quote:Op zondag 4 november 2007 10:40 schreef yvonne het volgende:
Voor het meelezende VOL,
bedankt dat jullie ons zo vriendelijk asiel verlenen als FOK! down is,
thanks!
Zo kon ik toch nog wat updates plaatsen
Terror van Dennisquote:Op zondag 4 november 2007 11:05 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dr gister allemaal gebeurd ?
Netjes! En nog een mooie ook!quote:
Nee, die hoop was bij mij al vervlogen toen dat laffe briefje over 'willen jullie alsjebliehief neit meer met glaasjes gooien' binnenkwam.quote:Op zondag 4 november 2007 11:12 schreef Verida het volgende:
Als er gisteren gesproken is over een toer van 6 weken van de twee heren denk ik niet dat een exit van Brian nog in de lijn der verwachtingen moet liggen.
Hoop doet levenquote:Ik hoop nu maar op een exit van Amanda, die zich niet in kan houden als Brian er niet is.
neequote:Op zondag 4 november 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
Zijn ze al wakker?
En zo is het maar net!quote:Op zondag 4 november 2007 11:24 schreef trettie het volgende:
En dat geeft Huub ook de nodige reserve. Want wat Brian mag mogen Huub en Lieke dan toch ook?
Neenee, dat zie je verkeerd. Op zeker dat wanneer het Huub was die een glas in de richting van Dennis schopte of die Lieke hardhandig een koude douche bezorgde, dat er wél een sanctie was geweest. Kan dat nergens mee staven, maar mijn gut feeling zegt dat er wat dat betreft met een heel grote én een heel kleine maat wordt gerekend.quote:Op zondag 4 november 2007 11:24 schreef trettie het volgende:
En dat geeft Huub ook de nodige reserve. Want wat Brian mag mogen Huub en Lieke dan toch ook?
En ik hoorde de vriendin en de zus van Lieke zich ook verspreken over een gastspeler dacht ik.quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Dark het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
Huub zei een dag of wat geleden al tegen Lieke, niet meer de wijste zijn, all deals are off als dit getollereerd wordt, kan alles weer
Jaap denkt dat er wat gaat gebeuren vandaag. Gisteren mochten ze al niet meer in kantoor.
Jaap wilde vandaag Cora laten komen en dat kon niet. Hij wist zeker dat Cora WEL kon.
Dat is zelfs heel duidelijk, maar ze denken daar dat wij gek zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neenee, dat zie je verkeerd. Op zeker dat wanneer het Huub was die een glas in de richting van Dennis schopte of die Lieke hardhandig een koude douche bezorgde, dat er wél een sanctie was geweest. Kan dat nergens mee staven, maar mijn gut feeling zegt dat er wat dat betreft met een heel grote én een heel kleine maat wordt gerekend.
Zij denken niet dat we gek zijn maar kicken op de reacties en ophef.(op deze manier blijven we toch maar kijken en hopen op rechtvaardigheid en een terechte winnaar)quote:Op zondag 4 november 2007 11:34 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat is zelfs heel duidelijk, maar ze denken daar dat wij gek zijn.
wie, ik? waar? wanneer?quote:Op zondag 4 november 2007 11:52 schreef Copycat het volgende:
iteejer! Ouwe (...) suikerklontjesgooiert van me!![]()
'Ze' denken helemaal niets, het zal ze 'n worst wezen dat jij 'door hebt' dat zij kijkcijfers willen, dat ze het spel sturen of dat ze 'n klapje en 'n schopje willen verbloemen. En terecht.quote:Op zondag 4 november 2007 11:34 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat is zelfs heel duidelijk, maar ze denken daar dat wij gek zijn.
Wanneer niet?!? Maar toen. In Utreg. Jeweets. Met de verloren tand van PaRoDiUzZ. Of maakte jij meer indruk op mij dan omgekeerdquote:
Graag gedaan en bedankt voor het goeie werk van vannacht. Balen als je midden in de nacht je bed uit moet om ervoor te zorgen FOK weer draaiende te krijgen, chapeau.quote:Op zondag 4 november 2007 11:50 schreef iteejer het volgende:
Ik post hier nooit, maar loer hier regelmatig - zeker als er weer es iets aan de hand is.
Leuk om te zien dat een aantal van jullie vanuit deze krochten helemaal afreisden naar het enge FB om daar enthousiasme te tonen over *eindelijk* een snelheidsverbetering!
Thanks dus![]()
Stug vol blijven houden, hoop doet leven.quote:Op zondag 4 november 2007 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer niet?!? Maar toen. In Utreg. Jeweets. Met de verloren tand van PaRoDiUzZ. Of maakte jij meer indruk op mij dan omgekeerd.
On topic dan maar weer: Is de brief voor Brian al binnengekomen?![]()
Dit is zo'n mannentrucje!quote:Op zondag 4 november 2007 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer niet?!? Maar toen. In Utreg. Jeweets. Met de verloren tand van PaRoDiUzZ. Of maakte jij meer indruk op mij dan omgekeerd.
On topic dan maar weer: Is de brief voor Brian al binnengekomen?![]()
En ik me maar onbeduidend voelenquote:Op zondag 4 november 2007 12:04 schreef yvonne het volgende:
Dit is zo'n mannentrucje!
De onschuld spelen!
Het was wel jammer dat het niet meer werkte.quote:Op zondag 4 november 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Graag gedaan en bedankt voor het goeie werk van vannacht. Balen als je midden in de nacht je bed uit moet om ervoor te zorgen FOK weer draaiende te krijgen, chapeau.![]()
Ik blijf ook stug volhoudenquote:Op zondag 4 november 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stug vol blijven houden, hoop doet leven.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
Check de site van Kleine Frankie en het verhaal van Amanda wat er tijdens de SL gebeurde.
Filmpje is van pc4all56 nummer 013, datum 04-11-07.
http://kleinefrankie.web-log.nl/
Ach, ik vind het spelletje ook wel leukquote:Op zondag 4 november 2007 11:47 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij denken niet dat we gek zijn maar kicken op de reacties en ophef.(op deze manier blijven we toch maar kijken en hopen op rechtvaardigheid en een terechte winnaar)
Zeker weten, we zullen NOOIT meer verlost worden van Pooier Brian en zijn bitch, de macht ligt bij de FEBO, jammer maar helaas. Trouwens,naar mijn mening kúnnen Huub en Lieke zich niet gedragen (lees: misdragen) zoals Brian en Amanda, want wèl een opvoeding genoten....quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neenee, dat zie je verkeerd. Op zeker dat wanneer het Huub was die een glas in de richting van Dennis schopte of die Lieke hardhandig een koude douche bezorgde, dat er wél een sanctie was geweest. Kan dat nergens mee staven, maar mijn gut feeling zegt dat er wat dat betreft met een heel grote én een heel kleine maat wordt gerekend.
Nou ik kan me er helemaal niets bij voorstellen, als Brian exit is bijven er toch nog 6 miljonairs over. Ze meten gewoon met 2 maten.quote:Op zondag 4 november 2007 12:38 schreef Clank het volgende:
Nu het jaar verstreken is en er geen nieuwe miljonairs meer in de villa geplaatst worden zijn 'de regels' niet meer toepasbaar. Ze willen het programma nog een bepaalde tijd uitzenden en dat gaat niet met een leeg huis. Dat er dus geen exit volgt kan ik me nog iets bij voorstellen.. maar dat het volledig in de doofpot wordt gestopt?!!! Onvoorstelbaar!!!
Tijdens de 'girl-talk' van gisteravond stelde Nadia Amanda gerust dat het gebeurde zeker niet in de uitzending zou komen.. 'Het is RTL'.
Brian had een driedubbele boete moeten krijgen.. maar het tegenoverstelde gebeurt.. hij wordt beloond met leuke uitjes in de vorm van optredens.
Als Brian weggaat zal Amanda ook snel volgen... dan is het programma zo afgelopen denk ik.quote:Op zondag 4 november 2007 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ik kan me er helemaal niets bij voorstellen, als Brian exit is bijven er toch nog 6 miljonairs over. Ze meten gewoon met 2 maten.
idd ..we zitten ook niet voor niks te kijken .....regels zijn regels ....dus eruit met die gast/ratquote:Op zondag 4 november 2007 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ik kan me er helemaal niets bij voorstellen, als Brian exit is bijven er toch nog 6 miljonairs over. Ze meten gewoon met 2 maten.
Als Amanda dan ook weg gaat, dan zijn er nog 5. Mooi toch, het is juist de bedoeling dat er steeds minder mensen in die kooi zitten.quote:Op zondag 4 november 2007 12:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Als Brian weggaat zal Amanda ook snel volgen... dan is het programma zo afgelopen denk ik.
Ga vooral door!!quote:Op zondag 4 november 2007 12:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik blijf ook stug volhouden![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Ja.. natuurlijk is dat de bedoeling. Maar ik denk dat het maken van tv het belangrijkste is.. het 'spel' komt op de tweede plaats en is nodig om die tv te maken. En met 5 mensen blijft er van tv maken weinig over.. ze moeten nu al met 7 spelers hulptroepen inschakelen in de vorm van gastspelers.quote:Op zondag 4 november 2007 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Amanda dan ook weg gaat, dan zijn er nog 5. Mooi toch, het is juist de bedoeling dat er steeds minder mensen in die kooi zitten.
Zal wel meevallen!quote:Op zondag 4 november 2007 12:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Als Brian weggaat zal Amanda ook snel volgen... dan is het programma zo afgelopen denk ik.
Ben ik nou de enige die Amanda nauwelijks/niet kan verstaanquote:Op zondag 4 november 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
Check de site van Kleine Frankie en het verhaal van Amanda wat er tijdens de SL gebeurde.
Amanda loopt al te miepen als Brian even weg is naar de tandarts.. die kan geen week zonder hemquote:Op zondag 4 november 2007 12:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Zal wel meevallen!
Amanda heeft een ultieme dekking via Naad en met slechts 1x per maand een ontslagronde kan het nog wel lang duren.
Des te meer ruimte voor gastspelersquote:Op zondag 4 november 2007 12:54 schreef beroepslurker het volgende:
Ik vind het een drogreden dat Brian erin zou moeten blijven vanwege het geringere aantal bewoners in de Villa. Weg met die gast, moven! En als het Amanda niet bevalt zonder hem, nou, de poort kan open hoor, daaaag Amanda
Dat vind ik ook, ze kunnen zoveel opvullen met gastspelers als ze willen. Het zit op deze manier op slot. Wat mij ook zo irriteerd is dat wanneer je VV opstart dat altijd Brian als eerste op de foto's te zien is dat is al maanden zo.quote:Op zondag 4 november 2007 12:54 schreef beroepslurker het volgende:
Ik vind het een drogreden dat Brian erin zou moeten blijven vanwege het geringere aantal bewoners in de Villa. Weg met die gast, moven! En als het Amanda niet bevalt zonder hem, nou, de poort kan open hoor, daaaag Amanda
Het enige wat ik ervan weet is dat Lieke gisteren tegen Suus of haar zus zei dat er een vacature voor hoofd-huishouding vrij is.quote:Op zondag 4 november 2007 13:02 schreef Dreamboy het volgende:
Is hier al iemand die gelezen heeft dat Palma morgen meschien niet meer komt.( ik zelf weet dat wel )
Lieke wist het ook al ..heeft Palma dat zelf verteld of is dat weer door achter ingefluisterd
Ja, dat viel mij ook op, nóg een reden om de sprookjes van Villa Vandaag niet meer te lezen.....quote:Op zondag 4 november 2007 13:02 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ze kunnen zoveel opvullen met gastspelers als ze willen. Het zit op deze manier op slot. Wat mij ook zo irriteerd is dat wanneer je VV opstart dat altijd Brian als eerste op de foto's te zien is dat is al maanden zo.![]()
![]()
![]()
Later op de avond zei ze ook tegen Ricardo dat het haar zou benieuwen of dat Palma terug zou komen ... en SL ...quote:Op zondag 4 november 2007 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan weet is dat Lieke gisteren tegen Suus of haar zus zei dat er een vacature voor hoofd-huishouding vrij is.
Misschien is wel iets prive, of misschien trekt ze het niet meerquote:Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Later op de avond zei ze ook tegen Ricardo dat het haar zou benieuwen of dat Palma terug zou komen ... en SL ...
Idd geen gluid te horen.quote:Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef kybe het volgende:
Het lijkt wel of de audio niet werkt?Nog meer mensen last van?
Brian krijgt echt geen exit en zelfs geen boete of waarschuwing. Hij heeft het allemaal gedaan in zijn eigen belang in het Belang voor Amandaquote:Op zondag 4 november 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef kybe het volgende:
Het lijkt wel of de audio niet werkt?Nog meer mensen last van?
Ja, gastspelers kunnen inderdaad veel meer doen, want die hebben alles al die tijd gevolgd, al valt het me weleens op dat mensen die DGK binnenkomen vaak zeggen dat ze nooit kijken (nieuwste taboe zeker, toegeven dat je naar DGK kijkt, op streams), maar altijd door de mand vallen door tijdens de gesprekken detalis te noemen, die je alleen maar kunt weten als je fervent kijker bent, moet daar altijd zo om lachenquote:Op zondag 4 november 2007 13:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Des te meer ruimte voor gastspelers![]()
Zou het zowieso niet erg vinden als er meerdere gastspelers tegelijktijd in de villa zijn. Die kunnen dan gezamelijk gaan stoken en doen. Meerdere verhaallijnen opzetten, zodat we bv. niet maanden achtereen naar een kwijlende Naad en nix zitten te kijken![]()
Brian moet met z'n poten van haar afblijven en al helemaal niet onder een ijskoude douche zetten!quote:Op zondag 4 november 2007 13:05 schreef Larisje het volgende:
Amanda wordt als Brian weg is ook niet meer in de gaten gehouden door hem. Dus dan gaat ze lekker veel zuipen en dan gaat ze waarschijnlijk zelf snel aan het meppen. Brian trekt haar niets voor niets zo hard weg tijdens die ruzie en stopt haar onder de douche. Amanda gaat snel los als ze wat op heeft. Zit helemaal in het karakter en heeft ze al eerder gedaan als je verhalen hoort die ze zelf vertelt.
Staat er verkeerd, het moet zijn: misschien moet een van de miljonairs, van het hokje, als een blok vallen op de nieuwe gastspeler / speelster.quote:
Nu Lieke heeft besloten te blijven.... verwacht ik dat ze losgaat op Amanda (niet fysiek) en dat ze haar geen moment met rust laat. Maar waarschijnlijk zal ook zij nog tseeds luisteren naar de febo dat ze dat niet willen. Als Lieke Amanda niet aanpakt bevestigd het voor mij dat ze daar te laf voor is en zich net als de rest dingen laat opdragen die niet eens in haar belang zijn. Maar ach ze zouden een week geleden Brian en Amanda aanpakken en er is eigenlijk helemaal niets gebeurt. Brian is 3 keer helemaal geflipt en eigenlijk was de aanleiding miniem.quote:Op zondag 4 november 2007 13:05 schreef Larisje het volgende:
Amanda wordt als Brian weg is ook niet meer in de gaten gehouden door hem. Dus dan gaat ze lekker veel zuipen en dan gaat ze waarschijnlijk zelf snel aan het meppen. Brian trekt haar niets voor niets zo hard weg tijdens die ruzie en stopt haar onder de douche. Amanda gaat snel los als ze wat op heeft. Zit helemaal in het karakter en heeft ze al eerder gedaan als je verhalen hoort die ze zelf vertelt.
NEEquote:Op zondag 4 november 2007 13:13 schreef petraa het volgende:
Is Brian al weg!!
quote:Op zondag 4 november 2007 13:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Misschien is wel iets prive, of misschien trekt ze het niet meer![]()
[..]
Idd geen gluid te horen.
Ok thanks, dacht al dat het aan mijn pc lag.quote:
Ze zei tegen Nadia tijdens de "Girltalk" van gisteren...dat als Brian bijvoorbeeld op zou stappen ze met hem mee zou gaan. Dus...quote:Op zondag 4 november 2007 12:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda loopt al te miepen als Brian even weg is naar de tandarts.. die kan geen week zonder hem![]()
Zou me niets verbazen dat dat als dreigement gebruikt is naar de febo.quote:Op zondag 4 november 2007 13:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zei tegen Nadia tijdens de "Girltalk" van gisteren...dat als Brian bijvoorbeeld op zou stappen ze met hem mee zou gaan. Dus...![]()
Ja daar erger ik me al tijden aan!! Rot op met die rattenkop!!quote:Op zondag 4 november 2007 13:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook op, nóg een reden om de sprookjes van Villa Vandaag niet meer te lezen.....
Zal Brian leuk vindenquote:Op zondag 4 november 2007 13:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zei tegen Nadia tijdens de "Girltalk" van gisteren...dat als Brian bijvoorbeeld op zou stappen ze met hem mee zou gaan. Dus...![]()
Mooi toch? Two for the price of one!quote:Op zondag 4 november 2007 13:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Het is toch sowieso van de gekken dat Amanda en Brian zo beschermd worden. Ze mogen niet los gaan op die 3, maar waar was de Febo toen met die aanranding? Toen zaten ze eerst een vergadering erover te houden en nog wordt er niet ingegrepen. Als Huub of Liek wat uitspreekt om te doen, zijn ze vaakl nog niet uitgesproken of de telefoon gaat al. Als ze een nagellak van Amanda willen, moeten ze eerst toestemming vragen, maar andersom mag Lieke kast helemaal leeggeroofd worden door die wijven. Hoezo meet de febo met 2 maten??quote:Op zondag 4 november 2007 13:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu Lieke heeft besloten te blijven.... verwacht ik dat ze losgaat op Amanda (niet fysiek) en dat ze haar geen moment met rust laat. Maar waarschijnlijk zal ook zij nog tseeds luisteren naar de febo dat ze dat niet willen. Als Lieke Amanda niet aanpakt bevestigd het voor mij dat ze daar te laf voor is en zich net als de rest dingen laat opdragen die niet eens in haar belang zijn. Maar ach ze zouden een week geleden Brian en Amanda aanpakken en er is eigenlijk helemaal niets gebeurt. Brian is 3 keer helemaal geflipt en eigenlijk was de aanleiding miniem.
Ik word er niet goed van dat Huub, Jaap en Lieke het spel niet spelen en veel te soft zijn. Het is gewoon typisch dat Huub, Jaap en Lieek zich laten afschrikken (net als de febo) terwijl zij van hun kant weinig tot niets doen.
Vertel? Ik zie hem niet.quote:Op zondag 4 november 2007 13:26 schreef Kinga het volgende:
Jaap doet raar.
Hij hoorde denk iets Sharon zag ik.quote:Op zondag 4 november 2007 13:26 schreef Kinga het volgende:
Jaap doet raar.
Jaap is raarquote:Op zondag 4 november 2007 13:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zijn buik voor de camera schuiven, en dat een paar keer.
Je nek breken en er uitgezet worden... Misschien ietsiepietsie te ver gezochtquote:Op zondag 4 november 2007 13:33 schreef miraculeus het volgende:
Wie weet... is Nena de nieuwe gastspeelster... Brian valt als een blok voor haar, Amanda flipt door, Brian zet Amanda onder de douche, ze breekt daarbij haar nek en ze worden er als nog uitgezet?
Of is dit nu te ver gezocht?
Ik zie ze ook niet meerquote:Op zondag 4 november 2007 13:35 schreef Guuskeee het volgende:
ben ik de enige zonder enig plaatje hier?
House! Mijn favoriete dokter....wàt een man! Zou Brian wel graag bij hem onder behandeling willen stellen, ben reuze benieuwd naar de anamnese.....en nog meer naar de behandelingquote:Op zondag 4 november 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
Ik kan zo te lezen gerust nog een aflevering House kijken zonder iets te missen.
Later.
Ik snap VOL niet helemaal. Is ST wat hier COS is? Ik heb er gisteravond even mee gelezen toen Fok eruit lag, over offtopic gesproken, daar weten ze er ook wel raad mee.quote:Op zondag 4 november 2007 13:40 schreef Py het volgende:
Geweldig trouwens hoe vannacht de gastvrijheid op VOL was terwijl FOK! eruit lag. Toch nog het verslag en de foto's van Ruud meegekregen.
Heej, alle plaatjes zijn pleite
Natasia werd ook onmisbaar geacht........ niemand heeft haar ook maar een seconde gemist. Het gaat gewoon door, zonder Brian ook.quote:Op zondag 4 november 2007 12:54 schreef beroepslurker het volgende:
Op de rode kruisjes na nog. Hiero tenminste danquote:Op zondag 4 november 2007 13:43 schreef Deisyy het volgende:
Pfff het is weer normaal.
ST staat voor streamtopic dacht ik. En dat is een soort cos. Maar een sc hebben ze daar niet. Dus de ST daar is een combi van cos en sc hier. Tis daar meer een theekransje met commentaar op de streams erdoorheen.quote:Op zondag 4 november 2007 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap VOL niet helemaal. Is ST wat hier COS is? Ik heb er gisteravond even mee gelezen toen Fok eruit lag, over offtopic gesproken, daar weten ze er ook wel raad mee.
Wat mij vreselijk stoort is dat ze omgaan met Brian als een puppy, zijn goede gedrag wordt beloond maar zijn slechte gedrag negeren ze..quote:Op zondag 4 november 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasia werd ook onmisbaar geacht........ niemand heeft haar ook maar een seconde gemist. Het gaat gewoon door, zonder Brian ook.![]()
als het off-streams gebeurt dan blijft tie gewoon hoorquote:Op zondag 4 november 2007 13:33 schreef miraculeus het volgende:
Wie weet... is Nena de nieuwe gastspeelster... Brian valt als een blok voor haar, Amanda flipt door, Brian zet Amanda onder de douche, ze breekt daarbij haar nek en ze worden er als nog uitgezet?
Of is dit nu te ver gezocht?
Ja hoor, dat vind ik ook, zijn toegevoegde waarde wordt door de FEBO schromelijk overschat.quote:Op zondag 4 november 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasia werd ook onmisbaar geacht........ niemand heeft haar ook maar een seconde gemist. Het gaat gewoon door, zonder Brian ook.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 13:48 schreef Py het volgende:
[..]
ST staat voor streamtopic dacht ik. En dat is een soort cos. Maar een sc hebben ze daar niet. Dus de ST daar is een combi van cos en sc hier. Tis daar meer een theekransje met commentaar op de streams erdoorheen.
Maar het is wel geweldig hoe de Fokkers daar ontvangen worden als het hier plat ligt.quote:Op zondag 4 november 2007 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap VOL niet helemaal. Is ST wat hier COS is? Ik heb er gisteravond even mee gelezen toen Fok eruit lag, over offtopic gesproken, daar weten ze er ook wel raad mee.
Om de spanning er in te houden moeten er in een groep minstens 2 dominante mannetjes zitten. Anders ontstaat er balans en rust en da's niet interssant genoeg om naar te kijken. Dat is de enige waarde die Brian op dit moment vertegenwoordigd.quote:Op zondag 4 november 2007 13:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja hoor, dat vind ik ook, zijn toegevoegde waarde wordt door de FEBO schromelijk overschat.
Wat Natasja betreft, ik ben zó blij dat ze nog een keer teruggekomen is om te koken, heb een klein feestje gegeven toen ze eruit gezet is door de beveiliging, dat was zoals ze de eerste keer had moeten vertrekken, dus een beetje genoegdoening, jammer dat Lieke er de dupe van was, maar ja....
Eensquote:Op zondag 4 november 2007 13:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar het is wel geweldig hoe de Fokkers daar ontvangen worden als het hier plat ligt.![]()
Allemaal lieve foraatjesquote:Op zondag 4 november 2007 13:54 schreef Varen het volgende:
[..]
We kunnen niet zonder Fok(Vol is ook lief hoor)
Ze laten ons naar een vaststaand beeld kijken. De bewoners zijn volop aan het ruzie maken in de keuken.quote:
Ja Py, zo had ik het nog niet bekeken, maar daar zit wat in, in die zin is het jammer dat Natas weg is, die kon ook gemakkelijk voor een dominant mannetje doorgaan...quote:Op zondag 4 november 2007 13:56 schreef Py het volgende:
[..]
Om de spanning er in te houden moeten er in een groep minstens 2 dominante mannetjes zitten. Anders ontstaat er balans en rust en da's niet interssant genoeg om naar te kijken. Dat is de enige waarde die Brian op dit moment vertegenwoordigd.
Misschien zijn ze een sluis aan het bouwen om Brian door af te voerenquote:Op zondag 4 november 2007 14:00 schreef chufi het volgende:
Ik zag net een paar mensen door het beeld lopen. Mogelijk zijn ze bezig in het huis en mogen we niets horen
Fakkels misschien!!!! Uittocht van SinterBrain!quote:Op zondag 4 november 2007 14:00 schreef chufi het volgende:
Ik zag net een paar mensen door het beeld lopen. Mogelijk zijn ze bezig in het huis en mogen we niets horen
Misschien Brian helpen koffers pakken?quote:Op zondag 4 november 2007 14:00 schreef KimiK het volgende:
Goedemiddag![]()
Waarom lopen er allemaal mensen van productie in het huis??
Nadia ook, als ze haar best doetquote:Op zondag 4 november 2007 14:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja Py, zo had ik het nog niet bekeken, maar daar zit wat in, in die zin is het jammer dat Natas weg is, die kon ook gemakkelijk voor een dominant mannetje doorgaan...![]()
Lieke is constant het lijdend voorwerp.... achterlijke redactie laat al die randdebielen op haar losgaanquote:Op zondag 4 november 2007 13:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja hoor, dat vind ik ook, zijn toegevoegde waarde wordt door de FEBO schromelijk overschat.
Wat Natasja betreft, ik ben zó blij dat ze nog een keer teruggekomen is om te koken, heb een klein feestje gegeven toen ze eruit gezet is door de beveiliging, dat was zoals ze de eerste keer had moeten vertrekken, dus een beetje genoegdoening, jammer dat Lieke er de dupe van was, maar ja....
Ah, thanks!quote:Op zondag 4 november 2007 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze laten ons naar een vaststaand beeld kijken. De bewoners zijn volop aan het ruzie maken in de keuken.
JE MOEDER!!! JE MOEDER!!! JE MOEDER!!!quote:Op zondag 4 november 2007 14:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja Py, zo had ik het nog niet bekeken, maar daar zit wat in, in die zin is het jammer dat Natas weg is, die kon ook gemakkelijk voor een dominant mannetje doorgaan...![]()
Nadia kan toch wel doorgaan voor mannetje? Ze kan Amanda en Dennis bevredigen, zuipt als een bootwerker, whats the problemquote:Op zondag 4 november 2007 13:56 schreef Py het volgende:
[..]
Om de spanning er in te houden moeten er in een groep minstens 2 dominante mannetjes zitten. Anders ontstaat er balans en rust en da's niet interssant genoeg om naar te kijken. Dat is de enige waarde die Brian op dit moment vertegenwoordigd.
As a fact, je mag daar in de ST alleen maar over streams posten. Voor ander geneuzel hebben ze daar de jacuzzi. Ik denk dat ze een beetje soepel zijn geweest richting fokkers......quote:Op zondag 4 november 2007 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O vandaar. Ik dacht al wat een zooitje ongeregeld, maar wel lief dat de deur daar altijd open staat![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
As a fact, je mag daar in de ST alleen maar over streams posten. Voor ander geneuzel hebben ze daar de jacuzzi. Ik denk dat ze een beetje soepel zijn geweest richting fokkers......
Hoe kom je daar nu toch bij......dat is toch echt niet de werkelijke situatie.quote:Op zondag 4 november 2007 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke is constant het lijdend voorwerp.... achterlijke redactie laat al die randdebielen op haar losgaan![]()
En ze heeft sinds 2 dagen de baard in de keel!quote:Op zondag 4 november 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia kan toch wel doorgaan voor mannetje? Ze kan Amanda en Dennis bevredigen, zuipt als een bootwerker, whats the problem![]()
Lieke is blijkbaar degene die nogal eens de uitschietende benen en armen van Brian opvangt, zo dan?quote:Op zondag 4 november 2007 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu toch bij......dat is toch echt niet de werkelijke situatie.
Daar heeft Lieke toch wel maandenlang zelf naar gesolliciteerd.quote:Op zondag 4 november 2007 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke is constant het lijdend voorwerp.... achterlijke redactie laat al die randdebielen op haar losgaan![]()
Dat is niet alleen Lieke. De laatste twee weken zijn het Jaap, Huub en Lieke die zelf de confrontatie gezocht hebben. De weken daarvoor was Dennis de pisang. 8-9 mensen tegen hem, volcontinu. Ik vind het allemaal wel meevallen met Liekequote:Op zondag 4 november 2007 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke is blijkbaar degene die nogal eens de uitschietende benen en armen van Brian opvangt, zo dan?
Dan is ze weer terug bij af. Zo is ze namelijk ook haar leven begonnenquote:Op zondag 4 november 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia kan toch wel doorgaan voor mannetje? Ze kan Amanda en Dennis bevredigen, zuipt als een bootwerker, whats the problem![]()
Het is toch vrij duidelijk dat de haat van Amanda/Nadia en ook deels Brian echt gericht is op Lieke.quote:Op zondag 4 november 2007 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is niet alleen Lieke. De laatste twee weken zijn het Jaap, Huub en Lieke die zelf de confrontatie gezocht hebben. De weken daarvoor was Dennis de pisang. 8-9 mensen tegen hem, volcontinu. Ik vind het allemaal wel meevallen met Lieke
Overduidelijk, verbaas me er telkens weer over, hoe diep dat zit bij vooralquote:Op zondag 4 november 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch vrij duidelijk dat de haat van Amanda/Nadia en ook deels Brian echt gericht is op Lieke.
hebben ze toch ook uitgesproken dat de focus op Lieke ligt om zo Huub te pakkenquote:Op zondag 4 november 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch vrij duidelijk dat de haat van Amanda/Nadia en ook deels Brian echt gericht is op Lieke.
Ja, dat is waar. Maar ik vind dat ze dat uitsluitend aan zichzelf te danken heeft. Sneaky motherfucker is ze. Ook eergister krijgt Amanda hier weer de volle laag, terwijl die volledig binnen de regels speelde. Lieke is de eerste die slijm afveegt op de kleding van Amanda en dus de grens passeert van niet aanraken. Ik vind dan al die kritiek op Amanda niet terecht.quote:Op zondag 4 november 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat mag toch? Huub en Lieke doen exact hetzelfde.quote:Op zondag 4 november 2007 14:14 schreef KimiK het volgende:
[..]
hebben ze toch ook uitgesproken dat de focus op Lieke ligt om zo Huub te pakken
je ziet mij niet schrijven dat het niet mag (alsof ik daarover zou gaanquote:Op zondag 4 november 2007 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat mag toch? Huub en Lieke doen exact hetzelfde.
Jij bent grappigquote:Op zondag 4 november 2007 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar ik vind dat ze dat uitsluitend aan zichzelf te danken heeft. Sneaky motherfucker is ze. Ook eergister krijgt Amanda hier weer de volle laag, terwijl die volledig binnen de regels speelde. Lieke is de eerste die slijm afveegt op de kleding van Amanda en dus de grens passeert van niet aanraken. Ik vind dan al die kritiek op Amanda niet terecht.
Ja, dat vind ik dus de laatste maanden wel loslopenquote:Op zondag 4 november 2007 14:19 schreef KimiK het volgende:
[..]
je ziet mij niet schrijven dat het niet mag (alsof ik daarover zou gaan) maar het punt van Mootie als ik me goed herinner was het feit dat Lieke lijdend voorwerp was.
De link naar de post van Ruud op VOL:quote:Op zondag 4 november 2007 14:11 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand mij even doorlinken naar het verslag van Ruud van gisternacht?
Welke streams kijk jij, ik zie alleen maar 4 x slaapkamerquote:Op zondag 4 november 2007 14:23 schreef Deisyy het volgende:
Wat zijn ze toch allemaal aan het doen in de woonkamer? Jaap banjert er gewoon tussendoor![]()
Het zijn iig nog 3 foto's beter dan niets!quote:Op zondag 4 november 2007 14:24 schreef kit2u het volgende:
Ga je naar puber disco Time out voor Huub en Brian en dan kom je met drie fotootjes terug.
Hij is in elk geval gegaanquote:Op zondag 4 november 2007 14:24 schreef kit2u het volgende:
Ga je naar puber disco Time out voor Huub en Brian en dan kom je met drie fotootjes terug.
Bij allebei hoor. Lieke en Amanda reageren erg sterk op elkaar. Bij de stallen tijdens het bezoek van DefR was het Amanda die met woorden Lieke over de zeik haalde. (verhaal over het schaap Lieke dat onder de bbq zit te huilen). Lieke kon zich niet beheersen en begon ala Huub Amanda met het slijm van Fries over haar kleren en haren en gezicht te wrijven. Amanda is vervolgens demonstratief weggelopen.quote:Op zondag 4 november 2007 14:14 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Overduidelijk, verbaas me er telkens weer over, hoe diep dat zit bij vooral
Amanda.
quote:Op zondag 4 november 2007 14:26 schreef Py het volgende:
[..]
Bij allebei hoor. Lieke en Amanda reageren erg sterk op elkaar. Bij de stallen tijdens het bezoek van DefR was het Amanda die met woorden Lieke over de zeik haalde. (verhaal over het schaap Lieke dat onder de bbq zit te huilen). Lieke kon zich niet beheersen en begon ala Huub Amanda met het slijm van Fries over haar kleren en haren en gezicht te wrijven. Amanda is vervolgens demonstratief weggelopen.
Typisch koekje van eigen deeg van Amanda naar Lieke
en zo heeft ieder zijn eigen mening. Zo vind ik dat A en B weinig te verduren hebben gehad en als zij acties tegen H of L opzetten, je de haat bijna door je beeldscherm kan voelen, al moet ik bekennen dat ik dat vanuit B minder heb dan van A.quote:Op zondag 4 november 2007 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus de laatste maanden wel loslopen
Wees blij! Dit was toch geen kwestie van leven of dood!quote:Op zondag 4 november 2007 14:26 schreef kit2u het volgende:
Als je honger en dorst hebt is het beter niet te eten dan een klein beetje.
Rule of survival
Op stream 4 de MB, waarop de de deur van de private kan zien en een klein kiertje woonkamer. Er lopen af en toe mensen heen en weer in de woonkamer en naar de chill.quote:Op zondag 4 november 2007 14:25 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Welke streams kijk jij, ik zie alleen maar 4 x slaapkamer
let maar op de spiegel deur van stream 4 van de MBquote:Op zondag 4 november 2007 14:25 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Welke streams kijk jij, ik zie alleen maar 4 x slaapkamer
Dankjequote:Op zondag 4 november 2007 14:21 schreef Py het volgende:
[..]
De link naar de post van Ruud op VOL:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2147709#2147709
Ik begrijp die haat die er overduidelijk tov Lieke is ook niet, maar misschien heeft het te maken met jaloezie? Dat Lieke het type vrouw vertegenwoordigt dat zij nooit en te nimmer zullen bereiken, verder dan tangen zullen die twee nooit komen, ze zijn niet voor niets alleen maar bezig met hun uiterlijk om het gebrek aan inhoud te compenseren....en op de één of andere manier steekt het die twee dat Lieke gewoon een dame IS, die een normaal gesprek kan voeren en ook weleens échte boeken gelezen heeft.quote:Op zondag 4 november 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan sturen ze hem maar het land in om z'n single te promoten. Hij krijgt dus uitjes en kan daarnaast CP's winnen. Terwijl een Lieke het huis nauwelijks uitkomt. En waar blijft de PP? Die had toch ook deze week moeten beginnen?quote:Op zondag 4 november 2007 14:09 schreef Py het volgende:
[..]
Daar heeft Lieke toch wel maandenlang zelf naar gesolliciteerd.
Trouwens, het volgende zou ook nog kunnen:
Achter heeft een koerswijziging ingezet. Er wordt nauwelijks nog gestuurd in conflicten, behalve dat de beveiliging komt als het echt uit de hand loopt. Er wordt alleen nog gestuurd op verhaallijnen. Toen Brian door het lint is gegaan hebben ze achter gezegd dat dit een grote deuk in zijn imago is wat hij wilde opbouwen en dat ze geen boetes meer doen maar dat het zijn eigen probleem is om die imagodeuk weg te poetsen. Vandaar het charmeoffensief van Brian en Amanda.
Tis maar een theorietje![]()
Amanda is maanden geleden al begonnen met fysiek geweld tegen Lieke,beetje paardenslijm in dat bosje stro is dat een reden om meteen te gaan knijpen.quote:Op zondag 4 november 2007 14:27 schreef Darklight het volgende:
ik vind ook dat Amanda niks deed bij die paardenbak
Lieke begon met aanraken en aan Amanda's haren zitten
Amanda was inderdaad alleen verbaal tegen Lieke bezig bij de stal en Lieke begon met aanraken, maar dat is echt een uitzondering want Lieke beint hier volgens mij nooit mee. Ze zal het allemaal zat zijn geweest, in de keuken even daarna kon ze het natuurlijk ook niet nalaten om Brian even een "schouderklopje voor zijn goede acties" te geven.quote:Op zondag 4 november 2007 14:27 schreef Darklight het volgende:
ik vind ook dat Amanda niks deed bij die paardenbak
Lieke begon met aanraken en aan Amanda's haren zitten
Misschien doet dat slijm wel wonderen voor heur haarquote:Op zondag 4 november 2007 14:33 schreef kybe het volgende:
[..]
Amanda is maanden geleden al begonnen met fysiek geweld tegen Lieke,beetje paardenslijm in dat bosje stro is dat een reden om meteen te gaan knijpen.
Precies. Inmiddels is hij een gevaar voor z'n omgeving en zichzelf. We wachten verder tot z'n EXIT, me dunkt.quote:Op zondag 4 november 2007 14:32 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan sturen ze hem maar het land in om z'n single te promoten. Hij krijgt dus uitjes en kan daarnaast CP's winnen. Terwijl een Lieke het huis nauwelijks uitkomt. En waar blijft de PP? Die had toch ook deze week moeten beginnen?
Het zal Brian's eigen probleem zijn maar hij krijgt alle steun van de feboom het op te lossen en wordt weer uit de wind gehouden..
En over die verhaalllijnen dat ze zich er niet mee bemoeien, Toch raar dan dat Lieke er meer dan genoeg van had dat ze Amanda en Brian niet mag aanpakken van achter.
In mijn ogen is Brian kapot... zwaar overspannen en hoort net als dhdngmw thuis te zitten.
dat kunnen wij toch niet weten??? sommige aanrakingen gebeuren erg sneaky (door iedereen) en zijn niet op de streams te zien.quote:Op zondag 4 november 2007 14:32 schreef Darklight het volgende:
En dan loopt ze naar binnen,l zegt ze dat ze geknepen is door amanda
Maar ze vergeet erbij te zeggen dat zij begon met aanraken![]()
![]()
ik heb Lieke duidelijk tegen Huub horen zeggen dat Amanda weer begon met knijpen en Lieke zei toen: wacht maar! en toen begon het.quote:Op zondag 4 november 2007 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amanda was inderdaad alleen verbaal tegen Lieke bezig bij de stal en Lieke begon met aanraken, maar dat is echt een uitzondering want Lieke beint hier volgens mij nooit mee. Ze zal het allemaal zat zijn geweest, in de keuken even daarna kon ze het natuurlijk ook niet nalaten om Brian even een "schouderklopje voor zijn goede acties" te geven.
Tuurlijk,en de landing op de maan is ook fake.quote:Op zondag 4 november 2007 14:34 schreef Darklight het volgende:
Dt knijpen verzint Lieke erbij, zij begon met aanraken, als Amanda dan Liekes handen afweert, groot gelijk
Nou die normale gesprekken met Lieke heb ik nauwelijks gezien.... pas de laatste 2 zaterdagen heb ik echt iets van Lieke gezien. Verder alleen maar dat ze stuk is maar zich niet of nauwelijks uit.quote:Op zondag 4 november 2007 14:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik begrijp die haat die er overduidelijk tov Lieke is ook niet, maar misschien heeft het te maken met jaloezie? Dat Lieke het type vrouw vertegenwoordigt dat zij nooit en te nimmer zullen bereiken, verder dan tangen zullen die twee nooit komen, ze zijn niet voor niets alleen maar bezig met hun uiterlijk om het gebrek aan inhoud te compenseren....en op de één of andere manier steekt het die twee dat Lieke gewoon een dame IS, die een normaal gesprek kan voeren en ook weleens échte boeken gelezen heeft.
En als jij niet verder komt dan het handboek van Victoria Beckham, en denkt dat poëzie een dier is, tja....
De kutredactie bestraft Brian en Amanda niet dus vragen ze erom. Overigens was de aanraking van Lieke heel subtiel en in beide gevallen was ze uitgelokt. Amanda ging in de weg staan en Brian deed dat in de keuken ook.quote:Op zondag 4 november 2007 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amanda was inderdaad alleen verbaal tegen Lieke bezig bij de stal en Lieke begon met aanraken, maar dat is echt een uitzondering want Lieke beint hier volgens mij nooit mee. Ze zal het allemaal zat zijn geweest, in de keuken even daarna kon ze het natuurlijk ook niet nalaten om Brian even een "schouderklopje voor zijn goede acties" te geven.
quote:Op zondag 4 november 2007 14:35 schreef kybe het volgende:
[..]
Tuurlijk,en de landing op de maan is ook fake.
betekent dat: Die Hoer Die Niet Genoemd Mag Worden?quote:Op zondag 4 november 2007 14:32 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan sturen ze hem maar het land in om z'n single te promoten. Hij krijgt dus uitjes en kan daarnaast CP's winnen. Terwijl een Lieke het huis nauwelijks uitkomt. En waar blijft de PP? Die had toch ook deze week moeten beginnen?
Het zal Brian's eigen probleem zijn maar hij krijgt alle steun van de feboom het op te lossen en wordt weer uit de wind gehouden..
En over die verhaalllijnen dat ze zich er niet mee bemoeien, Toch raar dan dat Lieke er meer dan genoeg van had dat ze Amanda en Brian niet mag aanpakken van achter.
In mijn ogen is Brian kapot... zwaar overspannen en hoort net als dhdngmw thuis te zitten.
Amanda heeft in onze ogen mss genoeg om jaloers op te zijn, maar is dat absoluut niet.quote:Op zondag 4 november 2007 14:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik begrijp die haat die er overduidelijk tov Lieke is ook niet, maar misschien heeft het te maken met jaloezie? Dat Lieke het type vrouw vertegenwoordigt dat zij nooit en te nimmer zullen bereiken, verder dan tangen zullen die twee nooit komen, ze zijn niet voor niets alleen maar bezig met hun uiterlijk om het gebrek aan inhoud te compenseren....en op de één of andere manier steekt het die twee dat Lieke gewoon een dame IS, die een normaal gesprek kan voeren en ook weleens échte boeken gelezen heeft.
En als jij niet verder komt dan het handboek van Victoria Beckham, en denkt dat poëzie een dier is, tja....
Als dit waar is, dan bied ik bij deze gratis therapie aan.....daarna weet hij pas wat houden van isquote:Op zondag 4 november 2007 14:00 schreef Deisyy het volgende:
Fanta-gesprekje tussen Nadia en Amanda vannacht.
Nadia mist Luc zooo!!! Luc schijnt tegen haar gezegd te hebben dat hij door haar weet wat houden van is. Hij heeft haar zelfs gevraagd met hem mee te gaan als hij de kooi uit gaat, zodat ze voor altijd samen kunnen zijn.
(Vermoedelijk waarheidsgehalte 7%)
Ik vind Amanda meer rust en zelfverzekerdheid uitstralen dan lIeke met haar geldingsdrang die continue probeert aan te tonen dat ze beter is dan een ander. Dat wekt geen jaloezie op maar irritatie.quote:Op zondag 4 november 2007 14:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie meestal op zondag begon?quote:Op zondag 4 november 2007 14:35 schreef Deisyy het volgende:
De popoll begint morgen toch?
Ik vond dat Lieke die avond heel goed bezig was, lekker fel, niets uit de weg gaan, daar zou ze mee door moeten gaan om die 2 aso's helemaal over de zeik te laten gaan.quote:Op zondag 4 november 2007 14:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
De kutredactie bestraft Brian en Amanda niet dus vragen ze erom. Overigens was de aanraking van Lieke heel subtiel en in beide gevallen was ze uitgelokt. Amanda ging in de weg staan en Brian deed dat in de keuken ook.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Lieke is niet zo vaak handtastelijk geweest al was ze het soms ook best wel. Lieke kan gewoon binnen de regels enorm goed zuigen, dat roept op den duur die haat op.Oorzaak en gevolgquote:Op zondag 4 november 2007 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is verdomde toevallig dat de camera alleen het aanraken van Lieke in beeld neemt en niet het knijpen van Amanda, ook N gaat pontificaal voor de camera staan, allemaal net iets te toevallig en in het voordeel van Amanda.quote:Op zondag 4 november 2007 14:34 schreef Darklight het volgende:
Dt knijpen verzint Lieke erbij, zij begon met aanraken, als Amanda dan Liekes handen afweert, groot gelijk
Een uitzondering?quote:Op zondag 4 november 2007 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieke heeft n.a.v. van de agressie van de dagen ervoor aangegeven; 'als alles weer mag ga ik ook uitlokken!'.quote:Op zondag 4 november 2007 14:37 schreef Darklight het volgende:
Lieke kan het altijd toch zo goed verbaal af?
Beetje zinloos dat ze dan slijm gaat afvegen aan Amanda
Hear,hear, is nog een redlijk nette manier om tot die tokkies door te dringen.quote:Op zondag 4 november 2007 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dat Lieke die avond heel goed bezig was, lekker fel, niets uit de weg gaan, daar zou ze mee door moeten gaan om die 2 aso's helemaal over de zeik te laten gaan.
quote:Op zondag 4 november 2007 14:38 schreef Py het volgende:
[..]
Ik vind Amanda meer rust en zelfverzekerdheid uitstralen dan lIeke met haar geldingsdrang die continue probeert aan te tonen dat ze beter is dan een ander. Dat wekt geen jaloezie op maar irritatie.
Interesses staan daar los van. Dat is meer een kwestie van smaak en die veroordeel ik niet. Maar Lieke legt het af tegen Amanda, daarvan ben ik overtuigd.![]()
Misschien... maar Amanda doet het op een sarrende manier.... Wanneer Lieke terug sart dan gaat Amanda fysiek over de schreef en wordt in bescherming genomen. En vervolgend is het Amanda die met een enorm bord voor d'r kop allemaal onzin zit uit te kramen.quote:Op zondag 4 november 2007 14:38 schreef Py het volgende:
[..]
Ik vind Amanda meer rust en zelfverzekerdheid uitstralen dan lIeke met haar geldingsdrang die continue probeert aan te tonen dat ze beter is dan een ander. Dat wekt geen jaloezie op maar irritatie.
Interesses staan daar los van. Dat is meer een kwestie van smaak en die veroordeel ik niet. Maar Lieke legt het af tegen Amanda, daarvan ben ik overtuigd.![]()
Op maandag altijd maar meestal moet je eerst voor de stream's betalen dus denk ik niet dat hij morgen gaat lopen.quote:Op zondag 4 november 2007 14:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie meestal op zondag begon?
quote:Op zondag 4 november 2007 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dat Lieke die avond heel goed bezig was, lekker fel, niets uit de weg gaan, daar zou ze mee door moeten gaan om die 2 aso's helemaal over de zeik te laten gaan.
Nou ik kan me best voorstellen hoor, dat het haar af en toe teveel wordt....een half jaar lang gepest worden, soms op een vreselijke manier, alleen staan, want Huub was dan wel haar vriend, maar heeft haar vanaf het begin duidelijk gemaakt dat hij gaat voor de eindoverwinning , en als je 99 keer je inhoudt, kan de 100ste keer je teveel worden en ja, dan doe je ook eens een keer iets wat niet goed is, maar ik kan me dat zó goed indenken....quote:Op zondag 4 november 2007 14:37 schreef Darklight het volgende:
Lieke kan het altijd toch zo goed verbaal af?
Beetje zinloos dat ze dan slijm gaat afvegen aan Amanda
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 4 november 2007 14:44 schreef KimiK het volgende:
[..]
zie Lieke liever zo dan in haar zeurmodus
![]()
dat is een reden om iemand onder dwang op te nemenquote:Op zondag 4 november 2007 14:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Precies. Inmiddels is hij een gevaar voor z'n omgeving en zichzelf. We wachten verder tot z'n EXIT, me dunkt.
Amanda is toch echt de eerste die Lieke in het gezicht aanraakt.quote:Op zondag 4 november 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is verdomde toevallig dat de camera alleen het aanraken van Lieke in beeld neemt en niet het knijpen van Amanda, ook N gaat pontificaal voor de camera staan, allemaal net iets te toevallig en in het voordeel van Amanda.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51141&sess=2832
Da's dan een zwaktebod van haar. Zij was altijd degene die vond dat zij dat niet nodig had en zo de dame kon blijven. Ze mag van mij het spel zo ordinair sppelen als ze wil. Maar zet dan geen houding op dat jij te goed bent om je te verlagen tot dat niveau.quote:Op zondag 4 november 2007 14:41 schreef KimiK het volgende:
[..]
Lieke heeft n.a.v. van de agressie van de dagen ervoor aangegeven; 'als alles weer mag ga ik ook uitlokken!'.
Onzin lijkt me. De laatste keer zat er 5 weken tussen... en dat is ook wel eens 4 geweest. Niet iedereen heeft de streams aangeschaft in op de 6de (?).... De PP is ook voor de onslag ronde geweest en nu na.quote:Op zondag 4 november 2007 14:44 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Op maandag altijd maar meestal moet je eerst voor de stream's betalen dus denk ik niet dat hij morgen gaat lopen.
we zullen het zien.
Stuur even een opnamebevel die kant op.quote:Op zondag 4 november 2007 14:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat is een reden om iemand onder dwang op te nemen![]()
Dat beginshot met dat hoofd van dat paardquote:Op zondag 4 november 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is verdomde toevallig dat de camera alleen het aanraken van Lieke in beeld neemt en niet het knijpen van Amanda, ook N gaat pontificaal voor de camera staan, allemaal net iets te toevallig en in het voordeel van Amanda.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51141&sess=2832
In de strijd der milieu s is het niet onverstandig om af en toe een uitstapje te maken.quote:Op zondag 4 november 2007 14:47 schreef Py het volgende:
[..]
Da's dan een zwaktebod van haar. Zij was altijd degene die vond dat zij dat niet nodig had en zo de dame kon blijven. Ze mag van mij het spel zo ordinair sppelen als ze wil. Maar zet dan geen houding op dat jij te goed bent om je te verlagen tot dat niveau.
Het was haar verboden door de febo.... (Volgens haar eigen zeggen mocht ze Amanda niet aanpakken).quote:Op zondag 4 november 2007 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ik ervan heb begrepen hebben ze niet meer een 'officiële' relatie.. maar die twee geven teveel om elkaar om elkaar echt los te laten. Ze lijken zelf ook nog zoekende te zijn hoe ze nu verder moeten..quote:Op zondag 4 november 2007 14:48 schreef STAP01 het volgende:
Is het trouwens nu weer "aan" tussen Huub en Lieke?
En daarom blijf ik wachten op een EXIT VOOR BRIAN!quote:Op zondag 4 november 2007 14:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, die discussie over wie deed wat hebben gewoon totaal geen zin. Ze doen allemaal wat, de één opzichtig, de ander sneaky. Ze zijn allemaal met hetzelfde sop overgoten. Alleen Jaap vind ik de laatste maanden in full control.
Je zou gewoon moeten kijken naar die acties die anderen schade kunnen toebrengen. En dan niet ongelukjes die passeren, zoals een deur te hard open gooien, maar wel gericht een glas in iemands richting trappen. En dat soort dingen heeft Brian dus simpelweg wel gedaan. Daarmee staat hij op eenzame hoogte
Daarom was Lieke helemaal goed bezig, lekker schijt hebben aan het hokje en doen wat je moet doen. Het is inder ieder geval beter dan Huub, die als een slaafs hondje opdrachten van het hokje uitvoert.quote:Op zondag 4 november 2007 14:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was haar verboden door de febo.... (Volgens haar eigen zeggen mocht ze Amanda niet aanpakken).
Amanda en N zijn ontzettend aan het zuigen, de reactie van Lieke is idd het afvegen van slijm op de jurk van Amanda maar Amanda is de eerste die Lieke in haar gezicht aanraakt.quote:Op zondag 4 november 2007 14:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda is toch echt de eerste die Lieke in het gezicht aanraakt.
Ik ben er vandaag weer helemaal klaar voorquote:Op zondag 4 november 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda en N zijn ontzettend aan het zuigen, de reactie van Lieke is idd het afvegen van slijm op de jurk van Amanda maar Amanda is de eerste die Lieke in haar gezicht aanraakt.
Goed, dat is inmiddels allemaal passé, wat mij betreft mag Lieke vol los op Amanda....maak die snol maar gek, Brian volgt dan vanzelf, mijn zegen heeft Lieke.![]()
Juist ja, aan die lampen..................quote:Op zondag 4 november 2007 14:55 schreef Py het volgende:
Bijna 3 uur mensen.
OPSTAAN![]()
* tikt tegen beeldscherm
Toch was het Lieke ook die Huub en Jaap er van weerhouden heeft om die aso's in de nacht aan te pakken... dat moest dan maar weer uitgesteld worden tot de volgende dag.quote:Op zondag 4 november 2007 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom was Lieke helemaal goed bezig, lekker schijt hebben aan het hokje en doen wat je moet doen. Het is inder ieder geval beter dan Huub, die als een slaafs hondje opdrachten van het hokje uitvoert.
Het is moeilijk te zien, maar volgens mij schudt Lieke alleen even haar beslijmde handen uit richting Amanda, waarop Amanda haar handen vastpakt. Dan volgt er nog wat gepiel met de handjes en vervolgens haalt Amanda als eerste haar hand naar het gezicht van Lieke. Amanda is daar wel degelijk weer de "agressor" (Hoe kan het ook anders, ze gaat Lieke er helemaal voor opzoeken bij de paardenbak).quote:Op zondag 4 november 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda en N zijn ontzettend aan het zuigen, de reactie van Lieke is idd het afvegen van slijm op de jurk van Amanda maar Amanda is de eerste die Lieke in haar gezicht aanraakt.
Goed, dat is inmiddels allemaal passé, wat mij betreft mag Lieke vol los op Amanda....maak die snol maar gek, Brian volgt dan vanzelf, mijn zegen heeft Lieke.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 14:55 schreef Py het volgende:
Bijna 3 uur mensen.
OPSTAAN![]()
[sub]* tikt tegen beeldscherm[/sub]
Ze heeft een erorm remmend effect op die 2, dat is al lange tijd duidelijk.quote:Op zondag 4 november 2007 14:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch was het Lieke ook die Huub en Jaap er van weerhouden heeft om die aso's in de nacht aan te pakken... dat moest dan maar weer uitgesteld worden tot de volgende dag.
* tipsch werpt een glas richting LCDquote:Op zondag 4 november 2007 14:55 schreef Py het volgende:
Bijna 3 uur mensen.
OPSTAAN![]()
* tikt tegen beeldscherm
Misschien vond Lieke dat ze ongehoorzaam genoeg was geweest voor één avondquote:Op zondag 4 november 2007 14:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch was het Lieke ook die Huub en Jaap er van weerhouden heeft om die aso's in de nacht aan te pakken... dat moest dan maar weer uitgesteld worden tot de volgende dag.
Dus Lieke is begonnen met aanraken.... duidelijk.quote:Op zondag 4 november 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet duidelijk, dat is bijzonder dom en simpel gesteld.quote:Op zondag 4 november 2007 15:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus Lieke is begonnen met aanraken.... duidelijk.
* kimik stuurt Tipsch een brief of je het glaswerk wel graag heel zou willen houden, foeiquote:Op zondag 4 november 2007 15:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
* tipsch werpt een glas richting LCD
Wij appeleren ten stelligste tegen het gooien van glasquote:Op zondag 4 november 2007 15:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
* tipsch werpt een glas richting LCD
quote:Op zondag 4 november 2007 15:06 schreef KimiK het volgende:
[..]
* kimik stuurt Tipsch een brief of je het glaswerk wel graag heel zou willen houden, foei![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij appeleren ten stelligste tegen het gooien van glas![]()
En het ergste wat je dan doet is wat paardenspuug aan iemand afvegen, ik vind het zelfs nogal mildquote:Op zondag 4 november 2007 14:45 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou ik kan me best voorstellen hoor, dat het haar af en toe teveel wordt....een half jaar lang gepest worden, soms op een vreselijke manier, alleen staan, want Huub was dan wel haar vriend, maar heeft haar vanaf het begin duidelijk gemaakt dat hij gaat voor de eindoverwinning , en als je 99 keer je inhoudt, kan de 100ste keer je teveel worden en ja, dan doe je ook eens een keer iets wat niet goed is, maar ik kan me dat zó goed indenken....
WIJ EISEN EXIT TIPSCHquote:Op zondag 4 november 2007 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij appeleren ten stelligste tegen het gooien van glas![]()
Zeker, nog milder dan een volle pot ketchup over iemand leeggieten.quote:Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
En het ergste wat je dan doet is wat paardenspuug aan iemand afvegen, ik vind het zelfs nogal mild![]()
Welnee, hij heeft nu toch zeker wel een paar leuke uitjes verdiend en een optreden van één van zijn favo-rappersquote:
Komt in de categorie, oorbel gooien en oogpotlood jatten, w.m.b. een boete dusquote:Op zondag 4 november 2007 15:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeker, nog milder dan een volle pot ketchup over iemand leeggieten.
quote:Op zondag 4 november 2007 15:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeker, nog milder dan een volle pot ketchup over iemand leeggieten.
Bestraf me maar. Ja, ik ben fout geweest, maar ik heb er geen mens kwaad mee gedaan. Als ik nou eens de komende maand de volledige afwas gewoon doe?quote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, hij heeft nu toch zeker wel een paar leuke uitjes verdiend en een optreden van één van zijn favo-rappers![]()
koekje pammetje erbij?quote:Op zondag 4 november 2007 15:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bestraf me maar. Ja, ik ben fout geweest, maar ik heb er geen mens kwaad mee gedaan. Als ik nou eens de komende maand de volledige afwas gewoon doe?![]()
Nee Tipsch, zo makkelijk kom je er niet van af, voor straf:quote:Op zondag 4 november 2007 15:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bestraf me maar. Ja, ik ben fout geweest, ik heb er geen mens mee kwaad gedaan. Als ik nou eens de komende maand de volledige afwas gewoon doe?![]()
Je deed het natuurlijk voor de bestwil van je beeldscherm. Vooruit dan, afwassen maarquote:Op zondag 4 november 2007 15:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bestraf me maar. Ja, ik ben fout geweest, maar ik heb er geen mens kwaad mee gedaan. Als ik nou eens de komende maand de volledige afwas gewoon doe?![]()
Wat ben jij strengquote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef KimiK het volgende:
[..]
Nee Tipsch, zo makkelijk kom je er niet van af, voor straf:
- krijg je een optreden van Def R.
- krijg je nieuwe kleding
- mag je 6 weken je single promoten
![]()
Doet me denken aan het feit dat Huub 480 CP's moest inleveren voor het gooien van een oorbel en Amanda 50 CP's(of zoiets) voor het gooien van een ladequote:Op zondag 4 november 2007 15:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Komt in de categorie, oorbel gooien en oogpotlood jatten, w.m.b. een boete dus![]()
![]()
Hee wat nou man. HEE WÀT NOU MAN!? Na san. Naaaa. Conjo bo FUCKING mama.quote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef KimiK het volgende:
[..]
Nee Tipsch, zo makkelijk kom je er niet van af, voor straf:
- krijg je een optreden van Def R.
- krijg je nieuwe kleding
- mag je 6 weken je single promoten
![]()
Maar dat zijn wel precies de Lieke dingetjes. Mild of niet.... ze is daarin ook sneaky. Ze moet het gewoon veel directer doen... net als met die pet van Brian. Niet bang zijn en er vol voor gaan. Daar heb ik meer respect voor dan dat zielige om elkaar heen gedraai. Laat het maat escaleren. Dat is alleen maar goed voor Lieke om uit het kielzog van Huub te komen. Er wordt immers toch niemand uitgezet. Waar is ze dan bang voor? Nee Lieke gaat liever janken en zeuren dat Brian haar zoveel heeft aangedaan. Ze kruipt in een slachtoffer rol.quote:Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
En het ergste wat je dan doet is wat paardenspuug aan iemand afvegen, ik vind het zelfs nogal mild![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 15:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee wat nou man. HEE WÀT NOU MAN!? Na san. Naaaa. Conjo bo FUCKING mama.![]()
Ik trek het niet meer. Ik ga bellen.![]()
psst. CPs heb ik al ten overvloede (hoe kom ik ervan af!), dus doe maar een leuk uitje.quote:Op zondag 4 november 2007 15:19 schreef beroepslurker het volgende:
TIPSCH moet blijven, als voorvechter voor de EXIT van Brian (weliswaar zinloos, want St.Brian blijft gewoon) Tipsch heeft een beloning verdiend!
Lieke heeft een hele grote fout gemaakt; zij heeft het witte jasje van Amanda veeeeeeel te heet gewassen en dat was onvergeeflijkquote:Op zondag 4 november 2007 15:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Komt in de categorie, oorbel gooien en oogpotlood jatten, w.m.b. een boete dus![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 15:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ze kunnen die shit niet langer schuilenquote:Op zondag 4 november 2007 15:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
om vervolgens gezellig te gaan fluisteren waarschijnlijkquote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef Dark het volgende:
Naad staat op en gaat meteen bij haar "mattie" Dennis kijken.
Ligt ze 'm nou te pijpen? of is dat Brian met Amanda?quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef Dark het volgende:
Naad staat op en gaat meteen bij haar "mattie" Dennis kijken.
Ik ben in staat zelfmoord te plegen, ja....ik wil dat nu iemand die lichten aan doetquote:
B en Aquote:Op zondag 4 november 2007 15:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ligt ze 'm nou te pijpen? of is dat Brian met Amanda?
Tjeeezz.... de pammetjes gaan wel hard zo hieroquote:Op zondag 4 november 2007 15:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ben in staat zelfmoord te plegen, ja....ik wil dat nu iemand die lichten aan doet
Trouwens wel een grappige opmerking voor iemand met de nickname Darkquote:Op zondag 4 november 2007 15:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ben in staat zelfmoord te plegen, ja....ik wil dat nu iemand die lichten aan doet
Was het coitus interuptus?quote:Op zondag 4 november 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
En toen gingen de lichten aan, jammer B en A.![]()
Ach, Brian heeft altijd het doucheputje nog.quote:
Mooi, Brian straks saggie omdat hij zijn zak niet heeft kunnen legen.quote:
Aangezien al meerdere malen is uitgesproken dat ze Amanda met rust moeten laten, wat rest je dan, behalve je ontzettend klote te voelen omdat je niks terug mag doen?quote:Op zondag 4 november 2007 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Exact!! Maar schijnbaar werkt het goed, want de meesten zijn voor haar.
Propt ie m daar in als alternatief voor Amanda?quote:Op zondag 4 november 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, Brian heeft altijd het doucheputje nog.![]()
Dat geeft een hoop frustratiequote:Op zondag 4 november 2007 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi, Brian straks saggie omdat hij zijn zak niet heeft kunnen legen.
Hoop voor Dennis dat ze even haar tandjes poetst, die adem van haar schijnt niet voor de poes te zijnquote:Op zondag 4 november 2007 15:25 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia is maar uit bed gegaan ze wil zeker ook gaan sexen met Nix
Dom, dat ze luistert!quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Aangezien al meerdere malen is uitgesproken dat ze Amanda met rust moeten laten, wat rest je dan, behalve je ontzettend klote te voelen omdat je niks terug mag doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |