat wanneer het Huub was die een glas in de richting van Dennis schopte of die Lieke hardhandig een koude douche bezorgde, dat er wél een sanctie was geweest. Kan dat nergens mee staven, maar mijn gut feeling zegt dat er wat dat betreft met een heel grote én een heel kleine maat wordt gerekend.quote:Op zondag 4 november 2007 11:24 schreef trettie het volgende:
En dat geeft Huub ook de nodige reserve. Want wat Brian mag mogen Huub en Lieke dan toch ook?
En ik hoorde de vriendin en de zus van Lieke zich ook verspreken over een gastspeler dacht ik.quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Dark het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
Huub zei een dag of wat geleden al tegen Lieke, niet meer de wijste zijn, all deals are off als dit getollereerd wordt, kan alles weer
Jaap denkt dat er wat gaat gebeuren vandaag. Gisteren mochten ze al niet meer in kantoor.
Jaap wilde vandaag Cora laten komen en dat kon niet. Hij wist zeker dat Cora WEL kon.
Dat is zelfs heel duidelijk, maar ze denken daar dat wij gek zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neenee, dat zie je verkeerd. Op zeker dat wanneer het Huub was die een glas in de richting van Dennis schopte of die Lieke hardhandig een koude douche bezorgde, dat er wél een sanctie was geweest. Kan dat nergens mee staven, maar mijn gut feeling zegt dat er wat dat betreft met een heel grote én een heel kleine maat wordt gerekend.
Zij denken niet dat we gek zijn maar kicken op de reacties en ophef.(op deze manier blijven we toch maar kijken en hopen op rechtvaardigheid en een terechte winnaar)quote:Op zondag 4 november 2007 11:34 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat is zelfs heel duidelijk, maar ze denken daar dat wij gek zijn.
wie, ik? waar? wanneer?quote:Op zondag 4 november 2007 11:52 schreef Copycat het volgende:
iteejer! Ouwe (...) suikerklontjesgooiert van me!![]()
'Ze' denken helemaal niets, het zal ze 'n worst wezen dat jij 'door hebt' dat zij kijkcijfers willen, dat ze het spel sturen of dat ze 'n klapje en 'n schopje willen verbloemen. En terecht.quote:Op zondag 4 november 2007 11:34 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat is zelfs heel duidelijk, maar ze denken daar dat wij gek zijn.
Wanneer niet?!? Maar toen. In Utreg. Jeweets. Met de verloren tand van PaRoDiUzZ. Of maakte jij meer indruk op mij dan omgekeerdquote:
Graag gedaan en bedankt voor het goeie werk van vannacht. Balen als je midden in de nacht je bed uit moet om ervoor te zorgen FOK weer draaiende te krijgen, chapeau.quote:Op zondag 4 november 2007 11:50 schreef iteejer het volgende:
Ik post hier nooit, maar loer hier regelmatig - zeker als er weer es iets aan de hand is.
Leuk om te zien dat een aantal van jullie vanuit deze krochten helemaal afreisden naar het enge FB om daar enthousiasme te tonen over *eindelijk* een snelheidsverbetering!
Thanks dus![]()
Stug vol blijven houden, hoop doet leven.quote:Op zondag 4 november 2007 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer niet?!? Maar toen. In Utreg. Jeweets. Met de verloren tand van PaRoDiUzZ. Of maakte jij meer indruk op mij dan omgekeerd.
On topic dan maar weer: Is de brief voor Brian al binnengekomen?![]()
Dit is zo'n mannentrucje!quote:Op zondag 4 november 2007 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer niet?!? Maar toen. In Utreg. Jeweets. Met de verloren tand van PaRoDiUzZ. Of maakte jij meer indruk op mij dan omgekeerd.
On topic dan maar weer: Is de brief voor Brian al binnengekomen?![]()
En ik me maar onbeduidend voelenquote:Op zondag 4 november 2007 12:04 schreef yvonne het volgende:
Dit is zo'n mannentrucje!
De onschuld spelen!
Het was wel jammer dat het niet meer werkte.quote:Op zondag 4 november 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Graag gedaan en bedankt voor het goeie werk van vannacht. Balen als je midden in de nacht je bed uit moet om ervoor te zorgen FOK weer draaiende te krijgen, chapeau.![]()
Ik blijf ook stug volhoudenquote:Op zondag 4 november 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stug vol blijven houden, hoop doet leven.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
Check de site van Kleine Frankie en het verhaal van Amanda wat er tijdens de SL gebeurde.
Filmpje is van pc4all56 nummer 013, datum 04-11-07.
http://kleinefrankie.web-log.nl/
Ach, ik vind het spelletje ook wel leukquote:Op zondag 4 november 2007 11:47 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij denken niet dat we gek zijn maar kicken op de reacties en ophef.(op deze manier blijven we toch maar kijken en hopen op rechtvaardigheid en een terechte winnaar)
Zeker weten, we zullen NOOIT meer verlost worden van Pooier Brian en zijn bitch, de macht ligt bij de FEBO, jammer maar helaas. Trouwens,naar mijn mening kúnnen Huub en Lieke zich niet gedragen (lees: misdragen) zoals Brian en Amanda, want wèl een opvoeding genoten....quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neenee, dat zie je verkeerd. Op zeker dat wanneer het Huub was die een glas in de richting van Dennis schopte of die Lieke hardhandig een koude douche bezorgde, dat er wél een sanctie was geweest. Kan dat nergens mee staven, maar mijn gut feeling zegt dat er wat dat betreft met een heel grote én een heel kleine maat wordt gerekend.
Nou ik kan me er helemaal niets bij voorstellen, als Brian exit is bijven er toch nog 6 miljonairs over. Ze meten gewoon met 2 maten.quote:Op zondag 4 november 2007 12:38 schreef Clank het volgende:
Nu het jaar verstreken is en er geen nieuwe miljonairs meer in de villa geplaatst worden zijn 'de regels' niet meer toepasbaar. Ze willen het programma nog een bepaalde tijd uitzenden en dat gaat niet met een leeg huis. Dat er dus geen exit volgt kan ik me nog iets bij voorstellen.. maar dat het volledig in de doofpot wordt gestopt?!!! Onvoorstelbaar!!!
Tijdens de 'girl-talk' van gisteravond stelde Nadia Amanda gerust dat het gebeurde zeker niet in de uitzending zou komen.. 'Het is RTL'.
Brian had een driedubbele boete moeten krijgen.. maar het tegenoverstelde gebeurt.. hij wordt beloond met leuke uitjes in de vorm van optredens.
Als Brian weggaat zal Amanda ook snel volgen... dan is het programma zo afgelopen denk ik.quote:Op zondag 4 november 2007 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ik kan me er helemaal niets bij voorstellen, als Brian exit is bijven er toch nog 6 miljonairs over. Ze meten gewoon met 2 maten.
idd ..we zitten ook niet voor niks te kijken .....regels zijn regels ....dus eruit met die gast/ratquote:Op zondag 4 november 2007 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ik kan me er helemaal niets bij voorstellen, als Brian exit is bijven er toch nog 6 miljonairs over. Ze meten gewoon met 2 maten.
Als Amanda dan ook weg gaat, dan zijn er nog 5. Mooi toch, het is juist de bedoeling dat er steeds minder mensen in die kooi zitten.quote:Op zondag 4 november 2007 12:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Als Brian weggaat zal Amanda ook snel volgen... dan is het programma zo afgelopen denk ik.
Ga vooral door!!quote:Op zondag 4 november 2007 12:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik blijf ook stug volhouden![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Ja.. natuurlijk is dat de bedoeling. Maar ik denk dat het maken van tv het belangrijkste is.. het 'spel' komt op de tweede plaats en is nodig om die tv te maken. En met 5 mensen blijft er van tv maken weinig over.. ze moeten nu al met 7 spelers hulptroepen inschakelen in de vorm van gastspelers.quote:Op zondag 4 november 2007 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Amanda dan ook weg gaat, dan zijn er nog 5. Mooi toch, het is juist de bedoeling dat er steeds minder mensen in die kooi zitten.
Zal wel meevallen!quote:Op zondag 4 november 2007 12:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Als Brian weggaat zal Amanda ook snel volgen... dan is het programma zo afgelopen denk ik.
Ben ik nou de enige die Amanda nauwelijks/niet kan verstaanquote:Op zondag 4 november 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
Check de site van Kleine Frankie en het verhaal van Amanda wat er tijdens de SL gebeurde.
Amanda loopt al te miepen als Brian even weg is naar de tandarts.. die kan geen week zonder hemquote:Op zondag 4 november 2007 12:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Zal wel meevallen!
Amanda heeft een ultieme dekking via Naad en met slechts 1x per maand een ontslagronde kan het nog wel lang duren.
Des te meer ruimte voor gastspelersquote:Op zondag 4 november 2007 12:54 schreef beroepslurker het volgende:
Ik vind het een drogreden dat Brian erin zou moeten blijven vanwege het geringere aantal bewoners in de Villa. Weg met die gast, moven! En als het Amanda niet bevalt zonder hem, nou, de poort kan open hoor, daaaag Amanda
Dat vind ik ook, ze kunnen zoveel opvullen met gastspelers als ze willen. Het zit op deze manier op slot. Wat mij ook zo irriteerd is dat wanneer je VV opstart dat altijd Brian als eerste op de foto's te zien is dat is al maanden zo.quote:Op zondag 4 november 2007 12:54 schreef beroepslurker het volgende:
Ik vind het een drogreden dat Brian erin zou moeten blijven vanwege het geringere aantal bewoners in de Villa. Weg met die gast, moven! En als het Amanda niet bevalt zonder hem, nou, de poort kan open hoor, daaaag Amanda
Het enige wat ik ervan weet is dat Lieke gisteren tegen Suus of haar zus zei dat er een vacature voor hoofd-huishouding vrij is.quote:Op zondag 4 november 2007 13:02 schreef Dreamboy het volgende:
Is hier al iemand die gelezen heeft dat Palma morgen meschien niet meer komt.( ik zelf weet dat wel )
Lieke wist het ook al ..heeft Palma dat zelf verteld of is dat weer door achter ingefluisterd
Ja, dat viel mij ook op, nóg een reden om de sprookjes van Villa Vandaag niet meer te lezen.....quote:Op zondag 4 november 2007 13:02 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ze kunnen zoveel opvullen met gastspelers als ze willen. Het zit op deze manier op slot. Wat mij ook zo irriteerd is dat wanneer je VV opstart dat altijd Brian als eerste op de foto's te zien is dat is al maanden zo.![]()
![]()
![]()
Later op de avond zei ze ook tegen Ricardo dat het haar zou benieuwen of dat Palma terug zou komen ... en SL ...quote:Op zondag 4 november 2007 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan weet is dat Lieke gisteren tegen Suus of haar zus zei dat er een vacature voor hoofd-huishouding vrij is.
Misschien is wel iets prive, of misschien trekt ze het niet meerquote:Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Later op de avond zei ze ook tegen Ricardo dat het haar zou benieuwen of dat Palma terug zou komen ... en SL ...
Idd geen gluid te horen.quote:Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef kybe het volgende:
Het lijkt wel of de audio niet werkt?Nog meer mensen last van?
Brian krijgt echt geen exit en zelfs geen boete of waarschuwing. Hij heeft het allemaal gedaan in zijn eigen belang in het Belang voor Amandaquote:Op zondag 4 november 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef kybe het volgende:
Het lijkt wel of de audio niet werkt?Nog meer mensen last van?
Ja, gastspelers kunnen inderdaad veel meer doen, want die hebben alles al die tijd gevolgd, al valt het me weleens op dat mensen die DGK binnenkomen vaak zeggen dat ze nooit kijken (nieuwste taboe zeker, toegeven dat je naar DGK kijkt, op streams), maar altijd door de mand vallen door tijdens de gesprekken detalis te noemen, die je alleen maar kunt weten als je fervent kijker bent, moet daar altijd zo om lachenquote:Op zondag 4 november 2007 13:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Des te meer ruimte voor gastspelers![]()
Zou het zowieso niet erg vinden als er meerdere gastspelers tegelijktijd in de villa zijn. Die kunnen dan gezamelijk gaan stoken en doen. Meerdere verhaallijnen opzetten, zodat we bv. niet maanden achtereen naar een kwijlende Naad en nix zitten te kijken![]()
Brian moet met z'n poten van haar afblijven en al helemaal niet onder een ijskoude douche zetten!quote:Op zondag 4 november 2007 13:05 schreef Larisje het volgende:
Amanda wordt als Brian weg is ook niet meer in de gaten gehouden door hem. Dus dan gaat ze lekker veel zuipen en dan gaat ze waarschijnlijk zelf snel aan het meppen. Brian trekt haar niets voor niets zo hard weg tijdens die ruzie en stopt haar onder de douche. Amanda gaat snel los als ze wat op heeft. Zit helemaal in het karakter en heeft ze al eerder gedaan als je verhalen hoort die ze zelf vertelt.
Staat er verkeerd, het moet zijn: misschien moet een van de miljonairs, van het hokje, als een blok vallen op de nieuwe gastspeler / speelster.quote:
Nu Lieke heeft besloten te blijven.... verwacht ik dat ze losgaat op Amanda (niet fysiek) en dat ze haar geen moment met rust laat. Maar waarschijnlijk zal ook zij nog tseeds luisteren naar de febo dat ze dat niet willen. Als Lieke Amanda niet aanpakt bevestigd het voor mij dat ze daar te laf voor is en zich net als de rest dingen laat opdragen die niet eens in haar belang zijn. Maar ach ze zouden een week geleden Brian en Amanda aanpakken en er is eigenlijk helemaal niets gebeurt. Brian is 3 keer helemaal geflipt en eigenlijk was de aanleiding miniem.quote:Op zondag 4 november 2007 13:05 schreef Larisje het volgende:
Amanda wordt als Brian weg is ook niet meer in de gaten gehouden door hem. Dus dan gaat ze lekker veel zuipen en dan gaat ze waarschijnlijk zelf snel aan het meppen. Brian trekt haar niets voor niets zo hard weg tijdens die ruzie en stopt haar onder de douche. Amanda gaat snel los als ze wat op heeft. Zit helemaal in het karakter en heeft ze al eerder gedaan als je verhalen hoort die ze zelf vertelt.
NEEquote:Op zondag 4 november 2007 13:13 schreef petraa het volgende:
Is Brian al weg!!
quote:Op zondag 4 november 2007 13:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Misschien is wel iets prive, of misschien trekt ze het niet meer![]()
[..]
Idd geen gluid te horen.
Ok thanks, dacht al dat het aan mijn pc lag.quote:
Ze zei tegen Nadia tijdens de "Girltalk" van gisteren...dat als Brian bijvoorbeeld op zou stappen ze met hem mee zou gaan. Dus...quote:Op zondag 4 november 2007 12:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda loopt al te miepen als Brian even weg is naar de tandarts.. die kan geen week zonder hem![]()
Zou me niets verbazen dat dat als dreigement gebruikt is naar de febo.quote:Op zondag 4 november 2007 13:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zei tegen Nadia tijdens de "Girltalk" van gisteren...dat als Brian bijvoorbeeld op zou stappen ze met hem mee zou gaan. Dus...![]()
Ja daar erger ik me al tijden aan!! Rot op met die rattenkop!!quote:Op zondag 4 november 2007 13:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook op, nóg een reden om de sprookjes van Villa Vandaag niet meer te lezen.....
Zal Brian leuk vindenquote:Op zondag 4 november 2007 13:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zei tegen Nadia tijdens de "Girltalk" van gisteren...dat als Brian bijvoorbeeld op zou stappen ze met hem mee zou gaan. Dus...![]()
Mooi toch? Two for the price of one!quote:Op zondag 4 november 2007 13:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Het is toch sowieso van de gekken dat Amanda en Brian zo beschermd worden. Ze mogen niet los gaan op die 3, maar waar was de Febo toen met die aanranding? Toen zaten ze eerst een vergadering erover te houden en nog wordt er niet ingegrepen. Als Huub of Liek wat uitspreekt om te doen, zijn ze vaakl nog niet uitgesproken of de telefoon gaat al. Als ze een nagellak van Amanda willen, moeten ze eerst toestemming vragen, maar andersom mag Lieke kast helemaal leeggeroofd worden door die wijven. Hoezo meet de febo met 2 maten??quote:Op zondag 4 november 2007 13:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu Lieke heeft besloten te blijven.... verwacht ik dat ze losgaat op Amanda (niet fysiek) en dat ze haar geen moment met rust laat. Maar waarschijnlijk zal ook zij nog tseeds luisteren naar de febo dat ze dat niet willen. Als Lieke Amanda niet aanpakt bevestigd het voor mij dat ze daar te laf voor is en zich net als de rest dingen laat opdragen die niet eens in haar belang zijn. Maar ach ze zouden een week geleden Brian en Amanda aanpakken en er is eigenlijk helemaal niets gebeurt. Brian is 3 keer helemaal geflipt en eigenlijk was de aanleiding miniem.
Ik word er niet goed van dat Huub, Jaap en Lieke het spel niet spelen en veel te soft zijn. Het is gewoon typisch dat Huub, Jaap en Lieek zich laten afschrikken (net als de febo) terwijl zij van hun kant weinig tot niets doen.
Vertel? Ik zie hem niet.quote:Op zondag 4 november 2007 13:26 schreef Kinga het volgende:
Jaap doet raar.
Hij hoorde denk iets Sharon zag ik.quote:Op zondag 4 november 2007 13:26 schreef Kinga het volgende:
Jaap doet raar.
Jaap is raarquote:Op zondag 4 november 2007 13:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zijn buik voor de camera schuiven, en dat een paar keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |