Nog een voorkeur voor een mannetjequote:Op donderdag 8 november 2007 00:08 schreef Adothehague het volgende:
davydenko verkoopt alleen wedstrijden. Ik verwacht dat hij een mannetje neerzet die hij live laat wedden als hij dik voorstaat op de tegenstander tegen hoge quoteringen.
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:11 schreef Colplay het volgende:
Eigenlijk zie ik Nalbandian de finale nog wel halen. Er zal ongetwijfeld iemand afzeggen of snel geblesseerd raken. Volgens mij is dat elk jaar. Kan Nalby invallen en zijn partijen winnen.
Nalby komt nietquote:Op donderdag 8 november 2007 00:11 schreef Colplay het volgende:
Eigenlijk zie ik Nalbandian de finale nog wel halen. Er zal ongetwijfeld iemand afzeggen of snel geblesseerd raken. Volgens mij is dat elk jaar. Kan Nalby invallen en zijn partijen winnen.
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zeg...ga jij je fantopic eens bijhouden![]()
Zei toch al dat er nog wel iemand zou afzeggenquote:
Naast die Davyquote:Op donderdag 8 november 2007 00:16 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zei toch al dat er nog wel iemand zou afzeggen![]()
achquote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef Colplay het volgende:
Maar ja, dan krijg je Robredo, word ik nou ook niet echt vrolijk van.
quote:
Ik vind dat Murray had moeten gaan in de plaats van Gasquet. Gasquet is met zijn 22 toernooien, waarvan een aantal zeer goed en vele waardeloos zo'n veelspeler die niet puur op klasse in de top8 staat. Murray heeft gewoon op gravel niet 1 wedstrijd pijnvrij kunnen spelen, heeft twee halve finales op Masters Cup toernooien gehaald en had gewoon van Gasquet moeten winnen in Parijs.quote:Op donderdag 8 november 2007 02:43 schreef Mindlight het volgende:
Gasquet is cool. Ik vind dat precies de goede mensen nu naar de masters komen gezien heel 2007. Tuurlijk mis je Nalbi maar hij presteert maar 2 weken goed. Ik hoop dus niet dat er iemand afzegt, want Robredo heb je weinig aan
Tsja dan had hij ook maar gewoon moeten winnen, heeft ie niet gedaan, pech voor/stom van Murray.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:47 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind dat Murray had moeten gaan in de plaats van Gasquet. Gasquet is met zijn 22 toernooien, waarvan een aantal zeer goed en vele waardeloos zo'n veelspeler die niet puur op klasse in de top8 staat. Murray heeft gewoon op gravel niet 1 wedstrijd pijnvrij kunnen spelen, heeft twee halve finales op Masters Cup toernooien gehaald en had gewoon van Gasquet moeten winnen in Parijs.
Het scheelt 1 titel dit jaar tussen deze 2 spelersquote:Op donderdag 8 november 2007 09:22 schreef Colplay het volgende:
Vind het ook jammer dat Murray niet mee doet. Door blessures weinig gespeeld en zo ver gekomen. Had wel in dit rijtje gepast. Gasquet was dit jaar niet zodanig opvallend dat die een plek bij de Masters verdiend.
Daar ben ik het volledig mee eens. 2006 was gewoon een top jaar!quote:Op maandag 5 november 2007 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit jaar een dip, hij wint 3 uit 4 grandslams en de 4e staat ie in de finale.
Het zou bijna onmenselijk worden als hij die statistieken kan evenaren.
Je moet 7 uur van de speeltijden aftrekken, dan heb je onze tijden. 14:00 speeltijd, is dus 07:00 NL tijdquote:Op donderdag 8 november 2007 12:13 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen jullie mij in een soort kleutertaal uitleggen hoe het nou zit met de tijden
( 7 uur verschil etc......... ben daar zo slecht in)![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |